The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Tering, de afgelopen wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren van de twee koplopers en nu dus vrijwel kansloos voor promotie... Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moeizaam met 2-1 uit gewonnen. Blessure bij mijn 33-jarige topscorer (2 weken eruit) hij had er tot nu toe 11 inliggen in 7 wedstrijden. Sta fier bovenaan met 21 punten uit 7 wedstrijden. Nr. 2 heeft 13 punten en nr. 3 12 kampioenschap kan mij eigenlijk niet meer ontgaan...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
feli alvast box Smile

Hier ook al 6 punten los Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
8-1 gewonnen...weet niet hoe en waarom maar toch erg lekker =D>
Reply
ook ik maar ff gloryhunten....
9 punten los inmiddels en zoekende naar een jonge, bovennatuurlijke middenvelder met goede conditie. De rest niet belangrijk.
Wil er niet meer dan 2.8 mio voor neerleggen( geen idee hoe de marktprijzen zijn).
Heb je zo'n speler in de aanbieding?
Stuur me ff een bericht bij ht, want ik wil het ht topic nog wel eens vergeten te lezen......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mijn keeper is blessee (+1) maar gisteren stond hij nog in het rood in mijn opstelling. Nu is hij nog steeds +1 geblesseerd maar hij is niet meer rood in mijn opstelling. Betekent dit dat ik hem kan laten spelen morgen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mijn keeper is blessee (+1) maar gisteren stond hij nog in het rood in mijn opstelling. Nu is hij nog steeds +1 geblesseerd maar hij is niet meer rood in mijn opstelling. Betekent dit dat ik hem kan laten spelen morgen?

En nu? Heeft ie nog steeds een +1 of een 'pleister'?

Aangezien de gezondheidsupdate na jouw post hier nog heeft plaats gevonden:
Quote: Dagelijkse gezondheidsupdates 02:54 - 02:56 (Vandaag)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Icon_question

Mijn post was toch om 4 uur?

En hij heeft dus nog steeds +1, maar het verschil is dat hij gisteren nog rood was in mijn opstelling en nu niet meer. Terwijl ik een andere speler met +1 heb en die is wel rood in de opstelling...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als er +1 staat kan ie niet spelen.

@mukkus denk idd dat je even je forumclock moet goedzetten Smile
Reply
Mac Wrote:als er +1 staat kan ie niet spelen.

@mukkus denk idd dat je even je forumclock moet goedzetten Smile

Ja, sorry, mijn schuld. Ik had totaal niet in de gaten dat de zomertijd vandaag weer inging!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Joepie 7-1 winst en met PIC een magisch middenveld gehaald

:-" :-" :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
6-0 met Pic en geen blessures
The great old Ludwig von...
Reply
Een ingecalculeerd verlies, viel met 4-0 wel wat hoger uit dan verwacht. Oorzaak is deels een rode kaart voor een basismid, die ik woensdag nu dus moet missen in de beker. Icon_evil Een ander midje zit in de lappenmand, dus de spoeling wordt wat dun.
Uiteraard is er vanavond wel gepict zodat de TS weer maximaal staat. Nu woensdag nog wat geluk hebben.
Reply
Ook een ingecalculeerd verlies, maar helaas wel wat dikker dan gepland dus nu zijn m'n fans weer telergesteld en dat met het oog op de volgende thuiswedstrijd :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-1 pic overwinning blab la onderschatting.. bla bla bla.... blaaaa Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Eindelijk weer eens gewonnen. Gekke, open league heb ik. Maar goed nieuws met een wedstrijd tegen een bot en een relatief zwakke tegenstander erna. Eindelijk weer eens een vol huis ook de komende wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een leuke meevaller: Je team heeft 109 270 € gekregen, omdat je voormalige speler Teofil Pieszak (116339593) onlangs is verkocht voor 3 121 995 €.
Reply
6-0 winst tegen bot maar me topscoorder(ook van de competitie) eraf voor 6! weken...
Reply
soms snap ik die me niet...
Ik verlies thuis 1-2. Beide helften 70+ balbezit...
en deze stats..
hoe kan ik dat nou verliezen..
kampioenschap wordt wel heel moeilijk nu.
gittermaster
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek creatief spel
Tactiekvaardigheid -

Middenveld uitstekend (hoog)
Rechterverdediging goed (zeer hoog)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (laag)
Linkeraanval uitstekend (zeer hoog)


STILL MARRIED
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek pressievoetbal
Tactiekvaardigheid matig

Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval goed (laag)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
The great old Ludwig von...
Reply
winst joepie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat zijn de zure potten Gitter.... mijn inziens had je dit gewoon dik moeten winnen... maar ja de ME blijft onvoorspelbaar Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Op een gelukje gaan winnen bij de 1e thuis Smile

Calmpthout01
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid formidabel

Middenveld formidabel (heel laag)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (heel laag)
Rechteraanval briljant (laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval formidabel (heel laag)

Track United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid uitmuntend

Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (laag)

Eerst 3-0 achter, vervolgens 3-1 en 4-1 om dan op een kwartier tijd er op en erover te gaan en uiteindelijk 4-5 te winnen \Big Grin/
Reply
Klavertje 4 heeft zijn duurste verkoop uit de geschiedenis te pakken. Wonderbaarlijk keepert Jiminez (20 jaar 9 dagen) is voor 2.950.000 verkocht (valt wat tegen had op meer gehoopt). Stadion zal uitgebreid worden naar 25.000 plaatsen. Voor hetgeen dat over is zal de aanval versterkt worden. Wellicht dat er ook een vleugel gekocht gaat worden om zo het 3-4-3 te kunnen switchen naar 3-5-2 vleugelaanval met 2 FTW's.

Vanavond maar eens shoppen :-"
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gittermaster Wrote:soms snap ik die me niet...
Ik verlies thuis 1-2. Beide helften 70+ balbezit...
en deze stats..
hoe kan ik dat nou verliezen..

Tactiek creatief spel

Vetgedrukt staat de boosdoener, denk ik. Als je zoveel bbz hebt, moet m.i. geen 'creatief' spelen. Aangezien ook de tegenstander meer 'special events' krijgt. Hoe scoorde hij zijn 2 goals, trouwens?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Na 31 minuten vond MARRIED-speler Michael Kolasinski een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten. In deze fase van de wedstrijd voerde MARRIED succesvol de druk op de tegenstander op.

Een sprankelende combinatie door het midden zette MARRIED-speler Shaiful Bahri bin Omar in de 78e minuut vrij voor het doel. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte de bal binnen: 0-2!

Hij heeft slechts enkele specialties en bij mij hebben 10 van de 11 spelers specialties.
Ik dacht dat creatief spel alleen maar een stukje verdediging wegnam. Dat kon ik hebben, daar mijn verdediging nu nog steeds sterker was dan zijn aanval
The great old Ludwig von...
Reply
Goals zijn ook geen SE's dus daar ligt het niet aan...

gittermaster Wrote:Na 31 minuten vond MARRIED-speler Michael Kolasinski een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten. In deze fase van de wedstrijd voerde MARRIED succesvol de druk op de tegenstander op.

Hier wordt wel een kans om zeep geholpen alleen weet je niet voor wie deze was bedoeld, aan bb-verhouding te zien zal dit een kans voor jou zijn geweest... Met zoveel specialititeiten had ik ook creatief spel gespeeld. Lullig maar dit maakt het spelletje dan wel weer leuk...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Nu maar hopen dat mijn tegenstander weer gaat counteren met een iets beter middenveld dan de mijne.
Reply
Dankzij mijn gemene spelers kan een speler van mijn tegenstander al na 17 minuten vertekken en spelen met 10 man.
Reply
Nog een gele kaart voor de tegenstander.
Reply
maar ook 2 blessures voor jou..
Reply


Forum Jump: