The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ook hier is het spannend. Ik sta 2de met 2 punten achter op de nummer 1. En mag komende zondag tegen hem. Wel uit. Vorig jaar werd hij 2de achter mij doordat hij 1 doelpunt minder had gescoord. Ik ga proberen om hem weer naar die 2de plek terug te verwijzen.
Directe promotie zit er niet in, want daarvoor is mijn league te sterk. De huidige nummer 3 heeft zichzelf ff vandaag de bekerfinale ingespeeld. =D> Waarin hij tegen de nummer 1 van de eredivisie mag.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
En ook bij mij nog spanning in de laatste speelronde. Ik sta 2e op doelsaldo en speel uit bij de nr.1 om het kampioenschap. De winnaar promoveert bovendien direct naar IV, een leuke bonus.
Reply
Kampioeeneeeee Kampioeeneeeeee Kampioeneeee oleee oleeeeeeeeee \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Nummer een speelde 3-3 gelijk, en bokkies won met 2-6

Zonde van mijn TS alleen maar wel kampioeeeeeeen in de V
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Na 5 (!!!) 2e plaatsen op rij eindelijk kampioen in VIII. Kampioenschap was in theorie 3 weken geleden al binnen maar vandaag kan de vlag echt uit/
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Hoppaaaaaaaaaaa, gewoon 4-0 winnen in de cruciale uitwedstrijd en dus promotie naar de VI Hakkuh

Drie nieuwe, jonge aankopen speelden en toch nog uit een briljant middenveld halen, dat belooft wat voor volgend seizoen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bumme Wrote:Na 5 (!!!) 2e plaatsen op rij eindelijk kampioen in VIII. Kampioenschap was in theorie 3 weken geleden al binnen maar vandaag kan de vlag echt uit/

Klasse bumme Big Grin

gefeliciteerd!!!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hier afgesloten met een 8-0 overwinning, nr 1 won zoals verwacht. Nr. 2 speelde onverwacht gelijk maar behoud daarmee zijn 2e plek. Nr 3 wint met 4 doelpunten verschil waardoor ik 2 doelpunten tekort kom voor de 3e plek.

Al met al tevreden met de resultaten in mijn eerste seizoen in de VIIIe Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Bocaloca Wrote:Kampioeeneeeee Kampioeeneeeeee Kampioeneeee oleee oleeeeeeeeee \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Nummer een speelde 3-3 gelijk, en bokkies won met 2-6

Zonde van mijn TS alleen maar wel kampioeeeeeeen in de V
Waarom zonde van je TS?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:Kampioeeneeeee Kampioeeneeeeee Kampioeneeee oleee oleeeeeeeeee \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Nummer een speelde 3-3 gelijk, en bokkies won met 2-6

Zonde van mijn TS alleen maar wel kampioeeeeeeen in de V
Waarom zonde van je TS?

Ik gok op een P/D-duel terwijl hij dat ook had kunnen krijgen wanneer ie normaal had gespeeld Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Dit is nogal een vage regel:

Spelregels Wrote:In divisies II-VI promoveren de competitiewinnaars met de meeste punten rechtstreeks

En ik denk ook niet dat Bokkie alle V-leagues heeft bekeken om te kijken of hij de meeste punten heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat kun je heel makkelijk zien, bij het kopje regels voor promotie Ad.
The great old Ludwig von...
Reply
Ah, dat kende ik dus nog niet. Dat wordt dan inderdaad een P/D-wedstrijd, succes maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Box Brother Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:Kampioeeneeeee Kampioeeneeeeee Kampioeneeee oleee oleeeeeeeeee \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Nummer een speelde 3-3 gelijk, en bokkies won met 2-6

Zonde van mijn TS alleen maar wel kampioeeeeeeen in de V
Waarom zonde van je TS?

Ik gok op een P/D-duel terwijl hij dat ook had kunnen krijgen wanneer ie normaal had gespeeld Wink

ja ging er neit vanuit dat de nummer 1 zou shoken

Maar goed, het kan nog altijd, kan nog altijd wingers naar het midden zetten :dodgy:

speel tegen een AO team ook Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Simpel kampioen in de IX! VIII here we come.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Holbytlan is na een teleurstellend sezioen gedegradeerd naar de VI, volgende jaar maar opnieuw proberen.

Zit alleen met een probleempje, heb een hele goeie IM. Die vreet alleen wel zelf de helft van de salarispot op.

Vraag vanaf welke leeftijd gaan deze jongens minder salaris verdienen ??
Reply
Ik dacht altijd 28 jaar.....tot afgelopen vrijdag. Rijk Houtkooper (een verdediger die niet getraind wordt) werd vorige week 28 jaar. Ik was dus in de veronderstelling dat hij wel wat loon zou inleveren, in plaats daarvan ging ie qua loon zelfs een paar tientjes omhoog....

Misschien dat er iets in de regels staat of dat iemand anders andere ervaringen heeft?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Volgens mij is er iets gewijzigd daarmee, en vallen oudere spelers neit per deifnitie terug in salaris
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hier ook een teleurstellend eind van het seizoen. Uiteindelijk 3e geworden in V.
Nu overstappen naar nieuwe trainingsvorm en we zullen wel zien waar we komend seizoen eindigen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik ben er bijna over uit. Volgend seizoen 1 seizoen lang spelhervatting trainen.
Heb nu behoorlijke spelers en aardige trainees, denk dat hun waarde wel meer wordt met spelhervatting en de nieuwe me mbt spelhervatting.
The great old Ludwig von...
Reply
Deze potentieel U-20 international van Angola wordt vandaag gewoon even verkocht voor 2 miljoen euro!

Quote: Horácio Cachão (217347702)
17 jaar en 53 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Technisch

Volgende verjaardag: 21-11-2008
Nationaliteit: Angola
Total Skill Index (TSI): 1 710

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
2 miljoen?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:2 miljoen?! :eeeek:

Ja, ik zat wat in de slappe was....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
p/d met 5-4 verloren. We blijven dus in de V
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mijn topper Granado is daadwerkelijk iest gedaal in salaris, een paar 1000 geloof ik. Blijft dus een erg dure gast. Echter ik verwacht dat mijn stadion volgend seizoen meer cash gaat genereren omdat ik denk wel boven in deze div. VI kan meedraaien.

Heb nu nog zo'n 3.5 mln op de bank staan, wellicht dat mijn poolse spits de U-20 nog kan halen. Ga in ieder geval de coach maar weer eens benaderen. Moet alleen nog een goeie verdediger erbij hebben maar word niet blij vand e vraagprijzen.
Reply
Inmiddels al mijn spitsen op niveau waar ik ze hebben wil. Aangezien ze nu 22/23 zijn wil ik iets anders gaan trainen. Zal 3 van de 6 spitsen behouden voor een formatie met twee spitsen. De andere 3 verkoop ik om nieuwe jeugdige trainees aan te kopen. Is dit een gunstig moment om die drie spelers te verkopen?
Wat zal ik gaan trainen? Verdedigen of Positiespel? Verdedigen kun je er 10 tegelijk trainen, dat spreekt me wel aan.
Vandaag een zware bekerwedstrijd. Ik word als beter ingeschat want ik speel uit, zal een zware klus worden maar wil erg graag door.
Reply
Bij positiespel train je ook 10 man per week.

Je moet dus bedenken hoe je wilt spelen, als je met 2 spitsen wilt spelen: 3-5-2 of 5-3-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met 3-5-2 kun je toch niet met 5 centrale middenvelders spelen of zit ik ernaast? Dacht dat dit bij mijn jeugdopleiding niet kon, of is er iets anders fout gegaan toen...
Reply
Nee, je kunt idd niet met 5 IMs spelen, maximaal 3, maar de vleugelspelers train je ook dan, al is het maar op halve kracht, maar je traint ze wel.
En dit heb je ook in de verdediging...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, je kunt idd niet met 5 IMs spelen, maximaal 3, maar de vleugelspelers train je ook dan, al is het maar op halve kracht, maar je traint ze wel.
En dit heb je ook in de verdediging...

Dit dacht ik niet Ad...bij de speleregels staan inderdaad de vleugelspelers tussen haakjes (1 haakje).
Bij verdedigers is dit echter niet het geval. Gaf inprincipe de voorkeur aan positiespel omdat dit belangrijker is met mijn goede aanvallers. 10 max trainen is echter ook wel weer lekker. Moet nog behoorlijk wat aankopen doen wil ik 10 goede spelers kunnen trainen.
Reply
Je hebt gelijk ja, ik lees het nu ook, sorry.

Maar goed, dan moet je inderdaad 5-3-2 gaan spelen en ook wel 3 hele goede middenvelders hebben wil je nog een beetje doelpunten maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: