The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Wil jij EB niet zo plagen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik plaag niemand. Maar dacht laatst nog, waar is Eb nou, ik zie m hier nooit meer. Zijn post verklaarde een hoop :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
Gitter is gewoon jaloers op EB, snap dat nou Wink
Insane life.
Reply
Lekker rustig hier tegenwoordig Sad. Wat mis ik de oude tijden... de SD-chat ('goal!' -> 'feli', 'feli', 'feli'), de live-loting voor de SD Cup (warme balletjes, koude balletjes), de aparte topics voor de jeugdpulls en trainingen, nieuwkomers in plaats van afscheidnemers. Waar is de tijd toch gebleven :-({|=.
Reply
Bakke Wrote:de SD-chat

Met zelfs nog een keer een uitstapje naar de chat op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.stefbos.nl...">www.stefbos.nl...</a><!-- w -->.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bakke Wrote:de SD-chat

Met zelfs nog een keer een uitstapje naar de chat op <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.stefbos.nl...">http://www.stefbos.nl...</a><!-- m -->.


Hakkuh

Ik mis nog de geniale meeting in Utrecht waarbij Muk nog een close encounter had Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Meeting zou iid wel weer eens leuk zijn. Zeker nu ook velen Footstar spelen, volgens mij zijn we vlak na de meeting begonnen met Footstar of niet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Meeting zou iid wel weer eens leuk zijn. Zeker nu ook velen Footstar spelen, volgens mij zijn we vlak na de meeting begonnen met Footstar of niet?

Leuk en HT / Footstar meeting, ik ben voor !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ook voor....
The great old Ludwig von...
Reply
Uiteraard ook voor...

Paar jaar geleden is er toch een BBQ / voetbal / forummeeting gewwest in Amsterdam geloof ik....is dat niet een idee?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
wat mij betreft prima idee Smile
The great old Ludwig von...
Reply
hmmm dat brengt weer herinneringen naar boven :-k
Insane life.
Reply
2 wedstrijden voor het einde van de competitie, kampioen van divisie IV! Nog 2 relatief makkelijke wedstrijden te gaan: uit tegen de nummer 8, die zich allang bij degradatie heeft neergelegd en het halve team verkocht heeft en daarna thuis tegen de nr.5. Maar ook die moet eigenlijk geen problemen opleveren.

Sta met 31 punten nu 2 punten boven de grens van directe promotie. Daarnaast zit ik met mijn doelsaldo van +35 ook wel een stukkie hoger dan de +23 bij die grens.

Volgende week winnen en dan misschien al zeker van directe promotie?
Toch alvast maar een klein voorschot genomen op promotie: Stadion wordt momenteel uitgebreid van 70.000 naar 75.000 toeschouwers. Stadion is dit seizoen 2x volledig uitverkocht geweest (beker) en in de competitie 2x bijna (68.500 en bijna 70.000).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
erg netjes Mukkus.... Hele mooie prestatie =D>
Bij mij kan t ook bijna nite verkeerd gaan.
Sta 1 punt boven directe promotie en krijg laatste wedstrijd een bot, zodat ik een na laatste wedstrijd kan motsen thuis tegen nummer 5. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Zit nu wel een klein beetje aan mijn top. Ik wil graag versterken, maar ik zit al met mijn kop door het salarisplafond.....

Komende weken eerst maar eens kijken of ik nog wat leuks kan verkopen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Goed bezig heren =D>

Gisteren mezelf (vrijwel zeker) veilig gespeeld in IV. Volgend seizoen is lijfsbehoud wederom de doelstelling, hoop het seizoen daarna een team te hebben wat ook voor een IV titel kan gaan.
Reply
Ik ga ermee kappen, totaal geen motivatie meer. Ik betrap mezelf erop dat ik nog maar een enkele keer per week inlog...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga ermee kappen, totaal geen motivatie meer. Ik betrap mezelf erop dat ik nog maar een enkele keer per week inlog...
Zoek andere uitadging dan in het spel...Internationals aantrekken/kweken ofzo.
Reply
Mukkus Wrote:Zit nu wel een klein beetje aan mijn top. Ik wil graag versterken, maar ik zit al met mijn kop door het salarisplafond.....

Komende weken eerst maar eens kijken of ik nog wat leuks kan verkopen.

Vanochtend dus meteen maar een buitenaardse verdediger aangetrokken.....en ben nu een beetje met een kleine schoonmaak bezig in mijn selectie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
8-0 nederlaag om me oren. Had wel pic gespeeld omdat ik van te voren al kansloos was. Sta nog steeds aan de goede kant van de degradatiestreep.
5. FC SoccerMeek 12 5 1 6 16 21 -5 16
6. de kooltjes 12 3 1 8 25 44 -19 10
7. Racing Bois le Duc 12 3 1 8 22 50 -28 10
8. -=NEC=- 12 1 0 11 12 56 -44 3

Zware divisie al zeg die zesde. Wat een spelers ik al tegen kom, daar kan ik ook volgend seizoen niet tegenop.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga ermee kappen, totaal geen motivatie meer. Ik betrap mezelf erop dat ik nog maar een enkele keer per week inlog...


Slap hoor Ad Wim. Ik log nu ook al weer meerdere seizoenen amper in. Net genoeg om de opstellingen klaar te zetten.

Ik twijfel echter wat ik nu moet doen, laten degraderen naar de VII om daar een frisse start te maken en hopen dat de jeugdopleiding eindelijk eens wat oplevert. Heb nu een 17-jarige goed keeper op de TL gezet maar die raak ik zo te zien zien aan de straatstenen nog niet kwijt terwijl hij toch goed is.

Loop dit seizoen echt achter de feiten aan, maar denk dat ik dit seizoen nog maar even doorspeel om me net te handhaven en volgend seizoen maar eens echt ga proberen te scoren met allen maar youthies op het middenveld. Mijn beste IM wordt trainer en heb verder niet zoveel goed spul meer rondlopen.
Reply
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Zit nu wel een klein beetje aan mijn top. Ik wil graag versterken, maar ik zit al met mijn kop door het salarisplafond.....

Komende weken eerst maar eens kijken of ik nog wat leuks kan verkopen.

Vanochtend dus meteen maar een buitenaardse verdediger aangetrokken.....en ben nu een beetje met een kleine schoonmaak bezig in mijn selectie.
Hoe denk je voor te staan om mee te kunnen draaien in III? Als de huidige recette aanhouden dan zullen de salariskosten wel te overzien zijn toch?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Hier wordt het nog spannend op p/d te ontlopen. Ik speel nog tegen de nr. 6 en 2. Met een beetje mazzel kan ik komend weekend me al verzekeren van plek 4.

3. Xyon United 12 15 14 1 18
4. Sporting van de Griendt 12 24 28 -4 18
--------------------------------------------------------
5. fc Babedie 12 31 32 -1 17
6. de pfeerdjes 12 31 37 -6 17
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Hoe denk je voor te staan om mee te kunnen draaien in III? Als de huidige recette aanhouden dan zullen de salariskosten wel te overzien zijn toch?

Salaris is prima te overzien. Ben dit jaar begonnen met 5,3Mio op de bank en na wat verkopen, denk ik dat ik daar weer ongeveer op kom. Hou de financiën gedailleerd bij, om niet voor verrassingen te komen te staan. Post ze hier wel na dit seizoen. Zo heb ik dit seizoen alleen aan de verkoop van ex-spelers 1,1Mio verdient, bijv. Ook zal het sponsorgeld met 30k per week omhoog gaan, dus de lonen kunnen ook wat omhoog. Er staat nl. nog een mythisch middenvelder op mijn verlanglijstje. Midrating moet nog wat omhoog.

Als ik puur statistisch afga op Hatstats en sterren, moet ik in de III om de bovenste 3-4 plaatsen mee kunnen spelen. Maar eerst maar kijken waarin we terechtkomen, als we al in de III terechtkomen. Ik ben er nog niet.....

Op basis van de financiën van afgelopen seizoen, voorzie ik een verlies van rond het miljoen. Maar eind volgend seizoen zullen er ook wat uitgetrainde SHérs verkocht gaan worden....geen idee wat dat op gaat leveren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het is wel te zien dat je zaken goed op orde heb Mukkus. Hoop dat het allemaal goed gaat uitpakken, maar daar heb ik de volste vertrouwen in. Het zou wel mooi zijn als je de eerste CTer wordt die zich naar II kan loodsen. First things first. III overleven.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Club is bijna eerder ten gronde gegaan aan mismanagement rondom financiën. Dat laat ik niet weer gebeuren! Vandaar dat ik de zaken goed op orde probeer te houden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Holbytlan heeft zich gehandhaaft na een zwaar seizoen in de VI. Eerst maar weer eens proberen een stabiel team op te bouwen.
Reply
Ben nu ook definitief veilig. Volgende week zelfs nog een (minimale) kans op de titel!
Reply
Zo kampioenschap is hier een feit, Dredevils kan zich vast voorbereiden op de Promotie wedstrijd. Aankomend weekend piccen en wat spelers rust geven (i.v.m. 2 gele kaarten).
Insane life.
Reply
BBQ, waar?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: