The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2008
omyaca Wrote:Het is toch echt Bolelli die heeft opgegeven!

By livescore.com staat ook Bolelli, net als op het sb van de ATP. :roll:
Reply
Bolelli opgeven he, dat zou betekenen dat Murray door is.

En hij kan natuurlijk best door zijn enkel zijn gegaan oid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar waren die Spanjaarden Moya en Verdasco vandaag mee bezig :eeeek:
Reply
Wie heeft er nou opgegeven, Bolelli of Murray? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bolelli opgeven he, dat zou betekenen dat Murray door is.

En hij kan natuurlijk best door zijn enkel zijn gegaan oid...

Ja, bedoelde ook er staat Bolelli als winnaar. Heb je een bron Omyaca? Hij kan natuurlijk door z'n enkel zijn gegaan, maar het was wel heel plotseling over. Logischer zou opgave zijn van Bolelli idd, gezien de dramatische score.
Reply
Tja, Betfair beelden, maar die had ik toen niet en nu zal het wel niet meer actueel zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Bolelli opgeven he, dat zou betekenen dat Murray door is.

En hij kan natuurlijk best door zijn enkel zijn gegaan oid...

Ja, bedoelde ook er staat Bolelli als winnaar. Heb je een bron Omyaca? Hij kan natuurlijk door z'n enkel zijn gegaan, maar het was wel heel plotseling over. Logischer zou opgave zijn van Bolelli idd, gezien de dramatische score.
Ik keek net op Betfair beeld en toen stond er in beeld dat Murray door was. En ook in het schema dat ze lieten zien stond Murray gewoon door.
Reply
Ik heb een bron!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/7669277.stm">http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/7669277.stm</a><!-- m -->

Niks aan de hand dus :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Bolelli opgeven he, dat zou betekenen dat Murray door is.

En hij kan natuurlijk best door zijn enkel zijn gegaan oid...

Ja, bedoelde ook er staat Bolelli als winnaar. Heb je een bron Omyaca? Hij kan natuurlijk door z'n enkel zijn gegaan, maar het was wel heel plotseling over. Logischer zou opgave zijn van Bolelli idd, gezien de dramatische score.
Ik keek net op Betfair beeld en toen stond er in beeld dat Murray door was. En ook in het schema dat ze lieten zien stond Murray gewoon door.

Icon_evil Stelletje rukkers, krijg een hartverzakking hier. #-o
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb een bron!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/7669277.stm">http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/7669277.stm</a><!-- m -->

Niks aan de hand dus :Big Grin

Hakkuh
Reply
Hoe ndat dou nou. Dat bericht wat bij Omyaca staat heb ik getypt haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Al had ik Buurs wel willen zien nu, als Murray nu opgegeven had :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker zo typen zeg met 3 doze op je scorebord. Maar gelukig is Murray gewoon door. Nu moet Tursy effe winnen en vanavond Nadal, Montanes en Fish
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Murray had opgegeven had ik hem alsnog verkocht!
Reply
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Al had ik Buurs wel willen zien nu, als Murray nu opgegeven had :lol:

Of Haggie, die heeft Murray niet. :razz:
Reply
Ook Hanescu gaat nog eens winnen. Zo worden de laffe teams wel heel erg beloond zeg Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ook Hanescu gaat nog eens winnen. Zo worden de laffe teams wel heel erg beloond zeg Dead
Dat is al het hele jaar....
Murray wint? dan staat het bij ATP nog steeds niet goed. Jammer had mooi uitgekomen...
EDIT: nu ook goed op ATP.

Morgen mooie pot tussen voor mij Berdych en de rest Nalbandian. Nalbi won vorig jaar in Madrid met 7-6 in de derde set...gaat spannend worden.
Reply
Tja, dat is waar maar dit is wel weer uitzonderlijk, want in mijn ogen zijn Hanescu en Ginepri gewoon de underdog. Maar ja, Buurs heeft ze beiden en aangezien dit de Buurs-weken zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Morgen mooie pot tussen voor mij Berdych en de rest Nalbandian. Nalbi won vorig jaar in Madrid met 7-6 in de derde set...gaat spannend worden.
En volgens mij stond Berdych toen zelfs 5-1 of 5-2 voor in de derde :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Richard...Trek de stijgende lijn van Tokyo door...
Reply
Die Fish mag er wel uit. zwaar irritant dat al die laffe herders als ginepri en hanescu hier ineens doorgaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Morgen mooie pot tussen voor mij Berdych en de rest Nalbandian. Nalbi won vorig jaar in Madrid met 7-6 in de derde set...gaat spannend worden.
En volgens mij stond Berdych toen zelfs 5-1 of 5-2 voor in de derde :o

Dat niet dacht ik, maar het stond iig 6-4 4-0 voor Berdych toen Nalbi ineens de geest kreeg en briljant ging spelen. Was ook de ommekeer voor Buurs dacht ik, die Nalbi had bij TM en daardoor naar de 1ste plaats ging.

Lekker team heb je trouwens gemaakt voor André, Ad. Icon_evil
Reply
Ondanks het slechte jaar, kan ik het natuurlijk nog wel :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet verkloot de TB terwijl hij duidelijk de betere was en geen bp tegen heeft gehad de hele set, gaat wel weer lekker zo zeg ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hele set niks aan de hand voor gasquet maar dan verliest die wel de tb van fucking fish.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en dan door een DF de break voor Gasquet terwijl ie net nog 3bps moest wegwerken! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eindelijk is Gasquet warm, hij speelt fantastisch nu. Maar hij zal wel weer weer in de 3e set verliezen, als hij 1 verkeerde backhand slaat, toch OD?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Eindelijk is Gasquet warm, maar hij zal wel weer weer in de 3e set verliezen, als hij 1 verkeerde backhand slaat, toch OD?

Help me ff. :-k
Reply
Was jij dat niet, die dat altijd zegt? Dan is het ML...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: