The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Zijn de SD Hattrick-files nog ergens te vinden?
Reply
Na het onverwachte 4-3 verlies, gisteravond de draad weer opgepakt: 0-2 winst.

Selectie nog geheel intact en goed in vorm voor de bekerwedstrijd van woensdag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
5-1 met pic en toekomstig trainer in de basis, echter de nodige ervaring heeft hij niet opgedaan, daar hij na 20 minuten rood kreeg... Prutser
The great old Ludwig von...
Reply
Een zwaarbevochte 2-1 winst thuis tegen de nummer 7. Had lichtelijk overdreven zelfvertrouwen en gelijk vanaf de 1ste minuut werd de tegenstander onderschat. In combinatie met pics had hij een hoger middenveld. Ook nog ff 5 keer geel gescoord. Waarvan een verdeiger twee keer geel pakte.

Voor komende bekerwedstrijd 2 schorsingen en 1 blessure in de basis. Heel waarschijnlijk laat ik hem lopen. Pics met trainees en verder wel A-spelers.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
2-2 uit bij de koploper die nog geen punt verspeeld had, best netjes resultaat dus. Dat ik een 2-0 voorsprong niet kon vasthouden neem ik maar voor lief..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
5-1 PIC zege tegen de nummer laatst, waardoor ik stijg naar de 2e plaats.

Kampioenschap is onhaalbaar, koploper steekt echt boven de rest uit, maar direct lijfsbehoud lijkt goed mogelijk in mijn eerste seizoen IV :Big Grin
Reply
Heb een gepullde jeugdspelert in de week van pullen en op de transfer zetten, 5 minuten voor tijd laten invallen in een friendly:

Quote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 1 323 € gekregen, omdat je voormalige speler Jan-Paul van der Berg (245839066) onlangs is verkocht voor 529 000 €.

Het is niet veel, maar het is wel 'gratis' geld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Toch een echte Hollander, die Mukkus. Altijd gedacht dat ie uit Fryslan kwam :wink:

Wel een mooie tip uiteraard!
Reply
Hoe kom je er op! Confused
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Quote: Klavertje 4 Xavier
Middenveld goed (heel laag) matig (zeer hoog)
Rechterverdediging slecht (laag) matig (zeer hoog)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog) matig (hoog)
Linkerverdediging slecht (heel laag) matig (heel laag)
Rechteraanval zwak (heel laag) goed (heel laag)
Centrale aanval zwak (hoog) redelijk (hoog)
Linkeraanval zwak (hoog) redelijk (heel laag)

Middenveld is dus neit alles.... 2-3 verloren Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
7-0 gewonnen van een botje met PIC, prima dus!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Box Brother Wrote:Middenveld is dus neit alles.... 2-3 verloren Sad

Niet in dit geval, zijn aaval is een paar klassen beter dan jouw verdediging.

Voor Verantwoord Frituren een simpele 4-0, waarbij 2 spelers die op scherp stonden na de 2-0 rust zijn gegund. Die moeten woensdag weer aan de bak.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nipte 2-3, maar wel een van mijn beste mids (28 jaar) 4 weken eruit. Das dan wel weer jammer, gelukkig is vervanger met briljant pos. en goed passen, een redelijke stand in
The great old Ludwig von...
Reply
Een prima 0-3 winst met PIC. Halverwege de league en boven verwachting de tweede plaats, op slechts 1 punt van de koploper die verrassend thuis met 0-1 de boot in ging.
Reply
:roll: Undecided :Big Grin Icon_question \Big Grin/ :-$ :-$ ](*,) :-({|= :dodgy: :crazy: =P~ :!: Icon_evil :razz: Icon_twisted :lol: =; =; ](*,)
Insane life.
Reply
Dre ouwe videoland rukker, how is life?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gaat zijn gangetje, hopelijk binnenkort een koophuisje, kan ik die lekker slopen en weer fixxen =P~ Voor de rest kom ik hier even kijken of er nog wat te leven is.
Insane life.
Reply
Zozo, Eredivisionist Akris Nijmegen heeft de finale van de Hattrick Masters gehaald. Verloren, dat dan weer wel helaas. Maar toch knap, kan me niet heugen dat een Nederlandse club ooit zo ver is gekomen.
Reply
Dre Wrote:Gaat zijn gangetje, hopelijk binnenkort een koophuisje, kan ik die lekker slopen en weer fixxen =P~ Voor de rest kom ik hier even kijken of er nog wat te leven is.
:excited: :excited:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Een prima avondje voor VF. Zelf de uitwedstrijd tegen de nummer 8 met 3-5 gewonnen (ondanks een rode kaart voor een IM bij mij), de nummer 2 verloor verrassend met 2-0. Sta nu 6 punten voor op de nummer 2. Zelf een doelsaldo van +24, terwijl hij maar +5 heeft.

Speelde vanavond met 3 wissels, zodat ik a.s. woensdag in de beker met de sterkste 11 kan beginnen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gitter wint van directe concurrent met 6-1 24 uit 8 lijkt niet meer fout te kunnen gaan.
The great old Ludwig von...
Reply
Na één punt uit de eerste 4 wedstrijden, heb ik de draad weer gevonden. 4 wedstrijden oprij gewonnen en nog maar 5 punten van de nummer 1. Nu hopen dat ik eindelijk uit de vormcrisis raak. Misschien hebben we dan nog kans op een feestje.


Dre welcome back!!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Thanks ben een beetje in slaap gevallen in de VI, beetje knutstelen aan mijn team zodat ik volgend seizoen weer hard kan terugslaan in de V.
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Thanks ben een beetje in slaap gevallen in de VI, beetje knutstelen aan mijn team zodat ik volgend seizoen weer hard kan terugslaan in de V.

Welkom terug, inderdaad! Hoe staan je trainees ervoor Smile ? Ben ik wel benieuwd naar als je team zo lang heeft liggen slapen.
Reply
Bakke Wrote:
Dre Wrote:Thanks ben een beetje in slaap gevallen in de VI, beetje knutstelen aan mijn team zodat ik volgend seizoen weer hard kan terugslaan in de V.

Welkom terug, inderdaad! Hoe staan je trainees ervoor Smile ? Ben ik wel benieuwd naar als je team zo lang heeft liggen slapen.

Thanx. Mijn trainees doen het wel goed, heb ze natuurlijk wel af en toe laten weten dat er niet geluierd mag worden. Mijn toppertjes zijn:

Fabijus Vyrukaitis
20 jaar en 85 dagen, TSI = 25 310
redelijk in vorm, conditie goed

Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: slecht
Vleugelspel: wereldklasse
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak

Perry Winkelhagen
20 jaar en 80 dagen, TSI = 22 520
matig in vorm, conditie goed [Snel]

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: slecht
Vleugelspel: wereldklasse
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: redelijk

Voor de rest ben ik blij dat na een jaar trainen van het jeugdteam, eindelijk zijn vruchten begint af te werken.
Insane life.
Reply
gisteren was Pic net voldoende om uit met 1-2 te winnen, zonder mijn sterkste mid die eruit ligt nog.
Met 27 punten uit 9 wedstrijden lijkt de 5e klasse me niet meer te kunnen ontgaan nu.
The great old Ludwig von...
Reply
Met 4-2 gewonnen van de koploper, waardoor ik nu nog maar op 3 punten van hem sta. Kampioenschap is dus mogelijk, al ben ik totaal niet klaar voor divisie VII..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik moet nog hard vechten voor klassebehoud.
Had 3 gespeeld 9 maar sta nu op 10 uit 9.
Richt alles op mijn laatste pot tegen de huidige nummer 7.
Ga tot die tijd alles PIC spelen zodat ik dan helemaal strak aan de start kan staan.
Ik sta een punt op hem voor en verwacht dat hij geen punt meer gaat pakken tot de wedstrijd tegen mij.
Nummer 8 is een bot en al gedegradeerd.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Had een slechte eerste helft van het seizoen. Nu sta ik 4e nadat mijn team gewonnen heeft van een bot (Jalink FC). De voormalig nummer 4 (Victoria Haps) speelde gelijk tegen de huidige nummer 6 (De Pechvogels). Ik sta op dit moment 7 punten achter de nummer 1 (Sjansballen FC), die vandaag gewonnen heeft van de voormalig nummer 2 (AC Dusty). Volgende week speel ik uit tegen de nieuwe nummer 2 (Bali Paradise), die een sterk middenveld heeft. Dat wordt counteren.
Reply
Quote:Had een slechte eerste helft van het seizoen. Nu sta ik 4e
ouwe gloryhunter....
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: