The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Graag advies.
Ik wil naar een andere trainer. Heb nu een redelijke trainer, met rampzalig ervaring en waardeloos leider.
Een goede trainer aanschaffen past niet binnen mijn budget.

Loont het de moeite om de volgende speler tot trainer om te bouwen ?

Fernando Velardo (235699948)
26 jaar en 21 dagen, volgende verjaardag: 19-07-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.


Eigenaar: T.M.R. (sinds 20-12-2009)
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 444 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
nee, voor interne promotie tot trainer moet je trainer minstens redelijk of goed ervaring hebben. Met slecht ervaring kan je speler maximaal een slecht trainer worden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gewoon voor 70K een goed trainer, slecht leiderschap kopen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Die kost 268.700, daar moet ik nog even voor sparen.
Maar bedankt voor jullie advies.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Bocaloca Wrote:gewoon voor 70K een goed trainer, slecht leiderschap kopen

70k was redelijk trainer, slecht leider Wink

@ Ivanna: op zoek gaan naar een speler met redelijk ervaring en redelijk leiderschap met iets van goed als hoofdstat. Die veel laten spelen (beker en competitie) en na een seizoen intern promoveren als trainer. Met een beetje mazzel heeft deze dan goed ervaring en kan deze ook goed trainer worden. Kosten zullen wel aanzienlijk zijn. Volgens mij iets van 200K aanschaf en vervolgens nog eens 700.000 bij interne promotie, overigens is externe goed coach/redelijk leider volgens mij iets van 1,5 miljoen dus altijd nog duurder.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Is de leeftijd dan van belang ? Ik kan alleen spelers vinden van 25 die aan die voorwaarden voldoen.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
heb dr wel een aatnal voor je geloof ik 2 of 3, wat hebbie dr voor over ^^ :p
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb er nog wel eentje met goed ervaring, redelijk leiderschap (overigens zonder enige stats, maar die kun je gewoon een seizoen in de friendlies kanlaten spelen om nog meer ervaring op te doen):

Immanuel Kirkels 83854649)
39 jaar en 54 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2010
redelijk in vorm, conditie slecht
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Eigenaar: Verantwoord Frituren (sinds 21-05-2008)
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 250 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: niet-bestaand
Positiespel: niet-bestaand Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: niet-bestaand Verdedigen: waardeloos
Scoren: niet-bestaand Spelhervatting: redelijk

Als je belangstelling hebt, zet ik hem er voor 0 op. Hij zou mijn coach worden, maar heb inmiddels een andere daarvoor aangetrokken.
Het is tenslotte erg leuk als een speler met mijn naam irl op de TL staat met uitstekend ervaring en redelijk leiderschap. OSmile
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ja, graag. Zet hem er maar op.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Okay, doe ik nu.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hij staat op mijn hotlist Flower
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Dat zal ie leuk vinden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Oef, ik had een gemene tegenstander, maar wilde Immanuel niet teleurstellen. Ik had hem al beloofd dat hij bij T.M.R. een gouden tijd tegemoet zou gaan. Bovendien was hij érg gecharmeerd van de mooie outfits van T.M.R. :waf: Daar zal zo'n stoere kerel als hij er geweldig sexy in uitzien, ondanks zijn leeftijd.
Ik heb hem dus aangekocht voor 99.500,=, en kan nu een tijdje sparen om het straks op te leiden als trainer.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Competitie: V.188 (8305) Voeg toe aan je bookmarks
Nederland 5 van de 8
Team Gsp W G V DV DT ± Pt
1. Geen wijziging FC Kralingen Online 0 0 0 0 0 0 0 0
2. Geen wijziging Spursveen 0 0 0 0 0 0 0 0
3. Geen wijziging FC Bébé 0 0 0 0 0 0 0 0
4. Geen wijziging FC-Capelle 0 0 0 0 0 0 0 0
5. Geen wijziging quattrovox 0 0 0 0 0 0 0 0
6. Geen wijziging Reboelje 0 0 0 0 0 0 0 0
7. Geen wijziging Vlampijpse Boys 0 0 0 0 0 0 0 0
8. Geen wijziging Fan-Attic 0 0 0 0 0 0 0 0


Legion en Fred in 1 poule Big Grin :beerbros:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hehe dat wordt interresant geloof ik, heb het nog neit mogen beleven in al mijn lange jaren dat ik een SD-lid mocht treffen in een competitie.
Reply
hebben legion en fred niet al eens bij elkaar gezeten?
Reply
yep.. Sjeffer en ik ook...
The great old Ludwig von...
Reply
Kloteseizoen weer. 'k Ben gedwongen om mijn mythische en reusachtige middenvelder te verkopen, ze zijn het niet waard om in mijn team te blijven en zeker na mijn wedstrijd van vandaag.
Reply
Gedwongen te verkopen? Financiële problemen door qua loon te dure mythische en reusachtige mids, die eigenlijk te goed zijn voor de divisie waarin je speelt, maar de rest van je team blijft achter?

Of heb ik dat mis?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nee hoor Mukkie dat hebbie goed Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Toch benieuwd welke divisie EB speelt, hoewel ik moet zeggen dat bij mij 2 oudjes ook wel erg duur in het salaris zijn, kan het net aan trekken.
Reply
Zodra het salaris te hoog wordt, verpats ik ze ( talenten) en de rest heb ik toch niet nodig.

Leukste is om gewoon beetje geld te verdienen, en wellicht later eens een leuk team te knallen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wat een gezeik met die nieuwe opstellingsgenerator. Deze pakt dus niet automatisch je basisopstelling... Weer training verloren door zo'n kut 442 opstelling Icon_evil Icon_evil Icon_evil
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik heb gewoon een A- en een B-team ingesteld, en klik aan welke nodig is. Vind dit nieuwe systeem juist wel makkelijk.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
UIteraard is dat handig, opslaan van opstellingen. Echter in het oude systeem werd automatisch een basiselftal gepakt. Hier niet.
Als je dus haast hebt en je bedenkt dat de opstelling die je vorige week als "gebruik deze opstelling als basisopstelling" hebt ingegeven prima voldoet tegen deze tegenstander, en je er dus niks aan verandert... Dan is het een ruksysteem.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:UIteraard is dat handig, opslaan van opstellingen. Echter in het oude systeem werd automatisch een basiselftal gepakt. Hier niet.
Als je dus haast hebt en je bedenkt dat de opstelling die je vorige week als "gebruik deze opstelling als basisopstelling" hebt ingegeven prima voldoet tegen deze tegenstander, en je er dus niks aan verandert... Dan is het een ruksysteem.

?? Ik snap je laatste zin niet helemaal. Hoezo is het een ruksysteem als je een opstelling hebt staan die voldoet tegen deze tegenstander? Prima toch?

En er is toch de optie 'Maak hier je standaardopstelling van'? Dan heb je toch altijd gewoon een basiselftal staan?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Maar het nieuwe systeem pakt dus die basisopstelling niet automatisch....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gewoon dat vinkje zetten onderaan je opstelling.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#-o Die werkt dus niet goehoehoed! :roll:

A. Heb ik vorige week een basisopstelling gemaakt en heb ik het vinkje "maak hier je basisopstelling van' aangevinkt.
B. Heb ik gisteren om 20.20uur nog een basisopstelling aangepast (wedstrijd was om 20.30uur)

Geen van beide basisopstellingen pakte het systeem, die van vorige week niet en die binnen de 15 minuten voor de wedstrijd gemaakt is niet (wat vroeger wel kon).
Dus: ruksysteem...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Heb je naast het 'aanvinken', wel de opstelling opgeslagen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: