The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
Ad Wim Wrote:'discussie's', het wordt steeds erger...

vind ik persoonlijk minder erg dan 'naar verluid'. nieuwe spelling zal me jeuken, de logica daarvan is ver te zoeken.
Reply
waf Wrote:
mindlight Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Over taalneuken gesproken, 'heeft verwart'?

het woordje heeft is bij de correctie abusievelijk niet door mij weggehaald.

In dat geval zou ik je willen adviseren maar niet meer te "corrigeren".

en waarom is dat? kun je er niet tegen dat er fouten gemaakt worden? het lijkt er wel op. wederom treurig.
Mijn god, wat ben je toch vreselijk voorspelbaar. Ik kan ongeveer elke reactie van je exact uittekenen. Je verandert ook voor geen ene meter. Zei je eerder vandaag niet iets over dingen aannemen/leren van anderen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Je verwart nu 'ons' met 'mijn' (in de jouw vorm in deze). En ik ben helemaal niet zo goed in de Nederlandse taal, maar elementaire kennis heb ik wel ja.


nee hoor, de eerste keer schreef ik nog je/jullie, maar aangezien ik niet weet wie je met ons bedoelt heb ik dat de tweede keer niet meer gedaan.

Quote:En inhoudelijk is deze discussie al niet meer sinds jij jouw eerste post hier plaatste, het mooie van een forum is dat topics een topictitel heeft, en dat daarover gepraat wordt. Hoewel ik begrip tracht op te brengen dat dat voor jou wellicht was lastig is, zou het toch fijn zijn als je wederom elementaire ongeschreven forumregels zou respecteren.

zozo, al weer het woord elementair. dat bedoel ik nou, dat komt de leesbaarheid imo niet ten goede. ik maak zelf wel uit welke forumregels ik hanteer. maar misschien moet je moderator worden? dan kun je al het vuil verwijderen?

Quote:Laatste twee zaken, je weet volgens mij nog steeds niet wat ik nu exact met het woord ons bedoelde aan je posts te zien,

ik heb je ook al verteld dat het mij niet uitmaakt welke 'ons'je bedoelde, mijnheer korte termijn geheugen.

Quote:en ik weet niet hoe het met je leesvaardigheid en korte-termijn herinnering zit, maar die twee termen heb je allebei letterlijk gebruikt, zoals je zelf later ook al aangaf.

nou, mijnheer korte termijn geheugen, dan zal ik het je nog een keer uitleggen. je vergeleek 'deugd doen' met 'ergens vrede mee hebben' terwijl ik het had over 'deugd doen' en 'ergens veel vrede mee hebben'.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:'discussie's', het wordt steeds erger...

vind ik persoonlijk minder erg dan 'naar verluid'. nieuwe spelling zal me jeuken, de logica daarvan is ver te zoeken.
Naar verluidt, dat is nou net juist een conventie, een uitzondering die niet onder standaardregels valt. Desalniettemin stom dat ik het fout deed.

En logica, m'n reet, het zijn gewoon regels, die je gewoon hebt geleerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
mindlight Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Over taalneuken gesproken, 'heeft verwart'?

het woordje heeft is bij de correctie abusievelijk niet door mij weggehaald.

In dat geval zou ik je willen adviseren maar niet meer te "corrigeren".

en waarom is dat? kun je er niet tegen dat er fouten gemaakt worden? het lijkt er wel op. wederom treurig.
Mijn god, wat ben je toch vreselijk voorspelbaar. Ik kan ongeveer elke reactie van je exact uittekenen. Je verandert ook voor geen ene meter. Zei je eerder vandaag niet iets over dingen aannemen/leren van anderen?

het is wel lastig hoor praten tegen een tweeling.

ik geloof je niet als je zegt dat je mijn reactie's kunt uittekenen.

wat zou ik nou van je moeten aannemen/leren en wat zou ik moeten veranderen? moet ik ook maar over taal gaan neuzelen, bedoel je dat? laat ik dat maar bewaren voor de gevallen dat ik er niet meer uitkom.
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:'discussie's', het wordt steeds erger...

vind ik persoonlijk minder erg dan 'naar verluid'. nieuwe spelling zal me jeuken, de logica daarvan is ver te zoeken.
Naar verluidt, dat is nou net juist een conventie, een uitzondering die niet onder regels valt. Desalniettemin stom dat ik het fout deed.

En logica, m'n reet, het zijn gewoon regels, die je gewoon hebt geleerd.

nee hoor, ik heb nooit nieuwe spelling gehad. en de gemaakte wijzigingen zijn veelal onlogisch, dus dan doe je het eerder fout he. ik probeer er wel op de letten, maar het boeit me niet zo. vooral niet op een forum, maar dat zou misschien anders zijn als ik het inhoudelijk niet meer aankon.

als je je zin in de verleden tijd zet zie je dat het niet bepaald ene uitzondering is om naar verluidt met dt te schrijven.
Reply
Nou, dit kon ik niet voorspellen, ik had niet verwacht dat je een meervoudsvorm twee keer achter elkaar fout zou doen...

En neem nu maar gewoon van me aan dat je beter kunt gaan slapen, voordat je nog meer fouten maakt of energie verspilt aan zulk soort discussies waarin het allang niet meer over winnen/verliezen of gelijk/ongelijk gaat. Ik ga iig wel naar bed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:nee hoor, de eerste keer schreef ik nog je/jullie, maar aangezien ik niet weet wie je met ons bedoelt heb ik dat de tweede keer niet meer gedaan.


Met ons bedoel ik zeker niet enkel mezelf Smile

Quote:zozo, al weer het woord elementair. dat bedoel ik nou, dat komt de leesbaarheid imo niet ten goede. ik maak zelf wel uit welke forumregels ik hanteer. maar misschien moet je moderator worden? dan kun je al het vuil verwijderen?

Dat zou inderdaad een hoop bagger schelen, maar wederom een reactie die niet inhoudelijk is.

Quote:ik heb je ook al verteld dat het mij niet uitmaakt welke 'ons'je bedoelde, mijnheer korte termijn geheugen.

Maar je bent er vervolgens niet op ingegaan waarom je dat niet uitmaakt, terwijl dat wel van belang is.

Quote:nou, mijnheer korte termijn geheugen, dan zal ik het je nog een keer uitleggen. je vergeleek 'deugd doen' met 'ergens vrede mee hebben' terwijl ik het had over 'deugd doen' en 'ergens veel vrede mee hebben'.

Nou, punt gemaakt, ik vergat inderdaad een in mijn ogen onbelangrijk bijvoeglijk naamwoord te vermelden. Kan je niet beter?
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
mindlight Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Over taalneuken gesproken, 'heeft verwart'?

het woordje heeft is bij de correctie abusievelijk niet door mij weggehaald.

In dat geval zou ik je willen adviseren maar niet meer te "corrigeren".

en waarom is dat? kun je er niet tegen dat er fouten gemaakt worden? het lijkt er wel op. wederom treurig.
Mijn god, wat ben je toch vreselijk voorspelbaar. Ik kan ongeveer elke reactie van je exact uittekenen. Je verandert ook voor geen ene meter. Zei je eerder vandaag niet iets over dingen aannemen/leren van anderen?

het is wel lastig hoor praten tegen een tweeling.

ik geloof je niet als je zegt dat je mijn reactie's kunt uittekenen.

wat zou ik nou van je moeten aannemen/leren en wat zou ik moeten veranderen? moet ik ook maar over taal gaan neuzelen, bedoel je dat? laat ik dat maar bewaren voor de gevallen dat ik er niet meer uitkom.

Het is wat dat betreft jammer dat je hier weinig komt. Ad en ik zijn verre van een tweeling.
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, dit kon ik niet voorspellen, ik had niet verwacht dat je een meervoudsvorm twee keer achter elkaar fout zou doen...

En neem nu maar gewoon van me aan dat je beter kunt gaan slapen, voordat je nog meer fouten maakt of energie verspilt aan zulk soort discussies waarin het allang niet meer over winnen/verliezen of gelijk/ongelijk gaat. Ik ga iig wel naar bed.

wederom overschat je jezelf door te veronderstellen dat je de wijsheid in pacht hebt en denkt te weten wat voor mij goed zou zijn.
Reply
Ik ben trouwens ook pitten, denk ditmaal gerust wat langer over een eventuele reactie, hopelijk komt dat de kwaliteit ten goede.
Reply
mindlight Wrote:Met ons bedoel ik zeker niet enkel mezelf Smile

dat begrijp ik, daarom schreef ik ook je/jullie. en je omdat ik nu tegen alleen jou sprak. toch vermoeiend als ik alles 2x moet uitleggen.

Quote:Dat zou inderdaad een hoop bagger schelen, maar wederom een reactie die niet inhoudelijk is.

het feit dat ik mijn eigen forumregels hanteer, die kennelijk niet de jouwe zijn, is wel degelijk inhoudelijk (of moet ik zeggen dat ik mijn reet afveeg met die elementaire ongeschreven forumregels van je, is het dan duidelijk?)

Quote:Maar je bent er vervolgens niet op ingegaan waarom je dat niet uitmaakt, terwijl dat wel van belang is.

nee hoor, want ik heb je verteld dat er geen 'ons' is waardoor ik mijn standpunt zou moeten aanpassen. kun jij niet gewoon in 1x iets lezen? dat vergemakkelijkt de conversatie.

Quote:Nou, punt gemaakt, ik vergat inderdaad een in mijn ogen onbelangrijk bijvoeglijk naamwoord te vermelden. Kan je niet beter?

ik gaf je in de vorige reactie al aan dat ik die toevoeging wel belangrijk vond. ook dit moest ik weer voor een tweede keer opschrijven. dat jij vindt dat je ook die twee termen niet als 'synoniem' mag gebruiken is je goed recht en blijf ik met je oneens, maar het ging er natuurlijk om dat je wel degelijk snapte wat ik bedoelde, maar imo alleen de aandacht van de inhoud wilde afleiden. toch leuk dat je dan nu over inhoud begint (ten onrechte).

je kan natuurlijk wel blijven beschuldigen dat ik niet inhoudelijk reageer, maar begin dan eerst eens te lezen wat ik schrijf. taal bestaat niet alleen uit grammatica en het zou jammer zijn als je alleen dat een beetje onder de knie hebt.
Reply
mindlight Wrote:Ik ben trouwens ook pitten, denk ditmaal gerust wat langer over een eventuele reactie, hopelijk komt dat de kwaliteit ten goede.

volgens mij sliep je al toen je dit postte, of ben je werkelijk in de veronderstelling dat dit een rake opmerking is? proest. Undecided
Reply
Hopelijk moet waf morgen weer werken...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is zo´n heerlijke luie zondag. Lekker uitgeslapen, beetje voetbal kijken en dit soort topics bijlezen. Op naar een lange pokernacht :8: . Tussen alle bijzaken door, zal ik toch trachten even een inhoudelijke reactie te plaatsen.

Dennis, ik heb je al vaker gezegd dat ik je eigen analyses niet realistisch vind. Je gaat telkens uit van actuele ratings, je noemt bijvoorbeeld dat je max 4,4 wordt. Rating zegt imo vrijwel niks. Ik ken gasten die 2,7 staan in Zeeland en die verliezen in mijn regio van een een normale 4-speler. Omgekeerd is het ook het geval. Drie jaar geleden speelde ik in de competitie tegen drie 3-spelers en ik won ze allemaal, terwijl mijn rating op dat moment 4,5 was ofzo. Dat was echt niet omdat ik zo goed was hoor. Sommigen spelen alleen competitie en twee of drie potjes is dan al genoeg om in speelsterkte te stijgen. Dat je max 4,4 kan worden is dus onzin imo. Dat is nergens op gebaseerd.

Terug naar jouw verhaal over de forumdag. Ik wilde hier gewoon graag bij aanwezig zijn. Ik was eigenlijk gestopt voor dit seizoen en ik kom dus volledig ongetraind de baan op. Heb de afgelopen twee jaar nauwelijks getennist en dan spelen we ook nog eens op kunstgras.


buurs Wrote:Scholten en Tripple waren ook gelijkwaardig.

Ik speelde mijn eerste partij tegen Scholten met een oud racket van mijn broertje. Geen ritme, 3 uur geslapen en dus zoekende. Het was een mooi en spannend potje, maar het enige wat lukte was mijn service. Ik had moeite met mijn voetenwerk en vooral met de timing. Ballen vlogen alle kanten op en het voelde alsof ik op een ijsbaan stond te tennissen. Scholten schreef het zelf al, maar wij zijn niet gelijkwaardig, met alle respect voor Scholten. Het eerste potje dus wel, in de finale raakte ik de ballen lekkerder en toen was het verschil duidelijk aanwezig.

buurs Wrote:Tja, tegen Tripple stond ik zelfs een break voor ondanks al die dubbele fouten...

Ik heb geen moment gedacht dat ik zou verliezen ondanks een break achterstand. Van een break achterstand raak ik niet in de war en dat bleek ook wel want ik won 4 games op rij.

buurs Wrote:Hij won hem verdiend, maar op gravel durf ik de strijd wel met hem aan.
Ik zeg niet dat het win, maar ben absoluut niet kansloos.

Tripple maakte het verschil met zijn service.
Op gravel zal het daarom nog een stuk lastiger krijgen.

Ik vind dat je hier echt de plank misslaat. Op kunstgras is mijn service een wapen, maar ik ben toch echt een gravelspeler. Speel met veel spin en heb op gravel een dominante forehand. Ik weet zeker dat je op gravel volledig kansloos bent tegen me en denk dat je gemiddeld 2/2,5 game per set pakt. Dat is niet om stoer te doen, maar dat is puur een inschatting. Op basis van je online-resultaten en je spel op de forumdag kom ik tot de volgende analyse. Ik vind je geen ' goede' 5-speler. Je hebt een redelijke forehand en een aardige backhand. Ik vind je service erg matig en je techniek niet echt naturel. Je bent imo een degelijke 5-speler. In Drenthe is misschien een andere norm, maar hier in de regio haal je geen finales in de 5.

Owja, ik vind mezelf te goed voor de 5 en een redelijke 4-speler. Dat ik 3 op m'n pasje heb staan komt door de competitie van een paar jaar geleden, puur toeval dus maar wel leuk.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Even een korte reactie.

Met het meeste wat je zegt, kan ik me wel vinden.

Dat mijn techniek niet echt naturel is kan ik me ook in vinden.
Ik ben begonnen op mijn 11e bij een heel klein clubje, waar eigenlijk weinig tennisles werd gegeven.
Op mijn 17e heb ik voor het eerst een jaar tennisles gehad.
Vanaf mijn 18e tot mijn 24e gestopt met tennis en een paar jaar geleden weer opgepakt, waarbij ik in de laatste 4 jaar goede tennislessen/trainingen heb gehad van goede trainers.
Mijn techniek wordt nog regelmatig bijgeschaafd, waarbij mijn volley's en service de meeste aandacht krijgen. Mijn forehand en backhand zijn altijd al redelijk stabiel geweest en ik moet het dan ook voornamelijk van het tennissen hebben.

Verder weet ik dat je weinig geslapen had en de laatste tijd weinig gespeeld had.
Maar ik oordeel op basis van wat ik gezien heb op de forumdag.
Jij beoordeelt mij ook op basis van die dag.
Ik serveer inmiddels weer stukken beter en sla gemiddeld nog maar 1 a 2 df per set.

Mocht je een keer in de buurt van Emmen komen, dan zou ik gerust een keer een vriendschappelijk potje tegen je willen spelen. Nogmaals ik zeg niet dat ik win. Wellicht dat ik verlies met 2x 6-3.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:oh my fucking god, wat een avond :eeeek:

eerst krijg ik gisteravond een telefoontje dat ik als 1e reserve sta bij de regio masters noord-oost nederland.
Vandaag zegt iemand af en kom ik dus in het schema.

Speel ik tegen een 4,5 en speel echt geweldig.
Kom de eerste set met 3-5 achter, maar win uiteindelijk met 7-5 6-1, omdat ik geen enkele df meer sla :razz:

Nu mag ik in de kwartfinale waarschijnlijk tegen de als 2e geplaatst spelen.
speelsterkte is 3,8, maar ik heb vorig jaar nog in 2 sets van hem gewonnen.... [-o<

Kom ik thuis, hebben mijn beide tegenstanders afgezegd bij de clubkampioenschappen en sta ik in de finale van de HE3 :lol:

Vanavond moeten Federer en Verdasco nog even winnen om het feest compleet te maken :-({|=

Ik zal ook even vermelden dat ik de kwartfinale van de als 2e geplaatst (4,0) dik verloren heb.
Met 6-3 6-0 maar liefst.
En ik moet zeggen dat ik niet eens slecht speelde. :roll:
Die jongen speelt bij de tennisschool en traint zelfs regelmatig in Spanje.
Ik heb ook wel 10 aces om mijn oren gekregen....

In de halve finale verloor hij echter in 3 sets verrassend van een 4,2....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb vandaag mijn eerste wedstrijd gespeeld, in de dubbel.

Mijn eerste service van de partij ging recht door het midden. Het was een kanonskogel....

Verder was ik niet geblesseerd aan mijn schouder, dus sloeg ik slechts 1 dubbele fout (tot 5-3*). Helaas ging het toen helemaal mis, we kwamen achter tot 5*-6 40-15, en ik serveerde. Helaas begon mijn arm toen dik te worden (uiteraard wendde ik een ernstige schouderblessure voor Wink ), en sloeg ik maar liefst 3 DF, en maakte ik met een UE een einde aan de partij (die 1 set duurde). Maar ik speelde dan ook wel tegen spelers die ook geen ranking hadden, maar in bepaalde regio's zeker een goede 3 zouden zijn :8:
Reply
op de computer?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee, daar verlies ik uiteraard niet.
Reply
nu het nieuwe jaar begonnen is, zijn er vast mensen die kersttoernooien spelen?

en zijn er nog tennisdoelen in 2010 door de medeforummers gemaakt :Big Grin ?
Reply
ik heb 1 toernooi gespeeld, maar dat was eind november.

Mijn doelstelliing is eindelijk 4 worden.

Wat is jouw doel, jappie?
Top 50?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nou, dat was mijn doel voor dit jaar al, maar door een blessure (inpingement schouder) opgelopen door laatste speeldag van de competitie, heb ik de hele zomer met een blessure doorgespeeld(fysio zei dat t kon, achteraf niet zo slim geweest volgens andere fysio...) en nu al 4 maanden inactiviteit, dus eerst fit worden en dan eens kijken of de top 50/top 30 haalbaar is. :wink:
Reply
update, net bij sportarts weer geweest, ook geen competitie en waarschijnlijk geen toernooien in 2010.... maar k hoor verder niets van de mede forummers, geen speciale doelen voor 2010?
Reply
Inschrijven bij de KNLTB en een ranking krijgen is mijn doel :8:
Reply
Ranking wordt lastig, maar een rating moet lukken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ohh rating/ranking, ik zit niet zo in die terminologie. Maar wat ik bedoel lijkt me duidelijk.
Reply
Geen doelstellingen.
Competitie wel ingeschreven, maar ga ik door prive plannen waarschijnlijk niet spelen.
En in de zomer wat dubbelen met wat maatjes in de 3
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
1e tennistoernooi ooit die ik heb gespeeld (HE 6), gewonnen \Big Grin/ !!

Nu met een goed gevoel richting Wimbledon toe :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Feli Haggerman =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: