The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTA- Tour
#31
Aan voorspellingen durf ik me niet meer te wagen sinds Krajicek...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
voorspellingen maakt het forum toch juist zo leuk :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Ad Wim Wrote:Aan voorspellingen durf ik me niet meer te wagen sinds Krajicek...
Waar had jij Krajicek op ingeschat dan?
Ze heeft toch top 30 gehaald.
Reply
#34
Ja, voor hoe lang?
Ik zag in Krajicek toch wel een steady top 20 speelster, met misschien een uitschieter. Hopelijk komt dat nog...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ad...Ik ben het volledig met je eens !! :o

Krajicek tot nu toe tegen gevallen as je naar de mogelijkheden 2 jaar geledenn kijkt. Mocht ze hier bovenop komen dan zal ze nog ontzettend goed worden want dan is ze ook mentaal sterk(er)...

Voor Rus vind ik het nog moeilijk. Weinig zien spelen. Redelijk grote meid, weet niet of ze zich nog veel verder kan ontwikkelen of dat ze al ver is binnen haar mogelijkheden. Momenteel denk ik dat ze erg goed kan worden als ze wat meer kracht op doet. Ook haar loopsnelheid mag nog iets omhoog. Als dit allemaal lukt, en ze krijgt niet teveel aandacht omdat ze er goed uitziet dan moet ze de top-tien kunnen halen.
Reply
#36
Top 10 is hoog hoor. Ze is dan wel nummer 1 bij de junioren, maar er kan nog zoveel gebeuren. Ik denk dat we heel blij mogen zijn als ze top 25 wordt. Ik hoop het ten zeerste. Als ze eind vorig jaar steady top 70 is, dan ben ik heel blij Smile
Reply
#37
Wat ik bij haar wel erg positief vind is dat ze er (iig nu) erg hard voor lijkt te werken, en iedere WTA ervaring die ze mee kan pikken, pikt ze ook direct mee.
Toch een verschil met bijvoorbeeld De Bakker...
Reply
#38
Mee eens.
Reply
#39
Rus niet bezig met opmars

TASJKENT - Arantxa Rus is vanaf komende maandag de beste Nederlandse op de wereldranglijst. De 17-jarige tennisster wordt er niet warm of koud van. “Ik ben daar nog niet mee bezig. Er verandert eigenlijk ook niet veel voor mij. Ik hoop vooral dat Michaëlla Krajicek weer snel terugkomt.”

In China haalde ze in september voor het eerst op eigen kracht via de kwalificaties het hooftoernooi op het hoogste niveau. Na haar goede optreden kreeg Rus een wildcard voor Seoul, waar ze in de eerste ronde verloor. In Tasjkent sloeg ze zich opnieuw met succes door de kwalificaties. Het spelen op het hoogste niveau ervaart ze niet als heel bijzonder. “Het was wel leuk dat het in China gelijk heel goed ging, maar echt heel anders is het niet. Het is bij de WTA-toernooien wel beter georganiseerd.”

Rus speelt in Tasjkent in de tweede ronde tegen de als eerste geplaatste Chinese Peng Shuai. “Dat zal wel wat lastiger worden, maar het is voor mijn ervaring goed om tegen zulke meisjes te spelen. Ik leer ook veel door bij deze toernooien naar partijen te kijken.”

Na Tasjkent keert de nummer één bij de junioren terug naar huis en neemt een paar weken rust. De laatste maanden van het jaar speelt Rus nog wat kleinere toernooien in Europa. “Volgend jaar hoop ik weer wat makkelijker bij WTA-toernooien binnen te komen. Het is mooi dat ik deze reeks alvast heb meegemaakt.”
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Gister Arantxa even kort gesproken. Ze vertelde dat ze niet ontevreden was over der wedstrijd tegen Peng. Door toch wel een zwaar programma voor haar was ze stijf in het begin vertelde ze. Begin tweede set was ontzettend goed, maar kon ze helaas niet volhouden.
Ze was blij weer thuis te zijn en een weekje rustig kon trainen.
Reply
#41
Leuk, hoe ken je haar?
Reply
#42
Overdune Wrote:Leuk, hoe ken je haar?
Heel heel heel vaag. Ze traint in Almere, zie haar regelmatig van centraal station naar de trainingshal lopen.
Heb der inmiddels vier keer kort gesproken over een tijdsbestek van ruim een jaar.
Reply
#43
Krajicek is ook weer terug sinds begin oktober. Verliest eerste ronde quali's in Stuttgart, week erna eerste ronde bij een challenger en zojuist tweede ronde quali's in Luxemburg verloren ( won eerste ronde van een Luxemburgse zonder ranking).

Ik heb al heel lang het idee dat de tennisloopbaan van kleine Kraai langzamerhand als een nachtkaars uitgaat.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#44
Heeft toch laatste 8 op Wimbledon gehaald, en dus lid van de "last 8 club", dan heb je het toch best aardig gedaan.
Maar ja idd, er moet wel wat gaan gebeuren als ze er nog wat van wil gaan maken.
Reply
#45
Ze heeft een nieuwe coach, Marc Dehous. Heeft oa met Clijsters gewerkt, daar verwacht ik wel wat van. Ze is nog niet zo lang terug van een blessure toch? Ze heeft nog wat tijd nodig denk ik, maar ze komt er wel weer bovenop.
Reply
#46
Elikian Wrote:Heeft toch laatste 8 op Wimbledon gehaald, en dus lid van de "last 8 club", dan heb je het toch best aardig gedaan.
Maar ja idd, er moet wel wat gaan gebeuren als ze er nog wat van wil gaan maken.

Ze heeft prima gepresteerd, met name in de jeugd en in de eerste fase na de overgang naar de senioren. Maar het lijkt allemaal minder te worden ofzo. Heb niet het idee dat een coach haar kan helpen, ik heb het idee dat ze chronische mentale problemen heeft...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#47
Krajicek bereikt weer ens een halve finale, in Bratislava. Vanuit de kwalificatie, vandaag winst met 6-2 6-2. Nu mogelijk tegen Dulko.
Reply
#48
En ze wint van Dulko 7-6 3e set, lekker hoor =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ad Wim Wrote:En ze wint van Dulko 7-6 3e set, lekker hoor =D>

3-1 3e set achter en vier matchpoints weggewerkt. Netjes.... =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#50
finale kansloos tegen 17-jarige. Toch goed resultaat =D>
Reply
#51
Ook maar even wat voorspellingen voor de dames:

2009 WTA preview: op zoek naar een nieuwe koningin

Jelena Jankovic begint het jaar als nummer één van de wereld. Een apart gegeven, aangezien de 23-jarige Servische nog altijd wacht op haar eerste Grand Slam-titel. Jankovic is de enige speelster in de geschiedenis van de WTA Tour, die de nummer één-positie heeft bereikt, maar nog altijd geen major heeft gewonnen. Wie overigens een jaar geleden had geroepen dat Jankovic in 2008 ’s-werelds beste speelster zou worden, had voor gek worden verklaard. Justine Henin regeerde de vrouwentour immers met harde hand. Tot zij vier maanden later zelf de stekker uit haar carrière trok.

De abrupte terugtrekking van Henin uit de sport liet de WTA Tour achter in een staat van chaos. De nummer één-positie had geen betekenis meer. Er was geen grootse kampioene om het machtsvacüum op te vullen. Maria Sharapova, Ana Ivanovic, Jankovic en Serena Williams bestegen allen kortstondig de troon, maar waarborgden hun prestaties de status van koningin van het vrouwentennis? Eigenlijk niet. En dus gaat de zoektocht verder in 2009. Staat er een nieuwe grote kampioene op in het nieuwe jaar? Zo ja, wie?

Jankovic wint Roland Garros en blijft nummer één
Persoonlijk verwacht ik wel het een en ander van Jankovic, gezien het feit dat ze eindelijk begint te geloven dat ze de grote wedstrijden kan winnen. Jankovic kende na haar verloren US Open-finale een uitstekende herfst, waarin ze drie toernooizeges boekte met agressief tennis en sterk serveerwerk. Jankovic wist voor het eerst in haar loopbaan ook op de belangrijke momenten haar beste tennis te laten zien. In het verleden was de Servische wanneer het er toe deed juist te defensief en oogde ze vaak nerveus. Het feit dat Jankovic sinds vorig seizoen met een fulltime coach werkt, werpt zijn vruchten af. Wanneer ze haar vorm van eind 2008 door kan zetten in het nieuwe jaar, dan zal Jankovic haar eerste Grand Slam-titel in de wacht slepen. Met haar uitstekende beweeglijkheid maakt ze daarbij op Roland Garros de beste kans. Gezien het feit dat ze aanzienlijk meer toernooien speelt dan de Williams-zusjes, zal Jankovic ook de nummer één-positie vasthouden.

Venus Williams wint twee Slams
Venus Williams kende een uitstekend 2008. Ze verdedigde met succes haar Wimbledon-titel, maar daarnaast won de voormalig nummer één van de wereld ook voor het eerst in haar carrière de WTA Championships in Doha. Verder waren er nog twee kwartfinales op Grand Slam-niveau in Melbourne en New York. De 28-jarige Williams verklaarde onlangs hoeveel plezier ze nog altijd heeft in de sport en dat ze nog lang niet aan stoppen denkt. Met die instelling en haar hervonden topvorm lijkt er nog voldoende succes in het verschiet te liggen. Onvoorstelbaar genoeg won Williams sinds 2001 geen Grand Slam meer buiten Wimbledon. In 2009 reken ik er op dat daar een einde aan komt. De US Open of Australian Open gaat dit jaar naar Venus, aangevuld met haar zesde Wimbledon-titel.

Mauresmo beëindigt carrière
Amélie Mauresmo verpestte in februari 2007 het afscheidsfeestje van Kim Clijsters in Antwerpen, door de publiekslieveling in de eindstrijd te verslaan. Sindsdien won de voormalig nummer één van de wereld geen titel meer. Inmiddels lijkt Mauresmo zelf te zijn begonnen aan het laatste tennisjaar uit haar loopbaan. De 29-jarige Française wil terugkeren aan de top, anders vindt ze het wel mooi geweest. Maar meer dan een notering zo rond de 20e plaats zal er voor de tweevoudig Grand Slam-winnares waarschijnlijk niet meer inzitten. Mauresmo verloor een groot van het vertrouwen in eigen kunnen, toen ze in 2007 enkele maanden geblesseerd aan de kant moest zitten. Ze komt daarnaast kracht tekort om het de nieuwe generatie speelsters consistent moeilijk te maken. Het ligt dus voor de hand dat deze kampioene na 2009 haar rackets aan de wilgen zal hangen.

Azarenka breekt definitief door
En dat brengt ons terug bij Victoria Azarenka. Deze voormalig nummer één van de wereld bij de junioren halveerde haar ranking vorig jaar van de 30e naar de 15e plaats, maar met de capaciteiten die de 19-jarige Wit-Russische bezit moet ze in 2009 de aansluiting met de wereldtop kunnen maken. Azarenka slaat verwoestend hard met zowel forehand als backhand, waarbij ze met haar hoge gekreun alleen wel irritant veel doet denken aan Maria Sharapova.

Azarenka leek in 2008 mentaal nog niet klaar om te presteren in de grote wedstrijden. Tactisch zat het allemaal nog niet even goed in elkaar bij de hardhitter, en wanneer het even tegenzat sloeg de frustratie al snel toe. Eind vorig seizoen vertelde ze me in Stuttgart dat ze hard werkt aan het mentale aspect en zich steeds beter kan focussen op wat ze moet doen in een wedstrijd. Wanneer Azarenka die instelling vol kan houden zal ze weinig moeite hebben om in 2009 de top-10 binnen te dringen, waarbij ze ook in staat moet zijn om de halve finales van een Grand Slam te bereiken.

En dan nog dit...
Michaella Krajicek raakt nauwer betrokken met de Nick Bollettieri Academy en keert terug in de top-40. In juni wint ze de Ordina Open. Arantxa Rus zet haar sterk stijgende lijn door en bereikt de top-100. Dinara Safina wint geen Grand Slam. Serena Williams meldt zich vijf keer af voor een toernooi met een vage blessure :8: . Maria Sharapova laat de schouderproblemen achter zich en wordt opnieuw de beste Russin. Daniela Hantuchova komt niet meer terug in de top-10. Alizé Cornet bereikt de halve finales op Roland Garros.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
Waar haal je dit nou vandaan? Jou kennende, de Telegraaf...

En hier ook al Krajicek in de top 40 :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Waar haal je dit nou vandaan? Jou kennende, de Telegraaf...

En hier ook al Krajicek in de top 40 :-k

geen telegraaf, want dan hadden jullie het allang gevonden :wink:

Ik heb een leuke site gevonden met veel informatie.
Ook wordt hier veel voorspeld, net als voor de masters in november.

Toen heb ik zijn advies opgevolgd....

Had ik beter niet kunnen doen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
link...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#55
Geef maar gewoon de link idd, dan kunnen we zelf kijken en hoef je niet constant te copy-pasten, je zet er toch geen commentaar bij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
:nono:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
we gaan even een spelletje doen... :8:

wie vindt de link als eerste!

Succes Ad en Haggie!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
http://www.tennistribune.nl/pagina/voorp...e-koningin
Reply
#59
Je was me net voor, wel een heel makkelijke spelletje. Google heet zoiets, Buurs Idea
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Je was me net voor, wel een heel makkelijke spelletje. Google heet zoiets, Buurs Idea

waarom vraag je dan om de link? ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: