The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2008
3 ballen van simon 1 cm uit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb het idee dat ik de beelden eerder binnen krijg. Het staat al 2-1 in de tiebreak bij mij.
Reply
2-1 voor Nadal dus, met mb.
Reply
Tiebreak is spannend maar niet erg goed.
Reply
Matchpoint Simon...
Reply
En dan nu een op eigen service. Alsie deze pakt doettie hele goeie zaken voor de Masters Cup
Reply
GSM Simon =D>

Finale Simon - Murray, :-k mag je toch wel een verrassing noemen...
Reply
Pfff niet te geloven zeg.... Simon =D> =D> =D>
Reply
Wat een wedstrijd :eeeek: =D> =D> =D>
Voor het eerst dat ik een wedstrijd zie van Nadal waarbij hij is afgetroefd op zijn eigen wapens...vastheid, taaiheid en werklust :o :o :o
Reply
En hij wint:

Masters Cup:

1 Nadal, Rafael ESP 1310 *zeker*
2 Federer, Roger SUI 966 (Bas) *zeker*
3 Djokovic, Novak SRB 914 *zeker*
4 Murray, Andy GBR 590 (+30) (StP) *zeker*
5 Davydenko, Nikolay RUS 418 (StP)
6 Roddick, Andy USA 369 (Lyo)
7 Ferrer, David ESP 338
8 Del Potro, Juan Martin ARG 337 (Bas)
9 Simon, Gilles FRA 331 (+30) (Lyo)
10 Blake, James USA 310 (Bas)
11 Wawrinka, Stanislas SUI 301 (Bas)
12 Gonzalez, Fernando CHI 284 (Bas)

Ferrer speelt volgende week niet, Del Potro in Basel en Simon in Lyon. Simon heeft 10 punten als 5e 'best other', dus moet de SF halen om Ferrer voorbij te gaan. (Of morgen winnen natuurlijk Smile)
Del Potro heeft de QF nodig met een 5th resultaat van 5.
Reply
_Tampie Wrote:Ik heb het idee dat ik de beelden eerder binnen krijg. Het staat al 2-1 in de tiebreak bij mij.

mijn schermpje liep zeker 1,5 minuut achter, vandaar dat ik me even niet op het forum gemeld heb.

ongelovelijk hoe simon deze tb ook weer won...

1-3 achter

5-3 voor

en dan met 8-6 winnen.

en ook deze overwinning is zeker niet onverdiend.
simon nam het risico.

bijna 3,5 uur gespeeld.

dat kan morgen niet meer goed gaan lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs SPORT I loopt niet achter en wat een wedstrijd WEDEROM GEWELDIG GENOTEN!!!!!!!!!
Ben een fan van Nadal maar chapeau voor Simon!!!!
B&B "even uitwaaien"
Reply
aadje Wrote:buurs SPORT I loopt niet achter en wat een wedstrijd WEDEROM GEWELDIG GENOTEN!!!!!!!!!
Ben een fan van Nadal maar chapeau voor Simon!!!!

ik kijk via een stream op internet en die ging vanaf de 3e set bijna een game achterlopen met het scorebord, terwijl het daarvoor voorliep.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat bedoelde ik dus: abonner je op SPORT I en je loopt niet achter :8:
B&B "even uitwaaien"
Reply
keertje opnieuw aanklikken helpt buurs. Doe ik ook af en toe. Ik heb t wel gehad met tennis. Tegen zoveel geluk kan ik niet op... :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een blunder zeg, dat ik (bij mijn ouders) niet even de pc heb aangezet om de tussenstand te checken. Of gewoon een sportzender had opgezocht die het uitzond. Maarja dit had ik toch totaal niet verwacht. Balen, diverse partijen gekeken afgelopen dagen waar ik me op had verheugd, maar telkens was het niveauverschil te groot voor een echt mooie partij. En dan nu dit onnodig missen..

Desondanks mooi van Simon Smile
Reply
Lol, die Simon Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Whahaha Undecided , dit geloof je toch niet, waar HAALT die gast het vandaan?! Ik denk nog maar eens terug aan Ginepri-Simon, tb derde set en 6-4 voor Robby.. :cry:
Reply
Overdune Wrote:Whahaha Undecided , dit geloof je toch niet, waar HAALT die gast het vandaan?! Ik denk nog maar eens terug aan Ginepri-Simon, tb derde set en 6-4 voor Robby.. :cry:

nu je het zegt.

ik denk nog maar eens terug aan ginepri-simon, stand in games 5-3 voor simon :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Overdune Wrote:Whahaha Undecided , dit geloof je toch niet, waar HAALT die gast het vandaan?! Ik denk nog maar eens terug aan Ginepri-Simon, tb derde set en 6-4 voor Robby.. :cry:

nu je het zegt.

ik denk nog maar eens terug aan ginepri-simon, stand in games 5-3 voor simon :cry:

Dat is totaal niet te vergelijken :| . Dat je dit nog aanhaalt na je ontzettende geluk van bijvoorbeeld deze week. Murray en Simon zijn ook het oog vd naald gekropen. Of je voor de wedstrijd mag serveren of dat je een mp hebt op eigen service. Flink verschil.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
simon had in die game ook een mp op eigen service :wink:

en murray is in de 1e set door het oog van de naald gekropen tegen cilic, maar ik geloof er niet in dat cilic die pot had gewonnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:simon had in die game ook een mp op eigen service :wink:

en murray is in de 1e set door het oog van de naald gekropen tegen cilic, maar ik geloof er niet in dat cilic die pot had gewonnen.

Dit wist ik niet, dan heb ik niets gezegd.
Reply
op mp sloeg simon toen een df.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie, je weet dat je komende week de organisatie doet?
Reply
Bedankt voor de herinnering 8-[ ! Ik zal na de finale weer eens even gaan kijken hoe het allemaal ook alweer moest. Echt een lange tijd geleden. Eens zien of ik wat Buursweken kan schrappen ofzo.... :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Bedankt voor de herinnering 8-[ ! Ik zal na de finale weer eens even gaan kijken hoe het allemaal ook alweer moest. Echt een lange tijd geleden. Eens zien of ik wat Buursweken kan schrappen ofzo.... :8:

Je kunt ook nu al wat doen, dan kan de db open wanneer de finale voorbij is. :wink:
Reply
simon weer topfit :o

en hij gaat het murray heel lastig maken Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Come on Andy!
Reply
en dan 3 ue van simon en 0-40 ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: