The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(ot) Vergeten sporters
#61
Ik ben blij voor je knul...
Economists do it with models...
Reply
#62
Moker Wrote:wat moet ik bij de imam als ik een ex-moslim ben?

gewoon, vertellen.

en je nationaliteit inleveren kan niet he. dus als je daarover liegt is de kans niet onaannemelijk dat je ook mbt je geloof jokkebrokt. :razz:
Reply
#63
Moker Wrote:
Tripplexxx Wrote:Marokkaan, Gokverslaafde, dief, moslim, tasjesrover, uitkeringstrekker, vechtersbaas......heb je nog mee synoniemen?

Je bent echt net zo dom als je holmaatje....ik zeg toch net dat ik ex-moslim ben..en ergens anders op het forum had ik al gezegd afstand te hebben gedaan van de Marokkaanse nationaliteit :-k

Als je niet kan nadenken dan moet je dat aan anderen overlaten...

Ik zal het nog een keer voor je uitleggen. Moslim of ex-moslim is om het even. Je blijft een Marokkaan die in Nederland woont en ik mag graag stigmatiseren. Vandaar dat ik even wat synoniemen noem om het voor jou inzichtelijk te maken.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#64
waf Wrote:
Moker Wrote:wat moet ik bij de imam als ik een ex-moslim ben?

gewoon, vertellen.

en je nationaliteit inleveren kan niet he. dus als je daarover liegt is de kans niet onaannemelijk dat je ook mbt je geloof jokkebrokt. :razz:

jawel, want ik heb mijn paspoort in de prullenbak gegooid... :roll:
Economists do it with models...
Reply
#65
Tripplexxx Wrote:
Moker Wrote:
Tripplexxx Wrote:Marokkaan, Gokverslaafde, dief, moslim, tasjesrover, uitkeringstrekker, vechtersbaas......heb je nog mee synoniemen?

Je bent echt net zo dom als je holmaatje....ik zeg toch net dat ik ex-moslim ben..en ergens anders op het forum had ik al gezegd afstand te hebben gedaan van de Marokkaanse nationaliteit :-k

Als je niet kan nadenken dan moet je dat aan anderen overlaten...

Ik zal het nog een keer voor je uitleggen. Moslim of ex-moslim is om het even. Je blijft een Marokkaan die in Nederland woont en ik mag graag stigmatiseren. Vandaar dat ik even wat synoniemen noem om het voor jou inzichtelijk te maken.....

Nee hoor, want ik kan bewijzen dat ik een Nederlander ben en jij kan niet bewijzen dat ik een Marokkaan ben.
Economists do it with models...
Reply
#66
Moker Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Moker Wrote:
Tripplexxx Wrote:Marokkaan, Gokverslaafde, dief, moslim, tasjesrover, uitkeringstrekker, vechtersbaas......heb je nog mee synoniemen?

Je bent echt net zo dom als je holmaatje....ik zeg toch net dat ik ex-moslim ben..en ergens anders op het forum had ik al gezegd afstand te hebben gedaan van de Marokkaanse nationaliteit :-k

Als je niet kan nadenken dan moet je dat aan anderen overlaten...

Ik zal het nog een keer voor je uitleggen. Moslim of ex-moslim is om het even. Je blijft een Marokkaan die in Nederland woont en ik mag graag stigmatiseren. Vandaar dat ik even wat synoniemen noem om het voor jou inzichtelijk te maken.....

Nee hoor, want ik kan bewijzen dat ik een Nederlander ben en jij kan niet bewijzen dat ik een Marokkaan ben.

Dat zeggen die andere 1,5 miljoen import-buitenlanders ook.... =;
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#67
import-buitenlanders :roll: jij bent echt dom!!
Economists do it with models...
Reply
#68
Moker Wrote:import-buitenlanders :roll: jij bent echt dom!!

Absoluut, maar ik stink niet......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#69
Echt wel, naar koeieschijt...
Economists do it with models...
Reply
#70
In ieder geval is er weer een Wilders drone ontmaskerd Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#71
Treesong Wrote:In ieder geval is er weer een Wilders drone ontmaskerd Hakkuh

Cabaret Tree.....cabaret...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#72
Oh jee, ga je nu een liedje zingen? \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#73
Mitch Wrote:Foekje Dilemma - Vrouw die een man bleek te zijn.

Dat was een vrouw waarvan ze dachten dat ze een man was......dat was ze niet, ze was gewoon heul lelijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#74
Mukkus Wrote:
Mitch Wrote:Foekje Dilemma - Vrouw die een man bleek te zijn.

Dat was een vrouw waarvan ze dachten dat ze een man was......dat was ze niet, ze was gewoon heul lelijk.

Heette jij geen Dillema? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#75
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Mitch Wrote:Foekje Dilemma - Vrouw die een man bleek te zijn.

Dat was een vrouw waarvan ze dachten dat ze een man was......dat was ze niet, ze was gewoon heul lelijk.

Heette jij geen Dillema? :-k

Nee, jij wel?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Nee, ik heet van Voorst tot Voorst
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#77
Treesong Wrote:van Voorst tot Voorst

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#78
Mitch Wrote:Foekje Dilemma - Vrouw die een man bleek te zijn.
Tonny de Jong - Europees kampioen allround schaatsen 1997 en 1999. In 1997 als eerste op de klapschaats.
Ben van der Burg - Schaatser, Ned. kampioen 1990, 2e op WK Allround 1990.
Mathieu Hermans - Sprinter met vele zeges, o.a. 6 etappes in Vuelta van 1988. Tevens 2x rode lantaarndrager in de Tour.

en uit de voetballerij (beginnend met de lieverdjes :wink: ):
- Ulrich van Gobbel
- Glenn Helder
- Henk Fraser
- Ruud Heus
- Hans Gilhaus
- Michel Boerebach
- Ali Elkhattabi
- Eric Viscaal

Hier kan ik wat mee.

Ik wil nog meer namen.

Van welke oud-sporter willen jullie weten hoe het nu met hem gaat?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#79
Davydoff Wrote:
Mitch Wrote:Foekje Dilemma - Vrouw die een man bleek te zijn.
Tonny de Jong - Europees kampioen allround schaatsen 1997 en 1999. In 1997 als eerste op de klapschaats.
Ben van der Burg - Schaatser, Ned. kampioen 1990, 2e op WK Allround 1990.
Mathieu Hermans - Sprinter met vele zeges, o.a. 6 etappes in Vuelta van 1988. Tevens 2x rode lantaarndrager in de Tour.

en uit de voetballerij (beginnend met de lieverdjes :wink: ):
- Ulrich van Gobbel
- Glenn Helder
- Henk Fraser
- Ruud Heus
- Hans Gilhaus
- Michel Boerebach
- Ali Elkhattabi
- Eric Viscaal

Hier kan ik wat mee.

Ik wil nog meer namen.

Van welke oud-sporter willen jullie weten hoe het nu met hem gaat?

eric willaarts.
eddy bouwmans.
wim van til.
nico mattan.
miriam oremans.
en natuurlijk
leo peelen.

nu niet meer vragen.
Reply
#80
Hoe heet die ene sporter ook weer? ik kan er niet opkomen...
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#81
waf Wrote:eddy bouwmans.
.

Vorige week gesproken. Leuke gast!!

bedankt voor jouw input!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#82
Christine Aaftink - 7-voudig Nederlands kampioen sprint op de schaats.
Jeen van de Berg - Elfstedentocht winnaar van 1954 en Nederlands kampioen marathonschaatsen ergens in de jaren 70.
Kristie Boogert - Tennisster die met Oremans zilver haalde op de Olympische spelen van Sydney.
Hilbert van der Duim - 7 Ned. kampioen allround schaatsen, 2x Europees kampioen en 2x wereldkampioen, maar vooral bekend om de vogelpoep en het rondje te vroeg stoppen.
Edwin Gorter - de man van het in de ogen prikken van van der Doelen.
Hans van Helden - 2x Nederlands kampioen allround schaatsen, is nu Fransman.
Dick Nanninga - één van de twee Nederlanders is die ooit scoorden in de finale van een WK voetbal.
Betty Stöve - Enige nederlandse tennisster die ooit in een Grandslam finale (enkelspel) heeft gestaan
Hein Vergeer - o.a. 2x wereldkampioen allround schaatsen.
Carla Zijlstra - gespeciliaseerd in de lange afstanden, 1x Ned. kampioen allround.
Reply
#83
Mitch Wrote:Christine Aaftink - 7-voudig Nederlands kampioen sprint op de schaats.
Kristie Boogert - Tennisster die met Oremans zilver haalde op de Olympische spelen van Sydney.
Betty Stöve - Enige nederlandse tennisster die ooit in een Grandslam finale (enkelspel) heeft gestaan
Carla Zijlstra - gespeciliaseerd in de lange afstanden, 1x Ned. kampioen allround.

hij vroeg niet om de lelijkste wijven in de nederlandse sport ooit. dat doen we de volgende keer.
Reply
#84
Sorry waf. Maar de lelijkste vrouwen zijn ook vaak het succesvolste, die hebben geen aandacht van de mannen en kunnen dus alle tijd aan hun sport besteden... :wink:
Nog een paar zwemm(st)ers:
Conny van Bentum - 3-voudig medaillewinnar op Olympische Spelen
Ron Dekker - Meervoudig medaillewinnaar op EK kortebaan op de 50 en 100m wisselslag.
Ada Kok - 1x goud en 2x zilver tijdens Olympische Spelen, aantal keer sportvrouw van het jaar.
Jolanda de Rover - Gouden medaille bij Olympische Spelen 1984 (LA) op 200m rugslag.
Petra van Staveren - Gouden medaille bij Olympische Spelen 1984 (LA) op 100m schoolslag.
Annemarie Verstappen - 3 medailles bij Olympische Spelen 1984 (LA).
Reply
#85
Mitch Wrote:Betty Stöve - Enige nederlandse tennisster die ooit in een Grandslam finale (enkelspel) heeft gestaan


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QMy4syDUmwo[/youtube]
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#86
Gooi ik er ook een paar tegenaan:
- Boet van Dulmen
- Felix Gasselich
- Michael Edwards (alias Eddie the Eagle)
- Frits Schalij
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#87
en hoe is t nou eigenlijk met Jennifer Capriati?
The great old Ludwig von...
Reply
#88
gittermaster Wrote:en hoe is t nou eigenlijk met Jennifer Capriati?
Was een leuke verschijning om te zien. Als ik haar zag tennissen kreeg ik toch wel een klein stijf tennisracketje, zeg maar.
[Image: 19940530-750-0.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#89
ja, maar dat was 1994 Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#90
Gabriele Sabatini, daar kreeg ik een klein stijf tennisracketje van.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: