The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente vs Feyenoord
#1
Nou Waf,

kom je nog een welbekend broodje beenham eten?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Waf kan niet. Die heeft een familiedag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
nee ik kan niet.

ik kan zelfs niet op eredivisie live kijken. ik ga met de hele familie :razz: een kind van 2 weken bewonderen en opoe van 92 bezoeken.

ondertussen luister ik radio rijnmond en radio 1 (zolang ik het leuk vind :winkSmile

's avonds kijk ik de herhaling op eredivisie live 8-[ (ijs en weder dienende).

ik wens je veel succes. sla maar lekker hard op je trommel. het liefst er door heen. :razz:
Reply
#4
waf Wrote:sla maar lekker hard op je trommel. het liefst er door heen. :razz:

Als jij even een flinke draai geeft aan de propeller op je petje?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:sla maar lekker hard op je trommel. het liefst er door heen. :razz:

Als jij even een flinke draai geeft aan de propeller op je petje?

welke propellor? een draai om je oren kun je krijgen.
Reply
#6
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:sla maar lekker hard op je trommel. het liefst er door heen. :razz:

Als jij even een flinke draai geeft aan de propeller op je petje?

welke propellor? een draai om je oren kun je krijgen.

Van jou, mooie provinciale boerenpummel....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
Vret Mien Gras Wrote:provinciale boerenpummel....

Da's een pleonasme [-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
Vret Mien Gras Wrote:mooie provinciale boerenpummel....

en dit een contradictio in terminis.
Reply
#9
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:mooie provinciale boerenpummel....

en dit een contradictio in terminis.

Nee hoor, dit is een mooie kerel! :razz:

[Image: jannes30-400.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#10
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:mooie provinciale boerenpummel....

en dit een contradictio in terminis.

Nee hoor, dit is een mooie kerel! :razz:

[Image: jannes30-400.jpg]

oh, nou, gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen. :razz:
Reply
#11
waf Wrote:oh, nou,

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:provinciale boerenpummel....

Da's een pleonasme [-X

Hier in Duitsland noemen we het streektaal.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#13
feli vret met het punt. :razz:

ik heb 's avonds alleen de tweede helft gezien. ik hoorde dat de eerste helft niet veel aan was, dus die heb ik maar geskipt. ik heb wel de pingel en de kans van hersi teruggezien.

de 2de helft begond feyenoord goed, zeker een minuut of 20. daarna kwamen we onder druk te staan, vnl omdat bossen voor elke aanraking een vrije trap gaf aan twente waardoor dikke theo, die er een keertje zin in had, het verschil kon maken. helaas voor dikke theo kon hij dat niet. paar gevaarlijke vrije trappen, paar gevaarlijke corners, maar gewoon de story of his life, het is een loser. :razz:
Reply
#14
waf Wrote:feli vret met het punt. :razz:

ik heb 's avonds alleen de tweede helft gezien. ik hoorde dat de eerste helft niet veel aan was, dus die heb ik maar geskipt. ik heb wel de pingel en de kans van hersi teruggezien.

de 2de helft begond feyenoord goed, zeker een minuut of 20. daarna kwamen we onder druk te staan, vnl omdat bossen voor elke aanraking een vrije trap gaf aan twente waardoor dikke theo, die er een keertje zin in had, het verschil kon maken. helaas voor dikke theo kon hij dat niet. paar gevaarlijke vrije trappen, paar gevaarlijke corners, maar gewoon de story of his life, het is een loser. :razz:

Jij feli met het punt.
We hebben Huysegems, Denneboom, Perez op de bank. De bankzitters van Feyenoord moesten voor 19:00uur thuis zijn, aldus Timmer =D>

Het leek meer op werkvoetbal dan technisch, van beide kanten. Toch viel me die Wijnaldum wel positief op. Ik was van mening dat hij zwaar overschat is, maar ik neem mijn woorden terug. Uiteraard was mijn mening voorheen alleen gebaseerd op samenvattingen en af en toe een helftje.

Verder laf voetbal van Feyenoord, het leek wel Ajax2 :razz:
Het is een compliment naar de Tukkers, Feyenoord was bang om tegen ons ballen. Maar vooralsnog pakken we weinig punten door dit laffe voetbal. Bij 1-1 stand onmeunig tijdrekken, janken, zeiken en zeuren, maar dat is gewoon de story of this club, het is Ajax2 :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
Vret Mien Gras Wrote:We hebben Perez op de bank.

Maar of je daar nou zo blij mee moet zijn? :razz:
Reply
#16
Vret Mien Gras Wrote:Jij feli met het punt.
We hebben Huysegems, Denneboom, Perez op de bank. De bankzitters van Feyenoord moesten voor 19:00uur thuis zijn, aldus Timmer =D>

Het leek meer op werkvoetbal dan technisch, van beide kanten. Toch viel me die Wijnaldum wel positief op. Ik was van mening dat hij zwaar overschat is, maar ik neem mijn woorden terug. Uiteraard was mijn mening voorheen alleen gebaseerd op samenvattingen en af en toe een helftje.

Verder laf voetbal van Feyenoord, het leek wel Ajax2 :razz:
Het is een compliment naar de Tukkers, Feyenoord was bang om tegen ons ballen. Maar vooralsnog pakken we weinig punten door dit laffe voetbal. Bij 1-1 stand onmeunig tijdrekken, janken, zeiken en zeuren, maar dat is gewoon de story of this club, het is Ajax2 :razz:

het was niet ajakkes2, het was feyenoord a1. en het is niet vreemd dat ze tegen het eind van de wedstrijd wat te kort komen.

ik kan me voorstellen dat feyenoord tijdrekt als er niet meer inzit dan een punt. maar ik weet ook dat jij dat in het stadion anders ervaart dan het in werkelijkheid kan zijn. timmer een pink uit de kom, wijnaldum een enkelblessure en mols zijn hamstring. dat is geen aanstellerij, zeker gezien het feit dat de laatse 2 er uit moesten en we zelfs met 10 man kwamen te staan.
Reply
#17
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Jij feli met het punt.
We hebben Huysegems, Denneboom, Perez op de bank. De bankzitters van Feyenoord moesten voor 19:00uur thuis zijn, aldus Timmer =D>

Het leek meer op werkvoetbal dan technisch, van beide kanten. Toch viel me die Wijnaldum wel positief op. Ik was van mening dat hij zwaar overschat is, maar ik neem mijn woorden terug. Uiteraard was mijn mening voorheen alleen gebaseerd op samenvattingen en af en toe een helftje.

Verder laf voetbal van Feyenoord, het leek wel Ajax2 :razz:
Het is een compliment naar de Tukkers, Feyenoord was bang om tegen ons ballen. Maar vooralsnog pakken we weinig punten door dit laffe voetbal. Bij 1-1 stand onmeunig tijdrekken, janken, zeiken en zeuren, maar dat is gewoon de story of this club, het is Ajax2 :razz:

het was niet ajakkes2, het was feyenoord a1. en het is niet vreemd dat ze tegen het eind van de wedstrijd wat te kort komen.

Ik wil hier toch nog even op reageren.

Timmer 36
Tiendalli 23
Bahia 28
Hofland 29
De Cler 30
El Ahmadi 23
Van Bronckhorst 33
Makaay 33
Wijnaldum 17 (te goed voor A1)
Janota 18
Pedro 18

gem. leeftijd: 26,18 jaar
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#18
Vret Mien Gras Wrote:Ik wil hier toch nog even op reageren.

Timmer 36
Tiendalli 23
Bahia 28
Hofland 29
De Cler 30
El Ahmadi 23
Van Bronckhorst 33
Makaay 33
Wijnaldum 17 (te goed voor A1)
Janota 18
Pedro 18

gem. leeftijd: 26,18 jaar

bahia is 24 man!

en kelvin leerdam en erasmus vielen ook nog in. en dan heb je nog geluk dat fer ziek was!

ok dan, a1 aangevuld met een paar vedetten. :razz:
Reply
#19
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik wil hier toch nog even op reageren.

Timmer 36
Tiendalli 23
Bahia 28
Hofland 29
De Cler 30
El Ahmadi 23
Van Bronckhorst 33
Makaay 33
Wijnaldum 17 (te goed voor A1)
Janota 18
Pedro 18

gem. leeftijd: 26,18 jaar

bahia is 24 man!

en kelvin leerdam en erasmus vielen ook nog in. en dan heb je nog geluk dat fer ziek was!

ok dan, a1 aangevuld met een paar vedetten. :razz:

Mijn dank is groot.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: