The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
3-2 gewonnen, na een tactische mots vorige week (0-3 winst).

Zeer te spreken over mijn briljant* centrale aanval!
*nieuwe ratings
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Is er iemand die de installatie-file van HAM heeft? Ik heb een nieuwe laptop gekocht en heb de installatie-file niet meer op mijn oude computer staan...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Moet hem wel ergens hebben staan Box, zonde dat je er 16/17 augustus niet bij bent. Toernooi gaat in ieder geval het Guines Book of records in. Zijn al druk met de voorbereiding bezig. Feestavond met een absolute topper als band.

Heb op dit moment zelf een absoluut klotenseizoen. Veel blessures afgelopen weekend een tactische fout gemaakt door niet mijn nieuwe eerste keeper op te stellen. Zal nog heel wat punten moeten halen om niet rechtstreeks te degraderen.
Reply
Ik heb hem ondertussen van iemand anders gekregen maar bedankt voor het aanbod Ara.

Wij hebben gekozen voor een ander toernooi aangezien wij Ter Apel niet zo leuk meer vonden. Wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar Eijsden/Maastricht. Eens kijken of dat iets is... het is iig een binnenbad Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Weet iemand toevallig een mobiele site voor Hattrick, als die er uberhaupt al is? Niet te doen nu man, met al die frames... Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen eigen bekertopic, maar dit is toch wel erg grappig dus dan maar hier even:

13-08-2008 17:00 (Beker) Sjeffer Utd - Haastige Spoed

Komt dat zien! :wink:
Reply
Volgens mij zijn wij nog de enige 2 Sd'ers in de beker. Fred ging er jammer genoeg uit. Maar heb er wel zin. Een keer een echte wedstrijd tussen ons. Een sd-cup of ct-cup is wel leuk, maar nu gaan de beste spelers in het veld staan. Ik reken op een uitverkocht huis.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Gaat lukken, had vandaag regen en ook toen de volle bak (52k).

Dus bij deze kan je je alvast verzekeren van 1/3 x 498567 = 166.189 Eurokes Smile
Reply
hehe, das een mooie Smile

het positieve is dan ook dat er zeker 1 door gaat naar de 10e ronde Smile
Reply
Dit is wel gaaf zeg!
Twee SD teams in ronde 9 van de beker tegen elkaar. Al een zeer knappe prestatie. Ik zal even kijken of ik binnenkort de percentage voor dit seizoen weer kan updaten.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Even een show moment.
Wicher Driessen zal vanavond naar alle waarschijnlijkheid spelen voor U20 NL in ronde 2 van de WK. Dit zal zijn 24ste wedstrijd worden. Hierdoor komt hij terecht op plaats 30 van de 371 spelers die ooit hebben gespeeld voor U20 NL. Over 6wkn is hij de 21 gepasseerd en zit zijn internationale carriere erop.

Verder is hij de beste wingers van alle landen die meedoen aan het WK.

Wicher Driessen
TSI = 78 170, 20 jaar en 70 dagen, goed in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
wat een juweeltje :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
jammer dat hij niet snel is Wink
Reply
Of onvoorspelbaar met dat goede passen" :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
De wedstrijd is gespeeld. En uiteindelijk bepaalde een afgeweken vrije trap :wink: de eindstand in een 2-1 overwinning voor Sjeffer. Het was een spannende pot. Hopelijk kan Sjeffer nu het record van het behalen van de 10de ronde verbeteren. En nog maals gefeliciteerd, Sjeffer.

De ratings:
Sjeffer Utd
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld briljant (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (laag)
Rechteraanval uitstekend (hoog)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval redelijk (laag)

Haastige Spoed
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld formidabel (hoog)
Rechterverdediging uitmuntend (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging uitmuntend (heel hoog)
Rechteraanval uitstekend (hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval goed (laag)
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Nogmaals dank! :Big Grin

Tegenstander in ronde 10 is een III, die uit een beter middenveld kan halen dan ik thuis. Echter, dan levert ie wel veel in aan aanval en verdediging, ben dus zeker niet kansloos.
Groot voordeel is verder dat ik aankomende zondag een halve WO heb en dus de nodige spelers rust kan gunnen, i.i.g. degenen die 'op scherp' staan spelen niet zodat ze er woensdag zeker bij kunnen zijn.
Reply
Je kan zien dat SD steeds meer sterke ploegen begint te krijgen. Mooie stats hoor. Sjeffer veel succes in ronde 10 en hopelijk zul je het record verbreken om als eerste SDer ronde 11 te halen.

Voorlopig neem ik genoegen met een friendly in eigen huis. Gisteren thuis tegen de bondscoach van marrocco gespeeld en zeker niet onverdienstelijk. Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 28 954 € aan entreegeld.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Hele knappe prestatie Sjef.. Gefeliciteerd. En op naar ronde 11
The great old Ludwig von...
Reply
wederom niet kunnen winnen van mijn angstgegner. Elke keer hetzelfde...

STILL MARRIED
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek pressievoetbal
Tactiekvaardigheid redelijk

Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval matig (hoog)


gittermaster
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld uitstekend (laag)
Rechterverdediging uitmuntend (zeer hoog)
Centrale verdediging wonderbaarlijk (hoog)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval matig (zeer hoog)
The great old Ludwig von...
Reply
2-4 gewonnen met PIC uit bij de koploper
Nu nog maar 3 punten achter en tot nu toe alles gepicced Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
godver, juist in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen is een belangrijke wissel op de een of andere manier niet door gekomen. daardoor nu gelijk gespeeld tegen de nummer 2 en word ik nu waarsch weer 3e... Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vandaag kansloos eraf met 5-1 ... dit terwijl ratings niet eens zover uit elkaar lagen (beide matig (oude ratings) middenveled) maar ik kreeg gewoon geen kansen... wel tevreden over mijn centrale aanval waar ik mijn nieuwe aankoop in had gezet...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Heb helaas het bekerrecord niet scherper kunnen stellen. Sad Terechte nederlaag, ondanks het feit dat ik nog nooit zo'n hoog middenveld heb gehaald. Tegenstander heeft ook netjes gegokt wat betreft de vleugel waarop ik aanviel en waar het gat in de verdediging lag.

Sjeffer Utd
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld briljant (hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval goed (laag)
Linkeraanval formidabel (laag)


FC PERUGIA
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld wereldklasse (heel laag)
Rechterverdediging formidabel (heel laag)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (laag)
Linkeraanval uitstekend (zeer hoog)

Uitslag: 2-4
Nu dan maar kampioen worden!
Reply
Jammer man, maar wel mooie prestatie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, verlies gewoon met 4-1 uit tegen een van de laatsten waarvan ik thuis nog met 5-1 won en die vorige week nog gelijk speelde tegen een bot :eeeek: Undecided
Haal nu ook maar een goed middenveld (weliswaar met PIC), terwijl ik vorige week nog een briljant middenveld haalde. Zal wel iets vanonderschatting geweest zijn of zo, maar mijn zelfvertrouwen was sterk, niet meer dan dat :roll:

Seizoen was toch al redelijk voorbij, maar nu zijn mijn fans slechts 'content', met de wedstrijd tegen de koploper voor de boeg :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3-2 gewonnen met counter en PIC. Had ook makkelijk een hoger middenveld kunnen hebben tegen dat team, maar had dan wel normaal moeten spelen. Ben hartstikke tevreden hiermee, want nu staat mijn teamspirit op dolgelukkig. Kan ik zeker goed gebruiken in de wedstrijd van volgende week.
Reply
Ad Wim Wrote:Lol, verlies gewoon met 4-1 uit tegen een van de laatsten waarvan ik thuis nog met 5-1 won en die vorige week nog gelijk speelde tegen een bot :eeeek: Undecided
Haal nu ook maar een goed middenveld (weliswaar met PIC), terwijl ik vorige week nog een briljant middenveld haalde. Zal wel iets vanonderschatting geweest zijn of zo, maar mijn zelfvertrouwen was sterk, niet meer dan dat :roll:

Seizoen was toch al redelijk voorbij, maar nu zijn mijn fans slechts 'content', met de wedstrijd tegen de koploper voor de boeg :x


zelf vertrouwen heeft NIETS met middenveld te maken
Als je eerst briljant haalt en thuis speelt, is goed met PIC niet zo raar hoor in een uitwedstrijd dus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik zeg ook niet dat zelfvertrouwen met middenveld te maken heeft, ik zeg dat zelfvertrouwen aan de basis ligt van onderschatting. En volgens mij wordt bij onderschatting alles minder.

En van briljant naar goed, daar zitten 4 niveaus tussen! :eeeek:
En ik heb vaker uit met PIC gespeeld dit seizoen en dan schommelde het tussen formidabel en uitmuntend. En de vorm van mijn mids was prima nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Briljant thuis is uit formidabel, of met een hoop mazzel uitmuntend maar formidabel ( 2 niveaus is ganbaar)
ga je dan ook nog piccen is het weer twee niveaus.

niets geks aan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En als er sprake is van onderschatting dan kan je dat lezen in het wedstrijdverslag.
Hier stond iets veel te lang.
Reply


Forum Jump: