The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
Tjonge jonge, hier komen jullie goed weg zeg. Ik wist dat Cilic het niet makkelijk zou krijgen, maar hij wint verdomme toch nog, ondanks 4-1 achterstand. Hij zal nu ook wel van Hanescu en Davy winnen Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 mp's Cilic
Reply
Ad Wim Wrote:Tjonge jonge, hier komen jullie goed weg zeg. Ik wist dat Cilic het niet makkelijk zou krijgen, maar hij wint verdomme toch nog, ondanks 4-1 achterstand. Hij zal nu ook wel van Hanescu en Davy winnen Confused

Voorlopig is het 6-6 Ad. Icon_evil
Reply
En 6-6, maak het nu ook af dan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mp Kuku :|
Reply
Vorige partij overleefde Kuku ook al MP, het zal hem toch niet 2x achter elkaar lukken hè Sad
Reply
Mp, pak hem!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahahahaha, koning! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij verliest em alsnog. Undecided

Wat een kutweek, nu al! =D>
Reply
:letitallout: Wat een loser die Cilic, maar wat een mentaal beest die Kuku
Reply
Ik denk dat vooral Cilic een loser is.

Nu al voor 3400 aan spelers kwijt. cry
Reply
Nja 2 dagen op rij in een tb 3e set van 6-4 af nog winnen is wel knap natuurlijk.
Reply
Cilic is er gewoon nog lang niet.

Waar is Kool als je hem nodig hebt? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kuku =D>
Reply
Hier kan je toch niet tegenop managen? Ik heb verdomme meer dan een uur naar al die draws zitten staren, vliegt er voor 3400 aan spelers af en de eerste dag is nog niet eens voorbij. Voel me een beetje voor gek staan zo. :oops:
Reply
Ach, maak je niet druk OD. Ik heb precies hetzelfde, heb alleen Cilic niet. Het zijn ook gewoon lachwekkende uitslagen. Kool zal zeggen dat het het hele jaar al zo gaat, maar dit is wel echt idioot.

Bij mij maakt het alleen niet zoveel meer uit, dan kan je er wel om lachen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als nu eens de tb's mijn kant op zouden vallen had ik een werelddag. Vooral 3sets tb's houd ik nog eens een trauma aan over. Kutzooi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Ach, maak je niet druk OD. Ik heb precies hetzelfde, heb alleen Cilic niet. Het zijn ook gewoon lachwekkende uitslagen. Kool zal zeggen dat het het hele jaar al zo gaat, maar dit is wel echt idioot.

Bij mij maakt het alleen niet zoveel meer uit, dan kan je er wel om lachen.

Tja, het podium had ik ook wel opgegeven, maar het medailleklassement uiteraard niet. Alleen Gulbis kan nu nog het verschil maken met Omyaca, tegenover een stuk of 3 spelers van hem, en dan nog is het zeer de vraag of ik meer punten haal dan de rest. Dat is wel zuur zo op de eerste dag. Bovendien ben ik gewoon te fanatiek om om dit soort bizarre uitslagen te kunnen lachen (behalve als ze in mijn voordeel zijn natuurlijk :razz: ).
Reply
Ad Wim Wrote:Tjonge jonge, hier komen jullie goed weg zeg. Ik wist dat Cilic het niet makkelijk zou krijgen, maar hij wint verdomme toch nog, ondanks 4-1 achterstand. Hij zal nu ook wel van Hanescu en Davy winnen Confused

kom net thuis van 2 dagen cursus en dan lees ik als eerste deze post van Adje :roll:

niet te geloven ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lees dan nog maar even verder :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdasco-Gabashvili 1-6, het houdt maar niet op. Undecided
Reply
Kijk, en dat vind ik dan weer niet zo gek. Heb je Verdasco?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kijk, en dat is dan weer niet zo gek. Heb je Verdasco?! :eeeek:

Natuurlijk, ik zei toch al dat hij hier de halve finale gaat halen?
Reply
Dat heb ik niet gehoord. Ik zei toch al dat ik dacht dat Gabash dit ging winnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Hij verliest em alsnog. Undecided

Wat een kutweek, nu al! =D>
Reply
Klasse Gabashvili =D>
Reply
De uitslagen van Gabashvili in de quali's:

Teimuraz Gabashvili (RUS) d. Evgeny Donskoy (RUS) 6-3 1-6 7-6(2)
Teimuraz Gabashvili (RUS) d. Konstantin Kravchuk (RUS) 3-6 7-6(3) 6-3
Teimuraz Gabashvili (RUS) d. (6)Laurent Recouderc (FRA) 4-6 7-5 6-3

En dan 6-1 tegen Verdasco, daar word je toch gek van?!
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk, en dat is dan weer niet zo gek. Heb je Verdasco?! :eeeek:

Natuurlijk, ik zei toch al dat hij hier de halve finale gaat halen?

Icon_twisted LEKKER GABAS!!!

Was t met je eens Ad, Gabas zekerheidje!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja, dus? Hij wint ze toch allemaal? En heeft ook nog aan de baan kunnen wennen. En hij won ook de challenger in Mons. En hij is vrij goed indoors, en hij speelt thuis.

En Verdasco is niet in vorm en niet goed indoors...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:De uitslagen van Gabashvili in de quali's:

Teimuraz Gabashvili (RUS) d. Evgeny Donskoy (RUS) 6-3 1-6 7-6(2)
Teimuraz Gabashvili (RUS) d. Konstantin Kravchuk (RUS) 3-6 7-6(3) 6-3
Teimuraz Gabashvili (RUS) d. (6)Laurent Recouderc (FRA) 4-6 7-5 6-3

En dan 6-1 tegen Verdasco, daar word je toch gek van?!

Die jongen heeft lekker lopen sparren in de quali's, en is nu warm :razz:
Reply


Forum Jump: