The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Weer eens verloren, was lang geleden. Maar kampioenschap is al binnen en heb wat geëxperimenteerd. En wat gespaard voor de halve finale CT-Cup natuurlijk! Helaas vergeten te PIC-en...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog altijd 1 punt onder de streep. Wel het doelsaldo al ruim voldoende. Nu maar gewoon spelen volgende week zondag en hopen dat het voldoende is.
Het is zonde om te MOTSEN en dan nog te weinig te hebben
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:Heren, dank u. Ik ga nog even door met de 5000 tot zwak.
Prettige wedstrijd en prettige avond!
Het is inderdaad 5000 tot zwak.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Heb niets van Eb gehoord deze week.
Wat heb je gedaan Eb?
The great old Ludwig von...
Reply
Gisteren mijn kampioenschap veili gesteld. En genoeg punten al om direct te promoveren naar de 4de klasse. :razz:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Gisteren mijn kampioenschap veili gesteld. En genoeg punten al om direct te promoveren naar de 4de klasse. :razz:

hier hetzelfde...eindelijk weer eens promotie, ben benieuwd hoe groot het verschil tussen 5 en 4 is
Reply
Volgens mij kon je trouwens voor de jeugdopleiding 10k doen tot en met goed... maar tis voor mij ook al zo lang geleden, dus 100% zeker weten doe ik dat ook niet meer...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bedankt voor bewezen diensten!
Bummeltown FC heeft vandaag afscheid genomen van 4 spelers. Damiano Ottaviano, Hans Kaur, Krystian Lubina en Yke Mes verlaten de club. Met uizondering van, de uit de eigen jeugd afkomstige, Mes waren alle spelers vaste waarden.
De technisch directeur van de vereniging heeft aangegeven dat er na afloop van dit seizoen waardige vervangers zullen worden gehaald.
Voorafgaand aan het thuisduel tegen kampioen Dark Hooligans zal het viertal afscheid nemen van de supporters.

--------
Kapitaal: 1 653 148 € (2 232 415) €
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Daar kun je iets leuks van doen volgend seizoen Bumme. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Daar kun je iets leuks van doen volgend seizoen Bumme. Smile

Ik kom wel een avondje bij jou shoppen. kan je mij een beetje adviseren.
Mocht je ondertussen al iets leuks zien..........je hebt mijn login.

Ik wil alleen even wachten tot na de loonstijging. Of is dat onzin?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
enerzijds slim, anderzijds als je begin nieuwe seizoen gaat shoppen, gaat dat ten koste van je ts. Kun je beter eind van het seizoen doen daar deze aan de start gereset wordt. Daarnaast denk ik niet dat het heel veel verschil zal maken hoor, we doen het wel een avondje samen onder het genot van een lekker biertje
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:we doen het wel een avondje samen

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:Daar kun je iets leuks van doen volgend seizoen Bumme. Smile

Ik kom wel een avondje bij jou shoppen. kan je mij een beetje adviseren.
Mocht je ondertussen al iets leuks zien..........je hebt mijn login.

Ik wil alleen even wachten tot na de loonstijging. Of is dat onzin?

dat is volgens mij onzin Smile
de lonen worden nu immers aangepast van zodra een speler ouder wordt..Wink
Reply
Na 2/3 seizoenen korte pass te hebben getraind wordt het weer tijd voor iets nieuws...vanaf komende vrijdag gaan we over op verdedigen trainen. Competitie / Beker spelen we 3-5-2 of 4-4-2. Friendly's uiteraard 5-3-2.

Heb al 4 trainees aangetrokken (had ruim 3 miljoen in kas) en er gaan nog wel wat vershuivingen plaatsvinden binnen de selectie. Middenveld en aanval is prima op orde op dit moment. Hoge stats op de hoofdskill met flinke bijstats op voornamelijk korte pass. Vandaar de keuze voor de verdediging op dit moment.
Reply
Hebben je net aangekochte trainees ook wat (lees: veel) positiespel? Er gaat denk ik een grote vraag komen naar multiskill spelers met veel PM en veel verdedigen, gezien de wijzigingen in de ME.
Reply
Sjeffer Wrote:Hebben je net aangekochte trainees ook wat (lees: veel) positiespel? Er gaat denk ik een grote vraag komen naar multiskill spelers met veel PM en veel verdedigen, gezien de wijzigingen in de ME.

heb meer op passen gelet dan op positiespel, ik dacht juist dat er in de ME wijzigingen kwamen waardoor de aanvallende centrale verdediger minder bij ging dragen aan het percentage balbezit...
Reply
Devlin Wrote:
Sjeffer Wrote:Hebben je net aangekochte trainees ook wat (lees: veel) positiespel? Er gaat denk ik een grote vraag komen naar multiskill spelers met veel PM en veel verdedigen, gezien de wijzigingen in de ME.

heb meer op passen gelet dan op positiespel, ik dacht juist dat er in de ME wijzigingen kwamen waardoor de aanvallende centrale verdediger minder bij ging dragen aan het percentage balbezit...

Je kan het ook zo lezen dat het nu minder efficiënt wordt om een pure middenvelder als aanvallende verdediger op te stellen. Maar een combi van wereldklasse verdedigen met wereldklasse positiespel des te meer.
Reply
Ik vind vooral de bijdrage die een normale (centrale) verdediger bij gaat dragen aan het balbezit interessant: 25% t.o.v. een normale IM. Bij een aanvallende CV gaat de bijdrage aan het balbezit idd 10% omlaag.

Een dubbele wereldklasse als aanvallende verdediger is idd ideaal. =P~ Alleen wel erg duur. Denk echter dat het voor de betere teams een 'must' wordt 1 of 2 van dit soort spelers in huis te hebben, om zo het betere % bbz te krijgen.
Reply
@Sjeffer. Waar haal je dat percentage van 25% vandaan?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Uit het achtergrondverhaal:

Centrale verdedigers
Normaal: Zal de positiespelvaardigheid gaan gebruiken en daarmee ongeveer een kwart van de bijdrage van een reguliere middenvelder leveren. De bijdrage aan de centrale verdediging wordt (ietsje) verlaagd.
Reply
Ik heb zowaar een supporter uit Brunei :lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Hoe kom je daar nou weer aan?
Reply
Ik heb de beste manager mijn hulp aangeboden om hem op weg te helpen met het spel. 2 dagen later was die mijn supporter :razz:

Heb meteen mijn slot maar aan dat team gegeven en supporteer dat team dus nu ook...

Eens kijken of ik daar een vlaggetje aan kan overhouden :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
In eerste instantie voor Footstar aangemeld hier, maar Hattrick speel ik ook:

F.K. Partizan Puttershoek uit divisie VI.

Train vleugelspelers en heb sinds kort een U20 in de gelederen. Gekocht voor een schamele 53k.

Bakke en Parasito zijn overgens real life bekenden van me.

Adioz!
Reply
Oh, nee hè... Wink
Reply
Welkom Lennox...zowel bij footstar als bij HT!
Voor welk land komt jou U20 speler uit?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Armenie / Hayastan.

Heb nog een 18 jarige speler uit Oceanie die momenteel nummer 2 in zijn lichting is (Briljant wing, goed passen, onvoorspelbaar, goed conditie)
Reply
Interessant... Dat vlaggtje jaag ik al maanden op Smile
Welkom by the way
The great old Ludwig von...
Reply
is er ergens een stat...waar je kan zien hoe trager iemand gaat trainen als hij een jaar ouder wordt? heb iemand van 17 net op goed..maar hij wordt bijna 18...twijfel of doortrainen of nu verkopen.
Reply
Wat zijn zijn stats Kooltje? In de meeste gevallen zou ik een bijna 18-jarige gewoon houden, tenzij hij te slecht is of je hard geld nodig hebt.

Welkom Lennox!
Reply


Forum Jump: