The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De oprichting van Nederland B is
You do not have permission to vote in this poll.
onzin
63.64%
14 63.64%
leuk
22.73%
5 22.73%
anders
9.09%
2 9.09%
geen mening
4.55%
1 4.55%
Total 22 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Nederland B
#1
Wat vinden jullie van Nederland B?
Economists do it with models...
Reply
#2
dikke onzin. argumenten geven vind ik echt overbodig.
Reply
#3
hebben feyenoord spelers eindelijk een kans om in oranje te spelen..is het nog niet goed... Confused
Economists do it with models...
Reply
#4
misschien kan je beter een poll maken over de zin van het maken van een poll als deze, of maak een poll over de zin van het maken van een poll over het maken van een poll als deze
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#5
Moker Wrote:hebben feyenoord spelers eindelijk een kans om in oranje te spelen..is het nog niet goed... Confused

we hebben er zelfs een die speelt voor het marokkaans elftal. geboren en getogen in twente, en hij speelt in het marokkaans elftal. lekker logisch. weer zo'n ondankbare.
Reply
#6
Volgens mij is dat Nederland-B alleen 'opgericht' omdat Jong Oranje door hun uitschakeling geen wedstrijdprogramma meer heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
waf Wrote:
Moker Wrote:hebben feyenoord spelers eindelijk een kans om in oranje te spelen..is het nog niet goed... Confused

we hebben er zelfs een die speelt voor het marokkaans elftal. geboren en getogen in twente, en hij speelt in het marokkaans elftal. lekker logisch. weer zo'n ondankbare.

Inderdaad, hij had gewoon voor Duitsland moeten ballen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
Bredanaar Wrote:misschien kan je beter een poll maken over de zin van het maken van een poll als deze, of maak een poll over de zin van het maken van een poll over het maken van een poll als deze

Je kan ook gewoon je muil houwe...
Economists do it with models...
Reply
#9
waf Wrote:
Moker Wrote:hebben feyenoord spelers eindelijk een kans om in oranje te spelen..is het nog niet goed... Confused

we hebben er zelfs een die speelt voor het marokkaans elftal. geboren en getogen in twente, en hij speelt in het marokkaans elftal. lekker logisch. weer zo'n ondankbare.

hij had ook geen schijn van kans gemaakt in oranje...
Economists do it with models...
Reply
#10
Moker Wrote:
waf Wrote:
Moker Wrote:hebben feyenoord spelers eindelijk een kans om in oranje te spelen..is het nog niet goed... Confused

we hebben er zelfs een die speelt voor het marokkaans elftal. geboren en getogen in twente, en hij speelt in het marokkaans elftal. lekker logisch. weer zo'n ondankbare.

hij had ook geen schijn van kans gemaakt in oranje...

dat maakt geen flikker uit. je bent of nederlander of marokkaan.

bigamie is verbooien!
Reply
#11
nee waf je begrijpt nog steeds niet hoe het werkt hier in Nederland...een goeie marokkaan is een nederlander en een slechte marokkaan niet en dat bepaalt de maatschappij en niet jijzelf

een voorbeeldje om het een ander te verduidelijken:
- najib, aliebee, boulahrouz, monsieur apfelvlaai en aboutaleb zijn allemaal nederlanders want zij doen 'goeie' dingen
- mohamed b, samir a, die 'terorristen' in gouda/utrecht/den haag etc. zijn allemaal marokkanen ook al spreken ze geen woord marokkaans, zijn ze in nederland geboren en getogen en hebben ze een alleen een nederlands paspoort...

uit het bovenstaande kan de volgende conclusie worden getrokken: ER ZIJN ER TE VEEL! (evenals die antiliaanse vriendjes van je)
Economists do it with models...
Reply
#12
Moker Wrote:nee waf je begrijpt nog steeds niet hoe het werkt hier in Nederland...een goeie marokkaan is een nederlander en een slechte marokkaan niet en dat bepaalt de maatschappij en niet jijzelf

een voorbeeldje om het een ander te verduidelijken:
- najib, aliebee, boulahrouz, monsieur apfelvlaai en aboutaleb zijn allemaal nederlanders want zij doen 'goeie' dingen
- mohamed b, samir a, die 'terorristen' in gouda/utrecht/den haag etc. zijn allemaal marokkanen ook al spreken ze geen woord marokkaans, zijn ze in nederland geboren en getogen en hebben ze een alleen een nederlands paspoort...

uit het bovenstaande kan de volgende conclusie worden getrokken: ER ZIJN ER TE VEEL! (evenals die antiliaanse vriendjes van je)

ik heb begrip voor je minderwaardigheidscomplex en ik snap wat je bedoelt, maar ik zeg ook dat ik het niet trek nu het gaat om een hele goeie voetballer van mijn geliefde feyenoord.

in jouw betoog zou ik hem dus een nederlander moeten noemen, maar ik vind het een marokkaan omdat hij voor marokko kiest.
Reply
#13
Ik heb geen minderwaardigheidscomplex, want ik zeg alleen hoe het hier feitelijk aan toe gaat in NL wat overigens heel goed kan begrijpen...

ik heb namelijk WEL afstand gedaan van Marokkaanse nationaliteit
Economists do it with models...
Reply
#14
Moker Wrote:ik heb namelijk WEL afstand gedaan van Marokkaanse nationaliteit

Kan dat als turk? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
jammer dat we geen afstand van jou kunnen doen jij wandelend stuk herpes :razz:
Economists do it with models...
Reply
#16
Lekker voor Twente, Wielaert geblesseerd uitgevallen in een wedstrijd van niks...
Mijn gras is groener
Reply
#17
Lekker voor Heerenveen juist Wink
Economists do it with models...
Reply
#18
Amor Fati Wrote:Lekker voor Twente, Wielaert geblesseerd uitgevallen in een wedstrijd van niks...

Vieze kolere zooi. Tering, poep, ruk B team.
Gelukkig mag Raijkovic weer ballen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#19
Gelukkig kreeg hij alleen maar een stomp tegen zijn oog, hij verwacht wel te ballen tegen Heerenveen. Wel te verstaan een vuistslag van de door PSV begeerde Toivonen. Waarschijnlijk heeft Feyenoord nu ook belangstelling in Toivonen, daar zijn ze gek op schoffies.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
Vret Mien Gras Wrote:Gelukkig kreeg hij alleen maar een stomp tegen zijn oog, hij verwacht wel te ballen tegen Heerenveen. Wel te verstaan een vuistslag van de door PSV begeerde Toivonen. Waarschijnlijk heeft Feyenoord nu ook belangstelling in Toivonen, daar zijn ze gek op schoffies.

[jij-bak-mode] Hadden jullie niet es 1,5 seizoen die Masturberovic onder contract? [/jij-bak-mode]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: