The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
7-1 gewonnen.. gaat lekker
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mijn team:
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging waardeloos (hoog)
Centrale verdediging slecht (laag)
Linkerverdediging zwak (heel laag)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval matig (heel laag)

Tegenstander:
Middenveld waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging waardeloos (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval waardeloos (hoog)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval slecht (hoog)

Stand: 3-3

Beetje onterecht of heb ik het mis? :-k
Reply
0-0, volgens mij heb ik dat nooit eerder gehad met hattrick.
The great old Ludwig von...
Reply
Mijn eerste wedstrijd 3-1 gewonnen! Hakkuh Helaas wel een rode kaart en blessure..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Hier een verwachte winst (bot-team, jaja je zijn er nog). Met mijn B-aanval. Vanaf volgende week wordt het weer serieus.

Zeg AdWim gebruik je de nieuwe of de oude ratings ??
Reply
De oude uiteraard. Dan lijkt het nog wat Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gittermaster Wrote:0-0, volgens mij heb ik dat nooit eerder gehad met hattrick.

Hehe, echt waar? Doelloos... ik heb het geloof ik ook nog nooit meegemaakt, zelfs niet in een friendly.

Edit: toch wel! Twee keer achter elkaar zelfs 8-[, op 30-01 van dit jaar tegen Dre voor de SD Cup en een week later (06-02) tegen Fc Multiculto.

Edit2: ik heb niks gezegd. Ik ben de gehele geschiedenis nagegaan, en wat blijkt; in totaal is het tweemaal in competitieverband voorgekomen en vijf keer in een friendly.
Reply
Goddelijk middenveld, uit, pic, gaaaap
niet degraderen is het devies, en nieuwe uitdaging in het spel zoeken want het wordt saaaaai op alle fronten

Anders ga ik weer een counterteam maken, of team opdoeken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:nieuwe uitdaging in het spel zoeken want het wordt saaaaai op alle fronten

Succes in beker, is wel een mooie uitdaging. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:meer dan 3 centrale middenvelders/verdedigers?

Ja, dat is de reden. Bij de competitiewedstrijd van afgelopen zondag 4 centrale middenvelders:

Quote:KJ. Nijmeij.. LVP. de Wijk CVR. Eshuys CVW. Driesse.. RVA. Bandsma CMJ. Vennema.. CMJ. Hoekwat.. CMG. van der.. CMA. Roest AS. van Kem..

Roest moest aanvaller zijn. Ik zie dat ik voor de opstelling van nu precies dezelfde fout heb gemaakt. Had mijn opstelling al vooruit gemaakt omdat ik op vakantie was. Mis nu gewoon twee weken training en dat is gefucked met mijn drie 17 jarige toptalenten.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
gittermaster Wrote:0-0, volgens mij heb ik dat nooit eerder gehad met hattrick.
lol. nu weer
The great old Ludwig von...
Reply
Mooi, 5-3 uit gewonnen bij een concurrent en nu dus alweer twee overwinningen in de VI.

Gekke competitie heb ik, iedereen wint van elkaar, behalve één die er bovenuit steekt. Op zich wel leuk, maar wel lastig in te schatten wanneer nou PIC te spelen en wanneer niet aangezien er geen echt zwakke of echt sterke tussen zitten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Derde overwinning (1-3 gewonnen uit) in de V, op naar het kampioenschap.
Twee aardig zware uitwedstrijden gehad (2-3 en 1-3) en een redelijk simpele thuiswedstrijd (7-1).
Wel 3 teams, die ik vooraf wat lastiger had ingeschat.

De rest maakt elkaar af, de nummers 2 en 3 speelden gisteren 3-3. A.s. zondag komt die nummer 2 op bezoek.
En de nummer 3 speelt tegen nummer 4....

Op naar de IV!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
weerom verloren van een promovendus.. ](*,)
VI here I come Sad
Reply
Hoppa, weer een overwinning in de VI in de zak, en nog wel met PIC ook. Nu een nette derde plek, maar ik heb wel 3 laaggeklasseerden gehad. Moet nu tegen de nummer 2 en 4 en ga dat verliezen, maar ga PICcen, zodat ik dan waarsch de lagergeklasseerden weer kan pakken. Lijkt handhaving te worden en niet meer dan dat, maar dat lijkt me voorlopig prima. Zal nog wel even duren voordat ik aan promotie kan denken, als ik sommige teams in mijn league zie met spelers met een TSI van bijna 100K Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een 5-2 overwinning op de koploper (een botteam) brengt mij zelf naar de koppositie. Promotie moet eigenlijk wel kunnen lukken met 4 botteams in mijn divisie, de enige nederlaag in de competitie is van voor ik het team overnam.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
De koploper een botteam? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hey de bokken hebben weer gewonnen
Nu 4 teams aan de leiding met 9 punten

leuk zo'n goddelijk middenveld Undecided :dodgy: :crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:De koploper een botteam? :lol:

Tja dat zegt idd alles over mijn divisie..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Mukkus Wrote:Derde overwinning (1-3 gewonnen uit) in de V, op naar het kampioenschap.
Twee aardig zware uitwedstrijden gehad (2-3 en 1-3) en een redelijk simpele thuiswedstrijd (7-1).
Wel 3 teams, die ik vooraf wat lastiger had ingeschat.

De rest maakt elkaar af, de nummers 2 en 3 speelden gisteren 3-3. A.s. zondag komt die nummer 2 op bezoek.
En de nummer 3 speelt tegen nummer 4....

Op naar de IV!

Zelf thuis een keurige 6-1 overwinning op de nummer 2. En de nummers 3 en 4 speelden weer 3-3.
Gat is al geslagen, nu blijven winnen.

Wel mijn buitenaardse keeper met +2 eraf....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
3-0 gewonnen gaat lekker dit seizoen, zo ga ik in een keer terug naar de V.

VRAAG:

Wat is de ideale counteropstelling???
Reply
4-3-3 met 1 IM en 2 aanvallende vleugelspelers is volgens mij wel een mooie counteropstelling Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Da's een mooie opstelling als je middenveld toch al dik overklast gaat worden, en je niet meer dan 35% balbezit denkt te gaan halen.

Als je denkt het middenveld 'nipt' te gaan verliezen is een 5-3-2 of een 4-3-3 met drie middenvelders ook leuk. >45% (maar minder dan 50%!!) balbezit geeft enkele gewone kansen maar als bonus ook nog counterkansen.
Reply
Sjeffer Wrote:Da's een mooie opstelling als je middenveld toch al dik overklast gaat worden, en je niet meer dan 35% balbezit denkt te gaan halen.

Als je denkt het middenveld 'nipt' te gaan verliezen is een 5-3-2 of een 4-3-3 met drie middenvelders ook leuk. >45% (maar minder dan 50%!!) balbezit geeft enkele gewone kansen maar als bonus ook nog counterkansen.


Moet ik mijn beste of mijn 1 na beste IM opstellen, heb 2 vleugelmids en en 3 IM's waarvan 2 van aardige kwaliteit.
Reply
Gadver de gadver de gadver, zit ik net eens ff de live te kijken zie ik tot mijn stomme verbazing dat ik een aanvaller in de verdediging heb staan en mijn nieuwe verdediger in de aanval. Dat gaat me de zege kosten. BALEN.
Reply
lol 5-1 gewonnen van de koploper, maar 3 blessures inclusief mijn keeper. Daarnaast mijn beste verdediger en daarnaats mijn beste middenvelder. Lekker voor de beker woensdag. kutzooi
The great old Ludwig von...
Reply
3-0 verloren.....rare nederlaag. 46% bbz en 1 kans gehad. Waarschijnlijk heeft het zelfvertrouwen 'lichtelijk overdreven' hier iets mee te maken. Spits Elio van Cosburgh geblesserd van het veld: +2. Op naar de beker, dan maar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fuck, 3-2 verloren ondanks (iets) betere statistieken, weer gezakt naar plek 3..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Het sprookje duurt voort...........mijn eerste seizoen in VII en nog altijd zonder puntverlies. Nu 3 punten los op nummer twee en 5 op de nummer drie.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ai, nipt verloren van de nummer 2 met 3-2. Had wel een wat dikker verlies verwacht, aangezien ik PICte, maar hij maakte pas in de 80e minuut de 3-2, toen ik al met 10 man speelde. Geeft wel hoop voor lijfsbehoud dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: