The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
#91
Jappiesevic Wrote:gister in geldrop gespeeld, moest tegen RUtger Cramer. Voor degene die hem niet kennen, check <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rutgercramer.com">http://www.rutgercramer.com</a><!-- m -->, dan zie je nogal aparte opvattingen. wel winnen, en nu tegen bart beks..

Succes tegen Beks.

Tegen Cramer was je gezien jullie ratingverschil de logische winnaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
jasper van der zwan-bart beks 75 26 63

nu arjan pastoors :wink:
Reply
#93
Lekker Jappie =D>

Kijk, dit is nog eens interessant om te volgen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Klasse Jappie!!! =D>

Heel verrassend, maar geweldig resultaat =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Ad Wim Wrote:Lekker Jappie =D>

Kijk, dit is nog eens interessant om te volgen!

wat ben je ook een sneu ventje :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Rara, in Jappie zijn meerdere mensen geïnteresseerd en in jou alleen Eli, hoe zou dat nou komen?

En tegen mij, onterecht, zeggen dat ik jaloers ben, en zelf met twee van zulke opmerkingen achter elkaar komen, je bent echt in en in triest Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Goed om te lezen Jappie, houd ons op de hoogte!

En dit is zeker interessant om te volgen. Daar zegt Ad toch niets verkeerds aan?
Reply
#98
Feli Jasper! Succes zaterdag!
Reply
#99
mindlight Wrote:Goed om te lezen Jappie, houd ons op de hoogte!

En dit is zeker interessant om te volgen. Daar zegt Ad toch niets verkeerds aan?

het gaat mij om dat 1e woord.

En het is zeker leuk als een forummer het goed doet in een HE1 toernooi.

Maar als Kuiper een verslagje uitbrengt van zijn HE8 toernooi, vind ik dat eerlijk gezegd net zo leuk.

het gaat toch om de berichtgeving.
Er zijn geen beelden van ofzo....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je zegt het goed, het gaat om de berichtgeving, en dus ook om de manier van berichtgeving.
Reply
Heel knap Jappie! Pastoors is dus hier in Gelderland in 't amateurwereldje wel een grote jongen. Ik ben benieuwd!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Heel knap Jappie! Pastoors is dus hier in Gelderland in 't amateurwereldje wel een grote jongen. Ik ben benieuwd!

Wilde het net typen! Succes Jappie!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
morgen 4 uur pas, en pastoors moet nog winnen, maar dat komt wel goed denk ik. bedankt voor alle succeswensen.
Reply
jasper van der zwan-arjan pastoors 61 16 63, nu danny spierenburg
Reply
mooie prestatie!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Jasper, je gaat top!
Reply
Wow lekker hoor! Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse man!
Reply
:Big Grin met je fysiek moet het wel goed zitten Jappie, alle 3e sets ben je heer en meester.
Reply
Danny Spierenburg [8] - Jasper van der Zwan 6-3 6-3

jammer, maar hulde voor het behalen van de halve finale =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die andere halve moet trouwens wel een kraker geweest zijn.

11-9 in de 3e set tb :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
zo, dan mijn reactie, uitslag hebben jullie al meegekregen. over mijn 1e ronde kan ik kort zijn, die moest ik winnen van mezelf. dat lukte met veel moeite eigenlijk. 2e ronde tegen Bart Beks speelde ik gewoon optimaal, dus daar was ik echt zeer blij mee, al was dat al een fysieke wedstrijd. Gelukkig had ik een dag rust en daarna tegen Arjan Pastoors. Die man kan hard slaan, angstaanjagend hard soms, maar ook beetje ongeleid projectiel, dus die sleepte ik er ook uit, ondanks een 3-1 achterstand in 3e set. Halve finale tegen die danny spierenburg kon ik mijn niveau niet halen, was fysiek ook redelijk op en die jongen speelde gewoon degelijk. Maar al met al goed weekje en nu competitie bij Leeuwenbergh. Bedankt voor de reacties al.
Reply
Nette prestatie Jappe! Graag vaker zulke berichten :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jasper, kom jij oorspronkelijk uit Zoetermeer?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
nee ik kom uit monster, wel jaar competitie gespeeld bij delftse hout..
Reply
even een schopje naar boven, was wel benieuwd nu de competitie al 2/3 weken bezig is hoe jullie presteren :roll: ? is t zo opvallend stil of heb k een topic gemist :lol: ?
Reply
Kom er maar in Scholten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoe gaat het bij jou dan Jappie?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb van de 3 competitiewedstrijden maar 1 keer gespeeld, enkel en dubbel gewonnen. Maar moest in de enkel tegen een 6-je dus was dat ook wel aan mijn stand verplicht. A.s. speel ik weer een enkeltje. Hoop dat ik tegen een 5 of een 4 kan spelen, want wil zelf z.s.m. weer terug naar de 4 :wink:

Speel volgens mij 'slechts' heren 3e klasse zaterdag, mijn teamgenoten die op 3 en 4 spelen zijn dan ook al rond de 40/45 jaar!
Reply
1e wedstrijd met 5-3 gewonnen

afgelopen zondag met 8-0 gewonnen

Tegen 5 en 6 spelers gespeeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: