The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker seizoen 25
#31
0-6 met PIC. Mijn keeper en spits/spelhervatter er geblesseerd af, maar beiden wel met +1. Hopelijk zijn ze op tijd fit voor de topper van zondag. [-o<
Reply
#32
Een moeizame 1-2 met pic. Middenveld 'stortte in' na de 0-2 door een blessure voor mijn bovennatuurlijk Wtm: +2.
Voor hem in de plaats kwam een matig pm'ende jeugdpull......dat scheelde toch aardig wat midrating.

Volgende week is weer te doen, pic zal ik nog even bekijken. Ik wil niet weer vastlopen in de 4e ronde, zoals de laatste 82 seizoenen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
me eerste thuiswedstrijd. 2-1 gewonnen.
Waarschijnlijk nu over voor mij. Moet tegen sterke 5e klasser, maar zie kaansjes, al moet ik dan wel risico nemen zondag en de competitie met half b-team....
keuzes, keuzes, keuzes
The great old Ludwig von...
Reply
#34
Zo een 2-5 overwinning . Volgende week weer een Rotterdamse derby. Weg thuisvoordeel van de club :8:
Insane life.
Reply
#35
lekker in de 14e minuut mijn sterkste mid.
Ben benieuwd hoe lang dit duurt. Gelukkig heb ik nog een werledklasse reserve staan die m vervangt.

Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Mohd Noor bin Abd Majid van gittermaster in de 14e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen. Aan Kenneth Burgher de taak om hem te vervangen.
The great old Ludwig von...
Reply
#36
Eindelijk weer eens ronde 5 bereikt! Overigens met een moeizame 0-1, maar dat boeit niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
1-2 met PIC en op naar ronde 5.

Schept wel verwachtingen, want ik verloor nog nooit in ronde 5, 6 of 7 (dit in tegenstelling tot ronde 8, 9 en 10). Ga na de training wel es nadenken of ik voor weer voor een cuprun ga.
Reply
#38
Ook hier weer eens de vijfde ronde bereikt 1-4 met pic en er zit meer in.
Insane life.
Reply
#39
thuis met 4-0 gewonnen met normaal, had ik echt niet gedacht. formidabel middenveld. Volgende tegenstander (de goemannetjes) is ook te winnen. Wel lekker voor de kas die thuiswedstrijden
The great old Ludwig von...
Reply
#40
Hier een 4-2 overwinning op een medekoploper uit de VI, volgende week voor het eerst sinds tijden weer een thuiswedstrijd tegen een V. Weet nog niet wat dat moet worden, is een beter team dan de mijne zo te zien, wellicht maar eens gaan counteren.
Reply
#41
Anti? Heb je geen tijd meer voor je mooie statjes? :razz:
Ben benieuwd hoe de sd-ers ervoor staan tov voorgaande jaren
The great old Ludwig von...
Reply
#42
Moeilijke pot vanavond, ga counteren want mijn middenveld is een stuk minder.
Reply
#43
Voor mij ook een lastige wedstrijd, zeker zonder mijn buitenaardse keeper.

Ben tactisch nog een beetje aan het puzzelen. Misschien pressie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Ik speel ook tegen een V die eerste staat in zijn poule, maar zie wel kansen, denk dat ik moet kunnen winnen.
@Mukkus: Ik heb zelf slechte ervaringen met pressie, maar wellicht dat t goed voor je uitpakt
The great old Ludwig von...
Reply
#45
Ik juist goede ervaringen.

alles ik alles een beetje afweeg:
- Ik heb 2 krachtige verdedigers (buitenaards en bovennatuurlijk), conditie is goed niveau. Dus hoge pressievaardigheid.
- Ik verlies het middenveld
- Hij heeft redelijk sterke aanval
- Ik mis mijn buitenaardse keeper
- Mijn aanval is sterk.

Zie niet echt nadelen om geen pressie te spelen. Ik wil hem zijn kansen ontnemen en er zelf eentje inschieten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
maar is counter met zo'n sterke verdediging dan geen optie?
Nadeel is natuurlijk geen ervaring met bijv. een 5-3-2 formatie
The great old Ludwig von...
Reply
#47
5-3-2, counter?

-Ik heb maar 3,5 verdediger.
-Ik train middenvelders.

Neuh, geen optie. Ik pak hem wel met pressie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
Een PICje te ver vandaag: drie minuten voor tijd frommelde middenvelder Veneman nog de onterechte 3-3 binnen, maar in de 99e minuut vloog de onvermijdelijke 4-3 tegen de touwen. Sad

Feli aan degenen die door zijn!
Reply
#49
Helaas niet door. Dan maar richten op de competitie. Gefeliciteerd diegene die wel door zijn en succes.
Insane life.
Reply
#50
Spannende wedstrijd met de nodige mazzel. Door de blessure van mijn keeper was ik gedwongen een andere keeper aan te trekken, aangezien mijn reserve goed keeper in een rampzalige vorm steekt. Vanmiddag een bijna 37-jarige uitstekend keeper aangetrokken in goede vorm voor maar 138k. Ik hoopte dat dat voldoende zou zijn. Bij een 0-1 voorsprong moet die keeper eraf per brancard (+3, valt mee) en komt die rampzalig in vorm zijnde keeper er in.....meteen daarna 1-1 en niet veel later 2-1 achter. Over en sluiten.....Tot zover gevolgd op mijn werk, naar huis, eten en de computer aangezet 5 minuten voor het einde van de wedstrijd, tussenstand 3-4 voor! En dat is het ook gebleven. In de 80e minuut maak ik de 3-3 en 6 minuten voor de 3-4. Narrow escape....

Gezien de stats toch enigszins gemazzeld:
Quote:F.C. Pandora
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid formidabel

Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval redelijk (laag)

Middenveld uitmuntend (heel laag)
Rechterverdediging slecht (heel laag)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval uitmuntend (heel laag)
Linkeraanval zwak (laag)


Verantwoord Frituren
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (zeer hoog)
Aanval matig (zeer hoog)

Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging zwak (hoog)
Centrale verdediging formidabel (hoog)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval formidabel (laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)

Nog steeds een uitwedstrijd: Garden of Eden, tweede in divisie V.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Kansloze 5-0 nederlaag, had wellicht ook pressie moeten gaan spelen. Volgend seizoen beter.
Reply
#52
Aragorn Wrote:Kansloze 5-0 nederlaag, had wellicht ook pressie moeten gaan spelen. Volgend seizoen beter.

Ook? Ik heb in de loop van de middag de pressie er nog afgehaald....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Respect Muk! Ik ga van het weekend ook meteen voor pressie!
Reply
#54
top muk...
Ik zelf ook gewonnen, volgende week tegen iemand uit de IV. Erg lastig, maar nog steeds het gevoel dat ik kan winnen
The great old Ludwig von...
Reply
#55
Ik zie ook wel kansen de volgende ronde. Tegenstander heeft een slechte centrale verdediging, maar wél een goede aanval. Misschien dat pressie nu wel op zijn plaats is. Er liggen 2 strijdplannen klaar, eentje met een buitenaards keeper en een zonder die keeper. Keeper heeft nu nog +2, is 33 jaar en a.s. woensdag een pleister lijkt mij niet reeël....

Ik wil graag door, de ronde daarna naar alle waarschijnlijkheid een thuiswedstrijd en het competitieduel daarvoor is tegen een botteam.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
Mukkus Wrote:Ik zie ook wel kansen de volgende ronde. Tegenstander heeft een slechte centrale verdediging, maar wél een goede aanval. Misschien dat pressie nu wel op zijn plaats is. Er liggen 2 strijdplannen klaar, eentje met een buitenaards keeper en een zonder die keeper. Keeper heeft nu nog +2, is 33 jaar en a.s. woensdag een pleister lijkt mij niet reeël....

Ik wil graag door, de ronde daarna naar alle waarschijnlijkheid een thuiswedstrijd en het competitieduel daarvoor is tegen een botteam.

Ik denk ook niet dat die op tijd fit zal zijn, zelfs niet als ie morgen op +1 staat.
The great old Ludwig von...
Reply
#57
gittermaster Wrote:
Mukkus Wrote:Ik zie ook wel kansen de volgende ronde. Tegenstander heeft een slechte centrale verdediging, maar wél een goede aanval. Misschien dat pressie nu wel op zijn plaats is. Er liggen 2 strijdplannen klaar, eentje met een buitenaards keeper en een zonder die keeper. Keeper heeft nu nog +2, is 33 jaar en a.s. woensdag een pleister lijkt mij niet reeël....

Ik wil graag door, de ronde daarna naar alle waarschijnlijkheid een thuiswedstrijd en het competitieduel daarvoor is tegen een botteam.

Ik denk ook niet dat die op tijd fit zal zijn, zelfs niet als ie morgen op +1 staat.

Daarom is het ook plan B.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#58
Helaas: Een teleurstellende 5-0 nederlaag.....hij viel over zijn rechterflank aan, ik had keurig mijn rechtervleugelverdediging afgedekt. 3 of 4 goals over de rechterkant. Helaas, nu alles op de competitie!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
door mijn 3 basisblessures van afgelopen zondag een 1-3 nederlaag. Zuur met hun had ik kunnen winnen
The great old Ludwig von...
Reply
#60
gittermaster Wrote:door mijn 3 basisblessures van afgelopen zondag een 1-3 nederlaag. Zuur met hun had ik kunnen winnen

Mijn buitenaardse keeper geblesseerd, mijn topscorer geblesserd....maar ook zonder hun had ik dit niet winnend kunnen afsluiten. Daarvoor is mijn B-middenveld gewwon te laag. En de gok pakte verkeerd uit, verkeerde vleugel van hem afgedekt. Ronde 6 is wel mooi, de laatste 5 seizoenen nauwelijks verder gekomen dan ronde 4.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: