The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Devlin Wrote:
EB Sports Wrote:Perfecte aanwinst binnengehaald voor maar 1,8 M Euro en kan later nog coach worden. Hier is de speler waar het om gaat:

2 opmerkingen: waarom geen Nederlander? scheelt je 10k loonkosten per week & zonde om zo'n speler coach te maken, je kan de speler dan niet meer verkopen en je verliest in feite zijn gehele transferwaarde
Maar ik heb nog meer toekomstige coaches in mijn team.
Reply
Pffft keeper geblesserd, beste IM na een aantal minuten al rood, en 7-0 achter

KUT SPEL!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hier 6-1 voor, wel een vande beste IM's er geblesseerd af. Zal eens even kijken hoe de TL er uit ziet, als er weer flink word geboden kan ik misschien eentje slijten voor 2 jongere gasten.

1e match ruim 400k inkonsten van de toeschouwers. :Big Grin
Reply
En 6-1 winst tegen de nr. 2 van vorig seizoen, word een makkie deze div. VI.
Reply
Even de stats bekeken van de tegenstanders, middenveld van de rest komt hooguit tot redelijk(laag) terwijl ik op uitstekend zit wat een verschil. Word op dezse manier echt met 2 vingers in de neus kampioen. Ben een even aan het kijken hoe ik wat kan cashen op de stijgende marktprijzen.
Reply
Nette 3-1 zege, altijd belangrijk om de eerste thuismatch te winnen. Tegenstander van vandaag heeft op zich een prima team, alleen is ie enorm voorspelbaar, waar ik ieder seizoen dankbaar gebruik van maak. :Big Grin
Reply
0-8 met PIc en B-team, maar das ook niet zo lastig tegen botteam Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Pfff, 5-0 eraf, lekker binnenkomer. Maar dit was waarsch wel een van de beste tegenstanders. En ook nog eens mijn op een na beste spits voor 5 weken eruit :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De eerste clash met Tan met 2-0 gewonnen. Had thuisvoordeel en kon hier goed gebruik van maken. Genoeg kansen en daardoor er 2 ingeschoten.

Quote:Haastige Spoed
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld formidabel (heel hoog)
Rechterverdediging zwak (heel hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (hoog)
Rechteraanval goed (heel hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval uitmuntend (hoog)


Tan's Godenzonen
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging uitmuntend (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging uitmuntend (heel hoog)
Rechteraanval slecht (heel hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval goed (heel hoog)

uitslag: 2-0
Reply
Gisteren een keurig 4-5 verlies, na met rust met 4-1 voor te hebben gestaan.

Wel met pic overigens. En door de counter kon ik prima mijn B-middenveld opstellen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Gisteren een keurig 4-5 verlies, na met rust met 4-1 voor te hebben gestaan.

Wel met pic overigens. En door de counter kon ik prima mijn B-middenveld opstellen.
waarom met pic gespeeld als je zonder kon winnen? voor de beker?
ik ook 2-0 voor en 3-4 verliezen
Reply
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:Gisteren een keurig 4-5 verlies, na met rust met 4-1 voor te hebben gestaan.

Wel met pic overigens. En door de counter kon ik prima mijn B-middenveld opstellen.
waarom met pic gespeeld als je zonder kon winnen? voor de beker?
ik ook 2-0 voor en 3-4 verliezen

Met een 'countertactiek' is het doel je middenveld zo laag mogelijk te houden. Dus piccen. Competitie is dit seizoen een wassen neus, aangezien ik net overgestapt ben op positiespeltraining, dus me dan maar op de beker richten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
volgens mij is met counteren het doel om je balbezit onder de 50% te houden maar wel zo hoog mogelijk. 49% is ideaal omdat je dan maximale normale kansen krijgt en ook nog eens de kansen van de tegenstander kunt omzetten in counters...maar goed het is al een tijdje geleden.
Reply
volgens mij heeft Mac daar gelijk in Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:volgens mij is met counteren het doel om je balbezit onder de 50% te houden maar wel zo hoog mogelijk. 49% is ideaal omdat je dan maximale normale kansen krijgt en ook nog eens de kansen van de tegenstander kunt omzetten in counters...maar goed het is al een tijdje geleden.

Dat klopt ook. Maar als je middenveld al ruk is tov je tegenstander (dwz, je haalt bij lange na niet de 45-49% wat ideaal is), maak je hem nog slechter door te piccen. Wat is het verschil tussen, pak hem beet, 30% bbz of 35% bbz? Dan moet je overigens wel een extreem goede verdediging en aanval hebben. En die heb ik beide niet meer, door dat ik nu 4-5-1 speel (om optimaal middenvelder te trainen). Dus 'maar' 4 verdedigers ipv 5, maar 1 spits en geen aanvallende vleugels.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Even een vraagje. Elke basisspeler van mij heeft een specialty.
Ik overweeg dan ook om vanaf nu creatief spel te gaan spelen.
Heeft iemand hier ervaring mee en enig idee wat voor nadelen dit met zich meebrengt?
The great old Ludwig von...
Reply
zelf al gevonden...

Creatief spel
Als je team 'Creatief spel' gebruikt, ontstaat tijdens de wedstrijd voor beide teams een grotere kans op Special Events, zowel positieve als negatieve. Als beide teams 'Creatief spel' gebruiken, wordt de kans op Special Events zelfs nog groter.

De keerzijde van het instellen van 'Creatief spel' is dat een team dat daarvoor kiest minder aandacht zal besteden aan zijn verdediging, waardoor dus enige verdedigende vaardigheid verloren gaat.

'Creatief spel' is waarschijnlijk een goede keus voor teams die optimaal zijn bemand voor Special Events, d.w.z. teams die veel spelers hebben met een specialiteit.


Ga ik in de beker woensdag eens even testen
The great old Ludwig von...
Reply
Tip: kijk dan eerst even wat voor weer het is woensdag. Bij regen is het bijvoorbeeld niet zo handig creatief spel te doen, als je beste IM technisch is. :wink:
Reply
Mac Wrote:volgens mij is met counteren het doel om je balbezit onder de 50% te houden maar wel zo hoog mogelijk. 49% is ideaal omdat je dan maximale normale kansen krijgt en ook nog eens de kansen van de tegenstander kunt omzetten in counters...maar goed het is al een tijdje geleden.

Kan dan wel lang geleden zijn Mac maar wat gij daar rept is den enige echten waerheid.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Even terzijde Vietjes: training alweer op vleugelspel gezet? :wink:
Reply
Sjeffer Wrote:Even terzijde Vietjes: training alweer op vleugelspel gezet? :wink:

Haha, dat gaat me niet meer overkomen. Was trouwens m'n backup die had lopen prutsen Sjef....

O ja, ga direct weer aan de leiding in V na de medepromovendus met 7-3 opzij gezet te hebben. Nu komen de zware jongens Sad
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:
Mac Wrote:volgens mij is met counteren het doel om je balbezit onder de 50% te houden maar wel zo hoog mogelijk. 49% is ideaal omdat je dan maximale normale kansen krijgt en ook nog eens de kansen van de tegenstander kunt omzetten in counters...maar goed het is al een tijdje geleden.

Kan dan wel lang geleden zijn Mac maar wat gij daar rept is den enige echten waerheid.

Dan mag jij eens rondkijken in de counterattack-federaties. Er zijn nl. 2 waarheden....je kunt ook prima counteren als je bij lange na niet aan die 45-49% bbz komt. Dan moet je ervoor zorgen dat je een zeer sterke verdediging en zeer sterke aanval hebt.

Wat voor tactiek spelen jullie dan als je maar rond de 35% bbz verwacht?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Met bahrain: pressie
met Track United: toch counter Smile
Reply
Het zal wel aan mij liggen... maar waar zijn mijn sterren-beoordeling gebleven ? :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Het zal wel aan mij liggen... maar waar zijn mijn sterren-beoordeling gebleven ? :roll:
Waar heb je het precies over?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik zie hem gewoon staan hoor.

Je mag je keepert wel even wat conditie laten bijtrainen trouwens. :razz: Hij is pas 17 dus dat zal wel goedkomen.
Reply
:letitallout: :letitallout: :letitallout: Sad

Ik ben beroofd!!!! van m'n U-20-er :x

Sry to send this htmail, but U20 need players with under 19 years old, because only that will play in next WC U20 qualifiyng.

"Pietr" the new AA Angola Coach, maybe will call the player soon.

At this time i think you should keep the week trainings.

Good luck!


De homo! En vorig jaar mocht Balsa af en toe een frendly spelen omdat de 20 jarigen zonodig de WC moesten spelen. Hij is nu 19 en zou volgend WC een zeer waardevolle 20 jarige, ervaren winger voor de U-20 kunnen zijn.

Train 'm toch maar effe door, wie weet. Zit dicht tegen supernatural aan.

Fernando Balsa
TSI = 18 680, 19 jaar en 73 dagen, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider

Wedstrijden voor Nationale U-20 team: 17


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Quote:16-11-2007 Howard Hubbard heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 1 748 € is toegekend.

Cap nummer 2 en uitgerekend tegen Nederland U20 =D> Notworthy
Reply
Bokken FC
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld buitenaards
Rechterverdediging reusachtig
Centrale verdediging reusachtig
Linkerverdediging reusachtig
Rechteraanval redelijk
Centrale aanval reusachtig
Linkeraanval redelijk
HatStats (old) 12.83
Verdediging 14.5
Middenveld 15.5
Aanval 8.5
HatStats 231
LoddarStats 19.45
PStats 26.46
GardierStats 269


Junior Stars
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld uitmuntend
Rechterverdediging uitstekend
Centrale verdediging reusachtig
Linkerverdediging formidabel
Rechteraanval goed
Centrale aanval wereldklasse
Linkeraanval goddelijk
HatStats (old) 10.83
Verdediging 10.17
Middenveld 9.5
Aanval 12.83
HatStats 195
LoddarStats 13.53
PStats 21.6
GardierStats 217


2-3 :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ach Bokkie, je bent niet alleen :cry:


Hoogtepunten
0 - 1 Wilhelm Köhrer-Klees (26)
0 - 2 Wilhelm Köhrer-Klees (30)
1 - 2 Thibaut Reboul (74)
2 - 2 Thibaut Reboul (76)
3 - 2 Diego Vrijdag (85)
4 - 2 Jacques Bontemps (90)

Rapport
The TopGuns
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval goed (hoog)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval goed (laag)


Track United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld formidabel (heel laag)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval redelijk (hoog)
Linkeraanval formidabel (zeer hoog)

Altijd 60% BB
Reply


Forum Jump: