The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK
#1
Deze week start het WK met donderdag de tijdrit en zondag de wegwedstrijd voor mannen.

Ik heb nog wel voor de liefhebbers wat bookies erop gezet!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#2
Die Kroon heeft toch ook de koersintelligentie van een zak hooi. De hoeveelste keer is het nu al wel niet dat hij in een grote koers zegt dat hij makkelijk mee kon komen met de besten, maar er weer niet bij zat in de voorste groep #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Wat een onzin Ad....goed gereden juist van de Nederlandse ploeg. Twee renners die maar iets kunnen. De ene zit in de voorste groep de ander wacht bij Bettini/Freire in het wiel. Dat uiteindelijk die groep voorop blijft kan Kroon niks aan doen. Bettini en dergelijke hadden ook wel meegekund in de kopgroep hoor...Alleen dat telt niet altijd op een WK.
Reply
#4
Het gaat mij om Kroon zelf. Zo vaak zie je hem voor de camera staan met een zuur hoofd omdat hij superbenen had, maar gewoon niet het inzicht heeft om er op het juiste moment bij te zitten of om op het juiste moment weg te gaan. Laatst ook weer in de Vuelta volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Tja om Kroon zelf. Kroon kan alles heel behoorlijk maar niks top. De kans dat je dan een overwinning pakt is zeer klein. Dus moet je nog meer gaan gokken en dat is gewoon ontzettend moeilijk.
Daarbij komt nog eens dat hij altijd in ondertal is.
Reply
#6
WK 2012 in Limburg =D>

Morgen de tijdrit in Italie...
Reply
#7
koosje 7de! Notworthy
Reply
#8
Cancellara :crazy: Notworthy Notworthy Notworthy

Kan het parcours niet voor Zondag, maar als het eindigt met een afdaling.........
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Zondag is voor de klimmers...Verwacht echt de Cunego's en Valverde's...Gevaarlijke outsiders zijn Kreuziger, Gesink, Evans en Schleck.
Reply
#10
Hopelijk kan Gilbert het een keer afmaken, ik gun het hem wel. Maar denk Sanchez of Valverde.
Reply
#11
Ik denk wederom Cancellara
Reply
#12
Valverde gaat het 'gewoon' doen
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
Weer zilver voor Vos, wat lijkt me dat frustrerend. Kreeg te weinig steun van Armstrong om die Italiaanse bij te halen.
Reply
#14
Is die klim nou echt zo zwaar dat daar de sterkste renners overblijven? Volgens mij gaat een Cancellara er daar niet af en dan heb je een hele vervelende aan 'm. Imo heeft een type Gesink daardoor ook geen enkele kans. In de sprint legt hij 't tegen iedereen af en hij rijdt er ook niet alleen weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Een Valverde of Cunego rijd je er daar ook niet af, en daarvan verliezen zowel Gesink als Cancellara van in de sprint. Als outsiders zie ik overigens ook Breschel en Roche.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#16
Breschel werd vaak gelost in de kopgroep in de Vuelta..Iedereen verwacht hem..ik niet.
Gesink moet gewoon volle bak die twee bergjes oprijden en blij zijn met zilver of brons. Kroon heeft nog meer kans op de overwinning als Gesink denk ik.
Reply
#17
Boom heeft volgens mij nog meer kans dan Gesink.....
Ook B.Hagen verwacht ik nog wel op het podium
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Nou, daar zat iedereen dus lekker naast :|
Dat die ouwe plakker dit kon zeg, toch wel respect
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#19
Tja Verrassing...Cancellara was erg goed. Evans gelost op de op 1 na laatste klim...erop en erover =D>
Reply
#20
Nou, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar niet voor de Nederlanders. Wat een dramatische ploeg zeg. Zijn ze blij dat ze 9 ipv 6 renners mee mogen nemen maar er zit werkelijk geen 1 renner bij die in de top 50 rijdt, laat staan top 10.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
En dan laten ze Hoogerland ook nog thuis, en nemen ze met alle respect Poels mee. Onbegrijpelijk, hoe niet in vorm Johnny ook is. Die Van Vliet meent dat Moerenhout kan stunten met de tijdrit, maar heb er een hard hoofd in.
Reply
#22
centre court Wrote:Nou, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar niet voor de Nederlanders. Wat een dramatische ploeg zeg. Zijn ze blij dat ze 9 ipv 6 renners mee mogen nemen maar er zit werkelijk geen 1 renner bij die in de top 50 rijdt, laat staan top 10.

Moeten ze het ook niet in Australië gaan houden, wat een drama beslissing!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
Wat dan? De Aussies hebben veel goede renners en hebben dit wel verdiend.
Reply
#24
centre court Wrote:Nou, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar niet voor de Nederlanders. Wat een dramatische ploeg zeg. Zijn ze blij dat ze 9 ipv 6 renners mee mogen nemen maar er zit werkelijk geen 1 renner bij die in de top 50 rijdt, laat staan top 10.

Ach als een aantal mensen bedanken (Gesink, Tankink), nog niet wedstrijdfit zijn (Mollema, Weening) of niet echt meer gemotiveerd hiervoor (Hoogerland) dan krijg je deze ploeg.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#25
Scholten! Wrote:En dan laten ze Hoogerland ook nog thuis, en nemen ze met alle respect Poels mee. Onbegrijpelijk, hoe niet in vorm Johnny ook is. Die Van Vliet meent dat Moerenhout kan stunten met de tijdrit, maar heb er een hard hoofd in.

En Poels is geen slechte coureur. Hij is dit jaar aan het doorbreken. Hij kan redelijk bergop en tijdrijden en is nog maar 22. Dus een best aardig talent.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#26
Lol. Die Poels wordt vanmorgen aangewezen als vervanger van Ten Dam en wint 's middags een etappe in de ronde van Groot Brittanie.
En Hag, wat heeft 't feit dat 't WK in Australie plaatsheeft te maken met de dramatische Oranje ploeg?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
ik begreep dat het parcours niet zwaar genoeg is voor gesink. tsja, dan hebben we meteen ook weinig kanshebbers.
Reply
#28
Forever Wrote:
Scholten! Wrote:En dan laten ze Hoogerland ook nog thuis, en nemen ze met alle respect Poels mee. Onbegrijpelijk, hoe niet in vorm Johnny ook is. Die Van Vliet meent dat Moerenhout kan stunten met de tijdrit, maar heb er een hard hoofd in.

En Poels is geen slechte coureur. Hij is dit jaar aan het doorbreken. Hij kan redelijk bergop en tijdrijden en is nog maar 22. Dus een best aardig talent.

Ik zeg toch ook niet dat Poels een slechte renner is? Helemaal niet na zijn ritwinst van vandaag =D>
Reply
#29
waf Wrote:ik begreep dat het parcours niet zwaar genoeg is voor gesink. tsja, dan hebben we meteen ook weinig kanshebbers.

Ze hebben er eigenlijk niets te zoeken, misschien dat Boom nog wat kan doen.
Reply
#30
Maar wat is niet zwaar genoeg? Is het mogelijk dat 1 of meer landen het dermate kunnen controleren dat er een ''massasprint'' mogelijk is?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: