The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




The League (uitslag ronde 1 en programma ronde 2)
#61
feli Jan... nipte overwinning ;-)
Reply
#62
Quatro Wrote:feli Jan... nipte overwinning ;-)
Idd mooie score Quatro !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#63
Moker Wrote:
Moker Wrote:ik hoop dat ik glittermaster op het verkeerd been heb gezet met mijn fake team wat hij via een peebee van mij heeft ontvangen, want dit zijn moker's siekret weppens van deze ronde:

Vorm (10.55M)

Svejdík (12.30M)
Schut (9.90M)
Penders (12.25M)
Tiendalli (12.75M)

De Graaf (10.55M)
Andersson (11.70M)
Afellay (17.55M)
Van den Ouweland (4.15M)

Koevermans (15.85M)
Makaay© (17.65M)

Hakkuh




Krijgt Moker nu 10 punten straf , omdat hij de tegenstander verkeerd heeft ingelicht?
Zo ja, dan is de score extra pijnlijk geworden.......

63-62.......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#64
Waf,

Wat was nu eigenlijk je team waarmee je 59 punten hebt behaald?
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#65
Adder Wrote:Krijgt Moker nu 10 punten straf , omdat hij de tegenstander verkeerd heeft ingelicht?
Zo ja, dan is de score extra pijnlijk geworden.......

63-62.......

Mijn team stond op tijd open en ik had mijn team op tijd op het forum gezet dus.....jammer voor je adder vuile verraaier...jij als jood zou moeten weten dat het niet leuk is om verraden te worden na de gebeurtenissen in de 2e wereld oorlog...
Economists do it with models...
Reply
#66
Moker Wrote:
Adder Wrote:Krijgt Moker nu 10 punten straf , omdat hij de tegenstander verkeerd heeft ingelicht?
Zo ja, dan is de score extra pijnlijk geworden.......

63-62.......

Mijn team stond op tijd open en ik had mijn team op tijd op het forum gezet dus.....jammer voor je adder vuile verraaier...jij als jood zou moeten weten dat het niet leuk is om verraden te worden na de gebeurtenissen in de 2e wereld oorlog...


Nou, nou niet generaliseren hoor......
Moet jij toch weten als ex -whatever?!
Niet alle Amsterdammers zijn joden.
Jij ziet het als verraden, ik hou niet van vals spelen dus meld ik dat soort dingen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#67
Adder...zucht...welke regels heb ik overtreden? Dead
Economists do it with models...
Reply
#68
Moker Wrote:
Moker Wrote:ik hoop dat ik glittermaster op het verkeerd been heb gezet met mijn fake team wat hij via een peebee van mij heeft ontvangen, want dit zijn moker's siekret weppens van deze ronde:

Vorm (10.55M)

Svejdík (12.30M)
Schut (9.90M)
Penders (12.25M)
Tiendalli (12.75M)

De Graaf (10.55M)
Andersson (11.70M)
Afellay (17.55M)
Van den Ouweland (4.15M)

Koevermans (15.85M)
Makaay© (17.65M)

Hakkuh

Moker, denk je nu echt dat ik mijn team aanpas aan jouw team???
Maar je hebt je echte team dus niet kenbaar gemaakt voor zaterdag de wedstrijden, wat nu?

Edit: Zie nu de rest al. Kan niet zeggen dat je t niet hebt open gegooid voor zaterdagavond, maar kan alleen maar zeggen dat ik t tamelijk kinderachtig vind, daar ik er vanuit ging dat ik t verder niet meer hoefde te checken. Maakt me verder echt geen reet uit overigens, maar voor dit spel is t niet echt bevorderlijk dit soort acties
The great old Ludwig von...
Reply
#69
Vret Mien Gras Wrote:
Winstonicus Wrote:ik haat limbo'ers Icon_evil

Ik heb Bakkal als captain dus je kunt ook nog wel eens gewonnen hebben.....

dus niet he Icon_evil
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#70
Verwerking ronde 2 vanavond tussen 17.00 en 18.00 online! Helaas eerst tot half 5 werken. Sad

Je tegenstander voor komende week is logischerwijs de enige uit je poule waar je nog niet tegen gespeeld hebt.
Reply
#71
Peter Wrote:Verwerking ronde 2 vanavond tussen 17.00 en 18.00 online! Helaas eerst tot half 5 werken. Sad

Je tegenstander voor komende week is logischerwijs de enige uit je poule waar je nog niet tegen gespeeld hebt.

Houd je er rekening mee dat Waf zijn team niet geopend heeft / heeft opgestuurd via pb.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#72
Winstonicus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Winstonicus Wrote:ik haat limbo'ers Icon_evil

Ik heb Bakkal als captain dus je kunt ook nog wel eens gewonnen hebben.....

dus niet he Icon_evil

Jeuj.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#73
RR Wrote:
Peter Wrote:Verwerking ronde 2 vanavond tussen 17.00 en 18.00 online! Helaas eerst tot half 5 werken. Sad

Je tegenstander voor komende week is logischerwijs de enige uit je poule waar je nog niet tegen gespeeld hebt.

Houd je er rekening mee dat Waf zijn team niet geopend heeft / heeft opgestuurd via pb.

joh zit niet te zeiken, hebbie verloren of zo? je gaf zelf op vrijdagmorgen aan dat je afwezig was dit weekend. dan ga ik echt geen moeite doen.

daarbij dacht ik dat moijn team openstond voor iedereen, maar het blijkt zo te zijn dat het alleen voor mij openstaat ondanks het feit dat mijn teamnaam gearceerd is.
Reply
#74
waf Wrote:joh zit niet te zeiken, hebbie verloren of zo? je gaf zelf op vrijdagmorgen aan dat je afwezig was dit weekend. dan ga ik echt geen moeite doen.

daarbij dacht ik dat moijn team openstond voor iedereen, maar het blijkt zo te zijn dat het alleen voor mij openstaat ondanks het feit dat mijn teamnaam gearceerd is.

Ik wist niet dat er aangepaste regels waren voor deelnemers die een weekend weg zijn...

Idd gewoon gewonnen, maar doelsaldo kan nog beslissend zijn.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#75
Regels zijn regels waf, strafpunten! Wink
Reply
#76
Peter Wrote:Regels zijn regels waf, strafpunten! Wink

ontzettende braamhaar dat je bent.

ik vind vragen om strafpunten ook strafpunten trouwens.
Reply
#77
waf Wrote:ik vind vragen om strafpunten ook strafpunten trouwens.

Ik heb je gisterenavond in dit topic nog de kans gegeven om alsnog je team kenbaar te maken, maar tevergeefs. Dan maar op deze manier..
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#78
RR Wrote:
waf Wrote:ik vind vragen om strafpunten ook strafpunten trouwens.

Ik heb je gisterenavond in dit topic nog de kans gegeven om alsnog je team kenbaar te maken, maar tevergeefs. Dan maar op deze manier..

gisterenavond was ook al te laat geweest.

vorige week was ik ook ten onrechte in de veronderstelling dat mijn team openstond, maar gelukkig was vret niet zo'n bruinhemd die de wedstrijdleiding daarom vraagt.

ik snap ook niet zo dat je zit te wachten op het team van je tegenstander. je ziet op maandag toch wel wat het geworden is? of ga je het hele weekend de teams naast elkaar leggen en analyseren? proest. nou ik hoop voor je dat je deze liek wint, want het is kennelijk nogal belangrijk voor je. :roll:
Reply
#79
waf Wrote:gisterenavond was ook al te laat geweest.

vorige week was ik ook ten onrechte in de veronderstelling dat mijn team openstond, maar gelukkig was vret niet zo'n bruinhemd die de wedstrijdleiding daarom vraagt.

ik snap ook niet zo dat je zit te wachten op het team van je tegenstander. je ziet op maandag toch wel wat het geworden is? of ga je het hele weekend de teams naast elkaar leggen en analyseren? proest. nou ik hoop voor je dat je deze liek wint, want het is kennelijk nogal belangrijk voor je. :roll:

Volgens de regels wel ja, maar ik wilde het inderdaad wel even zien. Anders kun je net zo goed niet deelnemen aan dit spel..

Dus vorige week was je al in de veronderstelling dat je team openstond en een week later maak je nog een keer dezelfde fout..
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#80
RR Wrote:Dus vorige week was je al in de veronderstelling dat je team openstond en een week later maak je nog een keer dezelfde fout..

ja gek he, als ik er vorige week niet op gewezen ben weet ik het nu ook niet. :roll:

maar gefeliciteerd dat je met deze bruinhemdenactie je doelsaldo met 10 verbeterd hebt. Undecided
Reply
#81
waf Wrote:ja gek he, als ik er vorige week niet op gewezen ben weet ik het nu ook niet. :roll:

maar gefeliciteerd dat je met deze bruinhemdenactie je doelsaldo met 10 verbeterd hebt. Undecided

Dat zeg je er niet bij! Je geeft alleen aan dat VMG het niet bij de spelleiding heeft gemeld.

Hartelijk bedankt!! Zal het hard nodig hebben tegen VMG!
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#82
RR Wrote:
waf Wrote:ja gek he, als ik er vorige week niet op gewezen ben weet ik het nu ook niet. :roll:

maar gefeliciteerd dat je met deze bruinhemdenactie je doelsaldo met 10 verbeterd hebt. Undecided

Dat zeg je er niet bij! Je geeft alleen aan dat VMG het niet bij de spelleiding heeft gemeld.

dat zeg ik wel want ik leg uit dat het tegenwoordig (anders dan vroeger dus) kennelijk zo is dat het niet vanzelfsprekend is dat iedereen je team kan zien als je naam onderstreept is. maar voel verder vooral geen schaamte voor je bruinhemden gedrag. :|
Reply
#83
waf Wrote:dat zeg ik wel want ik leg uit dat het tegenwoordig (anders dan vroeger dus) kennelijk zo is dat het niet vanzelfsprekend is dat iedereen je team kan zien als je naam onderstreept is. maar voel verder vooral geen schaamte voor je bruinhemden gedrag. :|

Het had dus kunnen zijn dat Vret je daar wel op heeft gewezen (op welke manier dan ook), maar dat het niet aan de spelleiding is doorgegeven

Ik voel totaal geen schaamte idd! Als ik je expliciet alsnog vraag naar je team (en je dat blijkbaar dus ook gelezen hebt) en je vindt het nog niet nodig deze te sturen, dan moet je de consequenties van de regels ook maar aanvaarden!
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#84
waf Wrote:
RR Wrote:
waf Wrote:ja gek he, als ik er vorige week niet op gewezen ben weet ik het nu ook niet. :roll:

maar gefeliciteerd dat je met deze bruinhemdenactie je doelsaldo met 10 verbeterd hebt. Undecided

Dat zeg je er niet bij! Je geeft alleen aan dat VMG het niet bij de spelleiding heeft gemeld.

dat zeg ik wel want ik leg uit dat het tegenwoordig (anders dan vroeger dus) kennelijk zo is dat het niet vanzelfsprekend is dat iedereen je team kan zien als je naam onderstreept is. maar voel verder vooral geen schaamte voor je bruinhemden gedrag. :|

Maak je niet druk RR, je krijgt mijn team toch niet te zien voor de sluiting van de database. En waarschijnlijk zit ik vrijdagavond en zaterdag niet achter een pc.
Dus als je wilt winnen kun je mij aangeven bij de leiding :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#85
Waarom doe je dan mee als je toch schijt heb aan de regels?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#86
Adder Wrote:Waarom doe je dan mee als je toch schijt heb aan de regels?

voor het geval je het tegen mij hebt:

ik was in de veronderstelling dat mijn team openstond. voor mij hoeft die regel niet, hoewel ik hem respecteer. bruinhemden respecteer ik niet. :razz:
Reply
#87
bah.. balthazar 72 - harry 70!

Moet ik het nog gaan beslissen in de Nijmeegse Derby ook!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#88
Adder Wrote:Waarom doe je dan mee als je toch schijt heb aan de regels?

Voor als je het tegen mij hebt, ik heb de regels niet doorgelezen en nu nog steeds niet eigenlijk.
Maar ik heb vrijdagavond al geagendeerd dat ik RR een PB zal sturen. Voor je het weet heb ik weer mot met de organisatoren. Kan me herinneren in het verleden dat ik het aan de stok had met Antidote en Boca en de organisatie heeft altijd gelijk en de macht om je te kicken. Die trauma wil ik niet weer beleven.......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#89
:yellow:
pas maar op.... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#90
I will.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: