The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
Fabian Wrote:Thuis 1-0

en die laffe franse aanpakken neem ik aan!

Hoorde dat er alweer 2 gasten van jullie zijn geprikt door die vieze algerijnse ratten Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Silva - Olequer - Lindgren - Alderweireld/Schilder

Lindgren heeft vaker centraal achterin gespeeld en dat deed hij zeer sterk! Silva tov vd Wiel vind ik zelfs een versterking.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik ook, ben echt een voorstander van Silva, maar de spoeling is idd wel erg dun
The great old Ludwig von...
Reply
[Image: 155.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:[Image: 155.jpg]
:lol:
Reply
Was natuurlijk al bekend, maar toch ongeveer een hele verdeidging die je mist....

Defensieve problemen bezorgen Van Basten hoofdbrekens
Ajax-trainer Marco van Basten kan woensdag tegen Olympique Marseille niet beschikken over een groot deel van zijn gebruikelijke defensie. De oefenmeester heeft te kampen met de nodige personele problemen in verdedigend opzicht.

Jelmer van der Dussen
AMSTERDAM

Naast de niet-speelgerechtigde Rob Wielaert en de geblesseerde Jan Vertonghen zijn ook Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen zijn wegens schorsingen niet inzetbaar tijdens de return. Vermaelen kreeg afgelopen week zijn tweede gele kaart in de knock-out-fase en is evenals Van der Wiel, die in Marseille een rode kaart voorgehouden kreeg, voor één duel geschorst.

Eén van de vervangers van het afwezige viertal is Toby Alderweireld. De jonge Belg kreeg ook in Marseille een basisplaats toebedeeld van Van Basten. "Dit is een mooie wedstrijd", blikte de verdediger vooruit op het treffen van woensdagavond. "Een duel om naar uit te kijken."

Hoewel Ajax door het 2-1 verlies bij Olympique Marseille genoodzaakt is om in eigen huis in elk geval te winnen, ziet Alderweireld kansen voor de Amsterdammers. "We hebben zeker een kans. In de eerste wedstrijd hebben we de 2-1 knap vastgehouden. Marseille is een goede, snelle ploeg, maar is zeker niet onverslaanbaar."

Alderweireld zal woensdag - afgaande op de laatste training - in de defensie worden bijgestaan door Bruno Silva, Oleguer en Robbert Schilder. Dario Cvitanich - die tegen De Graafschap met kleine pijntjes het veld moest verlaten - lijkt genoegen te moeten nemen met een plek op de reservebank. Dinsdag koos Van Basten voor een voorhoede met Urby Emanuelson hangend op links, Miralem Sulejmani in de punt van de aanval en Luis Suárez komend van de rechterflank.

Rasmus Lindgren en Gabri zijn niet op tijd fit voor het treffen met de Fransen. De twee spelers beperkten zich dinsdag tot looptraining. Vurnon Anita, Ismaïl Aissati en Eyong Enoh zullen vermoedelijk het Amsterdamse middenveld vormen.
The great old Ludwig von...
Reply
Ik gok erop dat het morgen gezellig gaat worden in Amsterdam, gezien dat er toch 2 supporters geprikt zijn en 2 neergeschoten met beanbags .....

Ik ga toch voor een geniepige 1-0, alhoewel ik dat alleen maar hoop
Reply
Fabian Wrote:Ik ga toch voor een geniepige 1-0, alhoewel ik dat alleen maar hoop

Ik zou gaan voor een leuke wedstrijd. Een geniepige 1-0 kan je ook wel thuis op de buis bekijken terwijl je aan het strijken bent.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Ik ga toch voor een geniepige 1-0, alhoewel ik dat alleen maar hoop

Ik zou gaan voor een leuke wedstrijd. Een geniepige 1-0 kan je ook wel thuis op de buis bekijken terwijl je aan het strijken bent.

ALs supporter zal het je nu een bal jeuken of het leuk is (is mooi meegenomen). Resultaat telt nu. Maakt geen ene reet uit hoe.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Ik ga toch voor een geniepige 1-0, alhoewel ik dat alleen maar hoop

Ik zou gaan voor een leuke wedstrijd. Een geniepige 1-0 kan je ook wel thuis op de buis bekijken terwijl je aan het strijken bent.
Nee dat kan mij verrotten denk je ? Ik zit sowieso liever in het stadion, al verliezen ze met 0-4, dan nog zat ik niet liever thuis. Maar dat zullen sommigen nooit begrijpen.
Reply
Ik sla deze verjaardag van Ajax even over. Ga lekker zelf trainen en daarna op groot scherm de tweede helft kijken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Politie verwacht onrust in Amsterdam vandaag. Ik verwacht wel een reactie op de incidenten in Frankrijk. Kut Fransen. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Ik ga toch voor een geniepige 1-0, alhoewel ik dat alleen maar hoop

Ik zou gaan voor een leuke wedstrijd. Een geniepige 1-0 kan je ook wel thuis op de buis bekijken terwijl je aan het strijken bent.

ALs supporter zal het je nu een bal jeuken of het leuk is (is mooi meegenomen). Resultaat telt nu. Maakt geen ene reet uit hoe.

pcies, maar dat gaar bij ajakkes doorgaans niet op. die houden namelijk van 'mooi voetbal'. Undecided
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Ik ga toch voor een geniepige 1-0, alhoewel ik dat alleen maar hoop

Ik zou gaan voor een leuke wedstrijd. Een geniepige 1-0 kan je ook wel thuis op de buis bekijken terwijl je aan het strijken bent.

ALs supporter zal het je nu een bal jeuken of het leuk is (is mooi meegenomen). Resultaat telt nu. Maakt geen ene reet uit hoe.

pcies, maar dat gaar bij ajakkes doorgaans niet op. die houden namelijk van 'mooi voetbal'. Undecided

Juist, en dat gebeurt ook al 10 jaar niet meer, dus al die mensen die er zitten, zitten daar niet voor....
Reply
Fabian Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Ik ga toch voor een geniepige 1-0, alhoewel ik dat alleen maar hoop

Ik zou gaan voor een leuke wedstrijd. Een geniepige 1-0 kan je ook wel thuis op de buis bekijken terwijl je aan het strijken bent.
Nee dat kan mij verrotten denk je ? Ik zit sowieso liever in het stadion, al verliezen ze met 0-4, dan nog zat ik niet liever thuis. Maar dat zullen sommigen nooit begrijpen.

Nee, ik ben namelijk een liefhebber van leuk en mooi voetbal met een voorkeur voor bepaalde ploegen en een afkeer van andere en zie er de meerwaarde niet van in om eens in de twee weken (of vaker) mijn zondagmiddag (of andere dagdelen), tegen forse betaling mijnerzijds, in een betonnen snelkookpan door te brengen en dan vantevoren al te weten dat het een zaadpot gaat worden. Dan besteed ik mijn geld en tijd liever aan zaken waarvan ik vind dat ze nuttiger zijn. Maar veel plezier vanavond. Ik hoop echt dat ze winnen, want die stinkfransen gun ik het nog minder.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
centre court Wrote:Politie verwacht onrust in Amsterdam vandaag. Ik verwacht wel een reactie op de incidenten in Frankrijk. Kut Fransen. Icon_evil
Quote:Politie vindt wapens bij supporters Marseille
Uitgegeven: 18 maart 2009 15:36
Laatst gewijzigd: 18 maart 2009 15:35

AMSTERDAM - Bij het doorzoeken van de bussen van supporters van voetbalclub Olympique Marseille heeft de politie in Amsterdam woensdag tientallen slag- en steekwapens gevonden en in beslag genomen.

Dat maakte de politie bekend. De supporters zijn in Amsterdam voor de wedstrijd van woensdagavond in de UEFA Cup tegen Ajax.

Ver voor begin van de wedstrijd trof de politie onder meer gasbusjes, messen en ploertendoders in de bussen aan. De politie is extra alert vanwege verwachte ongeregeldheden rond de wedstrijd in de Amsterdam Arena.
Reply
Bah bah, vieze stink Fransen (Algerijnen) Dead
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Komt het vanavond weer op de NOS website?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Gewoon NOS/Nederland 3...
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Gewoon NOS/Nederland 3...

lol.. haha dat snap ik maar ik ga natuurlijk geen werkdag vrijnemen om ajax te kijken dus vandaar de vraag of het ook online was! Maar weet het al...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Achteraf gezien jammer dat Zenden niet zelf de 2-2 maakt :8:. Die overtreding van Schilder is echt zo dom, kop die bal gerust. En dat verdedigen bij die 2-2. Zaten er 3 keer achter elkaar naast, stelletje Brechets!

Ik blijf die Suarez een naar mannetje vinden, maar die gast is echt goed. Heerlijk om te zien hoe hij heel een verdeging gek kan maken. Schitterend hoe hij de 2-1 voorbereidt.

Jammer, onnodige uitschakeling.

BTW, eerste wedstrijd een spandoek gezien 'Zenden, johhny neukt je zus' (of zoiets) en dan gister zingen Zenden je moeder is een hoer. Je ma heb je niet vor het uitkiezen, je schoonma daarenetegen #-o. Ook opvallend om te zien (maar dat kan aan TV hebben gelegen en kan in stadion anders zijn geweest??) dat het publiek nauwelijks achter de ploeg gaat staan aan het eind vd wedstrijd en in de verlenging. Lijkt me dat je dan juist de longen uit je lijf schreeuwt!?

Na de 2-2 en met nog 10 minuten droop er volgens de commentator ook nog eens een groot aantal supporters af richting parkeerplaatsen :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
knappe wedstrijd van ajakkes, vooral als je bedenkt dat de verdediging van jong ajakkes er in staat.

het was een leuke wedstrijd om naar te kijken, bij ajakkes vond ik anaita, emanuelson en sneuarez goed, maar sneuarez was ook weer uitermate irritant. zelf uitdelen, en janken als hij geschopt wordt.

aan de kant van marseille heb ik genoten van het spel van die taiwo. wat een grote sterke gast. hij viel natuurlijk al op bij dat jeugd ek, maar dan moe je nog maar zien of dat stand houdt.

ajakkes had het zelf af moeten maken en wordt nu gestraft voor de keepersfout van vermeer. en dus door het gepruts met keepers door van basten.
Reply
waf Wrote:ajakkes had het zelf af moeten maken en wordt nu gestraft voor de keepersfout van vermeer. en dus door het gepruts met keepers door van basten.

Zeker had Ajax en dan met name Suarez het zelf moet afmaken maar dat 'gepruts met keepers' de oorzaak is, is uiteraard bullshit. Stekelenburg was misschien wel op een andere bal in de fout gegaan, koffiedik kijken dus. Maar goed, enige nuance is jou de laatste maanden op dit forum toch al vreemd...

Ajax tikte die gasten bij tijd en wijle helemaal weg maar naarmate de wedstrijd vorderde, zag je dat de krachten wegvloeiden en de combinaties niet meer lukten. Dit geeft wel vertrouwen in enkele toekomstige basiskrachten voor Ajax, hoewel Marseille van een erg matig niveau was/leek.

En inderdaad zag je na de 2-2 veel mensen weggaan. Blijf ik treurig vinden. Al was de kans op dat moment minimaal, je bedankt gewoon je team aan het einde van de wedstrijd. Rode kaart van Silva? Wat deed hij eigenlijk, kon ik niet zien?
Reply
Ekslem Wrote:Na de 2-2 en met nog 10 minuten droop er volgens de commentator ook nog eens een groot aantal supporters af richting parkeerplaatsen :eeeek:

Toen de 2-2 viel zei de commentator ook dat Ajax nu 3 keer moest scoren, dus hij kan veel zeggen :wink:

Echt zonde, had het gevoel dat het er echt in zat, Marseille eigenlijk de hele 2de helft geen echte kans gehad, en ook in de verlenging niet... Vond beide tegengoals slecht verdedigd, bij de 1-1 loopt Niang zo weg tussen Alderweireld en Oleguer, bij de 2-2 is elke x een Ajax verdediger een stap te laat (bij doorkoppen Alderwiereld en Schilder, bij inkoppen staat Oleguer teveel naar de bal te kijken, let hij niet op die Mears en eventuele buitenspelpositie)... Verder vond ik het centrale duo prima spelen, maarja dit zijn toch de beslissende momenten... Middenveld en aanval vond ik erg sterk, vooral Suarez met een aantal kanppe acties met als hoogtepunt de voorbereiding op de 2-1... Echter komt Suarez zeker 2x vrij voor de keeper maar treuzelt hij te lang... Die moet je gewoon schieten en niet nog eerst 2 verdedigers uit willen kappen... Anita MOTM in mijn ogen, erg sterk op het middenveld, speelde zowel Valbuena als later Ben Arfa uit de wedstrijd en veroverde veel ballen...
Helaas zit het erop, nu maar richten op de 2de plaats....
Reply
erg zuur achteraf, moet eerlijk zeggen dat ik er vooraf niet echt op gerekend had, met name door alle invallers, maar de jonkies bleven goed staan. Weer een hele sterke pot van Anita, vind hem al weken erg goed spelen, das echt een talent. Vond voor de verandering ook Schilder eens goed spelen, al ging hij wel weer eens keer cruciaal in de fout.
Suarez is idd irritant, maar bij tijd en wijle echt weergaloos en onnavolgbaar, echter echt scherp voor de goal was ie niet, hij had er 2 kunnen maken en deed dat niet en dat is cruciaal op dit niveau.
Echter deze pot geeft wel hoop, er staat echt een aantal jonkies klaar die het niveau imo wel aankan.
Die rode kaart van Silva was natuurlijk een lachertje, minstens even irritant als Suarez die Ben Arfa...
The great old Ludwig von...
Reply
Hoef Wrote:
waf Wrote:ajakkes had het zelf af moeten maken en wordt nu gestraft voor de keepersfout van vermeer. en dus door het gepruts met keepers door van basten.

Zeker had Ajax en dan met name Suarez het zelf moet afmaken maar dat 'gepruts met keepers' de oorzaak is, is uiteraard bullshit. Stekelenburg was misschien wel op een andere bal in de fout gegaan, koffiedik kijken dus. Maar goed, enige nuance is jou de laatste maanden op dit forum toch al vreemd...

Ajax tikte die gasten bij tijd en wijle helemaal weg maar naarmate de wedstrijd vorderde, zag je dat de krachten wegvloeiden en de combinaties niet meer lukten. Dit geeft wel vertrouwen in enkele toekomstige basiskrachten voor Ajax, hoewel Marseille van een erg matig niveau was/leek.

En inderdaad zag je na de 2-2 veel mensen weggaan. Blijf ik treurig vinden. Al was de kans op dat moment minimaal, je bedankt gewoon je team aan het einde van de wedstrijd. Rode kaart van Silva? Wat deed hij eigenlijk, kon ik niet zien?

ik zeg dat niet dat het gepruts met keepers de oorzaak is, maar dat dat een van de oorzaken is. dat is toch al een stuk genuanceerder, maar dat komt je uiteraard niet goed uit als je het moet hebben van zielige fabiankerd-achtige algemene beschuldigingen als 'enige nuance is jou de laatste maanden toch al vreemd' [gay].

dat je de mogelijkheid open houdt dat ook stekelvarken dit soort fouten maakt, maakt het gepruts met keepers niet minder erg. van basten stelt vermeer op en die gaat in de fout. bij de tweede goal vind ik hem ook niet sterk . daar mag je de coach op afrekenen, de hypothetische situtatie wat er gebeurd zou zijn als stekelvarken had gekeept is niet echt interessant, mijnheer ontzettend genuanceerd. :roll: of is het zo, dat als je een andere mening hebt dan jij, dat het opeens niet genuanceerd is? 8-[

dat die gasten bij tijd en wijle helemaal weggetikt werden is nogal overdreven. ze hebben een groot gedeelte op 0-0 en 1-1 gestaan en hadden denk ik weinig reden om erg veel druk te zetten en ruimte te geven. de 2-1 van ajakkes was mooi en het gevoel overheerste al dat ze het niet lang meer die 1-1 zouden houden, maar als sneuarez die weergaloze actie er niet uit gooit kan het resterende kwartiertje makkelijk te weinig zijn, vooral als je gedwongen wordt nog meer ruimte weg te geven tegen deze ploeg.

zo matig vond ik marseille trouwens niet. zitten enkele erg goeie spelers tussen. staan 2de in frankrijk en schakelen 3 nederlandse top 5 ploegen uit. tijd voor wat nuance hoef?
Reply
gittermaster Wrote:erg zuur achteraf, moet eerlijk zeggen dat ik er vooraf niet echt op gerekend had, met name door alle invallers, maar de jonkies bleven goed staan. Weer een hele sterke pot van Anita, vind hem al weken erg goed spelen, das echt een talent. Vond voor de verandering ook Schilder eens goed spelen, al ging hij wel weer eens keer cruciaal in de fout.
Suarez is idd irritant, maar bij tijd en wijle echt weergaloos en onnavolgbaar, echter echt scherp voor de goal was ie niet, hij had er 2 kunnen maken en deed dat niet en dat is cruciaal op dit niveau.
Echter deze pot geeft wel hoop, er staat echt een aantal jonkies klaar die het niveau imo wel aankan.
Die rode kaart van Silva was natuurlijk een lachertje, minstens even irritant als Suarez die Ben Arfa...

ik weet het niet zeker, hij gaf dacht ik wel een elleboogje. dat die gast zich vreselijk aanstelt maakt dat niet anders. die sneuarez deed vervolgens ook of hij doodging nadat hij met een vingertje in zijn buik geprikt werd, dus dat valt tegen elkaar weg.

die fout van schilder vind ik trouwens niet cruciaal. hij maakt misschien een domme overtreding, maar dat wil nog niet zeggen dat er iets aan de hand is. het uitkomen van die gup in het doel vond ik minstens zo cruciaal.
Reply
waf Wrote:genuanceerder genuanceerd genuanceerd nuance

Ik ben blij dat je een nieuw woord hebt geleerd en dat je dat in één bericht zo vaak gebruikt, nu nog in de praktijk brengen
Reply
Hoef Wrote:
waf Wrote:genuanceerder genuanceerd genuanceerd nuance

Ik ben blij dat je een nieuw woord hebt geleerd en dat je dat in één bericht zo vaak gebruikt, nu nog in de praktijk brengen

zo, sterke repliek zeg. =D>
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:genuanceerder genuanceerd genuanceerd nuance

Ik ben blij dat je een nieuw woord hebt geleerd en dat je dat in één bericht zo vaak gebruikt, nu nog in de praktijk brengen

zo, sterke repliek zeg. =D>

Andere repliek valt niet te geven op een met jijbakken gelardeerd bericht waarin je me ook nog een paar keer verkeerd aanhaalt. Zoek de voorbeelden zelf maar want ik steek hier geen tijd meer in.
Reply


Forum Jump: