The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
#31
In de laatste minuten van de wedstrijd de winst eruit gesleept, met 2-4 gewonnen van Phantomastic FC!

Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: matig (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: matig (oud)
Linkeraanval: matig (oud)

24*

Poeh, heerlijk dat middenveld. Zo goed heb ik het in een friendly nog niet meegemaakt. Mijn aankopen hebben zich dus niet verkeerd gemanifesteerd Smile.
Reply
#32
B.I.H.G.
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: matig (oud)
Linkeraanval: redelijk (oud)


De Vangaalisten
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: uitmuntend (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: uitmuntend (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: uitmuntend (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)

2-3 gewonnen, eerste helft spits met rood speelde dus 3-4-2 Smile

38,5* met 10 man Wink
Ronde 3 moet zeker te halen zijn. Ik ben benieuwd wat mijn TS doet gezien mijn coach met zwak leiderschap.
Reply
#33
woohooo gewonnen met 4-1 . Toch maar even op de oude ratings gedaan.

Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: formidabel

Volgende week is waarschijnlijk mijn eindstation of er moet een wonder gebeuren, aangezien mijn tegenstander deze stats heeft:


Digital Dream Team
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: reusachtig (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: briljant (oud)


6 spelers boven de miljoen..waarvan 1 boven de 2 miljoen!!.
Kan ik het best pressie spelen of iets anders?
Reply
#34
Heb gisteren mijn oefenwedstrijd met 3-0 verloren. Een centrale verdediger is voor 3 weken out. Is gelukkig geen basisspeler. Maar hij is al 30, dus zal wel ff duren voordat hij weer terug is.

Heb voor volgende week wel een leuke tegenstander aan de haak geslagen. Ik speel dan thuis tegen en 4de klasser uit Zweden. Is mooi voor mijn jonge wingers, kunnen ze ervaring op doen. Want de tegenstander heeft 2 wingers onder contract, die respectievelijk Argentijns en Italiaans international zijn. Ze zullen natuurlijk niet spelen. Maar het idee is leuk. En hij haalde in zijn bekerwedstrijd ook een briljant middenveld :!:
Dus dit lijkt wel een affiche WHC- AFC Barcelona. Dus het vinkennest moet tot de nok toe vol Smile
Reply
#35
Helaas uit de beker>
Nieuwe aankopen beiden helaas zonder ervaring. voor resp. 424 000 en 387 000 >

Michele Spagnuolo (28613512)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 040 (104 000 €)
Loon: 756 €/week
Eigenaar: His Infernal Majesty
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

ndrea Filippelli (28943119)
27 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 830 (83 000 €)
Loon: 772 €/week
Eigenaar: Djalma Santos
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Reply
#36
Komende zondag speel ik mijn eerste wedstrijd in VII, tegen iemand die op 15 mei voor het laatst heeft ingelogd. Misschien iemand die geen goede opstelling heeft neergezet dus, speelt trouwens ook geen friendlies. Nu leek het mij wel leuk om direct te gaan motsen, zodat ik een leuke binnenkomer heb in VII. Dit wilde ik dan gaan doen via een 3-5-2 opstelling met een vrij sterk middenveld. Is dit verstandig om te doen, of raden jullie iets anders aan?

De tweede en derde wedstrijd zal ik een 5-0 WO hebben, aangezien de opstellingen van mijn tegenstanders in die wedstrijden gereset zijn. Misschien dat dat van belang kan zijn voor mijn beslissing voor aanstaande zondag. Suggesties gewenst Smile.
Reply
#37
Na snel gekeken te hebben denk ik dat je ook zonder MOTS kan winnen Bakke, daarna zou ik 2 keer PIC-en als het idd WO zijn. Ik weet niet wat een zwak leider als coach voor een invloed op je TS is maar hij zal na 2x PIC-en toch zeker 1 en misschien wel 2 levels gestegen zijn, om dit nou te vergooien met 1x MOTS wat niet nodig is is toch zonde.

Ikzelf speel dit seizoen zonder MOTS of PIC aangezien ik een slecht leider als coach heb, dit veranderd zodra een van mijn spelers redelijk ervaring heeft (ik denk aan het einde van het seizoen). Een lastige pot maar ik denk dat plaats 6 erin moet zitten dit seizoen.

Iedereen Succes Zondag !
Reply
#38
Box Brother Wrote:Na snel gekeken te hebben denk ik dat je ook zonder MOTS kan winnen Bakke, daarna zou ik 2 keer PIC-en als het idd WO zijn. Ik weet niet wat een zwak leider als coach voor een invloed op je TS is maar hij zal na 2x PIC-en toch zeker 1 en misschien wel 2 levels gestegen zijn, om dit nou te vergooien met 1x MOTS wat niet nodig is is toch zonde.

Tsja, de vraag is of ik hem met PIC wel kan verslaan. Hij haalt regelmatig een zwak middenveld, tegenover een (denk ik) slecht tot zwak middenveld van mij. Enkele van mijn middenvelders zijn in uitstekend conditie, maar of een matig/redelijk MV erin zit betwijfel ik...
Reply
#39
Bakke Wrote:Tsja, de vraag is of ik hem met PIC wel kan verslaan. Hij haalt regelmatig een zwak middenveld, tegenover een (denk ik) slecht tot zwak middenveld van mij. Enkele van mijn middenvelders zijn in uitstekend conditie, maar of een matig/redelijk MV erin zit betwijfel ik...

Niet MOTS-en is iets anders dan PIC-en :wink:
Ik zou gewoon normaal spelen als ik jou was, en dan daarna de TS omhoog gooien.
Reply
#40
Zou niet je TS gaan verneuken aan het begin van het seizoen of dit moet echt je kampioenswedstrijd zijn. Nou kun je de komende 2 wedstrijden wel piccen natuurlijk maar dan nog. Met 2x pic daarna is je TS waarschijnlijk net boven bedaard weer ofzo dus ik zou gewoon normaal spelen zeker als je dan ook nog kans maakt.
Reply
#41
Tsja, ik realiseerde me dat ik het fout begrepen had nadat ik het al gepost had. Misschien maar Normaal spelen dan idd, even wat reacties afwachten nog denk ik. Is het verder gewoon mogelijk om te piccen voor een WO? Ik heb namelijk nog nooit een WO gekregen, dus ik weet niet wat er verder bij komt kijken, behalve dan dat alle stats van je linies rampzalig zijn.
Reply
#42
jah piccen is gewoon mogelijk en de spelers die je opstelt zullen ook gewoon training krijgen! Zou dus gewoon je basis opstellen want blessures kun je ook niet krijgen natuurlijk!
Reply
#43
Inderdaad, dus zo erg is het nog niet eens. Wel jammer dat je natuurlijk voor lul bezig bent; spanning komt er niet bij kijken. Maar ja, 12 punten gratis is natuurlijk ook een leuk cadeau. Voor a.s. zondag ben ik er bijna uit; denk dat ik gewoon met mijn sterkst mogelijke opstelling Normaal ga spelen tegen FC Speedy's. Ik houd wel vast aan de vleugelaanval, door mijn 2 beste wingers op aanvallend te zetten in mijn 3-5-2 opstelling. Dat gaat toch wel samen?
Reply
#44
En als je middenveld iets omhoog wilt krijgen kun je ook een winger naar het midden zetten.
Reply
#45
Ik ben niet zo thuis in de tactieken, weet ook niet of dat helpt. Ik zou graag jullie input voor mijn wedstrijd willen weten, dit is waarschijnlijk een partij voor de 5/6e stek en kan dus wel of geen beker betekenen. Ik denk erover om met 1 winger-to-middle te spelen om zo mijn middenveld op te krikken. Wat denken jullie ?

Alvast bedankt voor de input
Reply
#46
EB Sports Wrote:En als je middenveld iets omhoog wilt krijgen kun je ook een winger naar het midden zetten.

Oh, dat is wel nieuw voor me. Blijkbaar nergens gelezen ofzo. Ik heb het tot nu toe zo staan:

Keeper
Normaal-Normaal-Extra CM-Normaal
Aanvallend-Normaal-Normaal-Aanvallend
Normaal-Normaal

Motivatie: normaal
Tactiek: vleugelaanval

Dan zou ik dus één van de vleugelspelers (links is goed vleugelspel, rechts is redelijk) op 'naar het midden' moeten instellen?
Reply
#47
Als je een winger naar het midden wilt zetten moet je vooral letten op het positiespel Bakke. Hoe hoger het positiespel hoe groter de bijdrage aan het middenveld en zijn conditie moet natuurlijk ook wel goed zijn. Let wel op hij zal minder bijdragen aan de linker/rechter aanval dus dit gaat niet echt goed samen met over de vleugels
Reply
#48
Hoe ziet jullie technische staff eruit ? De mijne :

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 4
Economen: 1
Fysiotherapeuten: 0
Dokters: 4
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#49
Keeperstrainers: 2
Assistent-trainers: 8
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 10
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 2
Dokters: 0

waarom heb je die econoom box? sta je meer dan 200 000 rood?
Reply
#50
Nope Mac, die heb ik ooit in den beginne van mijn HT-tijd (2 seizoenen geleden) aangenomen een nooit meer ontslagen, ik zie dat jij 10 woordvoerders hebt, weegt dit op tegen het salaris (15.000) wat je ze betaald ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#51
Beide wingers hebben matig positiespel Mac. Denk dat ik ze dus maar op de vleugels laat staan en niet naar het midden toestuur. Daar is het verder nml. wel in orde.

Mijn werknemers, die overigens ook bij naam vermeld staan op HT Arena:

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 7
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 7
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 2
Dokters: 1
Reply
#52
Box Brother Wrote:Nope Mac, die heb ik ooit in den beginne van mijn HT-tijd (2 seizoenen geleden) aangenomen een nooit meer ontslagen, ik zie dat jij 10 woordvoerders hebt, weegt dit op tegen het salaris (15.000) wat je ze betaald ?

gewoon ontslaan dan...zolang je niet meer dan 200 000 rood staat of meer dan 500 000 positief heeft een econoom geen nut (of iig hij levert minder op dan dat hij kost)

Van die woordvoerders heb ik niet echt uitgezocht maar ja en nee...nee want het extra sponsorgeld dat ze opleveren is echt niet 15 000 maar aan de andere kant houdt hij de sponsors wel tevreden ook bij verlies wat weer extra supporters oplevert, wat weer extra mensen in het stadion oplevert, wat weer extra seizoenskaarten oplevert etc etc...
Er gaan theorieën dat het het beste is om aan het begin van het seizoen er 10 aan te nemen en dan elke 2 weken er 1 te ontslaan...maar jah dat is nog niet helemaal duidelijk. Denk dat als je nog wat minder geld hebt er 6 of 7 meer dan voldoende zijn.
Reply
#53
Ik ga het dan maar op 4 houden, misschien nog 2 erbij. Verder heeft de econoom zijn bureau leeg kunnen ruimen. Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#54
Een van mijn vroegere jeugdpulls, Jesper Broer genaamd, heeft nu een TSI van maar liefst 43170, maar zit nu in een Schots team dat nu geen eigenaar meer heeft. Het zou toch jammer zijn dat die speler uit het spel verdwijnt. Daarom heb ik de U-20 coach een bericht gestuurd om hem te selecteren voor het Nederlands U-20 elftal. Ik hoop dat hij hem selecteert, anders ga ik contact opnemen met een GM.
Reply
#55
hehe tja ik geef je weinig kans EB...wat voor speler is het? waarde van 4 miljoen is best hoog maar als het een keeper is heb je weinig kans. Maar ik help t je hopen
Reply
#56
Zat ik te wachten tot hij verkocht wordt, heeft die team geen eigenaar meer. Grrrr Sad
Reply
#57
De volgende ouwe lul gekocht, beetje slecht eiderschap. Maar voorlopig gaat hij naast mijn andere ouwe lul als 2e spits functioneren.

Ghiocel Dragomir (14958638)
33 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.


Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 270 (27 000 €)
Loon: 698 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Holbytlan
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 53
Hattricks in carrière: 7
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Reply
#58
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 10
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 10
Dokters: 10

42 in totaal :crazy: ](*,)
Reply
#59
JAZZ Wrote:Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 10
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 10
Dokters: 10

42 in totaal :crazy: ](*,)

Sjezus, licht je selectie in de lappenmand Jazz.

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 9
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 1
Dokters: 0
Reply
#60
1 nieuwe aankoop is +3 die wil ik er snel weer bij hebben. De rest is vrij standaard. Wink
Reply


Forum Jump: