The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
#1
Hey.

Ik weet niet of jullie allemaal alleen maar ATP tennis volgen, of misschien verder ook nog interesse zijn als Gamers.

Een aantal mensen van jullie kent het spelletje vast wel: Tennis Elbow. Er is nu ook een nieuwe versie uit, TE2009, waarbij je ook online tegen elkaar kunt spelen. En er is zelfs een officiele online tour in, synchroon aan de ATP tour.

Daarin kun je meedoen als single speler op de tour. Ik denk erover om dat in 2009 te gaan doen. Ik hoop dat er ook een dubbel variant is, en dan vroeg ik me af of er misschien mensen waren om met mij als (min of meer) vast dubbelteam te spelen in 2009 Smile .. Ik heb het spel zelf al een tijdje niet meer gespeeld, maar het is qua gameplay echt een van de betere tennisspellen die ik ken, al is het grafisch wat minder. Ik moet weer eens oefenen!

wat screenshots: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.managames.com/tennis/screenshot_en.html">http://www.managames.com/tennis/screenshot_en.html</a><!-- m -->
Reply
#2
Te koop bij? Downloaden?
Reply
#3
downloaden bij mana games, en daar kun je dan 7 dagen losse wedstrijden mee spelen om te oefenen en daarna nog 7 dagen om alleen te practisen geloof ik. Voor de officiele tour te spelen (ook offline) heb je dus een licentie nodig.
Ik heb geloof ik wel een screenshots gegeven van de oude versie, waar ik een licentie voor heb:
Gelukig met echte namen dus Smile
[Image: rank1.jpg]
[Image: rank2.jpg]
[Image: rank3.jpg]
[Image: tourn.jpg]
Reply
#4
ik wil wel dubbelen met Ad :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Zal het volgende week eens proberen Eli...
Reply
#6
Wat een kutspel!
Ben een career begonnen. Koos eerst van 1992 tot 2006 ofzo, en toen begon ik met in de rankings allemaal mannen als Lendl enzo. Vond ik niet zo interessant, en ben nu opnieuw begonnen in 2003, zodat ik dacht ik rond 2006 ofzo bij de toppers kan meedoen.
Niet geoefend, gewoon begonnen, en er met 0-6 0-6 afgegaan in de eerste ronde van de kwalificaites van Germany F1 tegen Ladislav Svarc (wie kent hem nog?). Dus maar in practise mode effe geoefend hoe je in de hoeken moest slaan leek me wel zinvol. Daarna dan maar de qualies van Spanje F1, op gravel. Eerste ronde tegen ene Victor Anagnastopol, een Roemeen. Daar had ik zelfs nog nooit van gehoord, maar hij bestaat echt: link. Eerste set afgedroogd met 1-6 maar ik kreeg het wel door. 2e set heb ik hem geveegd met 6-1, en toen dacht ik dat ik wel binnen was. Derde set een fantastisch baseline gevecht. En serveerde hij echter opeens voor de partij op 5-3. Die game geen schijn van kans gehad. Tiebreak dan maar. Daarin kwam ik met 2-6 achter, teruggeknokt nog naar 5-6, maar helaas verloren.
http://home.hetnet.nl/~elikian/anagnas.jpg 49 minuten voor niks gestreden en nog meer punten gemaakt dan hij ook. Wat een kutspel!
Reply
#7
Elikian Wrote:Wat een kutspel!
Ben een career begonnen. Koos eerst van 1992 tot 2006 ofzo, en toen begon ik met in de rankings allemaal mannen als Lendl enzo. Vond ik niet zo interessant, en ben nu opnieuw begonnen in 2003, zodat ik dacht ik rond 2006 ofzo bij de toppers kan meedoen.
Niet geoefend, gewoon begonnen, en er met 0-6 0-6 afgegaan in de eerste ronde van de kwalificaites van Germany F1 tegen Ladislav Svarc (wie kent hem nog?). Dus maar in practise mode effe geoefend hoe je in de hoeken moest slaan leek me wel zinvol. Daarna dan maar de qualies van Spanje F1, op gravel. Eerste ronde tegen ene Victor Anagnastopol, een Roemeen. Daar had ik zelfs nog nooit van gehoord, maar hij bestaat echt: link. Eerste set afgedroogd met 1-6 maar ik kreeg het wel door. 2e set heb ik hem geveegd met 6-1, en toen dacht ik dat ik wel binnen was. Derde set een fantastisch baseline gevecht. En serveerde hij echter opeens voor de partij op 5-3. Die game geen schijn van kans gehad. Tiebreak dan maar. Daarin kwam ik met 2-6 achter, teruggeknokt nog naar 5-6, maar helaas verloren.
http://home.hetnet.nl/~elikian/anagnas.jpg 49 minuten voor niks gestreden en nog meer punten gemaakt dan hij ook. Wat een kutspel!

En weer een verslaving rijker neem ik aan.
Reply
#8
Kun je wel zeggen ja. Ik heb inmiddels een future gewonnen nu, en ik ben wel langzaam dat niveau aan het uitgroeien nu. Allemaal redelijk eenvoudige overwinningen. Maar ik heb nog geen ranking opgebouwd, dus ik kom de challengers nog niet in Sad
Reply
#9
Op zich ziet het er erg gaaf uit, maar ik krijg op 1 of andere manier die bal alleen recht door het midden terug...
Reply
#10
Dat had ik in mijn eerste pot ook ... je moet eerst gaan staan .. dan je sla button(s) indrukken, en dan richten. Dat is wat ik na mijn eerste 0-6 0-6 ff in practise ook ging proberen Wink

edit: en vermijd toernooien in frankrijk. Ik speel nu France F2, en ze tellen weer met Trente-Zéro Sad
Reply
#11
Ohh ok, thnx, ja ik geloof dat ik dat trucje nu ook door begin te krijgen. Ga maar eens een full version aanschaffen.
Reply
#12
Is echt de moeite waard vind ik Smile Kunnen we ook eens tegen elkaar spelen (of samen dubbelen Wink)
Ik ben op Club niveau de world tour gaan doen, maar ik denk dat het leuker is als je op een iets hoger niveau begint. In het begin leer je namelijk erg snel bij Smile

Sta nu in de SF van France F2. Net een Ivanisevic op zijn retour verslagen (die gast slaat nog steeds hard...) en nu tegen de 18 jarige Almagro. Roger-Vasselin en David Prinosil in de andere SF.
Reply
#13
Nice! Ja ik moet eerst even goed gaan oefenen in ieder geval, want mijn niveau is nog om te huilen Wink

Na Nalbi-Tsonga ga ik er weer mee aan de slag, en een keer dubbelen/tegen elkaar is natuurlijk prima!
Reply
#14
Ook in de practice dagen kun je tegen elkaar?

Heb mijn eerste trainingspotje met 6-4 gewonnen Hakkuh
Lachen spel.. Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
Ja ik ben ook helemaal verslaafd, heb m'n eerste future gewonnen, maar sta inmiddels iedereen wel van de baan te vegen. Niveautje hoger lijkt me wel slim. Zou 1 licentie op 2 pc's werken? :-s
Reply
#16
Is het echt zo leuk?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ja, het is die 19 euro zeker waard! Heerlijk om die Roger-Vasselin in een F1 toernooi een pak op de broek te geven.
Tsonga is trouwens nog niet zo goed in 2004 Wink
Reply
#18
mindlight Wrote:Ja ik ben ook helemaal verslaafd, heb m'n eerste future gewonnen, maar sta inmiddels iedereen wel van de baan te vegen. Niveautje hoger lijkt me wel slim. Zou 1 licentie op 2 pc's werken? :-s
Ja, ik denk achteraf ook dat ik op een niveau hoger had moeten beginnen. Probleem is dat je niet weet hoeveel beter de toppers zijn en het duurt ff voordat we op dat rankingniveau komen dat we ATP kunnen gaan spelen. Welk niveau speel jij ML? Ik zit op Club.
Zelf verlies je gewoon de eerste paar partijen wel, maar je leert steeds beter hoe je moet spelen, en dan worden die Futures snel eenvoudig.

En ja, ik denk dat 1 licentie op meerdere pc's gewoon werkt.
Reply
#19
Ik ben vanavond helaas weg, maar heb je misschien morgenavond eens tijd om tegen elkaar te proberen?

Ik speel zelf nog vrijwel alleen baseline spel. Ik zie dat de mensen die via Internet onderling hun tour houden ook heel veel netspel doen.
Reply
#20
Ja prima, morgenavond moet wel lukken hoor, denk ik.

Ja idd, ik vreesde die toppers ook, en ben ook op club begonnen. Speel nu nog maar 1 set per wedstrijd, omdat het verschil tussen 6-1 of 6-0 6-0 imo niet zo groot is Wink. Maar het gaat zo traag met punten sprokkelen op die futures, hopelijk krijg ik snel een keer een WC voor (de quali's van) een challenger.

Ik speel ook alleen maar van achteruit. Ben beter in de returngames dan in de servicegames, sla vrijwel alleen maar returnwinners Wink. En ik wacht nog op mijn eerste ace.
Reply
#21
Ik sla nu ongeveer 2-3 aces per wedstrijd. Mijn snelste ooit is 211 kmh. Mijn eerste service is als ik er vol voor ga iets boven de 200. En dan die 2e service zo'n boogbal van niks :p (alsie maar in is)
Reply
#22
ik zag gisteren de stats van de Internet finale van Tennis Elbow in Parijs:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://img120.imageshack.us/my.php?image=togt20vo7.jpg">http://img120.imageshack.us/my.php?image=togt20vo7.jpg</a><!-- m -->

Daar heb ik nog veel te leren Big Grin .. 96% eerste service. Toch ga ik volgend jaar wel aan die Tennis Elbow Tour meedoen. Zijn mensen daar van allerlei niveau, en het is op maandag/dinsdag een keertje 15 minuten als je er af gaat, dus dat lijkt me wel gaaf.
Reply
#23
Op zeker dat ik daar ook aan ga meedoen Big Grin. Klinkt briljant. Maar service van 211 :eeeek: ? Ik haal niet hoger dan 177, maar heb al mijn trainingscapaciteit dan ook in de forehand en backhand zitten.
Reply
#24
Je hebt 3 slagtoetsen he ... met key 1 ga je rond de 170 ofzo, met key 2 heb je een trage kickserve en key 3 is vol rammen. En idd, afhankelijk van je skill in service sla je harder en zuiverder. (En je kunt ook 2 toetsen tegelijk proberen, voor extra slice enzo)

Wat ik wel stoer vind is dat je stamina begint te tellen bij lange rallies. Je wordt steeds vermoeider, en die "richt" cirkel wordt steeds groter.
Reply
#25
Ja idd, dat is zeker gaaf, maar tegen mij duurt een rally maar hooguit 4 klappen Wink

En idd met key 3 sla ik ongeveer 175, die andere toetsen gebruik ik alleen bij 2e service.
Reply
#26
Tegen die future gasten inmiddels bij mij ook (bij mij iets meer omdat ik dus meer in service heb geinvesteerd, en in de rallies dus wat meer moeite heb :p)
Reply
#27
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.freewebs.com/tenniselbowtour/paris-draw.htm">http://www.freewebs.com/tenniselbowtour/paris-draw.htm</a><!-- m --> daar ga ik bij staan Big Grin
Reply
#28
Ik win mijn 1e oefenpot met 6-4!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Ja dat had ik ook inderdaad, maar als je tour gaat spelen wordt het iets lastiger Wink kan je al hoeken maken?
Reply
#30
Ja, dat begin ik nu te begrijpen. En ik sla nu ook met die Windowsknop, die gebruikte ik eerst helemaal niet Confused

Alleen service is nog lastig, al haal ik met dit mannetje wel gewoon 200 kmh...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: