The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Tja, dan is het wel heel ongelijk verdeeld, want ik had twee seizoenen geleden mindere stats, en werd dik kampioen in de 8e :roll:

En zelfs nu heb ik alleen maar een beter middenveld en voor de rest soortgelijke stats, en wordt ik 3e in de VII...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Box Brother Wrote:Verdediger.... middenveld ga je waarschijnijk nog afleggen dus moet je vooral kansen tegen houden Wink

Maar ik heb nu 2-3 trainbare wingers. Is een extra winger niet juist handiger?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Box Brother Wrote:Verdediger.... middenveld ga je waarschijnijk nog afleggen dus moet je vooral kansen tegen houden Wink

Maar ik heb nu 2-3 trainbare wingers. Is een extra winger niet juist handiger?

Je traint toch PM ? In dat geval traint de winger zowiezo 'maar' 50%. Ik zou hier een trainee neerzetten om toch nog wat geld te verdienen, maar die niet teveel kost. Scoren moet je vooral via het centrum doen, tenzij je een trainingsplek wilt opofferen. In dat geval zou ik 1 sterke winger kopen, zou ik wel zonde vinden. Zeker als je nog niet in de VIe speelt...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Nee, okay, maar een redelijk redelijk van 18jr kost toch ook al een redelijk duitje... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, dan is het wel heel ongelijk verdeeld, want ik had twee seizoenen geleden mindere stats, en werd dik kampioen in de 8e :roll:

En zelfs nu heb ik alleen maar een beter middenveld en voor de rest soortgelijke stats, en wordt ik 3e in de VII...
Jij had toen een hele zwakke competitie inderdaad...
ben er wel van overtuigd,net als jij, dat box zeker bij de eerste drie gaat eindigen...
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dan is het wel heel ongelijk verdeeld, want ik had twee seizoenen geleden mindere stats, en werd dik kampioen in de 8e :roll:

En zelfs nu heb ik alleen maar een beter middenveld en voor de rest soortgelijke stats, en wordt ik 3e in de VII...
Jij had toen een hele zwakke competitie inderdaad...
ben er wel van overtuigd,net als jij, dat box zeker bij de eerste drie gaat eindigen...

Verwacht dat toch niet echt.....


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://alltid.org/nextseason/153422/index/">http://alltid.org/nextseason/153422/index/</a><!-- m -->
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Dat je zou idd zeggen als je naar die stats kijkt, maar ik stond aan het begin van deze competitie een na laatste qua Alltid-stats en ben uiteindelijk toch 3e geworden.
Dus iemand kan best meer kwaliteiten hebben, maar het gaat erom wat je ermee doet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zit trouwens ook even te kijken en ik sta 6e van de 10. Er moeten nog 2 afvallen, maar toch...
Ik heb wel het beste middenveld van iedereen :razz:

Nu maar even flink shoppen voor aanvallers en verdedigers en op naar promotie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er zijn veel teams die in de zevende divisie spelen zie ik....ik volgend jaar ook Smile...
kunnen jullie mij een beetje vertellen hoe goed je team moet zijn om boven in mee te draaien?
Reply
Dit zijn mijn stats van een gemiddelde wedstrijd (dit was uit trouwens):

Middenveld briljant
Rechterverdediging goed
Centrale verdediging formidabel
Linkerverdediging goed
Rechteraanval redelijk
Centrale aanval formidabel
Linkeraanval matig


Ik speel met twee WTMs dus alles op het middenveld. Mijn middenveld was dan ook een van de besten van de league, maar ik heb het wel een paar keer nipt afgelegd tegen mensen met een niveau minder middenveld maar voor de rest op elke positie betere spelers. En ik had een nare counteraar in mijn league. Ik werd dan ook derde, er waren gewoon twee teams duidelijk beter.
Voor volgend seizoen versterking in de aanval en verdediging en ik denk dat ik mee kan doen voor de promotieplekken.

En nogmaals, het gaat ook om tactiek, kijken naar hoe je tegenstander speelt en daarop inspelen bijvoorbeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zijn je stats van het oude Hattrick?
ik heb dit namelijk:

Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging slecht (hoog)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)

ik speel 3-4-3 met drie centrale middenvelders en 1 vleugel. Zouden jullie dat naar 4 cm's veranderen? vleugelspeler namelijk ook mijn zwakste speler
Reply
Dit is het in oude ratings:

Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval slecht (laag)

Jij hebt dus een prima team voor de VII. Jouw aanval is sterk, mijn middenveld wat sterker. Middenveld is natuurlijk wel belangrijk. 4 IMs kan niet, maar je kunt wel die winger als WTM gebruiken, dan zul je er wel iemand met andere stats neer moeten zetten denk ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
da zijn nieuwe ratings
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik blijf dan gewoon met drie centrale middenvelders spelen en een spits verdedigend opstellend met uitstekend passen. Ik zal een nieuwe vleugelspeler kopen met minstens formidabel op vleugelspel.
Hopen dat ik tegen de zwakkere ploegen begin dan kan ik ondervinden wat mijn zwakheden zijn.
stadion 20500 is genoeg? laatste vier wedstrijden was het uitverkocht maar straks misschien niet meer als ik weer ga verliezen?...
Reply
Je kunt er dus ook voor kiezen om met een WTM te spelen en dan dus een gast met formidabel PM te halen...

Ik heb ook zo'n groot stadion en het zat bij mij maar 2 of 3 keer vol. Maar ik had ook de pech telkens een lastige uitwedstrijd te hebben voor een thuiswedstrijd dus dat viel niet echt gunstig. Ik zou het voorlopig even zo laten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo even gekeken waar ik tegen speel volgend seizoen. Zal een heel zwaar jaar worden.

Heb nog wel wat geld op de bank maar ga eerst maar eens afwachten.

Zit iig. in V.242.

en heb de volgende 3-4-3 als basis staat

Doel : Reusachtig
achter : Briljant/Reusachtig/Formidabel
midden : Wereldklasse/reusachtig/bovennatuurlijk/wonderbaarlijk
voor : Uitmuntend/uitmuntend/uitmuntend

Ik hoop dat dit voldoende is om wat puntjes te scoren.
Reply
Ik hoop dat je het gaat redden. Als ik vergelijk met mijn team en welke positie ik geeindigd ben heb ik zwaar hoofd in.

Doel : Wereldklasse
achter : Briljant/Buitendaards/wereldklasse
midden : Bovennatuurlijk/Buitenaards/Buitenaards/Buitenaards/reusachtig
voor : wereldklasse/resuachtig
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Het scheelde niet veel, maar lijfsbehoud is een feit. Mede dankzij het duimwerk van Birger.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Het scheelde niet veel, maar lijfsbehoud is een feit. Mede dankzij het duimwerk van Birger.

hehe, graag gedaan hoor Anti Smile
Ook hier het behoud verzekerd deze middag Big Grin
Reply
Jammer genoeg heb ik het niet gered. Tegenstander kon een reusachtig (hoog) middenveld neer zetten en daar kwam ik door mijn mots in mijn laatste competitiewedstrijd niet echt in de buurt. Daarnaast ook op de verkeerde kant mijn verdedeging gezet. Uiteindelijk was het resultaat een 4-2 nederlaag.

FC PERUGIA
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld reusachtig (hoog)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging redelijk (heel hoog)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval uitstekend (laag)
Linkeraanval uitstekend (heel laag)

Haastige Spoed
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd match van het seizoen
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld goed (hoog)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging wonderbaarlijk (heel laag)
Linkerverdediging wonderbaarlijk (hoog)
Rechteraanval goed (heel hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel hoog)
Linkeraanval goed (heel hoog)
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Even een vraag mbt de coach. Ik heb nu een goed coach met waardeloos leiderschap en heb een speler met met uitstekend ervaring die net voor de zoveelste keer geblesseerd is geraakt.
Heeft het op mijn niveau zin om een investering te doen (iets van 500K of zo dacht ik) om die speler coach te maken? Ik zou dan een goed coach hebben met matig leiderschap. Dat is dus 3 niveaus hoger in leiderschap, ik weet niet hoeveel verschil dat maakt. Ik denk dat ik volgend seizoen wel een paar keer PIC ga spelen aangezien mijn middenveld het sterkst van iedereen is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
op zich denk ik dat het een goeie investering is, sowieso goed coach.
Matig leiderschap in de lagere divisies lijkt mij oke en niet overdreven. Echter als je denkt met 2 vingers in je neus kampioen te worden, dan zou ik nog 1 seizoen wachten
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb nu al wel een goed coach, maar dan met waardeloos leiderschap.

Maar met matig leiderschap heeft het dus wel zin/effect om te PIC-en? Niet dat ik binnen een week alweer terug zit op het oude niveau na een PIC...
In de beker kan ik namelijk al meteen PIC-en volgende week en ik heb sowieso wel een aantal wedstrijden waarin ik kan PIC-en komend seizoen gezien mijn relatief sterke middenveld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb geen ervaring met matig leiderschap. Als hij bij mij op matig komt, dan komt er meestal snel weer een nieuwe coach met goed leiderschap. Waarschijnlijk heeft picsen met beker en competitiewedstrijden in 1 week nog wel zin. Betwijfel of het met alleen competitiewedstrijden wel zin heeft. Een keertje normaal spelen. Weet niet of je de teamgeest met matig leiderschap 2 weken lang hoger dan bedaard kunt houden.

En 500.000 is voor jou toch redelijk veel geld. Ik zou het niet doen. Pas op het moment dat je coach in vaardigheid gaat dalen dan een nieuwe coach nemen met minimaal redelijk leiderschap. Daar heb je 2 jaar meer profijt van.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Bedankt voor het advies heren.
500K is inderdaad veel geld voor mij. Daar kan ik ook een versterking voor de aanval voor halen of een top-trainee. En ik zal niet wekelijks kunnen PIC-en aangezien ik het in veel wedstrijden juist van mijn middenveld moet hebben en daar niet op in kan boeten. En zolang zit ik meestal ook niet in de beker, dus waarsch wordt het voornamelijk dan PIC van competitie tot competitie en dat zal wel niet al te veel zin hebben.

Ik denk dus ook dat ik het maar zo hou. Maar raden jullie nog wel aan om te PIC-en in de wedstrijden waarin het vrij zeker kan? Of heeft dat totaal geen zin met een coach met waardeloos leiderschap?
Misschien alleen PIC-en in de beker zodat het nog zin heeft voor de competitie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hallo beste mensen,

Ik ben aan het overdenken om mezelf verkiesbaar te stellen voor bondscoach. Aangezien jullie ervaring hebben met het Bahreinse team, leek het mij een goed idee om aan jullie te vragen hoe je dat het beste kan aanpakken.

En was het heel veel werk om een nationaal team te onderhouden of viel het wel mee? (Mijn inschatting is dat een U20 team meer werk is dan een nationaal team, aangezien daar minder gescout hoeft te worden)
[b]Team:[/b] Equipo Mediterráneo
Reply
LouisVanGaal Wrote:Hallo beste mensen,

Ik ben aan het overdenken om mezelf verkiesbaar te stellen voor bondscoach. Aangezien jullie ervaring hebben met het Bahreinse team, leek het mij een goed idee om aan jullie te vragen hoe je dat het beste kan aanpakken.

En was het heel veel werk om een nationaal team te onderhouden of viel het wel mee? (Mijn inschatting is dat een U20 team meer werk is dan een nationaal team, aangezien daar minder gescout hoeft te worden)

bondscoach van nederland wordt je alleen als je 90% van je tijd op het NL-forum rondhangt, zinnig uit je woorden kan komen en de 5 grootste federaties achter je hebt staan. Als je voorenstaande niet hebt moet je minstens in de IIe spelen en helpt het als je net de beker hebt gewonnen.

Geen idee hoe hoog je speelt en wat je team is, maar ben bang dat bondscoach niet gaat lukken...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
LouisVanGaal Wrote:Hallo beste mensen,

Ik ben aan het overdenken om mezelf verkiesbaar te stellen voor bondscoach. Aangezien jullie ervaring hebben met het Bahreinse team, leek het mij een goed idee om aan jullie te vragen hoe je dat het beste kan aanpakken.

En was het heel veel werk om een nationaal team te onderhouden of viel het wel mee? (Mijn inschatting is dat een U20 team meer werk is dan een nationaal team, aangezien daar minder gescout hoeft te worden)

bondscoach van nederland wordt je alleen als je 90% van je tijd op het NL-forum rondhangt, zinnig uit je woorden kan komen en de 5 grootste federaties achter je hebt staan. Als je voorenstaande niet hebt moet je minstens in de IIe spelen en helpt het als je net de beker hebt gewonnen.

Geen idee hoe hoog je speelt en wat je team is, maar ben bang dat bondscoach niet gaat lukken...

Ik ben vanuit de 9e naar de 4e doorgepromoveerd zonder te daytraden.

De reden dat ik net bedacht dat ik wel bondscoach wil worden is omdat ik zag dat Nederland er nooit wat van bakt internationaal. Ik heb net ook wat posts doorgelezen van de huidige bondscoach (Pretty) maar die schrijft me toch een hoop onzin op! Volgende week beginnen de verkiezingen, dus ik dacht misschien is het een gokje waard.

Maar ik was vergeten dat federaties natuurlijk een enorme macht hebben. Dat wordt dus schieronmogelijk, zelfs al zou ik enkele forums zoals deze achter me krijgen.
[b]Team:[/b] Equipo Mediterráneo
Reply
Mijn stem heb je Gonzalez
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Mijn stem heb je Gonzalez

=D> Notworthy
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: