The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australië
#1
Hier maar even een kleine aankondiging doen: as. donderdag vertrek ik voor ruim een half jaar naar Australië om te gaan afstuderen aan de University of Sydney. Ik ga wel proberen met FTM mee te doen, maar dat zal iets lastiger worden ivm de deadlines (hoewel ik het spel leuk genoeg vind om af en toe iets eerder op te staan om nog wat aanpassingen aan m'n team te doen). Ik ben dus iig tot ergens in mei wrs een stuk minder op het forum te vinden.

Op zich mss niet zo interessant om te weten :wink: , daarom nog even on-topic: aangezien ik daar toch ben, ga ik in januari natuurlijk naar de Australian Open. :razz: In de week ervoor hoop ook nog wat wedstrijdjes in Sydney mee te pakken. Ik zal tegen die tijd wel verslag doen met wat foto's erbij.
Reply
#2
Supergaaf!

Heel veel plezier daar, en geniet vooral van de ervaring.
Reply
#3
wow OD :razz:

AO lijkt me geweldig.

Alvast veel plezier en succes gewenst!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Overigens heb ik zelf ook nog plannen om ooit de AOpen te bezoeken, maar dat zal niet voor 2011 zijn.
Reply
#5
Supergaaf OD, geniet ervan. En ja, hopelijk blijf je wel meedoen met FTM Smile
Reply
#6
Succes man! Geniet van de unieke ervaring!
Reply
#7
Prachtige ervaring Overdune. Geniet ervan!
PM maar wanneer ik voor jou een keer je team mag samenstellen of de laatste resultaten in de gaten moet houden.
Reply
#8
Smile Ah, relaxst André, daar ga ik zeker gebruik van maken!
Reply
#9
Succes op het grote avontuur! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
Have fun!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Altijd leuk, studeren in het buitenland. Heel veel plezier alvast =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Bedankt mensen. Studeren wordt leuk natuurlijk, maar ik kijk ook erg uit naar de AO. Al zo vaak op TV gezien en er altijd al heen gewild. Heb al jaren het plan naar RG te gaan, maar is er niet van gekomen. De AO wordt m'n eerste GS. :razz:
Reply
#13
RG is ook niet echt bijzonder imho. Dan is Wimbledon 200x leuker. (Ik ben bij allebei geweest).
Reply
#14
Wimbledon is inderdaad supergaaf, over RG kan ik niet oordelen
Reply
#15
Zo, dat is wel kicken, OD. Veel plezier Down Under! Al zal dat wel lukken, want Australie is - als ik de verhalen mag geloven (van onder meer mijn broertje; is ook daar én bij de AO geweest) - een schitterend land met vriendelijke mensen.

Hoop zelf ook nog 'n keer in het buitenland te kunnen gaan studeren.
Reply
#16
Thx Chiel, lachen dat je broertje al op de AO geweest is. Mss heeft-ie nog tips voor het een of ander? Smile
Reply
#17
Overdune Wrote:Thx Chiel, lachen dat je broertje al op de AO geweest is. Mss heeft-ie nog tips voor het een of ander? Smile

Zal 't hem binnenkort wel eens vragen. Meen dat ie de week daarvoor ook bij het Wta-toernooi van Sydney is geweest, dus daar zou je wellicht ook nog even langs kunnen gaan. :wink:
Reply
#18
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=I5NAPZp2w-o">http://www.youtube.com/watch?v=I5NAPZp2w-o</a><!-- m -->
Reply
#19
Chiel-Montagne Wrote:
Overdune Wrote:Thx Chiel, lachen dat je broertje al op de AO geweest is. Mss heeft-ie nog tips voor het een of ander? Smile

Zal 't hem binnenkort wel eens vragen. Meen dat ie de week daarvoor ook bij het Wta-toernooi van Sydney is geweest, dus daar zou je wellicht ook nog even langs kunnen gaan. :wink:

Oh top, dat zou mooi zijn. Ik weet wel dat er een ATP toernooi in Sydney is. Als Ivanovic er is ga ik zeker overwegen ook naar dat WTA toernooi te gaan. :razz:
Reply
#20
Elikian Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=I5NAPZp2w-o

Ik zie nu je video pas. :lol: =D>
Reply
#21
heel vet overdune! heel veel plezier daar, geniet er van
Reply
#22
Prachtige ervaring lijkt me! Heb je voor Australie gekozen ivm de studie of lijkt het je gewoon een mooi land? Heel veel succes en plezier in ieder geval!
Reply
#23
Dank je! In de eerste plaats heb ik voor het land gekozen, ik ben er al eens geweest (lang geleden) en heb er familie wonen. Het project spreekt me ook aan en er is veel kennis daar in mijn vakgebied, maar ik had ook leuke opties in andere landen.
Reply


Forum Jump: