The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-PSV
#61
1-0 KUYT
Die heb ik :Big Grin
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#62
Feyenoord 1-0!!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#63
KU(Y)T!
Wie dit leest is gek
Reply
#64
Vret Mien Gras Wrote:
Michelos Wrote:Feyenoord - PSV 3-1
'11 Kuyt (assist: Kalou) 1-0
'31 Beasley 1-1
'63 Kalou (assist: Kuyt) 2-1
'77 Kalou (assist: de Guzman) 3-1

Hier teken ik voor!

Nou Michelos, aardig gelijk tot nu toe:

7. Kuijt (intikker)
assist: Kalou
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#65
Dan wordt het nu dus tijd voor de 1-1!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
idd
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#67
Vret Mien Gras Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Michelos Wrote:Feyenoord - PSV 3-1
'11 Kuyt (assist: Kalou) 1-0
'31 Beasley 1-1
'63 Kalou (assist: Kuyt) 2-1
'77 Kalou (assist: de Guzman) 3-1

Hier teken ik voor!

Nou Michelos, aardig gelijk tot nu toe:

7. Kuijt (intikker)
assist: Kalou

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbal24.nl/?action=matchtracker&fixid=240477">http://www.voetbal24.nl/?action=matchtr ... xid=240477</a><!-- m -->
Bangkok resident.
Reply
#68
Robert erin voor Simons. Nee nu wordt het echt gevaarlijk Undecided
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#69
Volgens de Radio golft het lekker op en neer, 1-1 mag nu toch wel gaan vallen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
Kuijt mist de ene na de andere kans
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#71
goa Wrote:Kuijt mist de ene na de andere kans

Schijnbaar, Psv daarentegen idem.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#72
Sibon en Reiziger voor Aisatti en Culina.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#73
PSV had een strafschop moeten krijgen...
Bangkok resident.
Reply
#74
Is dit pay back time voor die schwalbes van Farfan? Schijnbaar 100% pingel onthouden na vasthouden Robert.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#75
Gomez 2 x bijna gescoord
Bangkok resident.
Reply
#76
Ricochan Wrote:Gomez 2 x bijna gescoord

hehe, bijna telt niet helaas. Feli waf!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#77
Leuk voor de competitie, het gaat tussen 3 ploegen dit jaar, de top 3 van nl =D>
Bangkok resident.
Reply
#78
Ricochan Wrote:Leuk voor de competitie, het gaat tussen 3 ploegen dit jaar, de top 3 van nl =D>

Ik vind er weinig aan, had liever gewonnen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#79
Ricochan Wrote:Leuk voor de competitie, het gaat tussen 3 ploegen dit jaar, de top 3 van nl =D>

Hoe gefrustreerd kan iemand zijn? :roll:
Reply
#80
Waf, gefeliciteerd! Van wat ik gehoord heb moet het verdiend geweest zijn.

Wel jammer dat Gomes niet tot scoren kwam :wink:
Reply
#81
Matador! Wrote:
Ricochan Wrote:Leuk voor de competitie, het gaat tussen 3 ploegen dit jaar, de top 3 van nl =D>

Hoe gefrustreerd kan iemand zijn? :roll:

HAP
Bangkok resident.
Reply
#82
Ricochan Wrote:
Matador! Wrote:
Ricochan Wrote:Leuk voor de competitie, het gaat tussen 3 ploegen dit jaar, de top 3 van nl =D>

Hoe gefrustreerd kan iemand zijn? :roll:

HAP

Hap
Reply
#83
JIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA =D>
Make tea, not war
Reply
#84
Riekki Wrote:JIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA =D>

Ook jij feli, kruikenzeiker :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
geweldige leuke wedstrijd vanmiddag Smile

Eerste helft was PSV beter, tweede helft Feyenoord. Punten verdiend in De Kuip gebleven vind ik.

Enige minpuntje was dat Kalou voor een leeg doel naast schoot...
Reply
#86
Ajax alweer mooi zesde, voor we 't beseffen staan we al weer 3 punten los van de top 3 Wink. Mooi weer dat ik bij SD Bookie de 1-0 van Kuyt had voorspeld.
Reply
#87
Kezmania Wrote:Waf, gefeliciteerd! Van wat ik gehoord heb moet het verdiend geweest zijn.

Wel jammer dat Gomes niet tot scoren kwam :wink:

danku!

heerlijke wedstrijd.

een beetje een mazzel 1-0, vervolgens kreeg psvee een matig (optisch? :wink: ) overwicht. maar wel enkele redelijke kansen. farfan was de eerste helft prima, bij fainoid was dat kalou.

in de 2de helft kregen we nog meer ruimte (vooral na de domme wissel van hiddink, robert voor simons, ik zei direct dit is een wissel met mogelijkheden), maar telkens zat er voor fainoid veeeeel meer in. vaak zwak uitgespeeld, hoewel er desondanks kansen zat kwamen. psvee kwam er niet echt doorheen. doordat kalou voor open doel naast schoot (zou hij al getekend hebben) bleef het tot het einde toe billen knijpen.

na 97 minuten (of zo) floot die dramatische bossen dan eindelijk af. wat een giga kutscheids. ik weet niet of psvee een pingel verdiend had (heb ik niet gezien), maar dan weer wel voordeel, dan weer niet, voor wissewasjes fluiten en dan weer zware overtredingen onbestraft laten en lukraak een beetje geel trekken.

farfan viel de 2de helft terug, dus kalou is motm. ik hoop dat ze het laten zien vanavond, enkele weergaloze acties. ook een dikke 8 verdient de guzman, ik ben nogal fan van dit 18 jarige ventje. heeelijke voetballer (voor de liefhebbers, 2de helft prachtpass op kalou die doorgebroken is maar vervolgens door lamey tot 3x toe wordt vastgehouden). smullen, naturaliseren die hap.

peterdeblaaskaak Wrote:Nee ik denk wel dat we winnen, want onze reserves zijn mi net zo goed als bijna alle basisspelers van Feyenoord met uitzondering van Kuyt en Kalou. Ik ben niet zo kapot van Paauwe, Ostlund, Bahia, Greene, Pardo, Boussaboun

:Big Grin :Big Grin sibon was weergaloos, robert ook prachtvoetballer! reiziger schijnt ook meegdaan te hebben. en toen psvee al 3x gewisseld had bleef er nog een (ball?) lekker warmlopen, dus ze zijn hartstikke goed, maar wel een beetje dom.

greene, boussaboun en bahia waren prima, zelfs paauwe kon tegen jullie middenveld zich onderscheiden Undecided
Reply
#88
hehe toch geinig om zo'n verslagje te lezen van waf, al vind ik het een beetje vreemd dat ie Ghaly niet noemt...Die vond ik erg, erg sterk spelen :!:
Make tea, not war
Reply
#89
waf Wrote:
peterdeblaaskaak Wrote:Nee ik denk wel dat we winnen, want onze reserves zijn mi net zo goed als bijna alle basisspelers van Feyenoord met uitzondering van Kuyt en Kalou. Ik ben niet zo kapot van Paauwe, Ostlund, Bahia, Greene, Pardo, Boussaboun

:Big Grin :Big Grin sibon was weergaloos, robert ook prachtvoetballer! reiziger schijnt ook meegdaan te hebben. en toen psvee al 3x gewisseld had bleef er nog een (ball?) lekker warmlopen, dus ze zijn hartstikke goed, maar wel een beetje dom.

greene, boussaboun en bahia waren prima, zelfs paauwe kon tegen jullie middenveld zich onderscheiden Undecided

Hier bevestig je alleen wat ik ook al zei. Onze wisselspelers zijn volgens ons beide blijkbaar van vergelijkbaar niveau als de vaste krachten van Feyenoord.

En ook middelmatige spelers spelen wel eens een goede pot natuurlijk, maar Feyenoord kan mi ook zomaar van iedereen verliezen als ze hun dag een x niet hebben. PSV vind ik wat stabieler (ervaren).

Vandaag overigens terechte overwinning voor Feyenoord, geboekt op dezelfde manier als hoe PSV Ajax versloeg. Snel ietwat gelukkig op voorsprong komen en vervolgens de tegenstander het werk laten doen. Zou nogal naief zijn om blind te blijven aanvallen. Toen na PSV-Ajax zei iedereen dat Ajax had moeten winnen, benieuwd of ze nu dan ook zeggen dat PSV meer had verdient.
Reply
#90
Wat ben jij toch ook een gigantische drol, Peter.


Psv had z'n dag wel tegen Groningen en Heracles??? :roll:

Er was bij Psv vandaag maar 1 speler die prima gespeeld heeft en dat was Valfan.

Die terechte overwinning van Feyenoord vandaag heeft werkelijk helemaal geen klap te maken met de overwinning van Psv op ajax.
ajax had toen ook niet moeten winnen in eindhoven maar het was verdient geweest als ze daar een punt hadden kunnen meenemen. Vandaag heeft Feyenoord meer dan terecht gewonnen en mag jij die klojo van een Bossen op je blote knietjes bedanken dat ie niet wat meer kaarten had gegeven aan de spelers van psv.
Make tea, not war
Reply


Forum Jump: