The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
En ik Wes - Alane.

Heerlijk :lol: :lol:.
Reply
Die sterren zijn toch alleen optisch ? ... zolang die duizend sterren geen invloed hebben op de ratings mag mijn tegenstander 12 sterren halen met zijn FTW....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Die sterren zijn toch alleen optisch ? ... zolang die duizend sterren geen invloed hebben op de ratings mag mijn tegenstander 12 sterren halen met zijn FTW....

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de vleugelratings ook de pan uit rijzen als je je aanvaller naar de vleugel zet. :wink:
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
El Parasito Wrote:op zeker.

evn Boudewijn de Groot - Jimmy (de eenzame fietser) aangevraagd

niet eens land van maas en waal?
Reply
Nee, die draaien ze daar nooit, echt triest. Die proberen we volgende keer wel weer.
Reply
zal ik em voor jullie aanvragen bij ruud vnavond Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Iedereeen vanavond weer BB Boca kijken Tongue ik mag weer Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Live?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
jup Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik dacht dat mensen het BB-huis niet mochten verlaten ... wat ga jij daar doen dan ? Als voorbeeld dienen ?... :wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
I mag dido een handje helpen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Box Brother Wrote:Ik dacht dat mensen het BB-huis niet mochten verlaten ... wat ga jij daar doen dan ? Als voorbeeld dienen ?... :wink:

Boca is vanavond het diner.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Big brother was toppie Big Grin
Echt enorm gelachen de hele avond. Ingrid even van dichtbij mogen bewonderen. KNuffel van ingrid gehad en van lieske Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Is het een verrijking van je leven Boca ?
Reply
Neej eerder een leuke ervaring rijker die niet veel mensen zullen hebben
of die twee tieten zo onder mn neus, waren toch een verrijking Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dido is toch een man of niet?
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Dido is geen man hoor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
DeTegenAanval Wrote:Dido is toch een man of niet?

OMFG Dido is een behoorlijk lekker wijf...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Bocaloca Wrote:Dido is geen man hoor

Het gerucht gaat dat het een omgebouwde is... Heb je die adamsappel van Dido gezien?
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
ALS het al zo is, dan is ze wel goed gelukt..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Ik denk dat je Dido en Ingrid door elkaar haalt. Ingrid heeft een behoorlijk breed hoofd en d'r tieten zijn zoals bekend nep, zou een omgebouwde kunnen zijn. Prikte d'r kin een beetje tijdens het knuffelen Boca? :wink:
Reply
Heel klein vraagje...

Ik heb deze speler: 70832870, op de tl gezet voor 444444. Nu is het laagste bod dat je kunt doen 444440. Das dus 4 te weinig. Icon_evil

Of gaan ze niet lager dan tientjes?
Khalid for President!!!!!!!!!
Reply
Wat is dat ook voor een lomp bedrag...bedragen als dat neem ik niet eens serieus op de tl
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Sjeffer Wrote:Ik denk dat je Dido en Ingrid door elkaar haalt. Ingrid heeft een behoorlijk breed hoofd en d'r tieten zijn zoals bekend nep, zou een omgebouwde kunnen zijn. Prikte d'r kin een beetje tijdens het knuffelen Boca? :wink:

Dr kin prikte niet hoor.
En dido is niet omgebouwd hoor, misschien een frustratie van jezelf Gonzo?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Sjeffer Wrote:Ik denk dat je Dido en Ingrid door elkaar haalt. Ingrid heeft een behoorlijk breed hoofd en d'r tieten zijn zoals bekend nep, zou een omgebouwde kunnen zijn. Prikte d'r kin een beetje tijdens het knuffelen Boca? :wink:

Dr kin prikte niet hoor.
En dido is niet omgebouwd hoor, misschien een frustratie van jezelf Gonzo?

Ik volg het ff niet? Een frustratie dat Dido wel/niet omgebouwd is? :|
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Dames, dames, kunnen jullie even een priveboxje afhuren waar jullie kunnen discussieren over de diverse geaardheden van hoogstaande bekende Nederlanders?

Dank u!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Dames, dames, kunnen jullie even een priveboxje afhuren waar jullie kunnen discussieren over de diverse geaardheden van hoogstaande bekende Nederlanders?

Dank u!

Dido is engels.....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Wat kan mij het verrotten of een bewoner van het Big Brother-huis Nederlands, Engels, Zuid-Afrikaans, Amerikaans, Nigeriaans of Russisch is?!! Zolang ze maar niet bediscussieerd worden in het Hattrick-topic!!! Laat ze lekker oprotten naar Voetbal (OT) of kantine ofzo... Als ik iets oninteressant en het toonbeeld van 'stupidity' vind is het Big Brother wel...

Dus Hattrick weer graag heren!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zou Menno ook Hattrick spelen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wie is menno ?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: