The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
Eitje lijkt me. Zwolle toch behoorlijk outsider zou ik zeggen. Wij gaan het niet redden, maar ik heb hoop op de playoffs. Succes iig
Reply
mindlight Wrote:Eitje lijkt me. Zwolle toch behoorlijk outsider zou ik zeggen. Wij gaan het niet redden, maar ik heb hoop op de playoffs. Succes iig

Het is vooralsnog dramatisch dit seizoen. Moisander wordt behoorlijk gemist, maar playoffs halen we wel. Excelsior ook niet best meer na de behaalde periode...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Nee daarom, wij verliezen van de meest trieste ploegen, en alleen thuis gaat het redelijk. VVV wordt met 2 vingers in de neus kampioen, en of wij nou 2e of 13e worden maakt dan ook niets meer uit.
Reply
Even tussendoor:

JCF :-({|=
Reply
mindlight Wrote:Even tussendoor:

JCF :-({|=

Speelt ie viool?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Niet dat ik weet
Reply
klasse ferrero!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff, die Gasquet zeg ](*,)
Anders geef je het even zo weg tegen Darcis voor eigen publiek. Icon_evil
Reply
Tsja, dat is Gasquet :roll:

Alleen vanwege dit soort partijen neem ik hem de komende maanden niet. Eerst maar eens wat constanter worden. En verliezen van Darcis is gewoon triest.
Reply
Maar denken jullie trouwens dat Darcis van Benneteau gaat winnen? Ik geef hem weinig kans.
Reply
Ik heb Benneteau zien tennissen tegen Robredo. Nu speelt Tommy niet bijster goed, maar Benneteau was flink aan het hakken. Denk ook dat Darcis weinig kans heeft.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mwa Darcis verslaat wel Stepanek en Gasquet tot nu toe. Dan heeft hij minimaal een redelijke kans tegen Benneteau... Daarbij staat Darcis voor in de H2H :8:
Reply
mindlight Wrote:Mwa Darcis verslaat wel Stepanek en Gasquet tot nu toe. Dan heeft hij minimaal een redelijke kans tegen Benneteau... Daarbij staat Darcis voor in de H2H :8:
Haha, nu je het zegt denk ik dat dat mentale voordeel voor Darcis doorslaggevend zal zijn :wink:
Reply
:Big Grin

Nee natuurlijk is Benneteau wel favoriet, maar vlak Darcis niet uit, het is namelijk Darcis-week =D>
Reply
mindlight Wrote::Big Grin

Nee natuurlijk is Benneteau wel favoriet, maar vlak Darcis niet uit, het is namelijk Darcis-week =D>

Ik hoop het voor je Mindlight Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hmm, Verdasco gaat niet echt lekker. Verspeelt net een break voorsprong, en mist in de game daarna een 0-40. 4-3 Schuettler nu.
Reply
Verdasco breakt naar 5-4 =D>
Reply
Hakkuh
Reply
Verdasco ](*,)
Reply
Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En weer 6-5 Verdasco \Big Grin/
Reply
Hakkuh
Reply
Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
blessure behandeling schuettler =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi!
Reply
Keurig Verdasco =D>
Reply
En 7-5 Verdasco \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Nando! =D> Nu door, vamos!
Reply
Becker 2-0 voor en dan 2-4
Prima Fernando...
Reply
Lekker David en Nando =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: