The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Campione, campione ole, ole, ole. Ook nog een grote kans op prijs qua topscorer. Mijn concurrent-topscorers hebben volgende week een walk-over, dus bij minstens 1 doelpunt van mijn topscorer moet dat voldoende zijn. Smile Teamgeest staat bij ons op dolgelukkig en kan volgende week weer op PIC spelen, goede voorbereiding op het p/d-duel.
Reply
Nu maar niet hopen dat ik tegen Haastige Spoed mag.
Reply
Hier ook (volledig onverwacht) toch nog kampioen.

PD zal wel niet echt iets worden met de teamgeest....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Prihihihihihi kampioen en doe geen drol
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
YES!!! Ik ben gepromoveerd naar de 5e divisie. Tjonge wat was dat een ware thriller, niet normaal. Zoveel strafschoppen zal niemand van ons gehad hebben. Ik denk dat ik een record kan bijschrijven.
Reply
Hier een overwachte 'bonus'-promotie... Komend seizoen als het goed is de keeper van het U20 kwalificatie team... :-"
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik ben op doelsaldo geen kampioen geworden... Laatste wedstrijd thuis tegen de nr.1 moest ik met 5 doelpunten verschil winnen om hem voorbij te gaan, 'helaas' werd het slechts 3-2. Wel gepromoveerd, keer 1 seizoen na mijn degradatie dus weer terug in de VI.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Nog even en het nieuwe seizoen staat voor de deur. Afgelopen seizoen weinig gebeurt, kijken wat er dit seizoen van maken. In ieder geval ga ik weer terug naar vleugelspel training aangezien scoren nu echt bevordelijk is voor de competitie als je met 3 aanvallers speelt.
Insane life.
Reply
Sinds ik geen supporter meer heb, verlies ik alleen nog maar.
Ik ga nagenoeg alles verkopen en dan een tijdje sparen ( en degraderen) om vervolgens weer te proberen om terug te komen.
Heb me niet heel erg verdiept in dat nieuwe geneuzel, maar zo te zien is 352 niet meer het walhalla?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Het gaat nu veel meer om multiskill en dergelijke.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Sta inmiddels op plaats 4 na 4 wedstrijden in de V. Jammer genoeg niet zonder kleerscheuren: 4 blessuregevallen in totaal (in meer dan 1 wedstrijd).
Reply
sta lekker op 2 in de VII en dat met suf talenten trainen voor het NT

Inmiddels zijn ze begin 22 jaar. Reusachtig scoren, en respectievelijk uimtundend / uitmuntend en wonderbaarlijk passen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
uimtundend passen. Dat is wel heel mooi!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ja dat is echt nog beter dan goddelijk zeg maar Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:sta lekker op 2 in de VII en dat met suf talenten trainen voor het NT

Inmiddels zijn ze begin 22 jaar. Reusachtig scoren, en respectievelijk uimtundend / uitmuntend en wonderbaarlijk passen

hehe .. ik heb nu 2 20-jarige keepers (waarvan er waarschijnlijk 1 a.s. vrijdag wordt opgeroepen voor het U20).

1) Reusachtig keepen/matig verdedigen/wonderbaarlijk SH
2) Bovennatuurlijk keepen/ redelijk verdedigen/ wereldklasse SH
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Wat is het nut van verdedigen bij een keeper?
Reply
EB Sports Wrote:Wat is het nut van verdedigen bij een keeper?

Sinds een seizoen of 5 draagt verdedigen bij aan het keepen. 3 levels verdedigen staan voor circa 1 level keepen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
:lol: :lol:
weet je dat niet Eb, ouwe fanatiekeling
The great old Ludwig von...
Reply
Nooit geweten.
Reply
Box Brother Wrote:
Bocaloca Wrote:sta lekker op 2 in de VII en dat met suf talenten trainen voor het NT

Inmiddels zijn ze begin 22 jaar. Reusachtig scoren, en respectievelijk uimtundend / uitmuntend en wonderbaarlijk passen

hehe .. ik heb nu 2 20-jarige keepers (waarvan er waarschijnlijk 1 a.s. vrijdag wordt opgeroepen voor het U20).

1) Reusachtig keepen/matig verdedigen/wonderbaarlijk SH
2) Bovennatuurlijk keepen/ redelijk verdedigen/ wereldklasse SH

nice

Mijne komen ook uit de u20 trainde ze toen al
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Yep,

Holgens is opgeroepen voor de U20!
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
1e plaats in de V. Ik kan mijn ogen niet geloven.
Reply
Gisteren nog eens de kampioen van voerig seizoen verslagen met 3-0, het geluk kan niet op. Volgende week moet ik iets creatiefs doen met mijn tactiek, want krijg een hele moeilijke tegenstander die sterke vleugelaanvallers heeft.
Reply
verdedigende aanvallers zijn ook toppers Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mijn avontuur in de 5e divisie duurt nog een seizoen langer na een overwinning in de kwalificatiewedstrijd.
Reply
Gisteren uit de jeugd gehaald voor de geintresseerden die hier nog Hattrick spelen:

Boudewijn Wolvers 17 jaar 0 dagen:

uitstekend verdedigen
redelijk passen
matig positiespel
matig vleugelspel

[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
daar ga ik ff op meebieden
The great old Ludwig von...
Reply
damn, ik had 1 miljoen, ging ff eten en daarna was ie verkocht voor 1.04
The great old Ludwig von...
Reply
Ja er is nog meer 1x overheen geboden, jammer gitter hij zou vast mooi opgetraind worden bij jouw team.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: