The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
heeft eerlijk gezegd niet met ratingverlies te maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We snappen 't wel hoor dat je er geen 8,3 bij wilt hebben. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waar heeft het dan wel mee te maken Buurs? Hitself
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
centre court Wrote:We snappen 't wel hoor dat je er geen 8,3 bij wilt hebben. :lol:

daarom heb ik me niet teruggetrokken.
ik word na dit jaar geen 4 en geen 6....dus die rating maakt niet zoveel meer uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom heb je je dan wel teruggetrokken? Om 17 uur speel je wel en je meldt je af voor je wedstrijd van 22 uur. Een blessure heb je niet, afgaande op je wedstrijdverslag. Ik ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja...... ik ook......
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik heb cc een pm gestuurd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ok, laat de speculaties dan maar aanvangen.

1 De hond had de buurman gebeten.
Reply
de hond heeft mij gebeten, waardoor ik niet verder kon spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dus dan was je wel aan de pot begonnen, dat klopt dus ook niet Hitself
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Dus dan was je wel aan de pot begonnen, dat klopt dus ook niet Hitself

jij dacht toch niet dat dat een serieuze reactie was :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb vandaag even een potje verkloot (gechoked) zeg ](*,)

Ik stond met 6-3 5-2 voor.
Heb bij 5-4 nog een mp gehad.
Ik miste een bal op een haar.

Heb verloren met 6-3 5-7 2-6 Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Das lelijk, ik speel zondag (ondertussen vandaag) 12uur de halve finale in de HE6. 15uur wellicht de finale. Hopen op een goede afloop, Zullen mijn laatste potjes in de 6 zijn. zit er volgend jaar niet meer in helaas.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
succes vandaag.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mijn 1e jaartje tennistoernooien zit erop. Heb er toch een aantal kunnen spelen. In de HE5 weinig geluk gehad, had alle 3 de potten die verloor, kunnen en moeten winnen eigenlijk. In de HE6 succesvol geweest. 2 toernooien gewonnen en eentje moeten opgeven in de HF omdat ze mijn wedstrijd niet wilde verzetten.

Dit jaar van 8,9 naar 5,25 geklommen. Volgend jaar in de 5!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Niet verkeerd inderdaad.

We moeten maar snel eens een keer een potje spelen.

Ik ben na een paar dramaresultaten flink gezakt en sta nu 5,05....
Wellicht zijn we aan elkaar gewaagd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sinds lange tijd weer een goede week gehad.

6 partijen in 2 sets gewonnen, waardoor ik de titel in HE5 en HD5 heb gepakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Netjes!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maandag 6-1 6-2 gewonnen van CC bij de clubkampioenschappen. Hij wist geen enkele raad met mijn service en zijn backhand was te zwak om in de rally nog wat te betekenen. Haggie doet niet mee. Haggie en CC spelen dit weekend trouwens wel in de masters van de OGTC (Oost Gelders Tennis Circuit). Haggie in de 6, CC in de 7, allebei de grootste kanshebbers voor de titel. Volgend jaar verwacht ik dat Haggie het in de 5 en CC in de 6 gaat proberen.

Wanneer dit achter de rug is, zou ik graag een keer met wat forummers een goede pot tennis spelen. Buurs had ook wel oren naar een spielerei tegen Haggie, dus wellicht valt er wat af te spreken.
Reply
Ik wil graag nog een keer tegen jullie tennissen.

Het liefst op een zaterdag/zondag en op gravel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik wil graag nog een keer tegen jullie tennissen.

Het liefst op een zaterdag/zondag en op gravel.

het liefst op zaterdag en op kunstgras :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten! Wrote:Maandag 6-1 6-2 gewonnen van CC bij de clubkampioenschappen. Hij wist geen enkele raad met mijn service en zijn backhand was te zwak om in de rally nog wat te betekenen. Haggie doet niet mee. Haggie en CC spelen dit weekend trouwens wel in de masters van de OGTC (Oost Gelders Tennis Circuit). Haggie in de 6, CC in de 7, allebei de grootste kanshebbers voor de titel. Volgend jaar verwacht ik dat Haggie het in de 5 en CC in de 6 gaat proberen.

Wanneer dit achter de rug is, zou ik graag een keer met wat forummers een goede pot tennis spelen. Buurs had ook wel oren naar een spielerei tegen Haggie, dus wellicht valt er wat af te spreken.

[-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Masters OGTC HE6:

1e ronde: Haggeman def. Gerritsen. 6-2 6-7 6-3.
Ik had een lekkere start. Service liep lekker en de 1e klap met de forehand was een daalder waard.
De concentratie liet op 6-2 *2-0 te wensen over. Op *5-3 faalde ik met uitserveren, zodat ik via een verloren tb de 3e set in kon.
De 3e set verliep redelijk eenvoudig. Ik kwam snel op een breakje voorsprong en gaf deze niet meer weg!


halve finale: Haggeman def. Tempels. 6-1 6-7 6-0.
Hardhitters wedstrijd. Ik was 1e set heer en meester. Ook in de 2e leek ik het vrij vlot voor elkaar te hebben, was 't niet dat ik een 4-1 weggaf.
In de 2e set waren de krachten bij mijn tegenstander op en kon ik er overheen walsen!


finale: Haggeman vs Haverkamp/Völkel, morgenvroeg 9.30uur! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Blijkbaar krijg je zelf de scores in de wedstrijd niet helemaal mee. :wink:
Eerste wedstrijd stond je tegenstander 2-6 7-6 *2-0 40-0 voor op het moment dat hij chokete en in die halve finale volgden de breaks elkaar in hoog tempo op in de de set maar 4-1 heeft 't niet gestaan. Je kwam wel 4x een break voor geloof, waaronder *5-4 en *6-5.
Toch pak je 2x een 3-setter. Netjes. =D>

Ik speel morgen ook de finale, maar dan in de 7.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Blijkbaar krijg je zelf de scores in de wedstrijd niet helemaal mee. :wink:
Eerste wedstrijd stond je tegenstander 2-6 7-6 *2-0 40-0 voor op het moment dat hij chokete en in die halve finale volgden de breaks elkaar in hoog tempo op in de de set maar 4-1 heeft 't niet gestaan. Je kwam wel 4x een break voor geloof, waaronder *5-4 en *6-5.
Toch pak je 2x een 3-setter. Netjes. =D>

Ik speel morgen ook de finale, maar dan in de 7.

Dat zei hij idd ja. Was een break op love Undecided , maar ik was idd ff in de war met beide potten
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Masters OGTC HE6:

1e ronde: Haggeman def. Gerritsen. 6-2 6-7 6-3.
Ik had een lekkere start. Service liep lekker en de 1e klap met de forehand was een daalder waard.
De concentratie liet op 6-2 *2-0 te wensen over. Op *5-3 faalde ik met uitserveren, zodat ik via een verloren tb de 3e set in kon.
De 3e set verliep redelijk eenvoudig. Ik kwam snel op een breakje voorsprong en gaf deze niet meer weg!


halve finale: Haggeman def. Tempels. 6-1 6-7 6-0.
Hardhitters wedstrijd. Ik was 1e set heer en meester. Ook in de 2e leek ik het vrij vlot voor elkaar te hebben, was 't niet dat ik een 4-1 weggaf.
In de 2e set waren de krachten bij mijn tegenstander op en kon ik er overheen walsen!


finale: Haggeman vs Haverkamp/Völkel, morgenvroeg 9.30uur! Icon_twisted

3-6 4-6 eraf. Ik was nog niet helemaal wakker aan het begin vd wedstrijd. Ik had geen antwoord op het vertragende spel van mijn duitse tegenstander, alleen maar terug brengen, terug brengen, terug brengen.. Dead . Helaas!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Netjes mannen. Zag jullie al in de schema's staan.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
En mannen nog druk aan de toernooien?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik weinig. Dit jaar wat andere prioriteiten. In augustus pak ik wss nog 1a2 toernooitjes mee!

edit: Zojuist toch ingeschreven voor de HE5 toernooitje! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ZIe je je kan het toch niet laten Big Grin

Bij mij zit het er ( wederom) een zomer niet in.
Wel achter wat mij nu al tijden lang parten speelt. Een ontsteking / littekenweefsel in mijn ruggemerg Tongue

Inmiddels na MRI en Ruggeprik en 8 weken rust, weer langzaam begonnen.....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: