The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




voor vrijdag 19 september......
#1
heb ik nog 1 kaartje over voor het Davis Cup duel Nederland - Zuid Korea... :Big Grin

CC en Scholten waren mijn eerste opties. Scholten moet helaas afhaken. Ik mocht ook een tweede persoon kiezen omdat Kuiper eerste optie niet kon.
Omdat Scholten dus niet kan, wil ik 1 van jullie meenemen. Je zult dan met CC, Kuiper en mij een dag naar tennis kijken.

De dag ziet er als volgt uit;

---------------------------------------------------------------
Uiterwijk Winkel Davis Cup Prijs ..... Vrijdag 19 september

Programma:

10:30uur Ontvangst met hospitality, welkomstwoord en presentatie
12:30uur Aanvang wedstrijden

* Tijdens en na afloop van de wedstrijden zal gebruik gemaakt kunnen worden van hospitality.
* Einde programma hangt af van de duur van de wedstrijden
* Per 2 toegangskaarten is een parkeerplek beschikbaar

---------------------------------------------------------------

Ik wil hiermee even kijken of er animo voor is.
Zou je graag mee willen, laat het hieronder even weten..

Bij veel animo, verzin ik later vanavond nog een schattingsvraag of iets dergelijks die je moet PM' en.
Kuiper moet aan het einde vd dag de drie namen hebben wie er met hem meegaan.

1. Tom Haggeman
2. Rick Eenink
3. (wordt of wil jij de derde (zijn)) ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Misschien moet je Buurs meenemen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Ik heb al eens een mooie clinic met Eltingh gekregen op deze manier, beschikbaar gesteld door Vos, dus ik geef anderen nu een kans..bovendien kan ik niet. :razz:
Reply
#4
Op zich superleuk, maar zou wel een vrije dag kosten. Moet ook even checken of dat uberhaupt wel kan.
Reply
#5
Helaas, ik zou graag willen, maar ik heb die dag een bruiloft.
Reply
#6
Maar even serieus, ik wil graag mee, als je maar niet HT Lee gaat uitlachen als ie een dubbele fout slaat :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Nee gewoon LEE LEE LEE LEE LEE werkt over het algemeen al prestatieverlagend genoeg bij die gasten :8:
Reply
#8
Tot zover alleen Ad als positieve reactie. Ik wacht nog wel even omdat er natuurlijk nog mensen werken tot een uurtje of 6.

@Ad: Veel kan er toch niet fout gaan met een DC wedstrijd :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Er kan genoeg fout gaan, maar nu hebben we iig het hele publiek achter ons :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
lijkt me super eens zo'n dag mee te maken en een stevige pot bier te drinken met kuiper, haggie en evt ad. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Helaas heb ik en werk en een feestje die dag anders had t me zeker top geleken. Veel plezier boys! en mochten jullie weer een bal vangen dan is die deze keer voor mij he Wink
Reply
#12
Wat wordt er bedoeld met dat hospitality trouwens? Dat vind ik nogal een ruim begrip :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
haha ja idd. Ik hoop dat het woord 'gratis' erbij wordt betrokken Wink.

Maar ad, als cc en kuiper ermee eens zijn denk ik dat jij de gelukkige winnaar bent..

Ik wacht nog even op de reactie van kuiper
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#14
Relaxed Tom, ik hoor het dan wel. We hoeven dit keer iig geen paraplu mee te nemen :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ik vind alles prima als het maar gezellig wordt :Big Grin :Big Grin

En dat wordt het vast. En Haggie heeft ook nog een magnum fles wijn (5 liter) gewonnen!! Die neem ik die dag ook mee. Dus dronken kunnen we zeker worden. :Big Grin :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#16
bij deze Thomas. Het zal vast (opnieuw) een mooie dag worden. We hebben hier later nog wel contact over, zal wel hetzelfde lopen als met amersfoort.

Topic closed! Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#17
Jippie! Hakkuh

Moet nog wel even kijken of ik met de auto kom, anders kan ik dus niet drinken Confused
Maar goed, Arnhem is wel een gods end en dus wel heel prijzig met OV...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Arnhem?

Het is volgens mij Apeldoorn. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#19
Kun je nagaan :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
apeldoorn idd Wink

Ad,
Thomas Fransman was de echte naam heSmile? Even een check zodat we geen typ fouten krijgen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#21
Mooi Ad! =D>

Wordt zeker een mooie dag. Zorg jij als ontzettende student voor de oranje kleding, toeters, indianenpakken en vlaggetjes ad?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Ooooo, retourtje 24 euro, dat valt nog wel mee. En als die hospitality wat voorstelt, halen we dat er wel uit :razz:

En ik heb zeker wel oranje dingen, ik zal kijken wat ik mee kan nemen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ik ga ervan uit dat het gratis is. Anders spreek ik Reaal er op aan!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#24
gratis klem zuipen, dit gaat super worden! Met cc weet ik dat het gezellig wordt. Met ad heb ik een klein voorschot had en kuiper zuipt ook vast als een echte ventWink

Lang leve Reaal!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Hoe gaan jullie dan?

Zo te horen is het dus niet verstandig om met de auto te komen? :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#26
Klinkt erg nice allemaal, houden jullie me wel op de hoogte van de diverse ongeregeldheden die jullie ongetwijfeld zullen veroorzaken?
Reply
#27
Maar goed dat ik niet voor 2 VIP kaarten ben gegaan. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#28
heb me treintijden nog niet bekeken. Denk negen uur weg ongeveer. Iets voor tienen daar!

@ML: watch the television! Tongue
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
haggie en ik komen zeker met het openbaar vervoer! 20 minuten met de trein. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Ohh zeker dat ik ga kijken, maar pas dag later aangezien ik gewoon moet werken Tongue
Reply


Forum Jump: