The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuw spel voor volgend jaar
#91
Bedankt Eli, Murray 2x zoveel als Nadal klopt dus ongeveer wel. Maar voor de andere top 10-spelers geldt dit dan weer helemaal niet. Murray is toch een must-pick die iedereen heeft, dus misschien moeten we ons meer richten op de andere top 10-spelers. Dus die 2x lijkt me dan zeker prima, om het enigszins gelijk te trekken. Dan maak je ook meer verschil met een Davy ipv Potro. Meer dan als je het volgens Buurs' model doet.

p.s. Moest jij niet op vakantie? Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Ik vertrek morgen.
Reply
#93
Oke, dan voer ik Macs factoren in, als er geen hele zware weerstand is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Uitstekend Ad =D>
Reply
#95
en een beetje opschieten graag. Ik wil de voorspellingen van iedereen weleens weten :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#96
Vanmiddag Haggeman, nog even geduld!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Ad Wim Wrote:En als het niet al te veel werk is, zo'n sheet, heel graag dan!

Dat valt nogal mee.
Ik zal hem maken vanavond zodat je alleen de teams erin moet plakken en wekelijks (of indien van toepassing minder vaak) de CR stand erin hoeft te plakken.

Je mailadres is nog altijd <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:....@mrcomputer.nl">....@mrcomputer.nl</a><!-- e -->?
Reply
#98
De deadline hiervan is denk ik al geweest.
Reply
#99
Mwa, ik denk dat enige coulance gepast is gezien de tijd van het jaar. Ik zou ze gewoon zsm versturen en dan zie je vanzelf of het nog kan.
Reply
Inderdaad Andre, als je zsm nog even een team instuurt, neem ik het nog mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad, de sheet zit in je mailbox.

In het tabblad Point Sheet moet je alle teams invullen; als volgt:
Participant
Ad Wim
Nadal, Rafael
Murray, Andy
Davydenko, Nikolay
Gasquet, Richard
Ferrer, David
Youzhny, Mikhail
Karlovic, Ivo
Gulbis, Ernests
Hewitt, Lleyton
Sela, Dudi
Malisse, Xavier

Let op dat de namen correct zijn en geen spaties aan het eind bevatten. De deelnemers mogen geen namen van spelers hebben in exact dezelfde syntax (lijkt me geen probleem).
Dit invullen in Point Sheet is eenmalig.

Tabblad Current CR vul je steeds de huidige CR punten in. Namen in kolom B en punten in kolom E. Als je vanaf steve G de standen haalt, kun je dit met enkele eenvoudige handelingen in 2 minuten updaten.

Tabblad Picklist is de eindejaarsranking van waaruit gekozen kon worden. Hier hoef je niets mee te doen.
Tabblad Points Awarded haalt de CR punten op uit de Current CR en vermenigvuldigt deze met de factor. De factoren kun je aanpassen in de cellen A5 t/m G5, ze staan nu 1x, 2x, 3x etc. tot 7x. Met dit tabblad hoef je niets te doen.

In tabblad Game Ranks moet je in kolom A de deelnemers invullen. De sheet is geënt op 21 deelnemers. Als je er nog wilt toevoegen kun je dat eenvoudig doen, let wel op de je dan kolom C helemaal moet aanpassen. Als je het niet begrijpt kan ik het voor je uitleggen. Als de namen zijn ingevuld van de deelnemers worden automatisch de puntenaantallen opgehaald en als alle 21 namen zijn ingevuld wordt automatisch de rangschikking weergegeven. Deze kun je eventueel nog sorteren.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.
Reply
Excel, you just gotta love it Smile
Reply
Nogmaals dank, Tampie.

Bij deze de teams als attachment.
Kort commentaar op elke categorie en in elke categorie de meest gekozen speler:

Categorie 1-3

Meest gekozen: Nadal (15x)
15 van de 21 gaan toch voor de stier. Lijkt me ook de meest logische keuze gezien zijn dominantie op alle ondergronden vorig jaar. Vraag blijft wel of hij het weer kan in 2009 en of Federer meer concurrentie gaat vormen. Wellicht dat Djoko zijn vorm van de TMC door kan zetten. Mindlight gelooft er iig in.

Opmerkelijke keuze: Djokovic
ML is de enige die gelooft in Novak. Succes ermee, van mij mag ie!


Categorie 4-10

Meest gekozen: Murray (20x)
Uiteraard Andy, aangezien het gewoon een must-pick was die ik helaas niet echt kon vermijden. Ben benieuwd wat hij kan in 2009. Op de AO heeft hij iig niets te verdedigen, maar gravel is nog steeds een ramp.

Opmerkelijke keuze: Del Potro
Ondanks dat hij het afgelopen seizoen consequent aflegde tegen de toppers, gaat meer dan de helft (11) toch voor Potro. Denk niet dat hij zover komt als Davy komend seizoen, maar je weet het niet. Er zit natuurlijk wel een stijgende lijn in.
Verder opmerklijk dat Aadje de enige is die niet voor Murray gaat, maar voor Simon in plaats daarvan.


Categorie 11-25

Meest gekozen: Nalbandian (13x)
Een logische keuze gezien zijn kwaliteiten en hij zal zeker in de eerste maanden hoge ogen gaan gooien op de grote toernooien. De vraag blijft alleen altijd hoe het met zijn motivatie zit. Of hij niet liever gaat rallyrijden ipv trainen. En blessures worden ook steeds frequenter naarmate ie ouder wordt.

Opmerkelijke keuzes: Gonzalez en Gasquet
Cornholio en Sao Paolo geloven in een wederopstanding van Gonzo, waar Buurs, Boca en Ad geloven in een wederopstanding van Gasquet.
Haggeman gaat als enige voor momenteel laag geplaatste spelers en gelooft dus in een stijging van deze jongens: Soderling en Almagro.


Categorie 26-50:

Meest gekozen: Ancic (9x)
Velen geloven dat Ancic weer terug de top 25 in kan komen, al had hij daar vorig jaar erg veel moeite mee. Sommigen zeggen dat dat lag aan zijn studie, die hij nu afgerond heeft. Heeft hij meer wedstrijdintelligentie vergaard? We zullen het zien...

Opmerkelijke keuze: Safin
Ondanks dat vooraf nog niet helemaal duidelijk was of hij wel door ging en zo ja, voor hoe lang, heeft Raging Bull toch voor Marat gekozen en gisteren gaf hij nog aan vermoedelijk een jaar door te gaan, dus het lijkt een prima keuze.


Categorie 51-100:

Meest gekozen: Gulbis (16x)
Niet gek dat dit grote talent zo vaak gekozen is. Maakt hij dit waar, of blijft hij een levensgenieter die niet alles voor het tennis op wil geven?

Opmerkelijke keuze: Haas
Ondanks zijn blessuregevoelingheid en leeftijd, geloven Elikian en Tampie in een zoveelste come-back van Haas. Ik ben benieuwd...


Categorie 101-150:

Meest gekozen: Mannarino en Haase (4x)
Mooi dat onze Nederlandse hoop zo vaak gekozen is. Hij heeft laten zien veel gasten te kunnen hebben en te kunnen vechten. Hopelijk blijft hij fit. Mannarino is jong en talentvol, maar of hij dit jaar al door gaat breken...

Opmerkelijke keuze: Chela
We hebben volgens mij al een half jaar niks meer vabn hem gehoord, maar toch wagen Raging Bull en Tampie de gok om voor hem te gaan. Als hij weer fit wordt, is hij natuurlijk absoluut top 50 material, dus een leuke gok.
Ad ziet het als enige zitten in Sela, die nu net buiten de top 100 staat, maar vorig jaar liet zien tegen de top 50 aan te hikken.


Categorie 150-oneindig:

Meest gekozen: Malisse (7x)
Wederom een come-back kid waar mensen in geloven. Ook weer hetzelfde verhaal: als hij fit wordt, hoort hij natuurlijk veel hoger te staan dan dat hij nu staat.

Opmerkelijke keuze: J. Johansson
Volgens mij was hij al officieel gestopt, maar eind vorig jaar liet hij weer even zijn gezicht zien. Ik ben zelf niet op de hoogte van een nieuwe come-back, wellicht zijn Elikian en Kraai dat wel...
Ook de keuze voor Dolgopolov Jr. is opmerkelijk te noemen aangezien hij momenteel 310 van de wereld staat en dus voorlopig niet eens challengers binnen komt. Maar ML moest natuurlijk zijn belofte nakomen!


Iedereen heel veel succes en plezier dit jaar. Door de sheet van Tampie kan ik hopelijk regelmatig updates doen, zodat iedereen kan juichen en zeiken over hun teams.


Attached Files
.xls   LTM.xls (Size: 20 KB / Downloads: 35)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hey Ad,

Ik had vorige week dit team naar je ge=pm-ed:

Quote:
Originally Posted by Witte Gei't
Hey AdWim,

Geinig spel op Competitie-forum! Herken het van Sport International vroeger.

Anyways bij deze mijn team:
Nadal
Murray
Del Potro
Wawrinka
Gasquet
Karlovic
Lopez
Nishikori
Starace
Anderson
Hrbaty

Mogen ze mee draaien?
Reply
Ja uiteraard. Sorry, vergeten. Ik zal het nu meteen toevoegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even goede vrienden als ik te laat ben (was vanmiddag aan het werk!).
Ik heb in ieder geval niet van de uitslagen gebruik gemaakt.

1-3 Nadal
4-10 Murray-Del Potro
11-25 Ferrer-Gasquet
26-50 Karlovic-Ancic (eerst had ik Cilic ipv Karlo, maar ws. moet de ranking van vorige week gebruikt worden)
51-100 Gulbis-Hewitt
101-150 Haase
151-eind Ouanna
Reply
Hop, en André's team staat er ook bij. En Cilic hoorde idd nog bij 11-25...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi gedaan Ad. =D>

Gulbis, Malisse en Ancic vaak gekozen idd. Zelf heb ik niet veel vertrouwen in deze gasten, verder had ik achteraf gezien toch wel graag Hewitt willen hebben.
Reply
nu wel een deadline trekken Ad...desnoods volgende week maar wel duidelijkheid anders krijg je nog gezeur ook...
Reply
Ik denk dat ik nog een paar dagen afwacht, maar ik verwacht sowieso geen nieuwe aanmeldingen meer. Iedereen die eerder geinteresseerd was, zit erin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Johansson gaat inderdaad weer een rentree maken Smile
Reply
mooi werk Ad,

nu maar afwachten, ik heb toch best veel spelers die niemand heeft. Nu maar hopen dat het goeie keuzes zijn \Big Grin/
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Hrbaty, Starace, Anderson, Lopez en Wawrinka mogen het verschil gaan maken.

Eitje
Reply
Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik mis een team van de vedette van Baak, CC. Heeft die jongen het af laten weten?
Reply
waar is mijn team? ook al is die niet zo verrassend

1-3 Nadal
4-10 Murray-Del Potro
11-25 Nalbandian-Gasquet
26-50 Ancic-Lopez
51-100 Gulbis-Hewitt
101-150 Haase
151-eind J. Johansson
Reply
Niks van je gehad, Jappie, maar ik zal hem nog wel even toevoegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:Ik mis een team van de vedette van Baak, CC. Heeft die jongen het af laten weten?

Beetje jammer zou dit zijn zeg..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geen AO voor Davy, fijne start...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klote inderdaad, toch wel belangrijk, zeker voor iemand als Davy. De hond! Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: