The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Verhoeven vs. Ajax (deel 1)
#1
Vanavond staat de eerste confrontatie van Verhoeven met zijn toekomstige werkgever op het programma.

Goed nieuws voor FCV is dat Tuyp weer kan spelen. Minder nieuws is dat Tim Bakens griep heeft en niet in actie kan komen. Ook Van Dijk en Narsingh zullen niet spelen. Zij kampen met een hamstring blessure.

Het is voor het eerst in de historie dat FC Volendam tegen AJAX niet vooraf is uitverkocht.

Ik zeg 1-1 en dan scoort Platje met de hand 2-1 in de verlenging.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
kan dit gewoon in de knjbbeker topic?
Reply
#3
lijkt mij niet. Of wil je het overzichtelijk houden? Er zijn ook zoooooooooveel nieuwe topics :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#4
Davydoff Wrote:lijkt mij niet. Of wil je het overzichtelijk houden? Er zijn ook zoooooooooveel nieuwe topics :wink:

zet je wel het goede petje op vanavond? :razz:
Reply
#5
Quote:VOLENDAM - Ajax zou vanavond wel eens een zware dobber kunnen hebben aan FC Volendam in de derde ronde van de KNVB-beker. De statistieken spreken in het voordeel van de club uit het vissersdorp. In de strijd om de nationale beker won FC Volendam twee van de drie ontmoetingen.

De eerste twee ontmoetingen stammen van ongeveer vijftig jaar terug. Op 14 oktober 1956 stonden de clubs tegenover elkaar in de derde ronde. Volendam was met 4-2 de sterkste in eigen huis. Dick Tol was op 1 januari 1961 goed op dreef namens de Volendammers. Hij schoot zijn club hoogstpersoonlijk naar de winst door alle vier de doelpunten namens FC Volendam voor zijn rekening te nemen. de doelpuntrijke wedstrijd eindigde in 4-3.

De meest recente ontmoeting stamt van 18 april 1979. Dit was een dubbele ontmoeting en de fans van beide clubs konden optimaal genieten. De heenwedstrijd werd in Volendam gespeeld en eindigde in 3-3. In Amsterdam werd tijdens de return minder gescoord: 1-1. Doordat Ajax meer uit-doelpunten had gescoord bekerden zij verder.

In de competitie speelden de twee dit seizoen nog niet tegen elkaar, de eerste ontmoeting in de eredivisie staat gepland op 7 december. Dan gaan de Amsterdammers op bezoek bij Volendam.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#6
waf Wrote:
Davydoff Wrote:lijkt mij niet. Of wil je het overzichtelijk houden? Er zijn ook zoooooooooveel nieuwe topics :wink:

zet je wel het goede petje op vanavond? :razz:

[Image: 262190690_3_Djsn.jpeg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Davydoff Wrote:
Quote:VOLENDAM - Ajax zou vanavond wel eens een zware dobber kunnen hebben aan FC Volendam in de derde ronde van de KNVB-beker.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
Het wordt pingels, en dan wint Volendam uiteraard (door de Held)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
De Held gaat vlammen!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#11
Davydoff Wrote:De Held gaat vlammen!!!

Gaat ie na de wedstrijd naar Het Hemeltje dan?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#13
Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!!

Komen die ook op het forum?
Economists do it with models...
Reply
#14
Ik wil even Jeroen Verhoeven bedanken! Uiteraard de Man of the match!!!
En ik wil even Evander Slow bedanken Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Moker Wrote:
Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!!

Komen die ook op het forum?

Van mij mag het, en van mij mogen ze ook elke wedstrijd bij Volendam komen! =D> =D> =D> =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#16
wat waren die gasten mee bezig? vast groepje dorpsidioten of zie je ze normaal nooit?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Lamme Lennie Wrote:
Moker Wrote:
Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!!

Komen die ook op het forum?

Van mij mag het, en van mij mogen ze ook elke wedstrijd bij Volendam komen! =D> =D> =D> =D>

Om Davydoff en Jeroen Verhoeven vet te mesten met kebab zeker? ... \Big Grin/
Economists do it with models...
Reply
#18
centre court Wrote:wat waren die gasten mee bezig? vast groepje dorpsidioten of zie je ze normaal nooit?

Waren naar eigen zeggen op uitnodiging van Yildiz (middenvelder van Volendam). 120 minuten hebben ze met 27 man het stadion laten trillen :lol: Helaas zijn ze er normaal nooit, maar als ik Volendam was zou ik ze een gratis seizoenkaart geven.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#19
Moker Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Moker Wrote:
Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!!

Komen die ook op het forum?

Van mij mag het, en van mij mogen ze ook elke wedstrijd bij Volendam komen! =D> =D> =D> =D>

Om Davydoff en Jeroen Verhoeven vet te mesten met kebab zeker? ... \Big Grin/

Dat zijn we al!!!!

HELEMAAAAAAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#20
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:wat waren die gasten mee bezig? vast groepje dorpsidioten of zie je ze normaal nooit?

Waren naar eigen zeggen op uitnodiging van Yildiz (middenvelder van Volendam). 120 minuten hebben ze met 27 man het stadion laten trillen :lol: Helaas zijn ze er normaal nooit, maar als ik Volendam was zou ik ze een gratis seizoenkaart geven.

En helaas, voor hun, kwam hij geen minuut in actie.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#21
Davydoff Wrote:
Moker Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Moker Wrote:
Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!!

Komen die ook op het forum?

Van mij mag het, en van mij mogen ze ook elke wedstrijd bij Volendam komen! =D> =D> =D> =D>

Om Davydoff en Jeroen Verhoeven vet te mesten met kebab zeker? ... \Big Grin/

Dat zijn we al!!!!

HELEMAAAAAAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ.......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#22
Vret Mien Gras Wrote:Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ.......

AZ? Waarom AZ? Dan nog liever Lienden hehe

Ik heb wel al drie jaar een seizoenkaart voor Volendam en dus schreeuw ik het hardst voor Volendam.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#23
Davydoff Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ.......

AZ? Waarom AZ? Dan nog liever Lienden hehe

Ik heb wel al drie jaar een seizoenkaart voor Volendam en dus schreeuw ik het hardst voor Volendam.

Kaart van Ajax te duur?
Nee gein, ik wist niet dat je al drie jaar een Volendam kaart had; respect.

Neemt niet weg dat je een clubhopper bent.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#24
Davydoff Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ.......

AZ? Waarom AZ? Dan nog liever Lienden hehe

Ik heb wel al drie jaar een seizoenkaart voor Volendam en dus schreeuw ik het hardst voor Volendam.

Een seizoenskaart voor de lokale snackbar zeker ... cry
Economists do it with models...
Reply
#25
Moker Wrote:
Davydoff Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ.......

AZ? Waarom AZ? Dan nog liever Lienden hehe

Ik heb wel al drie jaar een seizoenkaart voor Volendam en dus schreeuw ik het hardst voor Volendam.

Een seizoenskaart voor de lokale snackbar zeker ... cry

Hoor ik daar iemand een geit neuken?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#26
Nee dat is die geit die je net naar binnnen heb gewerkt.... \Big Grin/
Economists do it with models...
Reply
#27
:Big Grin Moker is terug. Leuk! En Davy erbij, gaat weer wat gezelliger worden op dit forum Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Moker Wrote:Nee dat is die geit die je net naar binnnen heb gewerkt.... \Big Grin/

Ik hoor iemand een geit neuken, maar dat is niet zo... want het is volgens jou het geluid van een geit die ik net naar binnen heb gewerkt....

Briljante comeback =D>

Ik ga maar nu nog even snel naar de snackbar, want voordat je het weet is ie weer gesloten omdat 2 jongens met Noord-Afrikaans uiterlijk denken dat ze recht hebben op de inhoud van de kassa.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#29
Davydoff Wrote:
Moker Wrote:Nee dat is die geit die je net naar binnnen heb gewerkt.... \Big Grin/

Ik hoor iemand een geit neuken, maar dat is niet zo... want het is volgens jou het geluid van een geit die ik net naar binnen heb gewerkt....

Briljante comeback =D>

Ik ga maar nu nog even snel naar de snackbar, want voordat je het weet is ie weer gesloten omdat 2 jongens met Noord-Afrikaans uiterlijk denken dat ze recht hebben op de inhoud van de kassa.

Wat maakt jou de inhoud van de kassa nou uit....het gaat je toch alleen om het eten wat er ligt....
Economists do it with models...
Reply
#30
is moker nou een geit aan het vingeren in de maag van davidoff?
Reply


Forum Jump: