The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 11
#31
Mist Wrote:Reken er maar niet op.

Mooi is dat!
Wie dit leest is gek
Reply
#32
Mist Wrote:Reken er maar niet op.
ik hoop van niet... Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
#33
Sjaak Wrote:Keessie als captain en Patje ernaast.....

p.s. ik weet niet wie er verzonnen heeft dat Wapenaar is uitgevallen maar ons Harold speelt gewoon hoor.
[-X
van een spartafansite:


Quote:Slijngard heeft nog steeds last van een liesblessure en Wapenaar; hij viel zoals bekend tegen Cambuur geblesseerd met een kuitblessure. De aanvoerder is in ieder geval niet fit genoeg om in de basis starten (maar zit wellicht op de bank, zo ernstig is zijn blessure dus ook weer niet).
Varkevisser start in de basis. Ook Strootman viel geblesseerd uit tegen Cambuur, maar hij is weer fit. Rose zal weer op de bank beginnen, waar hij onder meer Adeleye zal ontmoeten; Promes krijgt opnieuw de voorkeur boven de Nigeriaan. Tot slot keert Dissels ook weer terug bij de selectie, maar hij moet Duplan voor laten gaan in de basis.

Vermoedelijke opstelling Sparta
Varkevisser, Vermes, Promes, Knol, Jaggy, Falkenburg, Slot, Strootman, Duplan, Poepon, John
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#34
Bredanaar Wrote:
Sjaak Wrote:Keessie als captain en Patje ernaast.....

p.s. ik weet niet wie er verzonnen heeft dat Wapenaar is uitgevallen maar ons Harold speelt gewoon hoor.
[-X
van een spartafansite:


Quote:Slijngard heeft nog steeds last van een liesblessure en Wapenaar; hij viel zoals bekend tegen Cambuur geblesseerd met een kuitblessure. De aanvoerder is in ieder geval niet fit genoeg om in de basis starten (maar zit wellicht op de bank, zo ernstig is zijn blessure dus ook weer niet).
Varkevisser start in de basis. Ook Strootman viel geblesseerd uit tegen Cambuur, maar hij is weer fit. Rose zal weer op de bank beginnen, waar hij onder meer Adeleye zal ontmoeten; Promes krijgt opnieuw de voorkeur boven de Nigeriaan. Tot slot keert Dissels ook weer terug bij de selectie, maar hij moet Duplan voor laten gaan in de basis.

Vermoedelijke opstelling Sparta
Varkevisser, Vermes, Promes, Knol, Jaggy, Falkenburg, Slot, Strootman, Duplan, Poepon, John



Nou leve de VI site dan. Waarom hebben die rukkers dat dan niet ff gemeld bij hun blessureupdate op vrijdagmiddag?!?!? Ben blij dat ik vorig jaar al zo snugger was om het abonnement op te zeggen.
Ik heb een droom.
Reply
#35
zucht.....
95e minuut.... :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
#36
gittermaster Wrote:zucht.....
95e minuut.... :roll:


Kut Kenker Willem II.

Wat een enge laffe schopploeg. Hebben alleen maar kunnen profiteren van wat foutjes van ADO, zelf geen kans gecreeerd. Hele wedstrijd schoppen. Schenkel kopt met een belachelijke charge Zwinkels uit de wedstrijd. In blessuretijd doet Swinkels van Willem II na een fair kopduel net alsof ie dood is. Maar na 3 minuten mimespel, staat ie vervolgens op, loopt naar de kant en mag er van Haverkut gewoon weer in. Weg blessuretijd. Demouge en Boutahar zijn de enige twee behoorlijke spelers bij Willem II en dat liet die laatste maar weer eens zien. Hele wedstrijd geen bal geraakt, maar wel een mooie goal. Zwinkels had hem gepakt, een koude Waterman niet. Scoren blijft een probleem voor ADO, maar das niet gek met die drol van een Wesley Verhoek voorin. Week in week uit een 3 maar Wetzel blijft 'm maar opstellen.

En tot overmaat van ramp, was ik mijn 5 en 6 punten voor Horvath en Zwinkels ook nog kwijt. Icon_evil

Vanmiddag mijn frustraties er maar even uitlopen op de 7 hills of Nijmegen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#37
1.25M / 132.70M

Da Silva (12.55M) 8

Wisgerhof (10.40M) -1
Sankoh (14.60M) 8
Penders (11.85M) 8
El-Akchaoui© (11.00M) -2

Pranjic (15.85M) 12
Martens (12.30M) 2
Boutahar (7.85M) 5

Amoah (12.95M) 4
El Hamdaoui (13.65M) 2
Demouge (8.45M) 7

53 punten :oops:

Daar gaat mijn plek 144....ik neem nooit meer siekret weppens van NEC...kut club!
Economists do it with models...
Reply
#38
lol @ EJR, is dit Haagse objectiviteit? Ik neem aan dat je beelden nog niet op TV hebt gezien?

@ Moker, ik heb je wel een beetje gewaarschuwd he :wink: ! Ik snap ook niet zo goed waarom je in deze week voor siekret weppens gaat. m.i zal vrijwel iedereen deze week een hoge score halen met standaard teams dus zal je weinig extra kunnen brengen met siekret weppens. Ik weet niet wanneer AZ - NEC is maar ik heb vannacht gedroomd dat we met 0-8 wonnen van AZ (0-1 bij rust) dus misschien kan je dan siekret weppens van NEC nemen :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#39
mimimimimimimi :cry:
Economists do it with models...
Reply
#40
91, denk een keer boven het gemiddelde!
Ik heb een droom.
Reply
#41
Romero 2

Kwakman © 24
Vermes 8
Granqvist 13
Bak-Nielsen 3

Pranjic 12
Andersson 5
Rose 5

El Hamdaoui 2
Amoah 4
N'Kufo 5

kwis 3, totaal 86
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#42
Kom volgens mij tot iets van 86 ofzo (incl alles)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#43
Da Silva (12.95M) 8

De Fauw (10.70M) 8
Kwakman (11.80M) 12
Penders (12.25M) 8
Stenman© (13.15M) 16

Rose (5.15M) 5
Pranjic (16.45M) 12
Bodor (10.95M) 5
Martens (12.40M) 2

Beerens (13.35M) 7
El Hamdaoui (13.75M) 2

85+3=88
Reply
#44
er is verwerkt.... ](*,)
Wie dit leest is gek
Reply
#45
[gloriehunt] Euhm een stuk of 105. Mn 1e 100+ score ooit geloof ik. [/gloriehunt]
Reply
#46
harry_bierdop Wrote:lol @ EJR, is dit Haagse objectiviteit? Ik neem aan dat je beelden nog niet op TV hebt gezien?


Ik neem aan dat jij niet de hele wedstrijd hebt gezien?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#47
Zover ik weet zenden ze bij eredivisie live de hele wedstrijd uit, maar het zou kunnen zijn dat ze natuurlijk niet alles uitzenden om zo ADO in een slecht daglicht te stellen.

Schenkel voert een belachelijke charge uit met zijn hoofd??? Hij spingt inderdaad enigzins tegen de keeper aan maar dat dit lomp of bewust was slaat nergens op. Ik vond het ook nogal vreemd dat Zwinkels meteen helemaal weg was, je zou eerder zeggen dat ie net verkeerd (op z'n slaap?) is geraakt.

En als je, na het zien van de beelden, nog steeds zegt dat Swinkels van Willem 2 zich aanstelde en mimespel opvoerde dan ben je al helemaal niet objectief. Die gast bijna net zo ver weg als jullie keeper, was ook compleet van de wereld maar hij per se terug erin voor de laatste 3 minuten. 1e de beste bal daarna gaat een halve meter over hem heen en hij had het niet eens in de gaten...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: