The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2008
#31
mindlight Wrote:Nee, dan is de combi JMDP SF en Tsonga winst nog mogelijk.
Maar er moeten er drie van plaats vinden, en dit zijn er maar twee...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Je hebt het al hersteld Ad.
Reply
#33
Ohh ja, je hebt gelijk Ad, ik zie het nu. Dan is Roddick dus wel zo goed als zeker.
Reply
#34
Update: Roddick is nu zeker.

Nalbandian
Win: Secured

Tsonga
Win: Secured
RU: (and not 1 of)
Nal Win

Blake
Win: Secured
RU: Secured

Simon
3R: (and not 1 of)
Bla RU, Tso RU, Nal Win

Del Potro
3R: (and not 2 of)
Sim SF, Bla RU, Tso Win, Nal Win

Roddick
Secured
Reply
#35
En Nalbandian heeft het weer in eigen hand Big Grin
Reply
#36
De positie van Simon begint nu wel erg te wankelen, als Tsonga vanavond wint is het al voorbij.
Reply
#37
Ik gun het Tsonga wel. Bijna half jaar gemist door blessure, 2 GSs, OS en 2 TMSs gemist en toch nog kans hebben, dan verdien je het gewoon in mijn ogen. Sowieso meer dan die kut Blake Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Tsonga gun ik het zeker ook wel, maar Blake juist niet. En die dreigt alsnog te gaan, terwijl Simon op zeker niet gaat. Lullig dat het door zo'n afmelding van Federer zo moet lopen.
Reply
#39
als davy 't toernooi wint wie gaan er dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Del Potro en de finalist Tsonga/Blake.
Reply
#41
Tja, het is lullig maar het wordt gewoon over een heel jaar gemeten. En dan had Simon maar van Roddick moeten winnen, dat lukt Tsonga nl wel.

Maar het wordt wel echt mooi als Nalbi straks verliest van Davy, dan is Tsonga-Blake hét rechtstreekse duel om een plaats :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Nalbi die verliest is nooit mooi!
Reply
#43
Idd Eli, dat is zeker nooit mooi. Maar Blake heeft natuurlijk wel puur mazzel dat Federer afzegt, en Simon in die zin gewoon pech.
Reply
#44
Tsonga - Blake gaat er nu om wie er nog kans maakt.
Bij winst Tsonga is Del Potro zeker en moet Tsonga zelf de finale nog winnen om te plaatsen.
Reply
#45
_Tampie Wrote:Tsonga - Blake gaat er nu om wie er nog kans maakt.
Bij winst Tsonga is Del Potro zeker en moet Tsonga zelf de finale nog winnen om te plaatsen.
Correct, maar mooier is: bij winst Tsonga is Potro geplaatst en gaan Nalbi en Tsonga onderling in de finale uitmaken wie de laatste plaats krijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
En dat is dus het geval. Wat hangt er ontzettend veel van dat duel af zeg.
Reply
#47
ik zie nu de stand. Ik sta ongeveer 120 punten op drie man. Hoe gaat de puntentelling bij de masters? Ik zit nu in de bus naar voetbalwedstrijd dus kan ik niet kijken. Ik wil weten of ik met twee aparte keuzes die de finale halen nog top 3 kan halen...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
dat weet je toch wel van voorgaande jaren?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Blijkbaar niet, dus dit antwoord lijkt me niet bepaald waardevol
Reply
#50
buurs Wrote:dat weet je toch wel van voorgaande jaren?

Oke duidelijk pff. Sta je er weer slecht voor ofzo? Geef dan geen antwoord!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
20 punten voor iedere partij winst in de poulefase

Als je de halve finale wint krijg je nog eens 40 punten extra
Als je de finale wint krijg je nog eens 50 punten extra

(dus 150 punten voor een ongeslagen winnaar: 60+40+50)
Reply
#52
dit wordt mooi... Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Maar een ongeslagen winnaar krijgt van de ATP toch bonuspunten? (dacht me zoiets te kunnen herinneren), geldt dit niet voor FTM?
Reply
#54
Haggie Wrote:dit wordt mooi... Hakkuh

voor de top 3 idd Hakkuh

hoeveel punten krijgt de winnaar bij een voetbalwedstrijd trouwens? :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
mindlight Wrote:Maar een ongeslagen winnaar krijgt van de ATP toch bonuspunten? (dacht me zoiets te kunnen herinneren), geldt dit niet voor FTM?

niet dat ik weet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Maar een ongeslagen winnaar krijgt van de ATP toch bonuspunten? (dacht me zoiets te kunnen herinneren), geldt dit niet voor FTM?

niet dat ik weet

Ik kan het ook niet meer vinden, het lijkt alleen een financieel gewin van 1,3 miljoen.
Reply
#57
buurs Wrote:
Haggie Wrote:dit wordt mooi... Hakkuh

voor de top 3 idd Hakkuh

hoeveel punten krijgt de winnaar bij een voetbalwedstrijd trouwens? :-k

3
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
thxs :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Buurs, ze moeten jou ophangen aan de allerhoogste boom...Je was Tampie wel degelijk aan het uitschelden, een echte vent staat voor z´n woorden.

Elk topic wordt persoonlijk om zeep geholpen door jouw vervelende ettergedrag. Het is zo vreselijk stuitend. Ik snap ook wel dat je in het andere topic niet meer reageert, blijf gewoon lekker onvolwassen reageren, provoceren en de sfeer verzieken. Er is hier volgens mij niemand op het forum die jouw de zege bij FTM gunt.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#60
over tampie zei ik alleen, dat hij ook al bijdehand ging doen.
dit was reactie op het inleveren van mijn diploma's.

en als je goed gekeken hebt, dan zag er een smiley achterstaan, namelijk deze: :wink:

dus volgens mij valt het uitschelden wel mee.

ik ben blij dat er nog 1 toernooi is, dan ben ik de eerste tijd van die apen als jij verlost.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: