The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - Ajax
#61
Fabian Wrote:Voorbeeld voor Waf :

Vermaelen valt over een bukkende kakkerlak bij een kopduel, vrije trap voor de slaafjes.
Hofland springt over een bukkende Huntelaar, geen vrije trap mee.

En zo ging het maar door.

Pleur toch op met je overtredingen die onbestraft waren , in de 2e helft heb ik ongeveer 15 overtredingen van de slaafjes met gestrekt been gezien, vooral Hofland en Bahia op Suarez en Leo, die allemaal , stuk voor stuk, geel waard waren.
Soms floot die lamlul niet eens.

iemand die bukt bij een kopduel. dat klinkt wel heel aannemelijk ja. Undecided
15 overtredingen met gestrekt been. Undecided 1 heb ik er gezien, van bruins, die heel slim snel zijn excuses aanbood.
sarjong die expres op de hand van de cler gaat staan heb je ook niet gezien zeker?

en dan bij studio neus weer het commentaar van van gelder: toch goed dat feyenoord veel strijd leverde want ze zijn op alle posities minder. :roll: :roll:

emasneuelson zeker? Undecided
of evander sneu? Undecided
of die serpent? Undecided
of vd wieldop? Undecided

alleen sneuarez, soeledinges en huntelaars zouden een versterking zijn, de rest mag sowieso opjanken.
Reply
#62
Het klinkt niet aannemelijk, maar het ware identitieke situaties, waarin Braamhaar beide gevallen iets anders deed. Net zoals geel voor biseswar en dan voor Suarez niets, gewoon inconsequent.

De 4 spelers die je noemt waren ook echt niet goed, heel Ajax niet.
Reply
#63
Ik heb de namen van de spelers van Feyenoord bekeken, maar ik kan helaas niet zulke leuke woordspelingen bedenken als waf dat kan bij de namen van de spelers van Ajax.
May The Schwartz Be With You
Reply
#64
Berend Botje Wrote:Ik heb de namen van de spelers van Feyenoord bekeken, maar ik kan helaas niet zulke leuke woordspelingen bedenken als waf dat kan bij de namen van de spelers van Ajax.

Henk Kakkerlak
Andre Kakkerlak
Kevin Kakkerlak
Tim de Kakkerlak
Georgina Kakkerlak
Leroy Kakkerlak
Theo Kakkerlak
Luigi Kakkerlak
Roy Makaak
Jon Dahl Kakkerlak
Michael Kakkerlak
Diego Kakkerlak
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#65
Ik kreeg gewoon medelijden met Huntelaar gisteren. Wat een ongelooflijke janker. En dat is dan aanvoerder.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#66
Jullie kunnen je beter zorgen maken over het slechte spel van Ajax dan over een slechte beslissing van de scheids. De meeste Ajax-spelers hebben gisteren meer slechte beslissingen gemaakt dan de scheids en 2-2 is een terechte uitslag. Moet toch zorgen baren dat je niet beter bent dan een gehavend Feyenoord. Afgeven op de scheids is dan wel erg makkelijk.
Reply
#67
Legion Wrote:Ik kreeg gewoon medelijden met Huntelaar gisteren. Wat een ongelooflijke janker. En dat is dan aanvoerder.

Dies gewoon geirriteert dat ie op de laatste dag niet weg mocht, na de winterstop hebben we geen last meer van m op de NL-velden.
Reply
#68
Smile

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://ajax1.nl/?q=node/2474">http://ajax1.nl/?q=node/2474</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
#69
Undecided

op zich wel mooi doekie trouwens
Reply
#70
Tifo actie viel mij tegen maar het doek hebben ze na korte tijd toch mooi recht gekregen.

[Image: 129.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#71
Doek verkeerd om was geniaal, helemaal afgemaakt met van die Gary Glitter gay-velletjes....
Ze weten wel van wanten in de kuip!

En dan ook nog een jochie de kuip uit slaan met z'n 30-en... Helemaal top daar !
Reply
#72
Fabian Wrote:En dan ook nog een jochie de kuip uit slaan met z'n 30-en... Helemaal top daar !

Dat jongetje is in 1 klap volwassen. :-#
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#73
Peter Wrote:
Legion Wrote:Ik kreeg gewoon medelijden met Huntelaar gisteren. Wat een ongelooflijke janker. En dat is dan aanvoerder.

Dies gewoon geirriteert dat ie op de laatste dag niet weg mocht, na de winterstop hebben we geen last meer van m op de NL-velden.

Komt hij weer met zijn aannames. Had hij zelf al een akkoord dan? En met welke club? #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#74
Fabian Wrote:En dan ook nog een jochie de kuip uit slaan met z'n 30-en... Helemaal top daar !

Wat gebeurt er in de Arena als er bij Ajax-Feyenoord een 12-jarig jongetje gaat juichen in jouw vak, als de Feyenoord de 0-1* of 1-2* maakt......

* Ik weet het, de kans is klein.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Peter Wrote:Jullie kunnen je beter zorgen maken over het slechte spel van Ajax dan over een slechte beslissing van de scheids. De meeste Ajax-spelers hebben gisteren meer slechte beslissingen gemaakt dan de scheids en 2-2 is een terechte uitslag. Moet toch zorgen baren dat je niet beter bent dan een gehavend Feyenoord. Afgeven op de scheids is dan wel erg makkelijk.

Als je in de Kuip gewoon 3 punten had gehaald als de scheidsrechter niet van die rare beslissingen had genomen, lijkt het me terecht dat je daarover mag zeiken. Zowel wij, als Van Basten, als Huntelaar. Dat je qua spel er geen recht op had is een ander verhaal. En was Ajax ook niet gehavend zonder Gabri en Sulejmani?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#76
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:En dan ook nog een jochie de kuip uit slaan met z'n 30-en... Helemaal top daar !

Wat gebeurt er in de Arena als er bij Ajax-Feyenoord een 12-jarig jongetje gaat juichen in jouw vak, als de Feyenoord de 0-1* of 1-2* maakt......

* Ik weet het, de kans is klein.

Dan staat Fabian op en roept waarschijnlijk: " Vuil slaafje". En dan gaat ie weer zitten
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#77
Fabian Wrote:En dan ook nog een jochie de kuip uit slaan met z'n 30-en... Helemaal top daar !

haha het wordt ook wel steeds spannender allemaal.

Ik wacht nog ff een weekje op het bericht van een koffietafel, 12 jarige jongen gelynched door 400 doldwaze feyenoord hooligans :!:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#78
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:En dan ook nog een jochie de kuip uit slaan met z'n 30-en... Helemaal top daar !

haha het wordt ook wel steeds spannender allemaal.

Ik wacht nog ff een weekje op het bericht van een koffietafel, 12 jarige jongen gelynched door 400 doldwaze feyenoord hooligans :!:

Vergeet die tien kaartende hagenezen niet Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#79
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:Tja, de meeste van die overtredingen waren zo overduidelijk dat je niet anders kon als fluiten.

dan moet hij ook voor die overtredingen fluiten als ajakkessieden ze begaan. en dat deed hij niet.
Hij floot tegen/voor beiden inconsequent. Zowel Ajax als Feyenoord zijn met sommige overtredingen weggekomen.
En over die strafschop heb ik het dan nog niet eens. Soms heb je ze mee, meestal tegen. Het zij zo. Maar de wedstrijd is wezenlijk beïnvloed door het niet geven van rood aan Timmer. Die week nota bene van zijn looplijn richting bal af om Leo te stoppen.

Quote:als een feyenoorder een kopduel aanging floot hij tegen voor duwen, als een ajakkessied dat deed floot hij niet. als cler geel krijgt voor commentaar, krijgt huntelaars dat niet.
Feyenoord bril - Ajax bril. Kom je nooit uit.
En dat commentaar geven. Kleine nuance verschil is dat Huntelaar aanvoerder is, en reageerde op een overtreding. De Cler ging gewoon finaal over de zeik omdat hij zelf een fout maakte en deed dat tegen de verkeerde persoon.

Quote:er zijn zelfs nog wat akkefietjes uit de samenvatting gelaten waarbij ajakkessieden overtredingen (?) maakten als er al lang gefloten was of de bal al weg was. dat had ik nog wel terug willen zien.

Tja, dat is wekelijks zo bij het gros van de clubs.
Ik heb in de samenvatting ook een paar overtredingen gemist waarbij Ajax spelers simpelweg omver geduwd werden en waar niet voor is gefloten.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#80
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:En dan ook nog een jochie de kuip uit slaan met z'n 30-en... Helemaal top daar !

haha het wordt ook wel steeds spannender allemaal.

Ik wacht nog ff een weekje op het bericht van een koffietafel, 12 jarige jongen gelynched door 400 doldwaze feyenoord hooligans :!:

Toevallig heb ik het zelf gezien, niet of ie 12 was en waarom het was. Wel dat er 20/30 man uit het onderste vak naar boven renden om ff 1 ventje aan te pakken, die reeds klappen gehad had van een buurman.
Op de weg naar boven kreeg hij nog 2 tikken, terwijl er 3 stewards bijliepen, dader mocht gewoon blijven zitten....

Bij Ajax ligt het eraan in welk vak je gaat zitten, bij ons op het vak of bij Zuid moet je het niet doen, op de lange zijde kan je vrolijk, zelfs als feyenoorder ( zeker van 12 ), juichen. Niemand die daar een gekrenkt pak wil... :wink:
Reply
#81
Fabian Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:En dan ook nog een jochie de kuip uit slaan met z'n 30-en... Helemaal top daar !

haha het wordt ook wel steeds spannender allemaal.

Ik wacht nog ff een weekje op het bericht van een koffietafel, 12 jarige jongen gelynched door 400 doldwaze feyenoord hooligans :!:

Toevallig heb ik het zelf gezien, niet of ie 12 was en waarom het was. Wel dat er 20/30 man uit het onderste vak naar boven renden om ff 1 ventje aan te pakken, die reeds klappen gehad had van een buurman.
Op de weg naar boven kreeg hij nog 2 tikken, terwijl er 3 stewards bijliepen, dader mocht gewoon blijven zitten....

Bij Ajax ligt het eraan in welk vak je gaat zitten, bij ons op het vak of bij Zuid moet je het niet doen, op de lange zijde kan je vrolijk, zelfs als feyenoorder ( zeker van 12 ), juichen. Niemand die daar een gekrenkt pak wil... :wink:

ik heb het niet gezien, maar 30 man lijkt me nogal overdreven. er is 1 iemand die zo treurig is geweest om een klap uit te delen aan een ventje van 12 dat er naar verluidt niet als 12 uitzag.

dader mocht misschien blijven zitten, ze hebben haarscherpe beelden van hem en als hij zichzelf niet meldt worden zijn foto's in de media vrijgegeven.

ik mag hopen dat hij gepakt wordt en direct een stadionverbod krijgt.

treurig dat het niet kan, maar het is wel stom om te juichen als ajakkessied in een feyenoord vak.
Reply
#82
Ronnie D. Wrote:Hij floot tegen/voor beiden inconsequent. Zowel Ajax als Feyenoord zijn met sommige overtredingen weggekomen.
En over die strafschop heb ik het dan nog niet eens. Soms heb je ze mee, meestal tegen. Het zij zo. Maar de wedstrijd is wezenlijk beïnvloed door het niet geven van rood aan Timmer. Die week nota bene van zijn looplijn richting bal af om Leo te stoppen.

feyenoord had met 10 man verder gemoeten. had ik ook mooi gevonden.

zeker de eerste helft kreeg ajakkes alles mee. het zal best door een feyenoord bril komen en ook ik oordeel vaak anders als ik het later op tv zie, maar ook voor biseswar en makaay had hij net zo goed een pingel kunnen geven. de kans is klein dat ajakkes dan ook nog de ruimte had gekregen die leo nu kreeg bij een 0-1 voorsprong.

dat is dus net zo beslissend.

Quote:Feyenoord bril - Ajax bril. Kom je nooit uit.
En dat commentaar geven. Kleine nuance verschil is dat Huntelaar aanvoerder is, en reageerde op een overtreding. De Cler ging gewoon finaal over de zeik omdat hij zelf een fout maakte en deed dat tegen de verkeerde persoon.

het is maar een klein nuance verschil en dat verschil doet er niet toe. je mag best wat tegen de scheids zeggen, ook tegen de grensrechter, het gaat er om op welke manier je het doet. je krijgt een gele kaart als je tekeer gaat. of je nou aanvoerder bent of niet, dat doet er niet toe. ze verdienden dus allebei geel.

Quote:Tja, dat is wekelijks zo bij het gros van de clubs.
Ik heb in de samenvatting ook een paar overtredingen gemist waarbij Ajax spelers simpelweg omver geduwd werden en waar niet voor is gefloten.

die mietjes moeten gewoon blijven staan. het is geen dammen. :razz:
Reply
#83
waf Wrote:feyenoord had met 10 man verder gemoeten. had ik ook mooi gevonden.

zeker de eerste helft kreeg ajakkes alles mee. het zal best door een feyenoord bril komen en ook ik oordeel vaak anders als ik het later op tv zie, maar ook voor biseswar en makaay had hij net zo goed een pingel kunnen geven. de kans is klein dat ajakkes dan ook nog de ruimte had gekregen die leo nu kreeg bij een 0-1 voorsprong.

dat is dus net zo beslissend.

Die pingels, inclusief degene die wel is gegeven, liet ik buiten beschouwing omdat die gewoon te vaak niet worden gegeven.
Wat mijn mening over die overtreding anders maakt is dat elders op het veld die overtreding van Timmer vrijwel altijd direct rood is.

Quote:het is maar een klein nuance verschil en dat verschil doet er niet toe. je mag best wat tegen de scheids zeggen, ook tegen de grensrechter, het gaat er om op welke manier je het doet. je krijgt een gele kaart als je tekeer gaat. of je nou aanvoerder bent of niet, dat doet er niet toe. ze verdienden dus allebei geel.

Afhankelijk van de situatie, en vooral afhankelijk van wat er word gezegd, is tekeer gaan tegen de scheids nog wel te billijken.
De Cler trok een scheur open uit frustratie van een eigen fout en reageerde dat af op de grens.

Quote:die mietjes moeten gewoon blijven staan. het is geen dammen. :razz:
[/quote]

Eens, leek meer op schaken :lol:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#84
Maar goed, als dit HET niveau van beide teams was/is, dan worden beide teams geen kampioen.... Want dat was natuurlijk gewoon slecht, net zoals de scheids, daar zijn we het tenminste, door welke bril we ook kijken, wel over eens.
Reply
#85
Ronnie D Wrote:Die pingels, inclusief degene die wel is gegeven, liet ik buiten beschouwing omdat die gewoon te vaak niet worden gegeven.
Wat mijn mening over die overtreding anders maakt is dat elders op het veld die overtreding van Timmer vrijwel altijd direct rood is.

ah, zo bedoel je. zo had ik het nog niet bekeken, maar ik geloof niet dat ik het sowieso rood waard vind

Quote:Afhankelijk van de situatie, en vooral afhankelijk van wat er word gezegd, is tekeer gaan tegen de scheids nog wel te billijken.
De Cler trok een scheur open uit frustratie van een eigen fout en reageerde dat af op de grens.

het is ook afhankelijk van wat je zegt (hoewel dat eerder het verschil is tussen geel en rood), maar volgens mij is een aantal jaar geleden aangegeven dat je sowieso niet meer overdreven te keer mag gaan tegens scheids of grens.


cler heeft daar al vaker geel voor gekregen. niet alleen als hijzelf de fout in ging overigens. ik vind dat anderen ook gewoon geel moeten krijgen en zeker opgewonden standje huntelaars (hoewel ik exact hetzelfde had gedaan in zijn geval :lol: )

willen jullie fabian nog zien hollen?

[Image: Fey02020.jpg]

Undecided
Reply
#86
Quote:Vader zei nog: 'niet te uitbundig juichen'
ROTTERDAM - De vader van de 17-jarige jongen die afgelopen zondag in de Kuip een stomp in zijn gezicht kreeg, had zijn zoon al gewaarschuwd niet te uitbundig te juichen.

Feyenoordfans tijdens Feyenoord - Ajax. FOTO SOENAR CHAMID
Dat zegt de Rotterdamse politie. De Ajax-supporter zat tussen Feyenoord-aanhang in vak C toen de eerste goal viel. Hij kon zijn blijdschap niet onderdrukken en juichte. Hierop werd hij belaagd door een supporter van de Rotterdamse club.

Drie stewards van de Kuip ontzetten vader en zoon en leidden hen via de nooduitgang naar een ruimte om bij te komen. ,,Mijn stewards hebben geweldig werk verricht,’’ zegt Peter Heinen, directeur van Sport Event Security. ,,Natuurlijk heeft de jongen een klap opgelopen, maar de schade is beperkt gebleven.’’

Heinen vermoedt dat het tweetal voor de hoge risicowedstrijd via via, mogelijk via de zwarte handel, aan kaartjes is gekomen. De politie meldde eerder dat het slachtoffer twaalf jaar oud is. Hij bleek gisteren vijf jaar ouder te zijn. Zijn vader doet vandaag namens hem aangifte. De politie verspreidt de foto van de verdachte binnen het korps. Als het nodig is wordt zijn foto getoond in een opsporingsprogramma.

hij was dus geen 12 maar 17. ajakkessieden willen kennelijk graag doen geloven dat feyenoorders net zo laf zijn.
Reply
#87
Trein 2 hè... Daarvan mogen er nog 150 in het onderste vak, dan ren je je suf om daar maar te komen inderdaad.....
Gek hè ! Maar dat weet jij niet, aangezien je toch nooit naar uitpotjes gaat...

Of je nou 12 of 17 bent, juichen blijft dom, maar het slaan van een 'eenling' is altijd laf, zeker in groepsverband....
Reply
#88
Fabian Wrote:Trein 2 hè... Daarvan mogen er nog 150 in het onderste vak, dan ren je je suf om daar maar te komen inderdaad.....
Gek hè ! Maar dat weet jij niet, aangezien je toch nooit naar uitpotjes gaat...

Of je nou 12 of 17 bent, juichen blijft dom, maar het slaan van een 'eenling' is altijd laf, zeker in groepsverband....

oh, dus als ik mee ga naar groningen uit moet ik hard hollen om in het onderste vak bij de stoerste jongetjes te staan. en bij volendam ook? of alleen bij heracles?

zowel de bovenste als de onderste helft was akelig stil trouwens (totdat ajakkes scoort uiteraard). wat maakt het nou uit waar je zit?

maak er maar een mooi verhaal van. ze willen gewoon zo snel mogelijk in het mooiste stadion van het land zijn of ze zijn bang dat ze in elkaar geslagen worden. ook kun je niet uitsluiten dat ze met de trein terug naar amsterdom moeten. Undecided

het knulletje is niet geslagen in groepsverband, maar door 1 treurige henk. die gast wordt nu gezocht. anders hadden ze wel een groep gezocht he...
Reply
#89
waf Wrote:treurige henk

Zo te zien had hij er toch wel lol in.

[Image: 250px-Henk_Timmer_006.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
#90
waf Wrote:
Fabian Wrote:Trein 2 hè... Daarvan mogen er nog 150 in het onderste vak, dan ren je je suf om daar maar te komen inderdaad.....
Gek hè ! Maar dat weet jij niet, aangezien je toch nooit naar uitpotjes gaat...

Of je nou 12 of 17 bent, juichen blijft dom, maar het slaan van een 'eenling' is altijd laf, zeker in groepsverband....

oh, dus als ik mee ga naar groningen uit moet ik hard hollen om in het onderste vak bij de stoerste jongetjes te staan. en bij volendam ook? of alleen bij heracles?

zowel de bovenste als de onderste helft was akelig stil trouwens (totdat ajakkes scoort uiteraard). wat maakt het nou uit waar je zit?

maak er maar een mooi verhaal van. ze willen gewoon zo snel mogelijk in het mooiste stadion van het land zijn of ze zijn bang dat ze in elkaar geslagen worden. ook kun je niet uitsluiten dat ze met de trein terug naar amsterdom moeten. Undecided

het knulletje is niet geslagen in groepsverband, maar door 1 treurige henk. die gast wordt nu gezocht. anders hadden ze wel een groep gezocht he...

Tuurlijk waf, jij weet hoe het werkt.
Iedere Ajacied die naar die treurige tyfusstad moet wil dan ook in het onderste vak terechtkomen, daarom staan ze al 2 uur voordat de instapprocedure begint voor de hekken.
En aangezien je het toch altijd beter weet, krijg ik nu wederom een treurige reactie van je, maar dat hoort bij je afkomst...

Alstu, de jij-bak waar die je zo graag wilt!
Reply


Forum Jump: