The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Bocaloca Wrote:Briljant thuis is uit formidabel, of met een hoop mazzel uitmuntend maar formidabel ( 2 niveaus is ganbaar)
ga je dan ook nog piccen is het weer twee niveaus.

niets geks aan
Ik had vorige uitwedstrijd die ik PICte uitmuntend en nu opeens goed. Dat is sec gezien zeker wel gek, als verder alles ongeveer gelijk blijft.
Maar ik weet inmiddels waaraan het ligt. Ik heb de voorgaande wedstrijd MOTS gespeeld, dus m'n TS was naar de kenker... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben van 31-08 tot 14-09 op vakantie. Precies in die periode verwacht ik mijn eerste Hattrick-kampioenschap te behalen en moet er dus eea gebeuren. Normaal beheert Gittermaster in dit geval mijn team maar hij is zelf ook niet.
Is er iemand hier die zo vriendelijk wil zijn om in die periode even mijn team te beheren en wat aan- en verkopen te doen?
Laat het even weten dan stuur ik je de instructies / mijn ideeen even door.

Dank en groet,

Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
PB me maar Bumme
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik krijg telkens een update van doe PSICO-TSI tool, maar het gaat de hele tijd mis bij het updaten. Hebben anderen hier ook last van en toevallig een oplossing gevonden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even een beginnersvraagje...Als je maar 1 wissel in je selectie zet, bijvoorbeeld verdediger. en je spits valt uit. Wie valt er dan in...de voor verdediger geselecteerde wissel of een willekeurige speler die niet bij selectie zit?
Reply
voor verdediger geselecteerde wissel
Reply
Ad Wim Wrote:Ik krijg telkens een update van doe PSICO-TSI tool, maar het gaat de hele tijd mis bij het updaten. Hebben anderen hier ook last van en toevallig een oplossing gevonden?

Dit probleem heb ik ook een tijdje gehad. Heb het eerst maar genegeerd omdat de oude versie nog gewoon werkte. Heb je laatst Firefox 3.0 geïnstalleerd? Toen ik dat deed werkte de tool helemaal niet meer.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7694

Nieuwe versie werkt bij mij nu prima!
Reply
Oke bedankt, ga ik proberen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, waar ik vorige week heel verrassend verloor, win ik nu opeens van de koploper die muv het middenveld veel betere stats had. Zelf 5 kansen, 4 goals en maar 1 kans tegen :Big Grin

Onwijs balen van die wedstrijd van vorige week, want ik sta nog steeds een punt achter op de nummer 2 met beiden alleen nog maar ogenschijnlijke winstpartijen voor de boeg :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FC Maarssen 11 8 2 1 43 - 18 25 26

2. Bokken FC 11 7 2 2 44 - 27 17 23
3. Forza NKG 11 6 1 4 27 - 20 7 19
4. FlexStars 11 5 1 5 23 - 35 -12 16

5. Heracles1803 11 4 3 4 30 - 25 5 15


nog 1 overwinning of gelijskpel in 3 duels en we zijn veilig Big Grin

zelfs kampieonschap kan nog

Nog altijd alles ( op 1 na ) gepicced
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
1. Latbrekers FC 11 8 1 2 46 - 25 21 25
2. Xyon United 11 7 2 2 50 - 14 36 23
3. F.C. Golden Goal 11 6 2 3 30 - 13 17 20

Het uur van de waarheid zal voor mij aanbreken. Komende week moet ik eerst uit tegen Latbrekers en daarna thuis tegen Golden Goal. Hopelijk pak ik beide teams in en zal ik strijden voor een plekkie in IV.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
1. Fc Den Olde 11 40 - 11 28
2. Supersub 11 56 - 12 27
3. Sjeffer Utd 11 54 - 18 27
4. Schaduwlopers 11 31 - 18 24

Ook nog lekker spannend in mijn league. Nog te gaan: Schaduwlopers thuis, de makkelijke nr.7 thuis en als toetje uit naar Supersub. E.e.a. zal wel op de laatste dag beslist gaan worden. Veilig zijn we allemaal al wel, de nr.5 staat op ruime achterstand.
Reply
Ook hier is het nog 'leuk'


3. Track United 11 35-28 17
4. Vlaamsch Blond 11 23-9 16
5. FC Wijnegoem 11 20-15 15
6. goalois 11 29-23 14
7. sani 11 41-34 13

met nog wedstrijden tegen 4, 6 en 7 heb ik het nog allemaal in eigen handen.. maar het kan evengoed snel gedaan zijn
Reply
Nog steeds kans op titel, zelfs met deze 2e plek sta ik boven de streep voor directe promotie:

Quote:1. fc Wimterswijk 11 10 1 0 44 - 6 38 31

2. Verantwoord Frituren 11 9 1 1 37 - 10 27 28
3. THE KOI POND 11 8 2 1 32 - 4 28 26
4. Kennenievoeballeh 11 6 1 4 28 - 22 6 19

5. WV Zat 20 11 4 1 6 36 - 27 9 13
6. The_Dutchie's 11 3 0 8 21 - 30 -9 9

7. fc bier-drinken 11 1 0 10 12 - 36 -24 3
8. equipe drammatico 11 0 0 11 0 - 75 -75 0

3 punten achter en op doelsaldo 11 doelpunten verschil. Dit verschil was een aantal weken terug nog 18.
Mijn concurrent won de eerste competitiehelft overtuigend, de laatste weken gaat het wat moeizamer bij hem, helaas blijft hij wel winnen. Onlangs nog een narrow escape bij een 2-1 in de 85e minuut. Nummer 3 kan mij nog inhalen, maar lijkt wel kansloos voor de titel.
De resterende wedstrijden voor Wimterswijk en Verantwoord Frituren:

Zou ik moeten kunnen winnen, voor hem iig lastiger. Die KOI POND krijgt zeer weinig goals tegen, 4 over het hele seizoen, waarvan 2 van mij in 1 wedstrijd. Tussen haakjes de uitslag eerder in het seizoen:
fc Wimterswijk - THE KOI POND (0-0)
Verantwoord Frituren - WV Zat 20 (2-2)

Rollen omgedraaid:
THE KOI POND - Verantwoord Frituren (0-2)
fc Wimterswijk - Kennenievoeballeh (3-2)

En dan kan ik het hier definitief afmaken. Met een verschil van 11 doelpunten, gewoon met 6-0 winnen..... :wink:
Verantwoord Frituren - fc Wimterswijk (2-4)

Mijn strijdplan ligt klaar!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ben bezig met interne trainer an te stellen...
Formidabel ervaring en redelijk leider.
Nou kost goed 527.300 en uitstekend 3.750.000...
Is dit verschil ook daadwerkelijk zo groot? Dan verkoop ik nog een speler namelijk...
Reply
kooltje Wrote:Ben bezig met interne trainer an te stellen...
Formidabel ervaring en redelijk leider.
Nou kost goed 527.300 en uitstekend 3.750.000...
Is dit verschil ook daadwerkelijk zo groot? Dan verkoop ik nog een speler namelijk...

Uitstekend trainer had in het verleden een winst van 0,5 week per pop bij een speler < 20 jaar ten opzichte van een goed trainer. Of dit onder de huidige trainingsvoorwaarde nog steeds zo is weet ik niet. Overigens zou ik alleen een uitstekend trainer aanschaffen met goed leiderschap. Duurt 1 level langer voordat hij zwak leiderschap heeft en je hem hoeft te vervangen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Lekker een goede trainer aanstellen kooltje. Een uitstekend heeft weinig meerwaarde voor het grote bedrag dat je er extra voor betaalt.
Uitstekende trainer zou ik slechts overwegen als ik in een topdivisie (I t/m III) zou willen presteren. De gemiddelde vorm van je team is namelijk ook deels afhankelijk van de kwaliteit van je trainer.
Reply
De uitslagen van deze ronde:
fc Wimterswijk - THE KOI POND 3-1 (8 minuten voor tijd stond het nog 1-1... Confused )
Verantwoord Frituren - WV Zat 20 4-0

1. fc Wimterswijk............ 12 11 1 0 47 - 7 40 34
2. Verantwoord Frituren.. 12 10 1 1 41 - 10 31 31

Verschil in doelsaldo is nog maar +9, tov vorige week +11.

Resterend programma:
THE KOI POND - Verantwoord Frituren (0-2) Koi Pond is nu uitgeschakeld voor de titel.
fc Wimterswijk - Kennenievoeballeh (3-2) Gaat Wimterswijk wel winnen.

En dan kan ik het hier definitief afmaken. Met een verschil van 9 doelpunten, gewoon met 5-0 winnen..... :wink:
Verantwoord Frituren - fc Wimterswijk (2-4)

Mijn strijdplan verloopt nog steeds helemaal volgens plan.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Holbytlan gaat helaas degraderen, zie geen opties meer. 4 gelijke spelletjes tot nog toe. Selectie maar weer eens opschonen, weet alleen nog niet wat ik met mijn top-IM doe. Salarislasten zijn nu nog hoog, hij wordt al wat ouder, maar hij kan een toekomstig speler-trainer zijn. Spitsentraining draait lekker op dit moment en heb nog ruim 3 mln op de bank staan.
Reply
São Paulo Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik krijg telkens een update van doe PSICO-TSI tool, maar het gaat de hele tijd mis bij het updaten. Hebben anderen hier ook last van en toevallig een oplossing gevonden?

Dit probleem heb ik ook een tijdje gehad. Heb het eerst maar genegeerd omdat de oude versie nog gewoon werkte. Heb je laatst Firefox 3.0 geïnstalleerd? Toen ik dat deed werkte de tool helemaal niet meer.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7694

Nieuwe versie werkt bij mij nu prima!

Na het installeren van FF 3.0 werkte de Psico-tsi tool ook niet meer bij mij. Na het downloaden van de nieuwe addon, werkt het nog steeds niet. Ik krijg bijvoorbeeld nog steeds niet het volgende te zien:

PsicoTSI Tool Terminus Edition
Winger[Vorm=Hoog]=6.07
Vleugelspel[Vorm=Gemiddeld]=6.08
Vleugelspel[Vorm=Laag]=6.1
Vleugelspel[Loon]=5.92

Heeft iemand een idee wat ik nog moet doen of wat ik fout heb gedaan?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Het schijnt te worden veroorzaakt door de nieuwe spelerspagina die Hattrick heeft geïntroduceerd. Iedereen heeft dat probleem dus. Het is wachten op een update van de tool zelf denk ik.
Reply
Oke bedankt!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lol, zelf weer gewonnen, maar wat nog mooier is, is dat mijn directe concurrent voor promotie redelijk verrassend verliest.

De stand is nu als volgt en volgende week de kraker tussen mijzelf en Popcorn United. Helaas heb ik die nog niet zomaar gewonnen aangezien mijn TS niet geweldig is. Nu maar hopen dat Popcorn United MOTS heeft gespeeld vandaag...
Bij een gelijkspel heeft ook Blue White nog kans.


1. von loosbroekerhaus 13 10 2 1 63 - 19 44 32
2. FC MHOKDH 13 9 2 2 59 - 23 36 29
3. Popcorn United 13 9 1 3 53 - 17 36 28
4. blue white 13 8 3 2 49 - 19 30 27
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag met een gok onderuit gegaan. 3-2 verloren uit tegen de nummer 3 met 3-4-3, counter en pic. Teamgeest nu POE, maar daar hebben we niks meer aan. Volgende week maar proberen een midrecord of een persoonlijk Hatstatsrecord proberen neer te zetten.

Nu 6 punten achter....maar de selectie staat klaar voor volgend seizoen. Aangezien de kampioen maar 1x gelijkgespeeld heeft, hoop ik dat ie een botteam vervangt in de IV. Nu moet ik op 1 of andere manier nog proberen om tweede te blijven, door het verlies zit de nummer 3 nu op mijn hielen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Aangezien ik zondag dus de wedstrijd van het seizoen heb, waar ik bij winst zeker ben van promotie, wil ik best wat in het werk stellen om die wedstrijd ook gewoon echt te gaan winnen.

Ik heb wel eens gelezen over een trucje met de trainingsintensiteit. Dat als je die drastisch verlaagt, naar 10% of zo, dat je dan een eenmalige boost in je TS krijgt. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, kan ik dat dan gewoon na de trainingsupdate, dus vrijdag, doen? Of moet dat echt vlak voor de wedstrijd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
niet doen! je vorm gaat de weken erna zo dramatisch naar beneden dat je het begin van volgend seizoen er volledig mee verpest. Alleen als je de beker kan winnen of kampioen van de eredivisie kan worden zou ik dat eventueel overwegen.
Reply
Hier 6-2 gewonnen van de nummer 1 waardoor hij geen kampioen gaat worden =D> Sta zelf 4e met 3 punten achterstand op nummer 1 en 2. Volgende week nr. 2 tegen 3 en 1 tegen 5. Ikzelf speel tegen een bot-team.

Heb begrepen dat ik iets van 9-0 moet winnen (wat mogelijk zou moeten zijn) en dat de nummer 1 en 2 punten moeten verspelen waarbij de nummer 3 (degene waar ik van de week van won) niet meer dan 2 doelpunten verschil mag winnen.

Verwachting is echter dat de nr. 1 gewoon wint tegen de nr. 5 waardoor ik maximaal 2e of 3e kan worden.... Het was wel een mooi seizoen overigens Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mac Wrote:niet doen! je vorm gaat de weken erna zo dramatisch naar beneden dat je het begin van volgend seizoen er volledig mee verpest. Alleen als je de beker kan winnen of kampioen van de eredivisie kan worden zou ik dat eventueel overwegen.
Vind ik wat overdreven hoor Mac. Als je normaal 15% doet en je gaat 1 week naar 5% om in de tussenweken 20% te trainen valt het best mee. Dat is mijn ervaring ten minste. Succes in ieder geval AD!
Reply
ik denk dat je adje verkeerde begrepen hebt...hij gaat niet 5% conditietrainen...hij gaat zn algehele trainingsintensiteit verlagen naar 5%
Reply
ow ow wat een spanning, 1 punt van de nummer 1
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: