The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
#61
buurs Wrote:geef mij die beker maar vast :wink:

Als jij komt dan blijf ik thuis...... :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#62
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:geef mij die beker maar vast :wink:

Als jij komt dan blijf ik thuis...... :razz:

nu al bang :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Nee hij wil je niet het idee geven bij voorbaat al kansloos te zijn Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
Gezien zijn vijandigheid van de afgelopen tijd, denk ik niet dat dat het is :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Tripplexxx Wrote:Lange forumdag houden in een tennishal waar ze ook snooker/pool, bowlingbanen, dartbanen en een grote stamtafel hebben.

- Boompje klaverjassen
- Rondje bowlen
- Sit en go'tje pokeren
- Paar legjes darten
- Potje pool
- Niet te vergeten tennis

Overal puntentelling aan koppelen, klassementje opmaken en uiteindelijk een winnaar krijgen. :-({|=


Super idee man. Met mijn fantastische sportlichaam (voor degene die mij al kennen) zijn dit juist de sporten waar ik veel kans heb. :lol: :lol:
Ik zal er zijn, maar dan wel met openbaar vervoer ben ik bang. Of ik moet mijn vrouw lief aan kijken. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#66
kunnen we voor kuiper ook niet de 100meter sprint erbij doen :wink: ?

Maar strak plan, keertje een datum. Over half uurtje ofzo als mijn voetbalseizoen ten einde is.. Of ja.. Heb ook bijna winterstop, liefst een zaterdag..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#67
kuiper Wrote:
Tripplexxx Wrote:Lange forumdag houden in een tennishal waar ze ook snooker/pool, bowlingbanen, dartbanen en een grote stamtafel hebben.

- Boompje klaverjassen
- Rondje bowlen
- Sit en go'tje pokeren
- Paar legjes darten
- Potje pool
- Niet te vergeten tennis

Overal puntentelling aan koppelen, klassementje opmaken en uiteindelijk een winnaar krijgen. :-({|=


Super idee man. Met mijn fantastische sportlichaam (voor degene die mij al kennen) zijn dit juist de sporten waar ik veel kans heb. :lol: :lol:
Ik zal er zijn, maar dan wel met openbaar vervoer ben ik bang. Of ik moet mijn vrouw lief aan kijken. :wink:

we gaan samen kuiper :wink:

en we doen het gewoon in Hoogeveen :8:

En ik neem aan dat we ook gaan wiien :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Haggie Wrote:kunnen we voor kuiper ook niet de 100meter sprint erbij doen :wink: ?

Maar strak plan, keertje een datum. Over half uurtje ofzo als mijn voetbalseizoen ten einde is.. Of ja.. Heb ook bijna winterstop, liefst een zaterdag..

dan hoef je geen datum te prikken :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
jaaaa wii bowling competitie! moet ik weer even oefenen dan maar ik weet zeker dat ik daar hoge ogen kan gooien!
Reply
#70
Iedereen gooit daar structureel strikes, dus dat telt niet echt.
Reply
#71
ja idd beetje curve eraan, twee stappen naar li/re. Darten zal ik jullie allemaal ff afsmeren :8: tennis wordt moeilijker. Mario Kart Wii met zijn twaalfen :O
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
Zijn er nog forummers die overwegen mee te spelen in Meppel (Kiekebos) van 7 t/m 15 februari?
Het wordt in de 2 weekenden gespeeld.

Ik heb me ingeschreven voor de HE5.

Aangezien Meppel redelijk centraal ligt voor de bovenste helft van Nederland, lijkt het mij wel grappig om met een forummer een keer te gaan dubbelen.

Aangezien ik in de dubbel 6 ben, kan ik zowel in de HD 5 en 6 meespelen.

Laat maar via een pb weten of iemand het leuk lijkt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Mij toch te ver weg Buursje Wink wellicht een andere keer ergens centraler Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#74
Ik ben dubbel een 7. Dus ik denk dat buurs niet met mij wil dubbelen, aangezien de kans op winst dan wel klein is.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#75
Ik had er zelf ook al aan gedacht.
Het lijkt me wel leuk om een keer met jou te dubbelen.

Ik zal er eens over nadenken, als het jou ook iets lijkt natuurlijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
Ben net klaar met stage in Meppel, anders was het zeker een optie geweest.
Reply
#77
Als je 5 in de dubbel was, dan had ik het wel gewild Buurs. Maar ik dubbel uit principe niet met een 6....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#78
Tripplexxx Wrote:Als je 5 in de dubbel was, dan had ik het wel gewild Buurs. Maar ik dubbel uit principe niet met een 6....

volgens mij heb jij een aantal keer gedubbeld met een 6 afgelopen jaar en die jongen stond lager in de dubbel dan ik :8:

en nogmaals, volgens mij heb ik al vaker uitgelegd dat ik niet zoveel dubbel en die rating van mij dus al een aantal jaar hetzelfde is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Als je 5 in de dubbel was, dan had ik het wel gewild Buurs. Maar ik dubbel uit principe niet met een 6....

volgens mij heb jij een aantal keer gedubbeld met een 6 afgelopen jaar en die jongen stond lager in de dubbel dan ik :8:

en nogmaals, volgens mij heb ik al vaker uitgelegd dat ik niet zoveel dubbel en die rating van mij dus al een aantal jaar hetzelfde is.

In de competitie misschien, toernooien speel ik normaliter met iemand van dezelfde speelsterkte...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#80
Competitie-indeling is bekend...

Allemaal teams uit het oosten.
Gaat lastig worden lijkt mij om kampioen te worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
lijkt me duidelijk! Tweede...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Haggie Wrote:lijkt me duidelijk! Tweede...

het zou me niks verbazen. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
gister in geldrop gespeeld, moest tegen RUtger Cramer. Voor degene die hem niet kennen, check <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rutgercramer.com">www.rutgercramer.com</a><!-- w -->, dan zie je nogal aparte opvattingen. wel winnen, en nu tegen bart beks..
Reply
#84
En, heeft ie een paar deuntjes voor je gezongen tijdens de change-overs? :lol:

Quote:'Zingen en tennis zijn voor mij op dit moment de manieren om mensen te bereiken die bereikt willen worden'
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
nou, ik liep de douche in, en ik hoorde iemand zingen, was hij het ja... dus daar had ik even geen zin in. eerst nog maar wat gedronken bij de bar
Reply
#86
Jappiesevic Wrote:gister in geldrop gespeeld, moest tegen RUtger Cramer. Voor degene die hem niet kennen, check <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rutgercramer.com">http://www.rutgercramer.com</a><!-- m -->, dan zie je nogal aparte opvattingen. wel winnen, en nu tegen bart beks..

Bart Beks is een bekende naam als ik 't goed heb. Netjes hoor. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Current South African Airways ATP Ranking: 955
Best South African Airways ATP Ranking: 595 (15-Nov-04)

Hij heeft iets met 9en en 5en Wink
Reply
#88
Ik zie hem weleens op teletekst voorbij komen als 't NK is geloof ik. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Netjes Jappie! Van de namen in het schema komen alleen Arjan Pastoors en Kevin Schimmel me bekend voor, met Schimmel heb ik nog een tijdje getraind.

Op de site van Cramer: Totaal prijzengeld: € 3.152 ,- \Big Grin/
Reply
#90
Arjan Pastoors staat wekelijks in de Gelderlander als ik 't goed heb. Is ie rond de 20 en komt ie uit Gelderland?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: