The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Aangetekende post vanuit buitenland.
#31
Aantekenen doe omdat je de ontvanger niet vertrouwt, je denkt kennelijk dat de ontvanger zal ontkennen iets ontvangen te hebben. Waarom vertrouw je er dan wel op dat hij zal erkennen ontvangen te hebben wat jij zegt gestuurd te hebben? De enige reden waar ik me iets bij voor kan stellen om iets aangetekend te versturen is dat je bang bent dat de post je brief wegmaakt. Als dat je motief is heeft het inderdaad enige zin. Maar ik moet nu weg, ik vond het wel vermakelijk weer eens een 'discussie' met je te houden over niks. Tot later.
May The Schwartz Be With You
Reply
#32
Ik heb het aangetekend laten versturen zodat ik zeker weet dat die brief niet door Henk de postman bij nummer 64 ipv 46 binnen wordt geduwd.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Ekslem Wrote:Schijnbaar gaat het van Barcelona naar Madrid en dan naar NL.

Nou, dan ben je de sigaar... dat gaat per bergezel/postkoets/paardentram/Trekschuit...

kun je ons net zo goed zeggen wat er in die envelop zit :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#34
Kan het morgen afhalen op het postkantoor, maar bedankt voor jullie meedenken :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Zijn spaanse opblaaspoppen anders dan nederlandse? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Berend Botje Wrote:Aantekenen doe omdat je de ontvanger niet vertrouwt, je denkt kennelijk dat de ontvanger zal ontkennen iets ontvangen te hebben. Waarom vertrouw je er dan wel op dat hij zal erkennen ontvangen te hebben wat jij zegt gestuurd te hebben? De enige reden waar ik me iets bij voor kan stellen om iets aangetekend te versturen is dat je bang bent dat de post je brief wegmaakt. Als dat je motief is heeft het inderdaad enige zin. Maar ik moet nu weg, ik vond het wel vermakelijk weer eens een 'discussie' met je te houden over niks. Tot later.

onjuist.

je verzendt iets aangetekend om te kunnen bewijzen dat je iets hebt verzonden. niet omdat hij het zal ontvangen, want je weet namelijk nooit zeker of hij het poststuk op gaat halen.

als je hem niet vertrouwt zend je het vaak daarnaast per gewone post.

en buiten het feit dat liegen niet netjes is, hoef je echt niet aan te komen met het verhaal dat er in beide enveloppen geen inhoud zat en ook dat je niet even hebt laten weten dat er niets in zat.
Reply
#37
hmmm, dat betekent dat je iemand dus kunt naaien door m 2 lege enveloppen te sturen, waarvan 1 aangetekend
The great old Ludwig von...
Reply
#38
gittermaster Wrote:hmmm, dat betekent dat je iemand dus kunt naaien door m 2 lege enveloppen te sturen, waarvan 1 aangetekend

geef eens een voorbeeld. waarom zou je dat doen?
Reply
#39
dat zou je kunnen doen op het moment dat je denkt in een situatie ongelijk te hebben, de ander te laten verzaken omdat hij bijvoorbeeld niet op tijd gereageerd heeft.
The great old Ludwig von...
Reply
#40
gittermaster Wrote:dat zou je kunnen doen op het moment dat je denkt in een situatie ongelijk te hebben, de ander te laten verzaken omdat hij bijvoorbeeld niet op tijd gereageerd heeft.

ik snap er geen reet van. :wink:

meestal moet je iets verzenden vanwege een bepaald rechtsgevolg, bijv verjaring.

dan moet je bijvoorbeeld bewijzen dat de verjaring is gestuit. als je het alleen per gewone post hebt gezonden en de ontvanger betwist ontvangst, kun je een probleem hebben als de termijn is verstreken. als je het aangetekend hebt verstuurd heb je bewijs van verzending en is je termijn gered.
Reply


Forum Jump: