The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Nu maar hopen dat dat de laatste blessure was.
Reply
Krijg net te horen van mijn tegenstander dat hij zijn teammotivatie op MOTS heeft staan.
Reply
:lol: :lol: :lol: Undecided Undecided
The great old Ludwig von...
Reply
ja eb.. 3 blessures voor jouw, 2 rode kaarten voor hem, en nog altijd maar 0-0

is wel veel gebeurd Smile
Reply
Ik heb nog hoop, want mijn teamgeest staat nu op kalm. Mijn volgende wedstrijd sla ik over tegen de koploper. Daarna concentreer ik me op de laatste 2 wedstrijden waarvan er minstens 2 punten gehaald moeten worden.
Reply
Sinds afgelopen zondag officieel kampioen. 33 punten uit 11 wedstrijden een een doelsaldo van +32. Volgende week de nummer 3. Ik hoop het kampioenschap met 42 punten binnen te halen. Voor de laatste wedstrijd zou mijn stadion uitgebreid moeten zijn dus eens kijken hoeveel man er dan inpassen.

Verdedigingsratings zijn iets gevallen maar dat is niet gek als je een briljant keepert verkoopt en er een laag-uitmuntend voor in de plaats zet
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Van harte gefeliciteerd, Box! Je bent weer goed op de weg terug, zwak gezegd Smile.

Hier een fenomenaal duel gespeeld, zondag. Tegen de koploper, die na tien duels nog de volle mep had, stond ik bij rust compleet onverwacht -en met PIC- 3-1 voor. Een kwartier na rust was het duel volledig gekanteld en stond er een 4-4 op het scorebord, tevens de eindstand.

Lijfsbehoud komt dichterbij...
Reply
Na een 2-3 overwinning uit bij de nummer 1 is de spanning weer terug. Met 2 puntjes achterstand heb ik het helaas niet meer in eigen hand, maar ik zie nog steeds mogelijkheden.
Zelf zal ik geen punt meer verspelen en de nummer 1 krijgt nog 2 mogelijke struikelblokken.
The great old Ludwig von...
Reply
FC Adder is ook kampioen en de mogelijkheid is sterk aanwezig dat ik rechtstreeks promoveer naar de 5, zeker als ik de laatste potjes win.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
jeeeuh ook officieel kampioen na een 0-7 overwinning
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Box, Adder en Boca gefeliciteerd met jullie snelle kampioenschap.

In theorie is bij mij alles mogelijk.
1.Pok`em dan hè! 20 - 11 +9 23
2.Xyon United 40 - 17 +23 22
3.F.C. Golden Goal 25 - 26 -1 20
4.Wuss Unie Ted 28 - 14 +14 19
5.VV-Bamy'34 22 - 20 +2 19

In principe ben ik veruit de sterkste team. Mag alleen hopen dat de nr.1 punten laat liggen.

Heb trouwens wel weer een persoonlijke record behaald. Laatste wedstrijd had ik 70*
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
30 jaar en 16 dagen, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.

is dit een toekomstig coach of moet het leiderschap eigenlijk goed zijn?
Reply
k sta 5 punten boven de streep voor rechtstreekse promotie. nog geen puntverleis gehad.
Nu 2 thuisduels dus dat wordt rechtstreeks promoveren

@ kool mooie koots
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
8-0 Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de

Deze ploeg heeft deze week een oefenwedstrijd gepland.

De ploeg is 9 wedstrijden ongeslagen en heeft 9 overwinningen op rij geboekt.

jammer dat die bekerreeks daartussen valt

13 punten voor op de nummer 2
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Antidote Wrote:Box, Adder en Boca gefeliciteerd met jullie snelle kampioenschap.

In theorie is bij mij alles mogelijk.
1.Pok`em dan hè! 20 - 11 +9 23
2.Xyon United 40 - 17 +23 22
3.F.C. Golden Goal 25 - 26 -1 20
4.Wuss Unie Ted 28 - 14 +14 19
5.VV-Bamy'34 22 - 20 +2 19

In principe ben ik veruit de sterkste team. Mag alleen hopen dat de nr.1 punten laat liggen.

Heb trouwens wel weer een persoonlijke record behaald. Laatste wedstrijd had ik 70*

Helaas 3-2 verloren op het moment dat de nummer 1 ook verliest. De spanning is nu nog groter dan voorheen. 5 teams binnen 3pnt.

1. Pok`em dan hè! 20 - 15 +5 23
2. Xyon United 42 - 20 +22 22
3. Wuss Unie Ted 31 - 16 +15 22
4. VV-Bamy'34 26 - 20 +6 22
5. F.C. Golden Goal 27 - 31 -4 20
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Jammer Anti... nu moet je dus nog steeds hopen dat de nr. 1 het laat liggen en dan waarschijnlijk een P/D duel. Heel Klavertje 4 duimt voor je !
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
wel heel spannend Anti.
Bij mij ook redelijk, maar heb t ook niet in eigen hand.
Zelf 5-0 gewonnen met PIC. Concurrent kan in de laatste pot punten verspelen, dus hoop daar maar op
The great old Ludwig von...
Reply
In één van de sterkste 4de klasse strijd het ‘boegschip’ van het Competitieteamforum nog steeds om de 1ste plaats. Met nog 2 wedstrijden te gaan staan er 3 teams met een gelijk aantal punten bovenaan. Door mijn 6-1 overwinning tegen een wat ‘minder’ team uit deze divisie kon ik mijn doelsaldo wat opkrikken en naar de 2de plek wippen.
Heb nog een lastige uitwedstrijd op het programma staan en daarna de laatste wedstrijd thuis tegen de huidige koploper. Hopelijk mag ik daarna zeggen dat ik het kampioenschap heb binnengehaald.

Overzichtje:
1. carbonate kickers 12w 25p +20
2. Haastige Spoed 12w 25p +16
3. Rikkies DH 12w 25p +13

week 13
Carbonate kickers - Rikkies DH
FC Santen - PSVzuipsite.nl
OFC Vreugde en Jolijt - De Parels
Team Arnold - Haastige Spoed

week 14
Rikkies DH - FC Santen
De Parels - Team Arnold
Haastige Spoed - carbonate kickers
PSVzuipsite.nl - OFC Vreugde en Jolijt

Zie verder:
http://alltid.org/league/2240
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Hier nog 2 matches te gaan en super spannend...

1.FC de Jojos +32 32
2.cdfMarshall +28 29
3.SC Knickerbockers +39 28

Net gelijkgespeeld tegen nummer 1, zondag tegen nummer 3 en nummer 1 tegen nummer 5.
Volgende week nummer 3 tegen nummer 1 en ik tegen nummer 4....
Alledrie kunnen dus nog kampioen worden en alledrie kunnen we er nog uitvliegen....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
zelfvertrouwen is lichtelijk overdreven...is dat gunstig of kan dat verkered gaan uitpakken?

12 gespeeld 33 punten maar nog geen kampioen...ik moet nog tegen de nr's 2 en 3 die beide op31 punten staan. Ik verwacht dat beide ook mots zullen spelen. heb er dus alles behalve vertrouwen in.
Mijn team is wel gewoon veel beter dan hun teams maar je weet het nooit....met die rare counter van de nr 3
Reply
dat kan verkeerd uitpakken, maar vermits je zelf aangeeft dat je nog tegen nrs 2 en 3 moet, zal dat niet gebeuren Smile
het zal er nu enkel voor zorgen dat je aanvalsratings wat hoger liggen, wat nooit slecht is e Wink
Reply
Onverwacht 2-3 gewonnen tegen de n° 4. Ben hierdoor zeker van een 5e plaats, maar met 1 punt achterstand op de 4e plaats, kan ik nog rechtstreeks behoud halen.

Probleem is dan dat ik tegen n°3 moet, die heeft aangegeven nog alles te doen om 2e te worden (lees: MOTS). En de 4e moet nog tegen de 1e, die zeker is van het kampioenschap, en sowieso al een play-off moet spelen (lees: PIC).
Ik verwacht dus dat de 4e zelf gaat MOTS, om alzo er zeker van te zijn dat hij 4e blijft..
Ik ga waarschijnlijk PICcen met counter.. Als ik hierdoor win is dat mooi meegenomen, maar ik bereid me zeker voor op het kwalificatieduel..
Reply
spannende pot...ik speel centrumaanval hij vleugelaanval...dan ben ik in het voordeel toch?
ik 3-4-3... hij 3-5-2 met backs.
Reply
Centrumaanval verzwakt je vleugelverdediging. Dan hoop ik dat je 3-4-3 met 2 backs speelt.
Zijn centrumverdediging wordt verzwakt door de vleugelaanval, aangezien hij 1 cv heeft tegen (vermoedelijk) 3 aanvallers van jou, ben je daar wel in het voordeel.

Meer bbz?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Centrumaanval verzwakt je vleugelverdediging. Dan hoop ik dat je 3-4-3 met 2 backs speelt.
Zijn centrumverdediging wordt verzwakt door de vleugelaanval, aangezien hij 1 cv heeft tegen (vermoedelijk) 3 aanvallers van jou, ben je daar wel in het voordeel.

Meer bbz?
in 1 minuut 2-0 voor!

heb maar 1 back...maar gaat nog goed voorlopig dus. Balbezit is voor mij met rond de 60% denk ik.
Reply
JAAAAAA! 6-1 \Big Grin/

10 minuten voor tijd werd het even spannend...2-1 en een verdediger met rood naar de kant.
Ik denk dat ik volgende week met 10 man begin want toen ging het ineens hard...

Volgende week thuis tegen de nr. 2...een gelijkspel is genoeg voor het kampioenschap...ik zal toch maar mots spelen.
Reply
Een mooie 5-0 uit-overwinning geboekt. Tegenstander was door zijn geblesseerde spits voorspelbaar geworden.
Alleen mijn utopische keeper is er afgeschopt. Daag hoge verdedigingsratings. Gaat volgende week een heel lastig verhaal worden. Winst is noodzakelijk voor de titel en bijbehorend P/D-duel. Tegenstander heeft alleen baat bij een dikke overwinning. Dus zal wel gaan motsen. De andere concurent heeft een zekere overwinning, want tegenstander richt zich op P/D-wedstrijd.
Gelukkig speel ik nog thuis.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
4-2 van de koploper gesproken.
Dit is nu de stand met 1 wedstrijd te gaan, ik denk niet dat ik nog kampioen of promotie haal maar in een half seizoen van laatste naar top 4 is niet slecht. Volgend seizoen promotie niets minder!

1. Bagger sjonnies 13 10 0 3 62 - 14 +48 30
2. Watergang 13 10 0 3 61 - 21 +40 30
3. FcHaan 13 9 2 2 42 - 15 +27 29
4. Laveloos FC 13 9 1 3 42 - 21 +21 28
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Vandaag mijn belangrijkste uitwedstrijd gewonnen van de tweevoudig kampioen en heb dat team daarmee ingehaald. Nu staat mijn team buiten de degradatiezone met nog 1 thuiswedstrijd te gaan.
Reply
7-0 met goddelijk middenveld. Gaaaaaaaap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: