The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
#31
Big Grin Je gaat lekker Tripple =D>

Je aanwezigheid de laatste maand(en) bekoort me wel, ga je volgend jaar nou meedoen met FTM?
Reply
#32
Tripplexxx Wrote:Je hebt vorig jaar op mijn club competitie gespeeld tegen een trainingsmaatje van mij. Volgens mij viel jij toen in en speelde je eigenlijk in een herenteam. Je bent toen met 1 en 0 geveegd door Mark Hollander. Mark vond jou een pieler eerste klas, zonder techniek. ( vroeg ik net even op msn). Dat is een deel van mijn referentiekader, want ik speel ook vaak tegen Mark. Daarnaast zie ik al je uitslagen en je hebt nog nooit van een 4-speler gewonnen. Je hebt allemaal resultaten tussen 4,5 en 5,5, wat betekent dat je wint van spelers tussen 5,5 en 6,5. Soms een 4,0, maar in de regel dus lager. Je beste resultaat van afgelopen jaar was een 3,6. Dat was tegen Jan Geert Wind, een 5-speler die het jaar eindigde als een 5,3tje.

Quote:In alle 5-toernooien heb ik minimaal halve finale gehaald, maar toch zakte ik steeds in rating als ik de halve finale van een 4,6 ofzo verloor.

Alle?? Je doet alsof je er 10 gespeeld hebt. :^o

Dr Van Leeuwen- toernooi haal je de kwartfinale, 2-sets verlies tegen Eefting ( eindejaarsrating 5,1).

Bargares: Haal je halve finale na winst op twee 6jes, kansloos verlies tegen Danny Marquering ( 5-speler).

Hardenberg: Speel je geen HE 5, wel herenenkel 4 ( zonder 4 spelers Undecided ), je wint van zeer matig 5je en verliest van matig 5je.

In Veenoord speel je weer de 5 . Je wint in je poule van twee matige 6jes en verliest de kruisfinale ( noem het halve finale) kansloos van een 6je.

Even samengevat; Je zegt dat je bij alle 5-toernooien die je gespeeld hebt minimaal de halve finale hebt gehaald. ](*,) Je hebt drie 5 toernooien gespeeld in extreem kleine sheets en daar heb je maximaal de halve finale gehaald en 1 x de kwart. Dat bedoel ik dus met jezelf groter praten dan je bent. Dit is toch genant? #-o

Je speelt in de competitie bijna alleen maar tegen 6jes. In mijn ogen is een halve finale in kleine schema's tegen allemaal dezelfde spelers geen verdienste. Ga maar eens een jaartje schemaatjes van 32/64/128 spelen in de regio Utrecht/Enschede of Nijmegen. Als je daar van de 10 toernooien 7 x de halve finale haalt, dan is dat een prima prestatie. Ik zeg je dat je in die schema's een topprestatie levert als je uberhaupt de halve finale haalt.....

Mark Hollander heb ik nog nooit tegen gespeeld, zoals ik al zei.
en met 6-1 6-0 verliezen... :lol:
dat moet voor mij voor de oorlog geweest zijn. :8:

Ik heb het even opgezocht Undecided

OBDAM 1 - MARQUETTE 1
Team/speler thuis: 10644377 Borstlap, M.T.C. (M 7,0000)
Team/speler uit: 12266973 Hollander, M.J.M. (M 5,6411)
Set standen: (1-6) (0-6)
Uitslag: Uit gewonnen

Hij heeft dus tegen ene Borstlap gespeeld :lol:
Ik stond tijdens de competitie een vol punt hoger dat Hollander.
Ik denk dat ik eerder met 6-1 6-0 gewonnen zou hebben.

Nu zal ik heel eerlijk ingaan op al die uitslagen die jij noemt.
Allereerst zal ik nogmaals herhalen dat ik mezelf geen 4-speler vindt, maar gewoon een 5-speler.
ik sta op dit moment 4,9 en heb het hele jaar tussen 4,6 en 4,9 geschommeld.
De grens voor 4 ligt rond de 4,5.
Dus zover zit ik er naar mijn mening niet vanaf.

Van Leeuwentoernooi heb ik met 7-6 6-1 van Eefting verloren inderdaad.
Maar wat jij niet weet is dat ik op woensdag pas om 22 uur de baan op ben gekomen tegen een teamgenoot.
We kwamen pas om 1.30 uur van de baan... 3e set 7-5 voor mij.
Ik sliep pas rond 3 uur. Donderdag helemaal verrot, want mijn wekker ging gewoon om 6.45 uur.
Veel last van kramp gehad.
Vrijdag een 3-setter gespeeld in de dubbel.
Zaterdag 2 wedstrijden gespeeld, waarbij de laatste pas rond 1 uur 's nachts was afgelopen door de vele regen.
En zondagmorgen om 10 uur weer op de baan tegen Eefting, die helemaal niks met een bal doet, maar de bal van 100x terug kan slaan.
Door de vorige partijen was ik zo moe dat ik na de 1e set alles of niets ben gaan spelen. het werd dus niets.
1e set nog wel met 5-3 voorgestaan, maar ik ging steeds meer fouten maken.

Bargeres in de halve finale verloren.
1e ronde tegen Betten, die 2 jaar geleden nog 4 was en stond op dat moment 5,3.
Ik stond met 6-2 en 3-1 voor toen hij opgaf, omdat hij grieperig was.
Kwartfinale tegen hersevoort die geen 6, maar 5 was :wink:
Hij heeft in datzelfde toernooi de finale in de 4 gehaald, terwijl ik met 6-3 en 6-1 won....
Lijkt me ook niet slecht. Op dit moment staat hij 4,5. Dus een 6-speler is een beetje overdreven van jouw kant.
In de halve finale idd verloren van marquering met 6-3 6-3.
Hij speelde die dag gewoon beter. Ik heb ook weleens met dezelfde cijfers van hem gewonnen.
Maar ook hij staat nu 4,6... Dus ook geen schande.

In Hardenberg belden ze me of ik mee wou spelen in de 4.
Ze hadden maar 2 deelnemers. Waren idd 2 5-spelers die meespeelden.
Van eentje in 2 sets gewonnen en van eentje in 2 sets verloren.
Met veel wind en regen getennist. Dat ligt mij sowieso niet.

Dan Veenoord.
Daar win ik van een 5,1 speler met 6-3 6-2 en van een 5,7 speler met 6-0 6-3.
Dus ook best overtuigend.
Toen moest in de halve finale in de snelste hal van het noorden tennissen, vanwege de regen.
De jongen waar ik tegen moest, had al 2 wedstrijden in de hal gespeeld en ik stond heel snel met 4-0 achter...
Ik was bij iedere slag te laat.
uiteindelijk verloren met 6-2 6-4. in deze wedstrijd heb ik 6 games verloren, waarin ik met 40-15 voorstond.... :roll:
ik had dus wel degelijk kansen. beetje geflatteerde uitslag. hij won overigens het toernooi vrij eenvoudig.
en zijn speelsterkte is ook rond 4,6....

Dan ben je nog vergeten te melden dat ik tijdens de clubkampioenschappen heb verloren van Jorden Vogel (winnaar van de 4 tijdens het Dr. van Leeuwentoernooi) met 7-5 6-2.
1e set stond ik met 5-2 voor.
Hij staat 3,9 en won zonder setverlies de enkel en dubbel.
Onze enige 3-speler van de club ging er zelfs met 6-1 6-3 vanaf. Hij was in bloedvorm.

Ik ben het wel met je eens dat je sheets hier in Drenthe over het algemeen niet meer dan 16 spelers herbergen.

Even samengevat: Ik overschat me zelf niet, aangezien ik nooit verlies van spelers met een speelsterkte van 4,9 of lager.
Ik ben dus zoals ik steeds heb aangegeven een goede 5-speler.
Omdat ik pas afgelopen zomer de training weer heb opgepakt, heb ik nog steeds vertrouwen dat ik binnen 2 jaar 4 wordt.

Jij hebt het allemaal wel een beetje verdraaid, aangezien je zegt dat ik van allemaal 6-spelers win, maar dat valt dus wel mee. Verder zal ik dus van die Hollander eerder met 6-1 6-0 winnen dan uberhaupt verliezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
En hier is geen woordje van gelogen.

Dus Ad kan wel gaan lachen en mindlight kan Tripple wel complementeren, maar volgens mij moet Tripple me in deze gelijk geven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Ik weet zeker dat Eli het iig met me eens is :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
Ik weet niks van club level tennis (da's beneden mijn stand haha Wink) .. dus ik heb geen mening Smile
Reply
#36
das een tegenvaller :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Quote:Mark Hollander heb ik nog nooit tegen gespeeld, zoals ik al zei.
en met 6-1 6-0 verliezen...
dat moet voor mij voor de oorlog geweest zijn.

Ik heb het even opgezocht

OBDAM 1 - MARQUETTE 1
Team/speler thuis: 10644377 Borstlap, M.T.C. (M 7,0000)
Team/speler uit: 12266973 Hollander, M.J.M. (M 5,6411)
Set standen: (1-6) (0-6)
Uitslag: Uit gewonnen

Dat was niet de wedstrijd waar ik op doelde en dat is ook niet de Hollander waar ik op doelde.

Twee jaar geleden heeft een mix-team van jullie in Kampen gespeeld tegen KJLTC. Mark won toen van Dennis Buurs met 6-1 en 6-0. Heb het formulier hier voor me liggen. Ben jij seniel aan het worden, of heeft er hier iemand onder jouw naam in Kampen gespeeld.


Los daarvan;

Het ging mij om het feit dat je riep dat je bij alle 5-toernooien die je gespeeld hebt minimaal de halve finale gehaald had. Dat waren jouw letterlijke woorden.

Research leert dat jij in totaal drie 5-toernooien gespeeld hebt. Een keer kwartfinale en twee keer halve finale. Je hebt dus maximaal de halve finale gehaald. Daar ging het mij om. Daarnaast vind ik het niet zo'n knappe prestatie omdat het a; kleine sheets zijn b; het district Drenthe is en c; er meer 6-spelers in de 5 meedoen dan 5-spelers.

Dat was mijn punt, maar daar hoor ik je uiteraard niet over.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#38
Ik heb nog nooit tegen KJLTC gespeeld en 2 jaar geleden speelde ik nog niet bij bargeres.
En ik heb nog nooit in een mix-team gespeeld/ingevallen.

Ik heb 3 jaar competitie gespeeld en alle 3 jaren in heren 4e klasse...

Volgens mij kun je dat makkelijk natrekken via spelersprofiel.

Wat is zijn bondsnummer.
Op naam zoeken krijg ik alleen die Marc die ik eerder noemde.

Aangezien ik de enige Dennis Buurs ben bij de knltb, ben ik wel benieuwd.
Laat maar even iets zien.

Volgens mij tover je iets uit de hoge hoed...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Wat een geouwehoer toch allemaal weer. Ad Wim is weer ouderwets bezig om de boel op te stoken. Je bent bijna net zo erg erg als Buurs [-X

Ik hou het dit jaar op heren 35+ * op zaterdag. * wil trouwens zeggen 2 singles en 3 dubbels (ipv 4 singles en 2 dubbels).
Lekker op het gemak tennissen en na afloop lekker bieren en met m'n zakken vol naar huis.
Reply
#40
Go Mitch!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Ik vind het allemaal wel weer grappig om te lezen, maar ik vind wel van sommigen dat ze buurs al bij voorbaat afkraken voordat hij goed en wel één zin hier heeft neergezet. Wellicht heeft hij er het zelf naar gemaakt in jullie ogen, maar laten we de discussies gewoon leuk houden.

Ik weet overigens hoe buurs tennist, aangezien ik hem wel vaker heb zien tennissen. Ik vind dat hij een behoorlijke balletje kan slaan en ik denk zeker dat hij een goede 5-speler is die op goede dagen een 4 speler kan verslaan.
Ik kan in ieder geval niet van hem winnen.

Hoewel ik het afgelopen jaar wel een top jaar voor mij zelf heb gehad. :lol:
Ik ben zelfs het niveau van 8 ontstegen. Ik sta inmiddels een 7,2 na mijn 3 toernooi overwinningen!! (weliswaar twee 35+ toernooien) :lol:

Ik speelde vorig jaar ook in een mix team (4e klasse) en we zijn netjes in de middenmoot geeindigd.

Ik zal wel een zwaar jaar krijgen met de toernooien, aangezien ik het lastig krijg tegen top-7 spelers, maar ik tennis dan ook voor mijn lol, alhoewel ik wel slecht tegen mijn verlies kan. Icon_twisted
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#42
kuiper Wrote:Ik vind het allemaal wel weer grappig om te lezen, maar ik vind wel van sommigen dat ze buurs al bij voorbaat afkraken voordat hij goed en wel één zin hier heeft neergezet. Wellicht heeft hij er het zelf naar gemaakt in jullie ogen, maar laten we de discussies gewoon leuk houden.

Ik weet overigens hoe buurs tennist, aangezien ik hem wel vaker heb zien tennissen. Ik vind dat hij een behoorlijke balletje kan slaan en ik denk zeker dat hij een goede 5-speler is die op goede dagen een 4 speler kan verslaan.
Ik kan in ieder geval niet van hem winnen.

Hoewel ik het afgelopen jaar wel een top jaar voor mij zelf heb gehad. :lol:
Ik ben zelfs het niveau van 8 ontstegen. Ik sta inmiddels een 7,2 na mijn 3 toernooi overwinningen!! (weliswaar twee 35+ toernooien) :lol:

Ik speelde vorig jaar ook in een mix team (4e klasse) en we zijn netjes in de middenmoot geeindigd.

Ik zal wel een zwaar jaar krijgen met de toernooien, aangezien ik het lastig krijg tegen top-7 spelers, maar ik tennis dan ook voor mijn lol, alhoewel ik wel slecht tegen mijn verlies kan. Icon_twisted

Klasse Kuiper! =D>
We moeten snel eens een clash doen, tussen jou/Buurs en ? tegen de Baakse Boys.. :8:
Ik zou zo graag Buurs vs Scholten willen zien, afhankelijk van die uitslag daag ik Buurs ook nog uit .. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Go Tripple!

Het is allemaal wel weer prachtig om te lezen inderdaad. Heel veel woorden (met spelfouten) van Buurs, maar weinig muziek, as usual. Er compleet omheen lullen als je op feiten wordt gepakt, mooi =D>

En hij heeft het er inderdaad naar gemaakt. Maar dat is het niet eens, want ik ben niet rancuneus. Hij weet zichzelf alleen keer op keer weer in zulke situaties te werken, en dat is erg vermakelijk.
Ik verheug me nu alweer op een nieuw seizoen met Buurs in de FTM. De ene week is Roddick de koning, omdat het zijn troef is en speelt ie geweldig, en de volgende week, als hij hem niet heeft en de rest wel, kan ie opeens niks, heeft ie alleen maar een service en mazzelt hij wedstrijd na wedstrijd :lol:

Je zou toch zeggen dat, als die jongen enige zelfreflectie heeft, hij allang pleite zou zijn hier, maar ik zeg het nogmaals: blijf Buurs, blijf!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Haat liefde verhouding Ad?
Reply
#45
Liefde?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Komend seizoen heren 1

toch eens proberen een seizoen geen enkelbanden te scheuren of wat dan ook en eindelijk weer eens normaal kunnen tennisen Smile( dus ook de zomer een keer halen Tongue)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
wat een bitch fight hier, niet normaal. gezellig! Maar ik zie dus een forum tennisdag Icon_question ik ben benieuwd, dan wil ik ook wel meedoen
Reply
#48
In welke klasse ga jij dit jaar spelen, jappie?

1e klasse mix?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Bocaloca Wrote:Komend seizoen heren 1

toch eens proberen een seizoen geen enkelbanden te scheuren of wat dan ook en eindelijk weer eens normaal kunnen tennisen Smile( dus ook de zomer een keer halen Tongue)

welke klasse?

als je zwakke enkelbanden hebt, tape ze dan in :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
zelfde als vorig jaar, heren eredivisie. alleen team is verjongd, dus ik hoop dat het goed gaat lopen..
Reply
#51
dan zou ik ook wel aan een forum tennisdag willen deelnemen als ik eredivisie zou spelen...
Zullen we er darten en poker aan toevoegen :wink: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
buurs Wrote:
Bocaloca Wrote:Komend seizoen heren 1

toch eens proberen een seizoen geen enkelbanden te scheuren of wat dan ook en eindelijk weer eens normaal kunnen tennisen Smile( dus ook de zomer een keer halen Tongue)

welke klasse?

als je zwakke enkelbanden hebt, tape ze dan in :wink:

heheh dat heeft bij mij geen zin want dan stap ik wel weer in een kuil Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
bowlen en klaverjassen ook? best of 5 games
Reply
#54
Voor het klaverjassen en pokeren meld ik me vast aan :8:
Reply
#55
bowlen, klaverjassen en tennis hier. Misschien ook nog toepen?
Reply
#56
Toepen is toch geen kaarten man.
Reply
#57
Bowlen is uiteraard ook prima, toepen veel te lang geleden dat ik dat gespeeld heb. Overigens is koehandel ook een specialiteit :-({|=
Reply
#58
Lange forumdag houden in een tennishal waar ze ook snooker/pool, bowlingbanen, dartbanen en een grote stamtafel hebben.

- Boompje klaverjassen
- Rondje bowlen
- Sit en go'tje pokeren
- Paar legjes darten
- Potje pool
- Niet te vergeten tennis

Overal puntentelling aan koppelen, klassementje opmaken en uiteindelijk een winnaar krijgen. :-({|=
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#59
Met tennis en pool zal ik onvermijdelijk laatste worden, echter die andere 4 "sporten" moeten dat wel kunnen compenseren. Verder strak plan Tripplexxx
Reply
#60
geef mij die beker maar vast :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: