The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Volendam - Graafschap
#1
Quote:Zelfs niet als Jack Tuyp ontbreekt.'' De Volendamse spits verliet vrijdag trekkebenend de training nadat hij een knietje tegen zijn bovenbeen had gekregen. Zaterdag wordt gekeken of Tuyp in het cruciale thuisduel tegen 'De Superboeren' aan de aftrap kan verschijnen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
Dat kan er ook nog wel bij :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Ach zonder Tuyp, Reuser en Pranjic kan het ook wel. Kut dubbele rondes altijd. Icon_evil
Reply
#4
Tuyp neemt een snuiffie coke en gaat vlammend van start.
Bangkok resident.
Reply
#5
Davydoff Wrote:
Quote:Zelfs niet als Jack Tuyp ontbreekt.'' De Volendamse spits verliet vrijdag trekkebenend de training nadat hij een knietje tegen zijn bovenbeen had gekregen. Zaterdag wordt gekeken of Tuyp in het cruciale thuisduel tegen 'De Superboeren' aan de aftrap kan verschijnen.


Is dit een zgn. paardekus?
Ik heb een droom.
Reply
#6
Eindelijk de eerste drie punten binnen. Verhoeven hield Volendam wederom weer op de been met een schitterende redding toen het 1-1 stond. En Platje wist wederom op zijn kenmerkende manier de bal te nemen en te scoren.

Groningen is next!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#7
Eerder dit seizoen bleek dat de volleybaltrainingen effect hadden, nu blijkt al 2 wedstrijden dat de handbaltrainingen zijn vruchten beginnen af te werpen. Nadat Platje vorige week de bal keurig met de hand meenam, deed hij het deze wedstrijd gewoon nog een keertje over Undecided

Na een ongelukkige 1-1 (waar Verhoeven niets aan kon doen), redde de Held weer geweldig in de 2e helft (waarna Den Ouden vakkundig naar de grond werkt gewerkt). Met zo'n keeper krijg je natuurlijk vertrouwen en dat bleek in de laatste 5 minuten waarin Volendam 2 keer wist te scoren. Ik ben benieuwd wanneer of de Held er tegen Zweden al bij is, of dat Van Marwijk hem weer over het hoofd ziet (wat lastig is).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Lamme Lennie Wrote:Eerder dit seizoen bleek dat de volleybaltrainingen effect hadden, nu blijkt al 2 wedstrijden dat de handbaltrainingen zijn vruchten beginnen af te werpen. Nadat Platje vorige week de bal keurig met de hand meenam, deed hij het deze wedstrijd gewoon nog een keertje over Undecided

Na een ongelukkige 1-1 (waar Verhoeven niets aan kon doen), redde de Held weer geweldig in de 2e helft (waarna Den Ouden vakkundig naar de grond werkt gewerkt). Met zo'n keeper krijg je natuurlijk vertrouwen en dat bleek in de laatste 5 minuten waarin Volendam 2 keer wist te scoren. Ik ben benieuwd wanneer of de Held er tegen Zweden al bij is, of dat Bassie hem weer over het hoofd ziet (wat lastig is).

Een transfer naar Ajax lijkt me nog wat te hoog gegrepen..

:wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#9
Voyou Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Eerder dit seizoen bleek dat de volleybaltrainingen effect hadden, nu blijkt al 2 wedstrijden dat de handbaltrainingen zijn vruchten beginnen af te werpen. Nadat Platje vorige week de bal keurig met de hand meenam, deed hij het deze wedstrijd gewoon nog een keertje over Undecided

Na een ongelukkige 1-1 (waar Verhoeven niets aan kon doen), redde de Held weer geweldig in de 2e helft (waarna Den Ouden vakkundig naar de grond werkt gewerkt). Met zo'n keeper krijg je natuurlijk vertrouwen en dat bleek in de laatste 5 minuten waarin Volendam 2 keer wist te scoren. Ik ben benieuwd wanneer of de Held er tegen Zweden al bij is, of dat Bassie hem weer over het hoofd ziet (wat lastig is).

Een transfer naar Ajax lijkt me nog wat te hoog gegrepen..

:wink:

Lol, foutje idd! Al zou hij uiteraard bij Ajax onder de lat niet misstaan!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
sssst niet tegen Ekslem zeggen dat ik hier wat over een andere club dan Ajax plaats maar ik ben blij dat Volendam gewonnen heeft. Vind het een leuke vereniging, ben er veel geweest en deze overwinning maakt de strijd onderin ook weer wat spannender.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
Treurmuis :razz: . Zie je dat het helemaal niet zo moeilijk is om niks of iets positiefs over een andere club te zeggen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Dikverdiende overwinning, Volendam zat natuurlijk een beetje in zwaar weer!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: