The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
Dat denk ik niet, net op laatste training geweest en in geen velden of wegen een Bouaouzan te bekennen. Zou me niks verbazen als ie uit de selectie is gezet!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
:8: :8: :8:

NIJMEGEN - NEC-trainer Mario Been heeft Rachid Bouaouzan opnieuw uit de ie gezet. De aanvaller zit vanaf woensdag bij Jong NEC.

"Rachid had weer eens geen zin. Ik heb hem daarom weggestuurd. Ik wil alleen werken met jongens die volledig gemotiveerd zijn", aldus Been.

Eerder werd Bouaouzan om dezelfde reden al in de aanloop naar het duel met Dinamo Boekarest uit de ie gezet. De aanvaller, die is gehuurd van Wigan Athletic, liep onlangs verontwaardigd van het veld toen hij werd gewisseld
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Permanent, zelfs!

Been is voorgoed uitgekeken op Bouaouzan
17/02/2009 12:45

Mario Been heeft het gehad met Rachid Bouaouzan. Eén dag voor de eerste UEFA Cup-wedstrijd tegen Hamburger SV verbande de trainer van NEC de aanvaller van zijn selectie naar de beloften.

'En als het aan mij ligt, is dat permanent', klonk Been heel duidelijk via De Gelderlander. 'Rachid stelt zijn egootje boven het team. Kan niet. Voor mij telt alleen het team.'

Been en Bouaouzan lagen dit seizoen al eerder met elkaar overhoop. Eind september liet de trainer de huurling van Wigan Athletic al eens thuis voor het UEFA Cup-duel met Dinamo Boekarest omdat hij geen inzet zou hebben getoond.

Sindsdien leek Bouaouzan zijn leven te hebben gebeterd, maar tijdens de laatste dagen ging het opnieuw mis. Zondag in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen haalde Been de aanvaller al in de eerste helft naar de kant, waarna de 24-jarige Rotterdammer zich direct omkleedde en uit het stadion vertrok. En dinsdag toonde hij geen inzet tijdens de training.

'Rachid had weer eens geen zin', mopperde Been via RTV Gelderland. 'Ik heb hem daarom weggestuurd. Ik wil alleen werken met jongens die volledig gemotiveerd zijn.' Studio Sport tekende soortgelijke woorden op uit Beens mond. 'Met spelers die aantonen dat ze er een dag voor zo'n belangrijk treffen geen zin in hebben, houdt het voor mij op.'

NEC speelt woensdag in Nijmegen tegen HSV. Beide ploegen treffen elkaar in de derde ronde van het UEFA Cup-toernooi.
Reply
zie het steeds somberder in

gittermaster Wrote:Cvitanich en Gabri niet tegen Fiorentina
Geschreven op maandag, 16 februari om 16:07

Dario Cvitanich en Gabri zullen aanstaande donderdagavond niet meespelen in het UEFA Cup-duel tussen Ajax en Fiorentina. De Ajacieden ondervinden beiden teveel last van blessures. Hierdoor zullen ze geen deel uitmaken van de selectie die in Florence gaat proberen om Fiorentina de voet dwars te zetten in de achtste finales van het UEFA Cup-toernooi. Cvitanich ondervindt nog teveel hinder van een bovenbeenblessure, die de Argentijn opliep in het duel met Heracles Almelo (2-2). Gabri liep zondag een lichte hersenschudding op tijdens de gewonnen thuiswedstrijd met aartsrivaal Feyenoord (2-0). De Spaanse middenvelder werd na het duel voor onderzoek naar het ziekenhuis overgebracht.

Ajax neemt het donderdagavond in een uitwedstrijd op tegen de Italianen. Een week later moeten de Amsterdammers het karwei in eigen huis af zien te maken tegen La Viola. Fiorentina staat momenteel vierde in de Serie A, op veertien punten achterstand van koploper Internazionale. Zondag speelde de ploeg van trainer Cesare Prandelli gelijk tegen Genoa (3-3). Adrian Mutu wist met een hattrick een 3-0 achterstand ongedaan te maken.

Zeker Gabri is dit toch wel erg zuur. Wordt een hele lastige wedstrijd

Ook Vertonghen niet inzetbaar in Florence
Na de blessures van onder andere Dario Cvitanich en Gabri, heeft ook verdediger Jan Vertonghen moeten afhaken voor de reis naar Florence. De Belg kan tegen Fiorentina niet spelen door een voetblessure.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom Vertonghen moest afgelopen zondag de topper tegen Feyenoord ook al aan zich voorbij laten gaan. In dat duel liep Gabri een lichte hersenschudding op, waardoor ook de Spanjaard niet is meegereisd naar Italië.

Dario Cvitanich kampt nog steeds met een bovenbeenblessure en zijn plaats wordt ingenomen door Javier Martina. Darko Bodul, die tegen Feyenoord wel bij de selectie zat, is deze keer niet opgeroepen door trainer Marco van Basten.

De volledige selectie van Ajax
Maarten Stekelenburg, Kenneth Vermeer, Bruno Silva, Oleguer, Thomas Vermaelen, Rasmus Lindgren, Kennedy, Urby Emanuelson, Miralem Sulejmani, Gregory van der Wiel, Luis Suarez, Leonardo, Evander Sno, Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita, Javier Martina, Robbert Schilder, Toby Alderweireld
The great old Ludwig von...
Reply
ALs je de selectie zo leest is het echt een K*T selectie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jetzt geht LOSSSSSSSSSSSSSSS!

:beerbros: :eten:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Succes Har!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
harrie, neem je je dubbele NEC plaatjes wel mee vanavond?
Bij winst kan je ze mooi aan die duitsers gevan als aandenken :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Succes Harry! =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bocaloca Wrote:harrie, neem je je dubbele NEC plaatjes wel mee vanavond?
Bij winst kan je ze mooi aan die duitsers gevan als aandenken :-"

thnx heren!

Deze kunnen ze krijgen:

[Image: Koeman_webC_244202a_126372a.jpg]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Zo, op naar de stad! \Big Grin/
Reply
0-2 en het lijkt over en uit voor Been c.s.

Oh, Harry, kan jij die slingers even uit beeld halen? Dankje!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Schaam je Harry. Drama tegendoelpunten en asocialen op de tribune.
Reply
De tering... klotr wedstrijd! Interesseert me weining, we waren gewoon minder wat wil je meer zeggem! In Hamburg zien w e wel weer verder< 4500 man gaan we daar kieken. Al verliezen we 6-0 van die moffen, wijhebben schik gehad. volge nde week afgesprkonen met moffen vooor de lol....
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#-o Auw, dat muntje gaat nog gevolgen hebben, al hoop ik dat het voor NEC meevalt. idioot. Jammer dat Been het niet veroordeelt.

En de Reeperbahn is ook leuk hoor Harry! \Big Grin/
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Idd wat een mongolen daar op de lange zijde. Mogen in de handjes knijpen dat scheids wedstrijd niet staakt. Wrs wordt dit een flinke boete.

Jammer Har!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
EJR Wrote:En de Reeperbahn is ook leuk hoor Harry! \Big Grin/

Mits je niemand de verkeerde kant opstuurt als ze je de weg naar de wc vragen................. :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
EJR Wrote:#-o Auw, dat muntje gaat nog gevolgen hebben, al hoop ik dat het voor NEC meevalt. idioot. Jammer dat Been het niet veroordeelt.

En de Reeperbahn is ook leuk hoor Harry! \Big Grin/

in slowmotion was goed te zien dat het een (wegwerp- :wink: )aansteker was.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bumme Wrote:
EJR Wrote:En de Reeperbahn is ook leuk hoor Harry! \Big Grin/

Mits je niemand de verkeerde kant opstuurt als ze je de weg naar de wc vragen................. :wink:

Maar toen ik zei dat we voor Vd Vaart naar Hamburg waren afgereisd, stak ie dat steekwapen gelukkig weer in z'n binnenzak. Wink
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Bumme Wrote:
EJR Wrote:En de Reeperbahn is ook leuk hoor Harry! \Big Grin/

Mits je niemand de verkeerde kant opstuurt als ze je de weg naar de wc vragen................. :wink:

Maar toen ik zei dat we voor Vd Vaart naar Hamburg waren afgereisd, stak ie dat steekwapen gelukkig weer in z'n binnenzak. Wink

toen had je ook nog je ajakkesshirt aan zeker? :razz:
Reply
Twente.. =D>
Reply
Ajax.. =D>
Reply
Erg knap en verrassend van beide tiems. Heb Ajax zitten kijken, was onder de indruk van Anita en het centrum van de verdediging van Ajax. Tuurlijk krijgt Fiorentina (Gilardino) kansen maar dat moet dan net ff meezitten. Wordt thuis nog lastig zat maar deze is in ieder geval binnen en goed voor de Uefa coefficient
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zei ik zondag iets over Kennedy? was een grapje..
The great old Ludwig von...
Reply
harry_bierdop Wrote:De tering... klotr wedstrijd! Interesseert me weining, we waren gewoon minder wat wil je meer zeggem! In Hamburg zien w e wel weer verder< 4500 man gaan we daar kieken. Al verliezen we 6-0 van die moffen, wijhebben schik gehad. volge nde week afgesprkonen met moffen vooor de lol....

Toch vind ik dit nog niet eens zo héél erg slecht getypt na 13 uur zuipen :razz: .

HSV gewoon 3 maten te groot, als je spelers allemaal zag wat een reuzen zeg. Zoals ik hierboven al zei, je kan er niks van zeggen, ze waren gewoon stukken beter.

Nog met duitsers zitten praten in me moeders kroeg, volgende week rondleiding Reeperbahn op woensdag :Big Grin

Ajax en Twente =D> =D> =D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
harry_bierdop Wrote:De tering... klotr wedstrijd! Interesseert me weining, we waren gewoon minder wat wil je meer zeggem! In Hamburg zien w e wel weer verder< 4500 man gaan we daar kieken. Al verliezen we 6-0 van die moffen, wijhebben schik gehad. volge nde week afgesprkonen met moffen vooor de lol....

Toch vind ik dit nog niet eens zo héél erg slecht getypt na 13 uur zuipen :razz: .

HSV gewoon 3 maten te groot, als je spelers allemaal zag wat een reuzen zeg. Zoals ik hierboven al zei, je kan er niks van zeggen, ze waren gewoon stukken beter.

Nog met duitsers zitten praten in me moeders kroeg, volgende week rondleiding Reeperbahn op woensdag :Big Grin

Als er een dronken duitser naar je toe komt die vraagt waa het toilet is, probeer 'm dan de goede kant op te sturen. Tongue
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Peter Wrote:
Amor Fati Wrote:Twente-Ajax in de achtste finale :8:

cry

Die Amor is zo gek nog niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Erg knappe overwinningen =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
centre court Wrote:
Peter Wrote:
Amor Fati Wrote:Twente-Ajax in de achtste finale :8:

cry

Die Amor is zo gek nog niet.

Tsja. PSV-Fiorentina vorig jaar kansloos 0-2 na een op papier mooi 1-1 gelijkspel daar, dus Ajax is er nog lang niet. Als Marseille in Enschede net zo zwak is als begin dit seizoen in Eindhoven gaan de Tukkers het echter wel redden! Fiorentina-Twente volgende ronde denk ik, al zou het voor het hele NL-voetbal mooi zijn als ook Ajax het gewoon redt.
Reply
1 lamme bende!

Die Italianen zijn nog wouser in het regelen van voetbalpotjes, elke supporter kreeg 1 carabinieri mee en moest na afloop even lachen voor de Italiaanse candid camera.

Slaan die gekken iemand die met krukken naast het uitvak zit, worden ze gewoon terug naar hun plaats gestuurd... Undecided

Als je de wedstrijd wilt zien, nooit naar Fiorentina gezien. Ik zag net pas dat er 4x geel gevallen was :wink:
Reply


Forum Jump: