The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-PSV
#91
Riekki Wrote:Wat ben jij toch ook een gigantische drol, Peter.


Psv had z'n dag wel tegen Groningen en Heracles??? :roll:

Er was bij Psv vandaag maar 1 speler die prima gespeeld heeft en dat was Valfan.

Die terechte overwinning van Feyenoord vandaag heeft werkelijk helemaal geen klap te maken met de overwinning van Psv op ajax.
ajax had toen ook niet moeten winnen in eindhoven maar het was verdient geweest als ze daar een punt hadden kunnen meenemen. Vandaag heeft Feyenoord meer dan terecht gewonnen en mag jij die klojo van een Bossen op je blote knietjes bedanken dat ie niet wat meer kaarten had gegeven aan de spelers van psv.

:lol: :roll:

Dus jij beweert dat Feyenoord er niet om bekend staat het altijd te verknallen tegen de kleintjes?

En jij mag Bossen ook op je blote knietjes bedanken dat ie geen penalty gaf. :roll: Robert valt wat te snel, als ie wat langer was blijven hangen had Paauwe die hand nooit weggehaald en was de penalty mss wel gegeven.

[Image: robert1mn.gif]
Reply
#92
Feli Feyenoorders superprestatie!!! =D> =D>
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#93
Kennedy Wrote:Feli Feyenoorders superprestatie!!! =D> =D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#94
Mwah niet echt een pingel. Wat waren Kuyt en Kalou goed vandaag zeg (in de samenvatting dan)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#95
Peter Wrote:Dus jij beweert dat Feyenoord er niet om bekend staat het altijd te verknallen tegen de kleintjes?

Leg andere mensen aub geen woorden in de mond die ze niet gebruikt hebben.


Dat hele plaatje van jouw laat naar mijn idee niet meer zien dat Robert hier een gigantische schwalbe maakt die erg genoeg ook nog niet is bestraft met geel.
(in het stadion kon ik het niet goed zien)
Make tea, not war
Reply
#96
Feli Feyenoord! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#97
mooie schwalbe van alweer een psv;er peter! =D>
Reply
#98
Viel me trouwens mee dat Farfan niet viel toen hij Lodewijks voorbij ging (actie waar Bosschaartde bal van de lijn kopt). ALs hij was gevallen, was hij op de stip gegaan denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#99
Ekslem Wrote:Viel me trouwens mee dat Farfan niet viel toen hij Lodewijks voorbij ging (actie waar Bosschaartde bal van de lijn kopt). ALs hij was gevallen, was hij op de stip gegaan denk ik.

Dat viel me idd ook erg mee....
Ik ben bang dat Valfan doormidden geschopt moet worden wil hij in de NL competitie nog een pingel krijgen
Make tea, not war
Reply
Peter Wrote:Hier bevestig je alleen wat ik ook al zei. Onze wisselspelers zijn volgens ons beide blijkbaar van vergelijkbaar niveau als de vaste krachten van Feyenoord.

En ook middelmatige spelers spelen wel eens een goede pot natuurlijk, maar Feyenoord kan mi ook zomaar van iedereen verliezen als ze hun dag een x niet hebben. PSV vind ik wat stabieler (ervaren).

Vandaag overigens terechte overwinning voor Feyenoord, geboekt op dezelfde manier als hoe PSV Ajax versloeg. Snel ietwat gelukkig op voorsprong komen en vervolgens de tegenstander het werk laten doen. Zou nogal naief zijn om blind te blijven aanvallen. Toen na PSV-Ajax zei iedereen dat Ajax had moeten winnen, benieuwd of ze nu dan ook zeggen dat PSV meer had verdient.

ik weet niet wat jij allemaal leest en vnl wil lezen, maar dat schrijf ik echt niet. jullie (echte) wisselspelers vandaag (sibon, reiziger en robert van 5!mio) waren matig, maakten het ons nog makkelijker. behalve vennegoor (edit: en aissati) stonden er vanaf het begin weinig wisselspelers in bij jullie, tegen 2 van ons (boussaboun en paauwe ipv castelen en ono). en ik zei dus dat onze wisselspeler paauwe zich zelfs kon onderscheiden.

wel ben ik eens dat psvee wat stabieler is, kwestie van meer ervaring, maar haal cocu weg (of laat cocu tegen de guzman spelen :razz: ) en er bljft weinig stabiliteit over.

even een nuanceverschilletje: wij kwamen ietwat gelukkig op een voorsprong, jullie tegen ajakkes vreselijk gelukkig. en ik hoop dat je gaat inzien dat je je belachelijk maakt door voor die ontzettende schwalbe van robert een pingel te claimen.

riekki Wrote:hehe toch geinig om zo'n verslagje te lezen van waf, al vind ik het een beetje vreemd dat ie Ghaly niet noemt...Die vond ik erg, erg sterk spelen

ik vond hem erg tegenvallen. juist hij was het verschil tussen 1-0 en 3-0. bij die counters maakte hij telkens de verkeerde keuzes.
Reply
Felicitaties aan de Feyenoorders.

Verdiende zege lijkt me zo. Vooral de eerste 10 minuten was Feyenoord sterk. Zo scherp beginnen aan de wedstrijd is ook kwaliteit; de iet wat gelukkige treffer was op dat moment zeker verdiend.
Na 15 minuten kreeg PSV meer grip op het spel, Farfan speelde inderdaad een prima pot, maar ook het inschuiven van Ooijer ging erg netjes. De kansen die dan komen moet je maken.
Keerpunt in de wedstrijd is idd. de wissel van Simons, fout van Hiddink; dat hij dat bij Talpa niet wil toegeven is jammer, maar begrijpelijk. Normaal gesproken ligt de kracht van PSV bij degelijk voetballen op het middenveld en kansen uitspelen vanuit langdurig balbezit, dan komt zo'n wissel je spel niet ten goede.
Hiddink had Lucius door kunnen laten schuiven naar het middenveld en achterin 1-op-1 kunnen gaan spelen; dat was m.i. een betere optie geweest dan de extra spits(en). Jammer dat er geen verse middenvelders beschikbaar waren, want spelers als Affelay, Vayrynen en De Jong had ik graag gezien het laatste half uur.

Robert is inderdaad niet van het niveau waar Hiddink op gerekend heeft; Sibon is eigenlijk al afgeschreven. Reiziger krijgt voorlopig het voordeel van de twijfel, maar moet meer zijn rushes durven te maken over rechts.
Reply
Ghaly pakte veel tweede ballen en was gigantisch aan het buffelen op het middenveld...
Dat zijn keuzes bij de counters niet altijd de juiste waren daar heb je gelijk in.
Make tea, not war
Reply
cocu was kwaad en schijnt gezegd te hebben dat bossen teveel liet doorgaan in het begin en een rood witte bril op had. ik heb de voetballer en mens cocu hoog zitten, maar dit valt me tegen van hem.

ook ik vond dat bossen veel te laat zijn eerste geel trok (maar als hij hem eerder moest trekken had dat wel een psveejer moeten zijn), hij floot verder niet best, maar als je wint en iedereen hem na afloop de tiefes scheldt fluit je zeker niet op de hand van fainoid...

ik denk dat hij gefrustreerd is dat hij door een 18-jarige is weggetikt. gelukkig is hugo borst net zo lyrisch als ik over de guzman. helaas wat scouts ook....

Quote:De 1-0 overwinning op PSV heeft in Rotterdam de hoop op een kampioenschap in de harten van de Feyenoord-supporters weer op doen leven. Volgens trainer Erwin Koeman is het resultaat fantastisch, maar waarschuwt hij voor te veel optimisme.

Vanmiddag was er ook veel tumult rond het spel van de jonge De Guzman. Chelsea en Marco van Basten zouden volgens Radio Rijnmond hebben geïnformeerd naar de middenvelder.

“Dit was prima. Maar de weg is nog heel lang. In de media zijn we de ene week kampioenskandidaat en wanneer we punten verliezen weer niet meer. ADO zal ons volgende week net zo bestrijden zoals wij PSV bestrijden. We moeten het van week tot week bekijken,” aldus een tevreden Erwin Koeman.

De talentvolle De Guzman was vanmiddag één van de uitblinkers in De Kuip. “Hij heeft het fantastisch gedaan, maar dat geldt ook voor anderen. Paauwe heeft heel gedreven gespeeld, Lodewijks haalde er een aantal fantastische ballen uit.”

Volgens Radio Rijnmond-analyst Emiel Schelvis houdt Frank Arnesen, de hoofdscout van Chelsea, de verrichtingen van Salomon Kalou en Jonathan de Guzman nauwlettend in de gaten.
Reply
psv heeft een 17 jarige die alles en iedereen wegtikt.....Hopelijk gaat die volgend jaar mee naar de WK.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:psv heeft een 17 jarige die alles en iedereen wegtikt.....Hopelijk gaat die volgend jaar mee naar de WK.

het is dat guzman hier nog niet mocht voetballen toen hij 17 was. :8:

aissati was matig gister, guzman uitstekend. aissati heeft het voordeel dat hij om een groter podium ervaring op kan doen, maar ik vind hem nog lang niet zo goed als guzman, vooral vanwege zijn fysiek. het is een mooi spelertje, maar hij is klein en moet aan krachttraining gaan doen. :razz:

ik zou guzman meenemen ipv landzaat.
Reply
Het is niet eens een Nederlander, dus nooit in oranje opnemen.
Reply
in de column van nijnatten ging het over de wedstrijd in het volgens hem op-een-na mooiste stadion van nederland...

iedereen op hoge poten, wat is dan in godsnaam volgens jou het mooiste? is hem gevraagd komt de volgdende reactie (wilde ik de psveejers niet onthouden)

nijnatten Wrote:"Dat van PSV. Sinds dat stadion geheel verbouwd, of eigenlijk afgebouwd is, vind ik dat het mooiste voetbalstadion. Dat is een, wat mij betreft, uiterst subjectieve waarneming, maar dat mag in dit geval en zeker in een column. Ik vind het PSV-stadion heel authentiek "voetbal", het lijkt een beetje op een moderne variant van Highbury, het bevalt me en het heeft alle comfort waarin een goeie voetbalwedstrijd gedijt.

Chris Woerts, directeur van Feyenoord, stuurde me vanochtend een smsje. Hij liet weten dat hij de Kuip het meest sfeervolle stadion van Nederland is. Daarin heb ik hem gelijk gegeven, maar dat het zo sfeervol is, ligt niet aan het gebouw, maar aan de supporters van Feyenoord.

De ruime meerderheid van die achterban vormt het mooiste supporterslegioen van Nederland, hetgeen iets anders is dan het mooiste stadion. Ik vrees dat als Feyenoord in zoiets lelijks als de Arena zou spelen, dat stadion meteen het sfeervolste van Nederland zou zijn."

nu weet ik ook weer dat hij idd psvee supporter was en nu vind ik het helemaal wrang dat hij zo slecht berichtte in de kwestie kalou-psvee. omdat hij het zelf zo graag wilde, ging hij maar lekker onzorgvuldig doen......
Reply
Het PSV stadion is prachtig, helemaal nu zonder hekken.
Maar toch blijf ik het stadion van Feyenoord mooier vinden.
Reply
Nijnatten is toch een rat?

ik vind trouwens dat stadion van PSV echt niet mooi. het oogt helemaal geen geheel (vooral die afschuwelijk lelijke hoeken) maar gelukkig is niet iedereen gelijk Smile
Reply
Waf (of andere aanwezige int stadion zondag),

welk nummer draaide ze net na de wedstrijd waar de hele kuip los op ging(geloof dat Nijnatten t een volksfeest noemde)? Was dat dat nummer wat die sjappies voor de wedstrijd ''zongen''? toen was ik nog in de legioenzaal dus niet helemaal meegekrgen...maar houtman zei nog wel wie t waren en hoe t plaatje heten, maar dat ben ik vergeten! :Big Grin
mss weet jij t.... tnx
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Waf (of andere aanwezige int stadion zondag),

welk nummer draaide ze net na de wedstrijd waar de hele kuip los op ging(geloof dat Nijnatten t een volksfeest noemde)? Was dat dat nummer wat die sjappies voor de wedstrijd ''zongen''? toen was ik nog in de legioenzaal dus niet helemaal meegekrgen...maar houtman zei nog wel wie t waren en hoe t plaatje heten, maar dat ben ik vergeten! :Big Grin
mss weet jij t.... tnx

:Big Grin het slechtste optreden in de kuip ooit. ik heb me doodgelachen, playbacken maar wel een microfoon hebben om mee te zingen, wat ze ook deden, maar volledig uit de maat... :Big Grin

hallo rrrrottuuhdaham, en dan het liedje soeper faaaainoid. ik denk dat het zo heet. hoe die gasten zelf heten weet ik niet, maar zal wel op de meeste recente fainoid cd staan...
Reply
maar dat wat die gasten zongen was dus ook t nummer dat ze meteen na de wedstrijd draaide??
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: