The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
1-0 gewonnen, sta 2e met 6 uit 2.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
zeurende nederlandse scout in mn mailbox voor een spits van me
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
zo 4-2 winst na een 2-0 achtrstand, 3 gespeeld en 9 punten. Volgende week tegen de nummer 1 eens zien wat dat gaat worden.
Reply
3-1 thuis overwinning. Met Pic uitmuntend middenveld gehaald, is wel eens anders geweest
The great old Ludwig von...
Reply
4-0 de bietenbrug op....kan niet echt een verklaring vinden voor deze grote nederlaag. Een verlies is acceptabel, gezien de stats. Maar 4-0??? Laten we hopen dat dit mijn ME-naaierij van het seizoen is geweest.

Wel bijna 350 Hatstats in een uitwedstrijd, is ook wel eens anders geweest. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
8-0 winst. Semi-botje maar ok... Jammer dat de grootste concurrent voor de titel bij een botje wint met 9-0, pakt weer een punt in doelsaldo dus. Volgende week mag ik bij hem op bezoek, als iemand nog een MotW zoekt voor een analyse, you are welcome! =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Uit met 4-0 gewonnen, heb nog steeds de volle 100% score, alleen een minder doelsaldo dan de nr. 1. De komende twee weken tegen botjes om aan mijn doelsaldo te werken, daarna uit naar de nr. 1
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Waar ik dus al bang voor was... Door het MF verloren... Op alle andere punten veel beter, maar MF is nog niet je van het met die jonge onervaren gasten...

Rating details TheParty Jansoe United
Middenveld redelijk (heel laag) zwak (laag)
Rechterverdediging waardeloos (zeer hoog) redelijk (laag)
Centrale verdediging slecht (laag) goed (laag)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog) goed (heel laag)
Rechteraanval zwak (heel laag) uitstekend (zeer hoog)
Centrale aanval matig (laag) goed (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog) matig (zeer hoog)

en 2-1.......
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Regenseizoen bij Hattrick?

Vanavond mijn 8e wedstrijd dit seizoen en het wordt mijn 5e regenwedstrijd.....
Vooral vervelend , omdat ik 2 technische mids heb en 2 snelle aanvallers.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Regenseizoen bij Hattrick?

Vanavond mijn 8e wedstrijd dit seizoen en het wordt mijn 5e regenwedstrijd.....
Vooral vervelend , omdat ik 2 technische mids heb en 2 snelle aanvallers.....

Hoe heet jouw team? Zuidwester 9 of Moesson United?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Na de 4-0 nederlaag van vorige week, nu de zaken weer rechtgetrokken met de dezelfde uitslag, maar nu in postieve vorm.
Volgende week zondag de nummer 8 uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nipte 3-2 overwinning met PIC, was weliswaar op alle linies beter, had 65% balbezit en mijn reusachtige spits met wonderbaarlijk sh mist een strafschop Undecided
The great old Ludwig von...
Reply
Holbytlan speelt uit gelijk tegen de nr. 1 met 1-1, ondanks het ontbreken van mijn geblesseerde IM's(3 stuks) en het spelen van PIC met counter. Had me van te voren als volstrekt kansloos geacht, maar heb bijna de hele wedstrijd met 1-0 voor gestaan. Vervolgens worden mijn beste verdedigers en mijn best spits eraf getrapt, gelukkig nog 1-1 aan het eind. Maar zien wat ik volgende week kan opstellen.
Reply
Deze voetbalnoob heeft zojuist haar derde competitiewedstrijd op rij gewonnen :Big Grin
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
gefeliciteerd Ivanna... Smile
Je eerste team?
The great old Ludwig von...
Reply
Idd. Aangestoken door diverse mensen. Ik geef echt niets om voetbal, maar je hoeft gelukkig niet naar wedstrijden te kijken Wink Al denk ik dat ik me, mocht ik verder komen in het spel, toch wel in al die voetbaltermen zal moeten verdiepen. Ik lees bv iets over counteren. Bij Travian weet ik wat dat is, maar bij voetbal ? En zo staat heel het forum vol met abacadabra. Nou ja, ik heb altijd wel een paar experts achter de hand die me wat uit kunnen leggen...
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
8-1 gewonnen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Vandaag voor het eerst weer op HT ingelogd sinds 14 september, ik schaam mij diep... :oops:

Niettemin in de tussentijd geen wedstrijd verloren, goede kansen voor lijfsbehoud in IV en nog steeds in de beker :lol: Voor de aankomende wedstrijden maar weer eens een opstelling maken.
Reply
Uit bij een bot 'slechts' met 3-0 gewonnen, volgende week thuis tegen een botje.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Hier een flinke voorsprong opgebouwd. Een van de 3 directe concurrenten met 7-2 op de broek gegeven Big Grin Notworthy
Als het zo doorgaat gaan we fluitend naar VIII (eindelijk van die X in de league-aanduiding af, V staat toch beter Wink)

In hoc signo vinces
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:In hoc signo vinces

Gezondheid!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gisteren 1-4 op mijn klote gekregen van de nr. 1. Middenveld was toch redelijk (laag) dus daar was ik tevreden over. Sta nu 3e maar zou in theorie ook 2e kunnen worden. Heb nog genoeg geld achter de hand maar weet nog niet echt waar ik in moet investeren. Denk dat een spits het meeste prioriteit heeft. Twijfel of ik voor een FTW moet gaan en het op vleugelspel moet gooien...

Vleugels worden steeds sterker doordat ik die train. Haalde gisteren al een goed (laag) vleugel aan 1 zijde met een aanvallende vleugelverdediger en een aanvallende vleugel en een FTW.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
simpele 1-4 met PIC en wederom geen blessure. Echt heerlijk, dit seizoen nog blessurevrij, terwijl al mijn spelers (op de keeper na) 2 x per week spelen
The great old Ludwig von...
Reply
:roll: 5-2 verloren. OP alle fronten beter, maar dat verdomde MF
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
6-0 Gewonnen van een botje, waardoor ik nog steeds de 100%-score heb. Volgende week de kraker tegen de nr.1, die ook nog de volle score heeft en een beter doelsaldo. Helaas is mijn beste aanvaller nog 3 weken geblesseerd, iemand enig idee hoeveel dokters ik moet aannemen om hem binnen een week naar een pleister te helpen? Ik heb nu 2 dokters in dienst.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
0-1 gewonnen. Na promotie vorig seizoen sta ik verrassend bovenaan in de VIIe.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Altijd lekker!

Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 169 697 €
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Wow... nice Anti... das idd lekker.

Ik heb eigenlijk onverwachts 3-1 op mijn kloten gekregen. Middenveld was schribarend laag t.o.v. vorige week. Heb besloten dit seizoen maar als verloren te beschouwen en lekker mijn vleugel trainees op te trainen. Iemand nog intresse in een 20-jarige formidabel PM en formidabel vleugel? Staat te koop voor 2,2 miljoen, deadline over ongeveer 2 uurtjes :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Eindelijk weer eens een ouderwets spannende pot.
Mijn tegenstander en ik hadden tot nu toe beide alles gewonnen, hij heeft 1 doelpunt meer gemaakt dan ik, dus staat eerste.
Ik moest uit en ook nog woensdag voor de beker, dus besloot te Picce en bij een nederlaag, dan thuis te Motsen.
Het werd echter 4-4 in een thriller...
Nu woensdag gewoon normaal in de beker en dan zondag denk ik ook normaal...
The great old Ludwig von...
Reply
Een nette 3-0 overwinning voor VF. De koploper verloor zeer verrassend met 5-1 bij de hekkensluiter, en staat nu tweede.
Achterstand op de nieuwe nummer 1 is nog 2 punten....en VF staat nu wat vaster op de derde plek.

Wordt een spannende tweede competitiehelft, waarbij we de nummers 1 en 2 allebei nog thuis krijgen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: