The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs 2008
Haggie Wrote:wat denk je Ad? Ik neem twee of drie hele verrassende mensen en passeer buurs!

DAN ZIEN WE HEM NOOIT MEER TERUG!!!
Er vanuit gaande dat Omyaca een logisch team neemt, en Andre 1 gokje, kan Buurs dan ook nog 4e worden en helemaal buiten de prijzen vallen :o \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Omyaca kan heerlijk safe gaan zitten. Buurs moet minimaal 1 gok nemen, en dat gaat hopeloos verkeerd uitpakken :lol:
Reply
Trouwens wel echt heel zuur voor Nalbi. Weer net niet naar Shanghai. Jammer voor zo'n prachtige tennisser, maar goed, over een jaar bekeken verdient hij het ook niet echt. Maar goed, Potro ook niet echt gezien over een heel jaar. En ik zie persoonlijk ook liever Nalbi dan Potro, maar goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, zeker zeer zuur, maar het FTM belang was in deze natuurlijk vele malen groter :razz:
Reply
Wat ook zuur is, de hele week bovenaan staan in de weekstand, tot na de finale aan toe, en toch al weten dat weekwinst onmogelijk is Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:wat denk je Ad? Ik neem twee of drie hele verrassende mensen en passeer buurs!

DAN ZIEN WE HEM NOOIT MEER TERUG!!!
Er vanuit gaande dat Omyaca een logisch team neemt, en Andre 1 gokje, kan Buurs dan ook nog 4e worden en helemaal buiten de prijzen vallen :o \Big Grin/

Dat is duidelijk! Het wordt alles of niets. Ten eerste moeten omyaca en buurs hetzelfde team zodat hij niet kan winnen. En daarna als bonus dat ik net zoals deze week meer dan 100 punten inloop.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:wat denk je Ad? Ik neem twee of drie hele verrassende mensen en passeer buurs!

DAN ZIEN WE HEM NOOIT MEER TERUG!!!
Er vanuit gaande dat Omyaca een logisch team neemt, en Andre 1 gokje, kan Buurs dan ook nog 4e worden en helemaal buiten de prijzen vallen :o \Big Grin/

Dat is duidelijk! Het wordt alles of niets. Ten eerste moeten omyaca en buurs hetzelfde team zodat hij niet kan winnen. En daarna als bonus dat ik net zoals deze week meer dan 100 punten inloop.

je loopt deze week slecht 96 punten in.
lastig allemaal he Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Ja, zeker zeer zuur, maar het FTM belang was in deze natuurlijk vele malen groter :razz:
Uiteraard, maar als ik dan Nalbi in tranen zie, vind ik het toch wel lullig voor 'm.
Maar goed, Jo is natuurlijk een koning. Hoe ie in die laatste game ook gewoon zelf die punten durfde te maken op bp, grote klasse =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
BUURSIE IS EEN LAFFE HOND, BUURSIE IS EEN LAFFE HOND, BUURSIE IS EEN LAFFE HOND JALALALALALALALALALAL

Maar ff on topic, het is heerlijk om iemand na zo´n slechte keuze zo ontzettend op z´n bek te zien gaan terwijl hij zich al rijk had gerekend. \Big Grin/
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:wat denk je Ad? Ik neem twee of drie hele verrassende mensen en passeer buurs!

DAN ZIEN WE HEM NOOIT MEER TERUG!!!
Er vanuit gaande dat Omyaca een logisch team neemt, en Andre 1 gokje, kan Buurs dan ook nog 4e worden en helemaal buiten de prijzen vallen :o \Big Grin/

Dat is duidelijk! Het wordt alles of niets. Ten eerste moeten omyaca en buurs hetzelfde team zodat hij niet kan winnen. En daarna als bonus dat ik net zoals deze week meer dan 100 punten inloop.

je loopt deze week slecht 96 punten in.
lastig allemaal he Undecided

Als dat het enige is wat je hebt in te brengen?
Een goed team kiezen is lastig, je gaat keihard ten onder buurs.. Keihard!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ja, zeker zeer zuur, maar het FTM belang was in deze natuurlijk vele malen groter :razz:
Uiteraard, maar als ik dan Nalbi in tranen zie, vind ik het toch wel lullig voor 'm.
Maar goed, Jo is natuurlijk een koning. Hoe ie in die laatste game ook gewoon zelf die punten durfde te maken op bp, grote klasse =D>

Zeker, helemaal mee eens. Aan de andere kant heeft Nalbandian natuurlijk weer een groot deel van het seizoen onder zijn kunnen gespeeld, en heb ik hem ook weer regelmatig vervloekt. (remember Chardy...)

En ja Tsonga verdient het natuurlijk, op basis van AO, en zeker ook dit toernooi. Die laatste punten waren smullen.
Reply
Maar hoe zit het nou met die punten van Granollers?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Komt goed
Reply
tsonga =D> Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik snap eigenlijk niet zo dat mijn team vooraf als niet slim en zeker niet geschikt om Buurs in te lopen, werd afgedaan.
Als Murray wat verder was gekomen, had ik zelfs bovenaan kunnen staan. Ik had dan wel Simon of Roddick, zoals geopperd, kunnen nemen, maar vooraf had ik meer vertrouwen in Murray dan in die 2.
Reply
andre Wrote:Ik snap eigenlijk niet zo dat mijn team vooraf als niet slim en zeker niet geschikt om Buurs in te lopen, werd afgedaan.
Als Murray wat verder was gekomen, had ik zelfs bovenaan kunnen staan. Ik had dan wel Simon of Roddick, zoals geopperd, kunnen nemen, maar vooraf had ik meer vertrouwen in Murray dan in die 2.
Ik vond jou team ook helemaal niet gek. Enige keuze waar ik wat op aan te merken had was om zowel Del Potro als Nalbandian te kiezen, naast Murray. Je gokte nu in de andere helft volledig op Tsonga omdat je al je geld in het andere deel had zitten. Terwijl ik juist verwachtte dat daar de meeste kans op een verrassing lag. Als Tsonga in de eerste ronde had verloren was je naam mijn mening gelijk zo goed als uitgeschakeld geweest voor de eerste plek. Maar gelukkig pakt het nu goed uit. :razz:
Reply
Dat is de gok die ik wilde nemen. Ik verwachtte in de bovenste helft eerder de 100 punten te kunnen pakken dan in de onderste helft, omdat ik daar Federer verwachtte.
Reply
En het is een goede gok gebleken. Eigenlijk had ik hetzelfde met Nalbandian. Was ervan overtuigd dat hij ver zou komen en heb daarom in dat deel verder niet gegokt. In de andere helft was het hopen op een uitschieter van Simon, Tsonga of Kohl en daarbij kwam die opgave van Federer natuurlijk wel heel goed uit.
Reply
andre Wrote:Ik snap eigenlijk niet zo dat mijn team vooraf als niet slim en zeker niet geschikt om Buurs in te lopen, werd afgedaan.
Als Murray wat verder was gekomen, had ik zelfs bovenaan kunnen staan. Ik had dan wel Simon of Roddick, zoals geopperd, kunnen nemen, maar vooraf had ik meer vertrouwen in Murray dan in die 2.
Volgens mij was ik dat, en daar sta ik nu nog steeds achter. Tsonga en Murray vond ik goed, dat heb ik constant gezegd. Maar ik vond vooral 7000 euro besteden in 1 kwart niet slim, en dat is op zich ook wel gebleken. Ik noemde toen al jongens als Roddick, Simon en Kohl volgens mij, en als je nu bijvoorbeeld Roddick ipv Simon had gehad, had je toch weer 10 belangrijke puntjes extra gehad.
Tsonga leek me een vrij logische keuze en dat is gebleken aangezien vrijwel iedereen in de top hem had. Dus je kunt het ook anders zien: als Buurs Tsonga ook genomen had, was je nu kansloos geweest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo zo, je hebt goede zaken gedaan Omyacaatje, netjes! =D> Het medailleklassement is al binnen voor je, mooi in stijl afgesloten zo, feli daarmee. Nu de totaalstand nog. Groeten uit Sydney. :8:
Reply


Forum Jump: