The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




RIP Di Tommaso
#91
Dugarry Wrote:Heb ook al een hoop berichten met galgen(waard)humor gezien. Mij nog te vroeg, al is het wle deel van de verwerking natuurlijk.

Tja wat dacht je dat ik in mijn hoofd heb zitten......

Het overlijden van Di Tomasso heeft mij echt enorm aangegrepen maar ik kan respect voor de overledende en nabestaande altijd goed scheiden van een opmerking met galgenhumor. Uit respect voor enkele mensen hier die dat duidelijk niet kunnen wacht ik nog even.

De reactie op de Tsunami-wintour heb ik nog fris in mijn geheugen........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#92
Bumme Wrote:
Dugarry Wrote:Heb ook al een hoop berichten met galgen(waard)humor gezien. Mij nog te vroeg, al is het wle deel van de verwerking natuurlijk.

Tja wat dacht je dat ik in mijn hoofd heb zitten......

Het overlijden van Di Tomasso heeft mij echt enorm aangegrepen maar ik kan respect voor de overledende en nabestaande altijd goed scheiden van een opmerking met galgenhumor. Uit respect voor enkele mensen hier die dat duidelijk niet kunnen wacht ik nog even.

De reactie op de Tsunami-wintour heb ik nog fris in mijn geheugen........

Tsunami-wintertour was het toch?
Reply
#93
vi.nl Wrote:'Di Tommaso was een sieraad voor FC Utrecht'

29/11/2005 15:00

Het bestuur van FC Utrecht heeft geschokt gereageerd op de dood van David Di Tommaso. De verslagenheid over zijn plotselinge vertrek was groot. De Franse verdediger overleed afgelopen nacht op 26-jarige leeftijd in zijn slaap.
'David was een voorbeeld voor de jongere spelers, hij was een sieraad voor de club', aldus voorzitter Jan Willem van Dop, die de publiekslieveling roemde om zijn inzet en snelle aanpassing. 'Hij sprak al behoorlijk Nederlands.'

Clubarts Frank van Hellemondt vertelde dat er geen aanleiding voor ongerustheid was. 'We waren niet op de hoogte dat hij iets mankeerde. David heeft maandag nog gewoon uitgelopen en is 's avonds uit eten geweest. Hij vermoedde dat hij iets teveel gegeten had en is wat eerder naar bed gegaan.'

Waarom de voormalig Franse jeugdinternational in zijn slaap is omgekomen, is voor Van Hellemondt onbekend. 'Wij kunnen er niets over zeggen. Er is nader onderzoek nodig om de oorzaak te achterhalen.'

Zondag was Di Tommaso in het met 1-0 gewonnen duel met Ajax nog de hele wedstrijd van de partij. Met een zeven als rapportcijfer was hij de hoogst gewaardeerde speler op het veld in De Galgenwaard.

Di Tomasso kwam in de zomer van 2004 van Sedan naar FC Utrecht. Hij groeide direct uit tot een vaste waarde en werd vorig seizoen door de supporters van FC Utrecht uitgeroepen tot speler van het jaar.

De linksbenige Fransman speelde voordat hij naar Utrecht kwam zeven jaar in eigen land. Hij begon bij AS Monaco, waar hij bijna drie seizoenen meemaakte en verkaste tijdens het seizoen 2000/01 naar Sedan, waar hij uitgroeide tot een gewaardeerde kracht.

Dan heeft hij dus 's avonds contact met de clubarts gehad. Volgens mij als je 'iets teveel eet' duik je niet eerder je bed in dan normaal...
Reply
#94
Matador! Wrote:Dan heeft hij dus 's avonds contact met de clubarts gehad. Volgens mij als je 'iets teveel eet' duik je niet eerder je bed in dan normaal...

dat kan zijn vrouw ook gewoon verteld hebben.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#95
In het belang van de volksgezondheid wil ik graag horen in welke toko hij uit eten is geweest...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#96
:lol:

Als ik mijn pens goed heb vol zitten vreten ga ik ook het liefst ff lekker liggen, maar dan wel op de bank voor de tv.

Ik wacht op 't wereldje, verwacht wat goede inzendingen van Bumme Esdee
Reply
#97
Bor de Wolf Wrote:In het belang van de volksgezondheid wil ik graag horen in welke toko hij uit eten is geweest...

Als het maar niet het stamcafe van de gebroerders Bever is he?
Reply
#98
Dugarry Wrote::lol:

Als ik mijn pens goed heb vol zitten vreten ga ik ook het liefst ff lekker liggen, maar dan wel op de bank voor de tv.

Ik wacht op 't wereldje, verwacht wat goede inzendingen van Bumme Esdee

Ik verwacht vandaag geen wereldje.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#99
Dr is al één van de gebroeders de pijp uit, laat de andere dus voorzichtig zijn.
Reply
Bumme Wrote:
Dugarry Wrote::lol:

Als ik mijn pens goed heb vol zitten vreten ga ik ook het liefst ff lekker liggen, maar dan wel op de bank voor de tv.

Ik wacht op 't wereldje, verwacht wat goede inzendingen van Bumme Esdee

Ik verwacht vandaag geen wereldje !

D'r is vandaag wel een Fotosoep... :roll:
Reply
Zag net op het condoleance register van FC Utrecht wel een opmerkelijk berichtje staan:

"Ik vind het heel erg van Di Tommassi maar gelukkig had ik Keller en Terol."
Gecondoleerd E. B. Sports
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Zag net op het condoleance register van FC Utrecht wel een opmerkelijk berichtje staan:

"Ik vind het heel erg van Di Tommassi maar gelukkig had ik Keller en Terol."
Gecondoleerd E. B. Sports

:lol: :lol: :lol:
Reply
=D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:razz:
Reply
Kunnen we Shoe Atjon nu eindelijk weer eens opstellen?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Kunnen we Shoe Atjon nu eindelijk weer eens opstellen?

Waarschijnlijk was dat budgettair al een beetje waar EB op hoopte... :roll:
Reply
goa Wrote:Kunnen we Shoe Atjon nu eindelijk weer eens opstellen?

Of Leen (8:60 ipv 8:65)
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bogarde kan zijn schoenen iig weer uit de wilgen halen.
Reply
Geen woorden voor :cry:
Ie kun't mie allemoal een dikk'n krieg'n
Reply
Wooow! Hele dag hard gewerkt, dacht ff kijken of er nog iets leuks gemeld is op t forum en dan dit bericht...
Diep en diep triest.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Wooow! Hele dag hard gewerkt, dacht ff kijken of er nog iets leuks gemeld is op t forum en dan dit bericht...
Diep en diep triest.

Ben jij dan de hele dag verstoken van radio en internet aan het werk?
Reply
Mensen die de radio aanzetten op hun werk hebben het niet ver geschopt in ieder geval

[Image: MiltonFromOfficeSpaceJpg.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Mensen die de radio aanzetten op hun werk hebben het niet ver geschopt in ieder geval

[Image: MiltonFromOfficeSpaceJpg.jpg]


Dan heb je niet het laatste gedeelte van de film gezien...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:
goa Wrote:Mensen die de radio aanzetten op hun werk hebben het niet ver geschopt in ieder geval

[Image: MiltonFromOfficeSpaceJpg.jpg]


Dan heb je niet het laatste gedeelte van de film gezien...

Wat? Dat zelfs dan de cocktailwaitresses em niet eens zien? :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Matador! Wrote:
goa Wrote:Kunnen we Shoe Atjon nu eindelijk weer eens opstellen?

Waarschijnlijk was dat budgettair al een beetje waar EB op hoopte... :roll:

complotje waf? :wink:
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
Wow, net als Gitter een dag lang hard gewerkt en nu dit lezen... :eeeek:

RIP Di Tommaso :cry:
Reply
het wordt alleen maar tragischer. Sad

Quote:Di Tommaso zou weer vader worden.

UTRECHT - De plotselinge dood van David di Tommaso krijgt een extra tragisch accent; zijn vrouw Audrey is zwanger van hun tweede kindje. Een buurtbewoonster aan de Molenpolder in De Meern zag hoe ze vanochtend werd opgehaald. ,,Ze was totaal in de war. Begrijpelijk, zwanger van hun tweede kindje en dan dit. Heel triest.’’

Ook bij tabakszaak Vivant aan de Molenpolder is het ’t gesprek van de dag. ,,Al die voetballers komen hier geregeld. Grandel, Fortuné van FC Utrecht en Sneijder van ajax.

David di Tommaso woonde pal boven het Julius Gezondheidscentrum in Veldhuizen. Op één hoog. Bij de brievenbussen van de flat geen naambordjes. Ook het moderne zoeksysteem bij de deur levert geen naam op. Collega-voetballers staan niet vermeld.

,,Mensen wonen hier vrij anoniem,’’ weet de bloemist van het winkelcentrum onder de flat te vertellen. Er zullen volgens hem derhalve weinig FC-supporters zijn die weten dat Di Tommaso hier woonde, een patatje at bij snackbar De Vork en z’n boodschappen deed in de Plus.

Daarom ook geen bloemen bij de entree van de flat, waar twee bewoonsters net naar buiten komen. Ze hebben de onheilstijding op de radio gehoord. Vanochtend zagen ze twee ambulances voor het appartementencomplex. Of ze de voetballer kenden? Gewone, verder onopvallende man, zegt een van hen. Zei gewoon goeiedag in de lift. ,,Verschrikkelijk is het.’'
Reply
Dit heb ik vanmiddag geschreven voor de krant van morgen:

DiTo, een sieraad voor de club

Zijn komst in de zomer van 2004 zorgde bij het uiterst kritische thuispubliek voor nogal wat gefronste wenkbrauwen. Want, DiTo – zoals de supporters David di Tommaso al snel liefkozend doopten – was nu niet bepaald een speler van naam of faam. De fans vroegen zich hardop af of de 24-jarige speler van de Franse eerstedivisionist Sedan wel goed genoeg was om de vertrokken Patrick Zwaanswijk te vervangen. Aan de andere kant spraken de feiten – Champions League met AS Monaco en basisspeler bij Jong Frankrijk – in zijn voordeel.

Het laatste restje twijfel werd weggenomen in zijn eerste officiële duel voor FC Utrecht. In het duel om de Johan Cruijff Schaal werd aartsrivaal Ajax in de Arena met duidelijke cijfers verslagen door de bekerhouder: 4-2. De Fransman voldeed aan het ideaalbeeld van de FC Utrecht-speler. Niet zeiken, maar de mouwen opstropen en erin kletsen. Hij ging altijd voorop in de strijd en liet zich na iedere wedstrijd zien in het supportershome.

DiTo paste zich bovendien snel aan, leerde rap de eerste woordjes Nederlands en zette zich in voor maatschappelijke projecten in de regio.Het duurde dan ook niet lang voordat zijn naam van de tribunes in Stadion Galgenwaard rolde. Aan het eind van zijn eerste seizoen in Utrechtse dienst werd hij met grote afstand verkozen tot Speler van het Jaar.

Ook in de spelersgroep lag de altijd vrolijke, uiterst charmante en – volgens vrouwelijke supporters – aantrekkelijke Fransman goed. Toen zijn medespelers bij een uitwedstrijd zijn clubkostuum verstopten en vervingen voor een Elvis-pak, stond hij de pers – zichtbaar genietend – als ‘The King’ te woord.

Gisteren kwam een eind aan het leven van de 26-jarige speler. In de bloei van zijn carrière, wekelijks behorend tot de uitblinkers. Nog niet zo lang op de hoogte van het feit dat hij en zijn vrouw Audrey een tweede kindje verwachtten, na de geboorte van hun zoontje afgelopen zomer. Een geboorte die hij bekroonde met een schitterende goal in de thuiswedstrijd tegen AZ. In plaats van de treffer met zijn teamgenoten te vieren, sprintte Di Tommaso een metertje of 80 om zijn vrouw met een handkus te bedanken. Het tekende de speler, die werd geroemd om zijn inzet en snelle aanpassing. Hij was voor velen een sieraad voor de club.
Reply
Overigens... Diep respect voor Wesley Sneijder... Die kwam toch mooi vanavond even een bosje bloemen afleveren... Ook Anouar Diba liet zich vanmiddag al zien, evenals een handvol oud-spelers als Ponk, Bosschaart, Van de Haar, enz...

Een filmpje met Sneijder is te zien op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bunnikside.nl">http://www.bunnikside.nl</a><!-- w -->
Reply
Keyzer Wrote:
Quote:Een woordvoerder van de club zei dat de club overdonderd is door het overlijdensbericht. ,,De ploeg is ineens een van zijn beste spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een ding weten we zeker; Tommaso nam geen doping.''

Wie bij Utrecht dan wel????


(Sorry, ik kon het niet laten)
Reply


Forum Jump: