The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
eerste week tegen bergeijk, 1-5. zelf single verloren en dubbel gewonnen.
tweede week tegen bastion baselaar, 4-2 gewonnen en allebei me potjes gewonnen. We moesten tegen wat oudere veteranen.
nu tegen venlo zondag, dat wordt zwaar. Ligt eraan of kevin deden mee gaat doen of niet
Reply
Wie is Kevin?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De nummer 508 vd wereld :eeeek:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/tennis/3/en/players/playerprofiles/?playernumber=D626">http://www.atpworldtour.com/tennis/3/en ... umber=D626</a><!-- m -->
Reply
Hij heeft de finale van een Future gespeeld. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Deden speelt in Turkije halve finale future tegen Sluiter. Lijkt me sterk dat hij dan dit weekend competitie in Nederland speelt.

Ga zelf morgen weer spelen. Half jaar niet gespeeld, afgelopen week twee keer getraind en lichaam voelde goed, geen reactie. Voel me alleen een 7tje nu, komende weken maar even aan het werk...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Deden-Sluiter 6-2 7-5
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
geen deden, gelukkigSmile bedankt sluiter
Reply
5-1 winst Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heb alleen enkeltje gespeeld en gewonnen van een 4-tje met 6-3 6-3. Nu qua rating ook weer terug in de 4. Dit biedt perspectief :Big Grin
Reply
=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
vandaag tegen venlo gespeeld, ik mocht tegen kevin deden. 26 67, had 2e set een 0-3 naar een 4-3 met break omgebogen, maar kon die break niet houden. tiebreak redelijk kansloos.

dubbeltje nog lelijker met 67 61 67 met matchpunten op 5-3....totaal 1-5 en zondag tegen nieuwerkerk.
Reply
Netjes Jappie. 2 en 6 is prima tegen een top 600 speler lijkt me, al kan ik me voorstellen dat je het gevoel had dat er meer ingezeten had.

Typische tennisser die Deden, beetje slungel, rare techniek maar raakt ze wel. Heeft heel veel futures gespeeld in Nederland.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Competitie gaat goed, zelf nog geen pot verloren. Won zaterdag van een mager 5-je (6-1, 6-1).

Haggie, CC en ik gaan na de competitie waarschijnlijk nog wat toernooitjes spelen in het oosten van het land. Zijn er nog meer mensen die zich al voor toernooien hebben ingeschreven?
Reply
Scholten! Wrote:Competitie gaat goed, zelf nog geen pot verloren. Won zaterdag van een mager 5-je (6-1, 6-1).

Haggie, CC en ik gaan na de competitie waarschijnlijk nog wat toernooitjes spelen in het oosten van het land. Zijn er nog meer mensen die zich al voor toernooien hebben ingeschreven?

Wij worden helaas 2e in de competitie.

Ik heb tot nu toe 1 single en 1 dubbel verloren.

Ik heb al opgegeven voor een aantal toernooien oa in dedemsvaart en gramsbergen (overijssel).

waar doen jullie mee?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je zou maar moeten opgeven op 4-1 voor in de derde set in de kampioenswedstrijd met een blessure :dodgy: Dead
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wij spelen Lochem, Warnsveld en Bronckhorst in juni. Iets te ver voor jou Buurs. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bocaloca Wrote:Je zou maar moeten opgeven op 4-1 voor in de derde set in de kampioenswedstrijd met een blessure :dodgy: Dead

wanneer ben jij niet geblesseerd? :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ja dr lijkt bijna een vloek op te rusten Sad
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Een trainingsmaat van mij speelt morgen tegen.... Alexander Nonnekes :Big Grin

Wie kent hem nog?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hey Buurs, ik zie dat je volgende week meedoet in Hoogeveen in de HE5.
Leuk, ik ben er ook wel de hele week, ik speel in de HE7 en de HD735+.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ha mooi!

Ik speel sowieso 4 partijen, dus ik hoop dat ik 1 of 2 partijen bij je kan kijken.

Ik heb vorige week nog een HE5 toernooi gewonnen :wink:
Al was het maar een klein poeptoernooitje :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
bij ons worden toernooien met 3 deelnemers afgelast!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:bij ons worden toernooien met 3 deelnemers afgelast!

het waren er meer :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:bij ons worden toernooien met 3 deelnemers afgelast!

Ik zie dat die toernooitjes van jullie wel doorgaan met 3 of 4 deelnemers :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vanavond heb ik Kuiper zien schitteren in de HE7 in Hoogeveen =D>

Hij won met 6-0 6-0 :eeeek: Notworthy

Nogmaals feli Kuiper. =D> =D> =D>

Op naar de toernooioverwinning!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit is mooi Buurs, je complimenteert een ander.

Klasse Kuiper! =D>

Daarbij, op deze manier zag je toch een favoriet van je winnen, hebben we allebei een mooie avond :razz:
Reply
mindlight Wrote:Dit is mooi Buurs, je complimenteert een ander.

Klasse Kuiper! =D>

Daarbij, op deze manier zag je toch een favoriet van je winnen, hebben we allebei een mooie avond :razz:

Jij bekijkt het positief, ik zie het iets anders.

Erger me namelijk verschrikkelijk aan het overmatig gebruik van smiley's. Buurs heeft daar nogal een handje van en daarnaast gebruikt hij ze ook regelmatig verkeerd.

Samengevat, het is dus nooit een normale reactie, telkens buitensporig of zwaar overdreven.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Feli Kuiper btw!

6-0 6-0, dat moet me een topper geweest zijn. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Dank je, dank je. Het was inderdaad geen topper, maar door de fantastische support van buurs speelde ik natuurlijk boven mijn kunnen. :lol:
De volgende wedstrijd moet ik tegen een 6.4, dus dat zal wel lastig worden.

Maar ik moet buurs ook complimenteren, want daarvoor speelde hij in de HE5 en won ook met speels gemak in 6-0 6-2. Hij speelde prima.
Ook jij buurs op naar de toernooizege in Hoogeveen. =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik vermoedde het al maar kon het niet plaatsen tot deze reactie. Natuurlijk was de post van Buurs louter bedoeld om Kuiper zover te krijgen ook zijn uitslag te posten. Wat ben je toch doorzichtig Buurs Puke
Reply


Forum Jump: