The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(ot) Vergeten sporters
#31
Als je hier een naam post ben je die sporter toch juist niet vergeten en hoor je die dus juist niet te posten? :-k
Reply
#32
Jan van Deinsen.(Snoeiharde linker).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#33
Peter Wrote:Als je hier een naam post ben je die sporter toch juist niet vergeten en hoor je die dus juist niet te posten? :-k

Jij bent echt te dom om te poepen, he?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#34
Hoe moet je poepen?
Reply
#35
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Als je hier een naam post ben je die sporter toch juist niet vergeten en hoor je die dus juist niet te posten? :-k

Jij bent echt te dom om te poepen, he?

En jij bent zeker op de basisschool gepest zodat je nu met de meerderheid Peter gaat afzeiken om jezelf beter te voelen?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#36
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Als je hier een naam post ben je die sporter toch juist niet vergeten en hoor je die dus juist niet te posten? :-k

Jij bent echt te dom om te poepen, he?

En jij bent zeker op de basisschool gepest zodat je nu met de meerderheid Peter gaat afzeiken om jezelf beter te voelen?

Nee nou verwar je Gerben met Mukkus en Boca. 8-[
Reply
#37
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Als je hier een naam post ben je die sporter toch juist niet vergeten en hoor je die dus juist niet te posten? :-k

Jij bent echt te dom om te poepen, he?

En jij bent zeker op de basisschool gepest zodat je nu met de meerderheid Peter gaat afzeiken om jezelf beter te voelen?

Jij bent echt te dom om te poepen, he?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Als je hier een naam post ben je die sporter toch juist niet vergeten en hoor je die dus juist niet te posten? :-k

Jij bent echt te dom om te poepen, he?

En jij bent zeker op de basisschool gepest zodat je nu met de meerderheid Peter gaat afzeiken om jezelf beter te voelen?

Nee nou verwar je Gerben met Mukkus en Boca. 8-[

Peter, wat zegt Gerben?
Hij staat bij mij nml nog steeds op "ignore".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#39
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Als je hier een naam post ben je die sporter toch juist niet vergeten en hoor je die dus juist niet te posten? :-k

Jij bent echt te dom om te poepen, he?

En jij bent zeker op de basisschool gepest zodat je nu met de meerderheid Peter gaat afzeiken om jezelf beter te voelen?

Nee nou verwar je Gerben met Mukkus en Boca. 8-[

Peter, wat zegt Gerben?
Hij staat bij mij nml nog steeds op "ignore".

Mag jij wel jokken van je moeke?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#40
Die VMG is nog dommer dan Peter...wat een dildo...
Economists do it with models...
Reply
#41
Moker Wrote:Die VMG is nog dommer dan Peter...wat een dildo...

En ik ben een boer en een Duitser.
Nu moet ik gaan want de ballenbak gaat zo sluiten en ik word omgeroepen door de microfoon omdat mijn mama mij zoekt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#42
Vret Mien Gras Wrote:
Moker Wrote:Die VMG is nog dommer dan Peter...wat een dildo...

En ik ben een boer en een Duitser.
Nu moet ik gaan want de ballenbak gaat zo sluiten en ik word omgeroepen door de microfoon omdat mijn mama mij zoekt.

Het ergste vergeet je nog.........je bent een Tukker
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#43
Adder Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Moker Wrote:Die VMG is nog dommer dan Peter...wat een dildo...

En ik ben een boer en een Duitser.
Nu moet ik gaan want de ballenbak gaat zo sluiten en ik word omgeroepen door de microfoon omdat mijn mama mij zoekt.

Het ergste vergeet je nog.........je bent een Tukker

Ook dat nog.
Maar wel ben ik gezond, neuk ik meer dan vele anderen hier, verdien mijn geld wel eerlijk, heb ik wel een jaarkaart van een club, ben ik wel trots als ik in de spiegel kijk, drink ik echt bier met echte kameraden, en verschuil ik mij niet achter bepaalde "typetjes".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#44
=D> hup Vret
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Vret Mien Gras Wrote:
Adder Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Moker Wrote:Die VMG is nog dommer dan Peter...wat een dildo...

En ik ben een boer en een Duitser.
Nu moet ik gaan want de ballenbak gaat zo sluiten en ik word omgeroepen door de microfoon omdat mijn mama mij zoekt.

Het ergste vergeet je nog.........je bent een Tukker

Ook dat nog.
Maar wel ben ik gezond, neuk ik meer dan vele anderen hier, verdien mijn geld wel eerlijk, heb ik wel een jaarkaart van een club, ben ik wel trots als ik in de spiegel kijk, drink ik echt bier met echte kameraden, en verschuil ik mij niet achter bepaalde "typetjes".

Je bent niet goed bij je harses, je neukt met Madame Cinq, je hebt een jaarkaart van de gay club, je drinkt bier met vrienden waarvan jij denkt dat het je vrienden zijn en dan nog trots in de spiegel kunnen kijken? :crazy:

en vervolgens krijg je als kers op de taart een applaus van...jawel Ekslet...voor je 'Oprah Winfrey momentje'....je bent een schande voor de achterhoek ouwe
Economists do it with models...
Reply
#46
De kutmarokkaan is ook weer terug....ga lekker ouwe vrouwtjes overvallen man...... Dead :wink:

Owja, en ik vertel m'n tiem lekker toch niet aan je. Vret is mijn maatje....wat denk je wel niet.... [-X
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#47
oooh jij bent een van z'n holmaatjes...leuk voor je knul...geniet er lekker van zou ik zeggen.
Economists do it with models...
Reply
#48
=D> hup Moker
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#49
Van Gennip?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#50
het duurt niet lang meer of moker gaat weer huilend bij iedereen om vergiffenis vragen. die manische periode kan niet lang meer duren. Undecided
Reply
#51
waf wil je me vergeven voor wat ik je heb aangedaan o grote leider?
Economists do it with models...
Reply
#52
Foekje Dilemma - Vrouw die een man bleek te zijn.
Tonny de Jong - Europees kampioen allround schaatsen 1997 en 1999. In 1997 als eerste op de klapschaats.
Ben van der Burg - Schaatser, Ned. kampioen 1990, 2e op WK Allround 1990.
Mathieu Hermans - Sprinter met vele zeges, o.a. 6 etappes in Vuelta van 1988. Tevens 2x rode lantaarndrager in de Tour.

en uit de voetballerij (beginnend met de lieverdjes :wink: ):
- Ulrich van Gobbel
- Glenn Helder
- Henk Fraser
- Ruud Heus
- Hans Gilhaus
- Michel Boerebach
- Ali Elkhattabi
- Eric Viscaal
Reply
#53
En wat dacht je van Gerrit-Jan Konijnenberg, de eerste Nederlanderse schansspringer. Hij zette het Nederlands record op 97 meter.
Reply
#54
Ik zag Glenn H. staan en moest meteen denken aan:

de grootste kleedkamerdief/gokverslaafde van allemaal: Romano Sion
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
Moker Wrote:waf wil je me vergeven voor wat ik je heb aangedaan o grote leider?

nee. ga eerst maar een iman vertellen wat je allemaal gedaan hebt.
Reply
#56
wat moet ik bij de imam als ik een ex-moslim ben?
Economists do it with models...
Reply
#57
Marokkaan, Gokverslaafde, dief, moslim, tasjesrover, uitkeringstrekker, vechtersbaas......heb je nog mee synoniemen?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#58
waf Wrote:
Moker Wrote:waf wil je me vergeven voor wat ik je heb aangedaan o grote leider?

nee. ga eerst maar een iman vertellen wat je allemaal gedaan hebt.

Da's geen straf =P~


[Image: prcanada-iman.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#59
Tripplexxx Wrote:Marokkaan, Gokverslaafde, dief, moslim, tasjesrover, uitkeringstrekker, vechtersbaas......heb je nog mee synoniemen?

Je bent echt net zo dom als je holmaatje....ik zeg toch net dat ik ex-moslim ben..en ergens anders op het forum had ik al gezegd afstand te hebben gedaan van de Marokkaanse nationaliteit :-k

Als je niet kan nadenken dan moet je dat aan anderen overlaten...
Economists do it with models...
Reply
#60
Maar ook Tripple is gezond, neukt meer dan vele anderen hier, verdient zijn geld wel eerlijk, bezoekt wel regelmatig wedstrijden, is wel trots als hij in de spiegel kijkt, drinkt echt bier met echte kameraden, en verschuilt zich niet achter bepaalde "typetjes".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: